Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Opel Astra H GTC- Pareri

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008
Salutari Softpedisti, in urmatoarele luni doresc sa-mi achizitionez o compacta in 2 usi, iar dintre toate cea mai frumoasa mi se pare Opel Astra gtc. Am pus ochii pe ea de ceva timp si as vrea sa va cer niste pareri. Cum e cu intretinerea acestei masini? si care ar fi cel mai ok motor diesel? Mi-ar place sa o iau cu motorul 1.9 tdci de 150 cai pt ca vreau si ceva putere.

O alta varianta ar mai fi si Ford Focus in 2 usi. Bugetul maxim ar fi 4500E,

#2
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Eu ti-as recomanda ceva pe benzina. Zilele trecute am trecut pe la mecanic care schimba un ambreiaj si volanta la motorul mentionat de tine, 50 de milioane toata afacerea.

#3
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Frumoasa, de acord. Însă da - te cu un Focus și îți garantez că o să îți schimbi părerea!

#4
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

 devlin2427, on 06 iulie 2016 - 15:28, said:

Eu ti-as recomanda ceva pe benzina. Zilele trecute am trecut pe la mecanic care schimba un ambreiaj si volanta la motorul mentionat de tine, 50 de milioane toata afacerea.
Hai, mai dezumfla. Kitul de ambreiaj cu tot cu volanta e  sub 20mil si manopera vreo 4.

Edited by alexx1402, 06 July 2016 - 15:55.


#5
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
Daca o iei mai mult pentru oras, 1.6 16v benzina cea mai ok. Daca faci mai mult drumuri lungi, mergi pe diesel (smile face, nu vrea sa-l puna).

Edited by Vladuut, 06 July 2016 - 15:53.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 devlin2427, on 06 iulie 2016 - 15:28, said:

Eu ti-as recomanda ceva pe benzina. Zilele trecute am trecut pe la mecanic care schimba un ambreiaj si volanta la motorul mentionat de tine, 50 de milioane toata afacerea.

Nu-mi prea vine a crede... http://www.volante-s.../Astra_H_(2004>)/SET_AMBREIAJ_si_Volanta_Opel_Astra_H_1.9_CDTi_%7C_SACHS-190.html (e imposibil sa sara de 2.500lei) tot kit-ul... pana la 5000lei e cale lunga. 5k nu costa nici la japoneze care sunt scumpe pe partea aceasta.

http://www.mobile.de.../227736390.html
http://www.mobile.de.../228421029.html

Edited by TruculMagic, 06 July 2016 - 15:58.


#7
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008

 devlin2427, on 06 iulie 2016 - 15:28, said:

Eu ti-as recomanda ceva pe benzina. Zilele trecute am trecut pe la mecanic care schimba un ambreiaj si volanta la motorul mentionat de tine, 50 de milioane toata afacerea.
Nasol. Si celalalte motorizari cum sunt? Cel de 1.7 tdci ?

 TLGTLC, on 06 iulie 2016 - 15:31, said:

Frumoasa, de acord. Însă da - te cu un Focus și îți garantez că o să îți schimbi părerea!

De aceea am adus in discutie si Fordul, am avut ocazia sa conduc unul combi si desi avea multi km la bord m-a impresionat cum merge si cum sta asezat pe drum. Si totusi, Opel-ul mi se pare mult mai sexy.

 Vladuut, on 06 iulie 2016 - 15:53, said:

Daca o iei mai mult pentru oras, 1.6 16v benzina cea mai ok. Daca faci mai mult drumuri lungi, mergi pe diesel (smile face, nu vrea sa-l puna).

25% in oras
75% in afara
Posted Image

Edited by Katta92, 06 July 2016 - 16:01.


#8
Vladuut

Vladuut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 16.03.2013
Atunci stii ce-ai de facut, diesel power.

#9
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Are un prieten de-al meu una din 2006, 1.9 cdti 120 cp.  O are cam de 6-7 ani si nu a avut probleme ( majore ) cu ea. Iar ca si intretinere e normal, nu-l usuca de bani. Ai grija la cele cu jante pe 18 in 5 spite, sunt frumoase, se vede bine, dar iti rupe carca la drum. Mie nu-mi place cum merge masina cu jantele alea si am impresia ca e si galagioasa rau la interior. Ca si consum in oras 8-10. Poti sa mergi linistit si pe diesel, chiar daca stai in oras...

Mergi si tu cu una, vezi cum te simti in ea, cum o simti, ce pozitie ai la volan si daca iti convine, mai ales ca te si atrage masina, ia-o.

#10
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

 Vladuut, on 06 iulie 2016 - 15:53, said:

Daca o iei mai mult pentru oras, 1.6 16v benzina cea mai ok. Daca faci mai mult drumuri lungi, mergi pe diesel (smile face, nu vrea sa-l puna).
What?  De ce e mai ok benzina în oraș?

#11
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 27.06.2007
Gtc nu merge combinat cu benzinare aspirate deoarece sunt leșinate. Trebuie neapărat cu turbo, diesel sau benzina. Asta dacă faci achiziție pentru sufletul tău. Creierul va spune să iei ceva mai practic.
Suma menționată mi se pare riscantă, modelul își ține valoarea.
Legat de partea tehnica, mergi cu cineva pregătit,  cu diagnoza la el, care știe cu ce se mănâncă. Știu mecanici buni care când obosesc de tras la fiare consiliază cumpărători. Modelul are și el puncte slabe de care nu te prinzi ușor.

#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
E fain GTC-ul, dar nu e deloc practic pentru un tanar. Eu mi-as lua un VW Sharan 1.9tdi, deoarece daca esti tanar ai nevoie de spatiu in masina, daca stii cum zic Posted Image Posted Image
[ https://www.vauxhall-accessories.com/media/catalog/product/cache/12/image/720x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/o/bootlinerastrah_13.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/volkswagen-sharan-10.jpg?itok=h4vG04QH - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#13
mviorel

mviorel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 29.06.2009
La motorizarile de 1.9 sunt costuri mai ridicate de intretinere depinde cum ai noroc sa o prinzi, la motorul de 1.7 nu am intalnit nici o problema pana acuma, orice cade dupa ea ma costa pana in 500 e maxim reparatia (exemplu:turbosuflanta, ambreiaj etc) restul consumabilelor sunt la preturi foarte bune, directia este simpla, distributia costa maxim 1 300 lei (vezi ca la 1.9 ii mai mult) ma refer la schimb complet. Si bonusul pe care il primesti la 1.9 e suspensia sport din cate tin eu minte, nici nu vrei sa stii cat costa telescoape, amortizoare etc....(verifica online).
La 1.7 iti recomand motorul de 101 cp, viteza maxima atinsa  210 km, cuplul este puternic, la motorizarile cu 110 cp am inteles ca nu sunt prea reusite, din nou depinde de noroc. Spatiu ai berechet, mai mult decat necesar, bancheta din spate se rabateaza intra 2 persoane culcate si una peste alta lejer pentru orice manevra.
Pret recomand la modelul din 2006 este de maxim 3 500 neinmatriculat mai mult nici sa nu te gandesti, timbrul de mediu ii 2100 lei.
Daca mai ai intrebari...P.M

#14
alexx1402

alexx1402

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 01.01.2007

 mviorel, on 06 iulie 2016 - 19:32, said:

distributia costa maxim 1 300 lei (vezi ca la 1.9 ii mai mult) ma refer la schimb complet. Si bonusul pe care il primesti la 1.9 e suspensia sport din cate tin eu minte, nici nu vrei sa stii cat costa telescoape, amortizoare etc....(verifica online).

1300lei o distributie si zici ca e si mai scumpa la 1.9?  Posted Image Posted Image In ce film?

Hai sa iti zic eu cum sta treaba ca am motorizarea asta:

Kit distributie Dayco 260 lei, pompa apa Hepu 150 lei, antigel G12 50 lei 3l. Manopera a fost 0 in cazul meu, dar la service mi-a cerut 200 lei.

Iar legat de suspensia sport (ids) nu are legatura cu motorizarea

Edited by alexx1402, 06 July 2016 - 20:11.


#15
mviorel

mviorel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 824
  • Înscris: 29.06.2009

 alexx1402, on 06 iulie 2016 - 20:07, said:

1300lei o distributie si zici ca e si mai scumpa la 1.9?  Posted Image Posted Image In ce film?

Hai sa iti zic eu cum sta treaba ca am motorizarea asta:

Kit distributie Dayco 260 lei, pompa apa Hepu 150 lei, antigel G12 50 lei 3l. Manopera a fost 0 in cazul meu, dar la service mi-a cerut 200 lei.

Iar legat de suspensia sport (ids) nu are legatura cu motorizarea

Filtre, ulei, inclusiv ulei cutie de viteze, antigel, role, curele, freon daca este nevoie si tot ce mai este necesar, eu asa fac revizia si am ajuns la 1280 lei + am schimbat si placutele (pretul depinde ce cumperi si cum cumperi) eu stiu ca la modelel 1.9 au buton sport si suspensie sport (cum are si  astra j ) modelul pe care l-am vazut asa avea, cand am achizionat am verificat costurile pieselor dupa siturile speciliazate unde poate aparea o diferenta de 10-15% maxim, problema e ca in RO nu avem drumuri pt astfel de masini, ce faci cu 150 cp intr-un oras? plus ca is sensibile la turbosuflanta egr galerii, pacat de masini,

#16
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Si ce treaba are distributia cu filtrele, uleiul, inclusiv ulei cutie de viteze, antigel, freon, placute cu pretul distributiei ??? Bine ca n-ai schimbat toata masina sa zici ca e scumpa distributia Posted Image
Si cu ce e mai scump 1.9-le ? E alta masina ? Voi auziti ce vorbiti ? Ziceam daca era vorba de o comparatie intre Touareg 2.5tdi si 5.0tdi, dar nu 1.7 si 1.9 diesel... si nici 1.7-le nu e sfant, orice motor are anumite probleme. Niciodata puterea nu este suficienta, mie nu imi ajung 150cp, deci de ce ii spui ca e prea puternic ? Nu toti am obtinut permisul la pitesti si mai stim sa si controlam puterea sau sa stim cand ajungem la o limita. Posted Image

#17
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Offfff, cate aberatii de la oameni ce nici macar n-au condus masina asta!

Motorul de 150 de cai face ca Astra GTC sa se simta ca un cart. In orice treapta la orice viteza masina aia trage, trage si iar trage. Problemele "mari" sunt cu tija swirl (~2500 de lei pe original) si faptul ca daca nu o conduci ca la carte (schimbat peste 2500-2800 ture si drumuri lungi periodice) EGR si DPF au prostul obicei sa se infunde. Tija Swirl am schimbat-o pe la 140k, ambreiajul e original si fara probleme la 170k.
Cutia cu 6 trepte te ajuta sa ai un consum excelent atat in oras cat si in regim de autostrada la 130-140 km/h. Este un grup propulsor de top in gama non-premium.

IDS+ este o suspensie reglabila electronic. 1200~1600 de lei amortizorul. In momentul in care electronica unui amortizor se defecteaza acesta ramane cuplat pe pozitia "sport". Amortizoarele IDS+ pot fi inlocuite cu unele standard iar calculatorul se configureaza fara IDS+. Are s-au n-are IDS+ mai putin conteaza, nu-i un motiv sa renunti la o masina buna.

Kitul de ambreiaj e 5000 de lei doar daca iei teapa de la mecanic. Acest kit cu manopera nu depaseste 3000 de lei, la fel ca orice kit de 1.9 - 2.0 cu volanta cu masa dubla si ceva caluti / cuplu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Focus 2 facelift e o masina cu mai multe plusuri (incepand cu trenul de rulare), de preferat cu 1.8 sau 2.0 benzina. Dieselul de 110 cai e loterie iar cel de 90 de cai desi e mai fiabil si mai ieftin de intretinut e cam puturos.

#18
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,771
  • Înscris: 08.09.2008
Va multumesc tuturor pt opinii, cand va veni momentul voi cauta una cat mai ingrjita in limita bugetului si daca se nimereste sa fie 1.9 cu 150 cp atunci si mai bine. Nu sunt cel mai mare vitezoman, dar nici ca melcii nu conduc, de aceea cu 150 cai m-as simti mai sigur pe mine in depasiri Posted Image Are un coleg de munca Golf 4 cu TDI-ul de 150 de cai si imi place enorm cat de jucausa e masina lui.

GTC-ul nici cu motorul de 1,7 nu ar fi rau, avand in vedere ca e mic si usor, dar fiind invatat cu 101 cai de pe VW Passat as vrea putin mai mult.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate