Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
"Trenul e un lux"
#1225
Posted 27 January 2023 - 13:01
djl, on 27 ianuarie 2023 - 12:50, said:
Eu îmi dau cu părerea, pentru că faţă de mulţi alţi am observat unele lucruri. Fie pentru că am citit, fie pentru că am spirit de observaţie. Eu sunt sigur ca daca toti desteptii aia de la primaria de sector si a capitalei ti-ar fi dat ca tema de lucru cum ar trebui sa fie limitarea aia de inaltime in pasajul de la Piata Unirii autocarul ala grecesc nu ar fi devenit cireasa de pe tort si in niciun caz bomboana de pe coliva mortilor in accident. Chiar sunt curios cum va arata presemnalizarea la pasajul ala ca sa nu mai moara nimeni. |
#1226
Posted 27 January 2023 - 17:32
,,unele lucruri'' sau ''niste chestii'' fara a fi enumerate inseamna fix zero, n-ai ce sa scrii si in lipsa argumentelor arunci ''unele'' sau ''niste'' in loc!
Dragule, in particular te bucuri de toata simpatia si admiratia mea pentru efortul de a pastra cite ceva din cele care au fost! E OK, ma bucur si adesea am citit materialele scanate de tine, dar nu mai e OK, cind fara nici cea mai mica experienta in domeniu, te apuci sa-i critici pe cei care totusi muncesc, produc si sub o forma sau alta tin tara asta pe linia de plutire. Cum ar fi daca am fi toti bagatori de seama, fara job si doar am sta pe margine si am chibita? cauta-ti un job, indiferent de citi bani ai din familie, chiar de necalificat si vei vede ca ti se vor schimba fundamental parerile! Intotdeauna de pe margine se vede altfel, cel mai adesea eronat! djl, on 27 ianuarie 2023 - 12:50, said:
Nu mă pot numi chiar expert, dar îţi mulţumesc că mă faci aşa. Îmi dai mai multă putere. Mi-am dat eu cu părerea despre industria petrochimică? Mamă, sunt mai expert decât credeam. Eu îmi dau cu părerea, pentru că faţă de mulţi alţi am observat unele lucruri. Fie pentru că am citit, fie pentru că am spirit de observaţie. Tu însă nu eşti în stare să vii cu vreun argument. P.S. Imi pare rau, dar nu te-am facut eu! Edited by tytysor, 27 January 2023 - 17:33. |
#1227
Posted 27 January 2023 - 19:10
#1228
Posted 28 January 2023 - 02:12
tytysor, on 25 ianuarie 2023 - 15:52, said:
nu mai vorbi mai draga aiurea! nimeni nu vrea sa se dea cu trenul prin bucuresti [...] Eu cred ca multi ar vrea acest lucru insa cat timp Bucurestiul va fi populat si administrat de romani acest lucru nu va fi posibil. Daca prin minune romanii ar fi dati afara din Bucuresti si adusi nemti sunt convins ca ar fi gasit solutii pentru exploatarea retelei feroviare a Bucurestiului. La ora actuala nu cred ca se mai poate implementa o retea de tip S-Bahn, care serveste un oras mare si zonele din apropiere dar cred ca niste nemti si ca sa va enervez putin niste austrieci ar gasi solutii pentru a folosi ce a mai ramas din reteaua feroviara a Bucurestiului. Dar la noi nu se poate din pacate. |
#1229
Posted 28 January 2023 - 13:48
e2k, on 28 ianuarie 2023 - 02:12, said:
Eu cred ca multi De la depoul IMGB si pana la linia de centura auto si feroviara a Bucurestiului sunt doar cateva sute de metri pana intr-un kilometru. De la capatul de linie de metrou Preciziei pana la centura Bucurestiului sunt cativa kilometri pana in trei nu mai mult. Pe linia de centura de la IMGB si pana la Militari nu circula niciun fel de mijloc transport in comun in schimb traficul este sufocat de autoturismele oamenilor care nu au alternativa. Sa coste mult dezvoltarea retelei de suprafata daca liniile sunt acolo sau pot fi facute altele paralel cu statii cu tot. |
#1230
Posted 28 January 2023 - 15:28
ionutzitaly, on 23 ianuarie 2023 - 14:53, said:
E mai mult, un 150 eur dus intors media, la fel Roma-Milano. Eu ziceam pe sens: https://traveltomorr...-and-barcelona/ Quote
According to Spanish news outlet RTVE, prices for train travel between Madrid and Barcelona in the last three months have fallen by an average of 43%, compared to the same period before the pandemic. On average, prices have gone from 81 euros to 46 euros per ticket, as reported by data from ticket sales platform Trainline. Quote
Tickets from Barcelona to Madrid can be bought for as low as €18, though most journeys would cost about €50. The 615 km journey is expected to last 2hr 45 minute, while driving would take about six hours. In Romania cam cat costa un bilet ptr 615 km la tren? Cred ca e mai mult de 50 de euro... Nu mai spunem cate ore ar face, probabil minim 10... Quote
On Friday November 25th, the private high-speed operator Iryo launched a new high-speed train route between Madrid and Barcelona Edited by danigoleman, 28 January 2023 - 15:32. |
#1231
Posted 28 January 2023 - 15:39
Yhzx23, on 28 ianuarie 2023 - 13:48, said:
deja au ideea fixa in cap ca metroul poate circula doar subteran si ca nu are ce cauta la suprafata. Pai daca asa a fost la noi, credem ca asa e normal. Trenul pentru noi e in principiu doar pentru distante ceva mai lungi, intre localitati si niciodecum sa te "dai" cu el in oras. Problema e ca intre timp incep sa se dezvolte si la noi suburbii care practic maresc Bucurestiul si chiar si alte orase mari din Romania. Sosele si strazile insa nu mai pot face fata la atatea masini care sa vina din suburbii in centrul orasului. Trenul urbarn/suburban este solutia in multe orase mari din lumea asta. Nu stiu daca liniile ferate care existau sau inca mai exista in Bucuresti ar fi suficiente pentru a face astfel de retele insa politicienii decomandata nu au facut mare lucru in aceasta privinta ci doar promisiuni. https://www.hotnews....ac-statiile.htm In unele orase mairi si dezvoltate din lume trenurile astea urbane/suburbane cand ajung in zone cu densitatea mare de cladiri merg pe sub pamanent ca trenurile de metrou. |
#1232
Posted 28 January 2023 - 15:46
e2k, on 28 ianuarie 2023 - 02:12, said:
Eu cred ca multi ar vrea acest lucru insa cat timp Bucurestiul va fi populat si administrat de romani acest lucru nu va fi posibil. Daca prin minune romanii ar fi dati afara din Bucuresti si adusi nemti sunt convins ca ar fi gasit solutii pentru exploatarea retelei feroviare a Bucurestiului. La ora actuala nu cred ca se mai poate implementa o retea de tip S-Bahn, care serveste un oras mare si zonele din apropiere dar cred ca niste nemti si ca sa va enervez putin niste austrieci ar gasi solutii pentru a folosi ce a mai ramas din reteaua feroviara a Bucurestiului. Dar la noi nu se poate din pacate. Untitled.png 4.93MB 14 downloads In nord poate ar merge un S-Bahn, ca in sud... n-ai nici intrari in oras ale caii ferate, si nu trece nici prin localitati sa zici ca poate urca cineva. |
#1233
Posted 28 January 2023 - 16:45
Croitorii in general lucreaza cu materialul clientului sau ma rog croitorii care au mai ramas.
Asa ca sa vedem ce ne iese din materialul de mai jos! dani.user, on 28 ianuarie 2023 - 15:46, said:
in sud... n-ai nici intrari in oras ale caii ferate, si nu trece nici prin localitati sa zici ca poate urca cineva. La sud de Bucuresti avem doua orase Oltenita si Giurgiu(podul care a fractionat traseul in doua se lucreaza la el si in curand va fi gata) care sunt legate de Bucuresti cu cale ferata. Aceste doua cai ferate trec prin toate satele de la Dunare si pana la Bucuresti. O maree de oameni e putin spus caci termenul adecvat este un flux si un reflux de navestisti folosesc trenul de Oltenita si in curand si pe cel de Giurgiu. Trenul de Oltenita ajunge fix pana la statia de metrou Republica sau pe aproape nu stiu exact ca nu sunt din zona. Trenul de Giurgiu cand va incepe sa circule are cale ferata in linie dreapta de la Gara Progresul pana la Cotroceni. Atat am mostenit de la regimul de trista amintire si depinde de noi daca vom face ceva cu mostenirea. |
#1234
Posted 28 January 2023 - 17:07
Oltenita si Giurgiu sunt... departe.
Eu ma gandeam initial la localitatiile de langa Bucuresti de unde mai toti localatarii ma astept sa faca naveta in Bucuresti. |
|
#1235
Posted 28 January 2023 - 17:17
dani.user, on 28 ianuarie 2023 - 17:07, said:
Oltenita si Giurgiu sunt... departe si cu toate astea taranii de cand s-au infiintat CAP-eurile si au ramas fara pamanturi fac naveta la Bucuresti chiar si de la Giugiu si Oltenita pentru un salariu si pentru o vechime in campul muncii. Asa ca trenurile astea doua cat ne costa sa aibe cap de linie la Bucuresti langa prima gura de metrou? |
#1236
Posted 28 January 2023 - 18:10
Trenul de Olteniţa ajunge până la "Republica". În trecut Staţia Titan era mai spre oraş.
Dinspre Giurgiu spre Gara Cotroceni a fost întrerupt parţial traseul căii ferate. tytyşor, eu nu pot fi expert ca un expert în unele domenii. Dar ca om, utilizator de servicii şi produse observ unele chestii. Apropos, ştii de ce se aştepta mult la barieră în oraş pe vremuri? |
#1237
Posted 28 January 2023 - 22:23
''unele chestii'' desigur!
fa mai draga un sondaj! e mult mai simplu, in loc sa scrii sute de postari aproape identice pe zeci de topicuri. vezi cita lume vrea tramvaie pe magheru sau sa stea la cite 10 bariere prin Bucuresti. Si te lamuresti daca logoreea ta scrisa are vreun rost! Dar, sigur nu o sa o faci pentru ca banuiesti raspunsul! |
#1238
Posted 28 January 2023 - 23:42
tytysor, on 28 ianuarie 2023 - 22:23, said:
[...] sa stea la cite 10 bariere prin Bucuresti. Aha, deci e mai bine sa stea cu orele in trafic, mai ales cei ce vin din localitatile apropiate Bucurestiului, decat sa se faca trenuri cu care sa se poata ajunge mai repede. Uneori in Romania nu poti face nimic bun din cauza mentalitatii oamenilor. . Eu aveam un coleg in Romania, intre timp m-am mutat in straintate, care isi luase un apartament la marginea Bucurestiului. A renuntat pana la urma pentru ca drumurile cu masina durau preau mult. Nu stiu ce a facut cu apartamentul dar si-a luat cu chirie intr-o zona mai centrala. Si eu la inceput voriam sa imi iau in Militari Residence, de fapt in nu stiu ce comuna, dar pana la urma la insistentele partintilor mi-am luat in bloc comunist in oras. Mama ce prostie as fi facut daca mi-as fi luat acolo. Daca ar fi trecut un tren urban pe acolo lucrurile ar fi fost cu totul altfel si mi-ar if placut sa stau acolo. Edit: Cand ma refer la statul cu orele in trafic ma refer de fapt la situatia actuala fara bariere ca traficul oricum e infernal in Bucuresti mai ales pentru cei ce vin din unele zone limitrofe Bucurestiului. Edited by e2k, 28 January 2023 - 23:45. |
#1239
Posted 29 January 2023 - 00:04
tytysor, on 28 ianuarie 2023 - 22:23, said:
''unele chestii'' desigur! fa mai draga un sondaj! e mult mai simplu, in loc sa scrii sute de postari aproape identice pe zeci de topicuri. vezi cita lume vrea tramvaie pe magheru sau sa stea la cite 10 bariere prin Bucuresti. Si te lamuresti daca logoreea ta scrisa are vreun rost! Dar, sigur nu o sa o faci pentru ca banuiesti raspunsul! Bariere nu va vrea. Cu tramvaiele la fel. Dar nu se compară cele 2 la blocat traficul. Vor răspunde maşină. Pentru că maşina e ca un drog. Nu contează cât de mult stai în trafic, nu contează că e greu de găsit loc de parcare şi că parcând îi blochezi pe alţii uneori sau îi pui în pericol, zeul automobil trebuie slujit! |
|
#1240
Posted 29 January 2023 - 01:01
Exemplu de infrastructura unde exista S-Bahn. Observati cum exista cale ferata prin mai toate localitatiile din jurul orasului?
Untitled2.png 5.54MB 17 downloads Edited by dani.user, 29 January 2023 - 01:01. |
#1241
Posted 29 January 2023 - 04:42
djl, on 29 ianuarie 2023 - 00:04, said: Bariere nu va vrea. Cu tramvaiele la fel. Dar nu se compară cele 2 la blocat traficul. Vor răspunde mașină. Pentru că mașina e ca un drog. Nu contează cât de mult stai în trafic, nu contează că e greu de găsit loc de parcare și că parcând îi blochezi pe alții uneori sau îi pui în pericol, zeul automobil trebuie slujit! Părerea ta.....asta nu înseamnă că deții adevărul absolut. Edited by aris86, 29 January 2023 - 04:43. |
#1242
Posted 29 January 2023 - 15:19
Nu deţin adevărul absolut, dar nu trebuie să fii specialist(ă) ca să-ţi dai seama că maşina a degradat viaţa în Bucureşti.
Şi că oamenii renunţă la unele lucruri bune. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users