Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Avans rezervare prin Booking.com
Last Updated: Jul 26 2016 14:31, Started by
Ann0nyym0us
, Jun 29 2016 15:10
·
0
#1
Posted 29 June 2016 - 15:10
Am rezervat o camera pentru un sejur de 5 nopti prin Booking.com, la o vila din Jupiter (Casa Leul). Cum nu am primit mail cu datele unde sa platesc avansul, am contactat telefonic proprietarul, urmand ca in cursul urmatoarei zile sa imi trimita datele necesare.
Nu am primit mail, am contactat din nou telefonic, mi s-a explicat ca au fost ceva probleme, si mi s-a dat prin telefon codul IBAN, unde sa platesc contravaloarea pentru prima noapte. Poate sa fie ceva in neregula aici, daca platesc fara sa fi primit efectiv pe mail datele contului bancar, asa cum se specifica pe booking.com? Din ce am citit pe internet, nu am gasit review-uri negative despre aceasta locatie. Ce parere aveti? Edited by Ann0nyym0us, 29 June 2016 - 15:11. |
#2
Posted 29 June 2016 - 15:17
Nu. Atât timp cât ai plătești prin bancă și spui clar că e avans pentru cazare în perioada cutare.
Edited by sfantu.dracu, 29 June 2016 - 15:17. |
#3
Posted 29 June 2016 - 15:19
in functie de codul IBAN banuiesc ca cei de la banca vad daca este contul hotelului sau nu. daca este atunci nu ai nicio problema. sa nu uiti sa iei cu tine chitanta prin care faci dovada ca ai platit avansul..
|
#4
Posted 29 June 2016 - 15:20
Ar fi ok sa adaug la detalii numarul rezervarii pe care l-am primit de la booking.com? Nu e hotel, e o vila, platesc catre o persoana fizica.
LE: Este persoana fizica autorizata. Edited by Ann0nyym0us, 29 June 2016 - 15:27. |
#5
Posted 29 June 2016 - 15:21
Daca nu primesti mail cu date oficiale, nu fa nicio plata. In caz de probleme o sa iti bati mult si bine capul pana sa recuperezi banii aia...
P.S: daca ai bani de date, iti dau si eu IBAN-ul meu |
#6
Posted 29 June 2016 - 15:28
pai daca contul e pe numele proprietarului sau al persoanei responsabile cu vila e bine, daca nu mai trebuie asteptat pt confirmarea pe mail..
Edited by Kobra2602, 29 June 2016 - 15:29. |
#7
Posted 29 June 2016 - 15:35
Am mai vazut si eu aiureli de-astea exact tot pe booking cu transferat bani si alte prostii. Nu m-a contactat nimeni, nu s-a plins nimeni, totul in regula cind am ajuns. Daca vor sa-si ia banii de pe cardul cu care garantez sa ii ia, altfel n-o sa trimit eu de capul meu nu stiu ce suma la ce mi-a scris un nene pe email. Si transfer bancar sa nu poti sa faci nici un chargeback nimic.
|
#8
Posted 29 June 2016 - 15:36
Ann0nyym0us, on 29 iunie 2016 - 15:20, said:
Ar fi ok sa adaug la detalii numarul rezervarii pe care l-am primit de la booking.com? Nu e hotel, e o vila, platesc catre o persoana fizica. LE: Este persoana fizica autorizata. Dacă dădeai telefon direct la vilă, fără să bagi booking-ul nu era același lucru? |
#9
Posted 29 June 2016 - 15:44
Tocmai, ca ar fi fost acelasi lucru. Nu-mi e de suma, ca nu mor daca pierd 100 si un pic de lei, partea urata ar fi sa raman fara cazare. O sa platesc, si vad ce va urma.
|
#10
Posted 29 June 2016 - 15:48
total neprofesional sa-ti dea IBAN pe telefon
in mod normal se face macar o proforma si nu e acelasi lucru sa platesti in contul proprietarului sau al firmei (daca e firma) |
|
#11
Posted 29 June 2016 - 16:07
proprietarul vilei vrea sa traga in piept pe cei de la booking.com de comision. nu cred ca o sa ai probleme, dar daca totusi apar, booking n-o sa vrea sa te ajute, ca ai acceptat "intelegerea" cu proprietarul. nici nu cred ca ai sa poti sa-i faci review la urma. proprietarul probabil se bazeaza ca-si ocupa vila in perioada asta si fara ajutorul booking, de asta e cam indiferent la comenzile ce-i vin prin booking. poti sa-l reclami celor de la booking.
Edited by Fane, 29 June 2016 - 16:10. |
#12
Posted 29 June 2016 - 17:02
Nu e facuta in perioada asta rezervarea, ci la sfarsitul sezonului (sfarsit de august, inceput de septembrie), cand nu cred ca cererea mai e asa mare. Am decis oricum sa merg asa, o sa vad ce iese.
|
#13
Posted 29 June 2016 - 18:11
Fane, on 29 iunie 2016 - 16:07, said:
proprietarul vilei vrea sa traga in piept pe cei de la booking.com de comision. nu cred ca o sa ai probleme, dar daca totusi apar, booking n-o sa vrea sa te ajute, ca ai acceptat "intelegerea" cu proprietarul. nici nu cred ca ai sa poti sa-i faci review la urma. proprietarul probabil se bazeaza ca-si ocupa vila in perioada asta si fara ajutorul booking, de asta e cam indiferent la comenzile ce-i vin prin booking. poti sa-l reclami celor de la booking. Subscriu. Este un tertip folosit pentru a scapa de comisioanele catre booking. |
#14
Posted 29 June 2016 - 19:17
Iar eu nu cred asta:
Fane, on 29 iunie 2016 - 16:07, said:
proprietarul vilei vrea sa traga in piept pe cei de la booking.com de comision. nu cred ca o sa ai probleme, dar daca totusi apar, booking n-o sa vrea sa te ajute, ca ai acceptat "intelegerea" cu proprietarul. nici nu cred ca ai sa poti sa-i faci review la urma. proprietarul probabil se bazeaza ca-si ocupa vila in perioada asta si fara ajutorul booking, de asta e cam indiferent la comenzile ce-i vin prin booking. poti sa-l reclami celor de la booking. Atata vreme cat rezervarea e facuta prin ei, cred ca or sa primeasca acel comision. Nu inteleg de ce ai mai telefonat la pensiune. Sau inteleg, dar cred ca temerile tale sunt neintemeiate. In principiu proprietarii nu risca un comentariu negativ cu privire la faptul ca nu au onorat rezervarea. Apoi, daca faci rezervarea pe pagina de internet a pensiunii si ti se spune sa platesti un avans in contul agentului economic (I.I., PFA, SRL) ce faci? N-o platesti? Ce garantii ai ca o sa fie onorata? Nu e aceeasi Marie cu alta palarie? |
#15
Posted 29 June 2016 - 19:58
Am telefonat la pentru ca, conform Booking.com, urma sa fiu contactat de pensiune pentru a primi contul unde sa virez avansul. Insa cum dupa 4 zile pensiunea nu m-a contactat, am sunat eu la ei.
Edited by Ann0nyym0us, 29 June 2016 - 19:59. |
|
#16
Posted 30 June 2016 - 12:36
in momentul rezervarii , ai primit confirmarea instant pe email ?
nu platesti acum , platesti la hotel cand ajungi , sau incerca sa primesti scris pe email contul pt avans |
#17
Posted 30 June 2016 - 13:50
Am platit ieri un avans de 74 de euro, prin PayPal, simplu si frumos, în câteva secunde. Proprietarul pensiunii mi-a trimis doar email-ul folosit de el pentru PayPal.
|
#18
Posted 26 July 2016 - 14:31
Fane, on 29 iunie 2016 - 16:07, said:
proprietarul vilei vrea sa traga in piept pe cei de la booking.com de comision. nu cred ca o sa ai probleme, dar daca totusi apar, booking n-o sa vrea sa te ajute, ca ai acceptat "intelegerea" cu proprietarul. nici nu cred ca ai sa poti sa-i faci review la urma. proprietarul probabil se bazeaza ca-si ocupa vila in perioada asta si fara ajutorul booking, de asta e cam indiferent la comenzile ce-i vin prin booking. poti sa-l reclami celor de la booking. Booking.com functioneaza in felul urmator (ptr proprietari): in primele 2-3 zile lucratoare ale lunii urmatoare, proprietarul primeste pe mail si in contul de administrare de pe booking.com factura aferenta comisioanelor ce le revin lor pentru rezervarile facute de turisti in luna anterioara. Aceste comisioane sunt aplicate tuturor rezervarilor efectuate in luna anterioara, nu si celor anulate. Prin urmare, atata timp cat rezervarea facuta nu este anulata de client, proprietarul va plati comisionul catre Booking.com. Refertor la plata unui avans: inteleg ca aceasta conditie este mentionata pe pagina de pe booking.com a respectivei proprietati in sensul ca, dupa efectuarea rezervarii, proprietarul isi rezerva dreptul de a solicita un avans. Pe Booking.com nu se mentioneaza modalitatea prin care proprietarul trebuie sa solicite avansul insa se mentioneaza faptul ca daca nu este platita suma intr-o anumita perioada de timp (pana la un numar de X zile inainte de data de check-in), rezervarea poate fi anulata de proprietar. Pentru a putea anula rezervarea, proprietarul trebuie sa faca dovada catre cei de la Booking.com ca a solicitat plata avansului si ca nu a intrat nicio suma in contul indicat. Pentru a putea face aceasta dovada, el trebuie sa faca solicitatea prin intermediul mesageriei disponibila prin contul de administrator al proprietatii sale, de pe Booking.com. Toate mesajele trimise prin aceasta mesagerie ajung in e-mail-ul clientului/ proprietarului. Tot prin intemediul mesageriei interne de pe Booking.com, si tu, client, poti trimite un mesaj prin care soliciti proprietarului sa iti trimita datele necesare pentru plata avansului. Repet, rezervarea nu poate fi anulata de proprietar daca acesta nu a transmis datele necesare pentru plata avansului prin intermediul mesageriei interne a Booking.com. Referitor la review-uri, atata timp cat rezervarea nu a fost anulata, clientul poate scrie un review in urmatoarele 15 zile dupa data de check-out. Edited by kimi_ro, 26 July 2016 - 14:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users