Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
- Montare faruri cu xenon -
Last Updated: May 04 2019 10:02, Started by
andrei8
, Jun 28 2016 21:55
·
0
#19
Posted 28 June 2016 - 22:37
andrei8, on 28 iunie 2016 - 22:21, said:
Am avut intr-un timp niste halogene "de calitate" cica, pe care am dat peste 200 de lei, si care intr-adevar aveau o lumina mai alba si mai clara decat un halogen obisnuit, dar nu era atat de mare diferenta incat sa coste atat de mult. Ca sa nu mai zic ca mi s-au ars in maxim 2 luni... De asta ce mai ziceti... ? Edited by Kroghy, 28 June 2016 - 22:38. |
#20
Posted 28 June 2016 - 22:43
Spalatoarele nu sunt obligatorii la Xenon. Nu stiu ce spune legea, dar am vazut astfel de masini din fabrica si nu avea asa ceva. Ce este leveling-ul? Sau cum ii spune?
>initiator Kit-urile cu Xenon, vin cu tot ce trebuie. Iti iei pentru masina ta, le montezi tu (au niste chestii in plus, care raman afara din corpul farurilor, vezi tu cum le incadrezi). Daca nu te deranjeaza un sfat ca de la sofer la sofer, pune-ti niste becuri bune (eu folosesc Philips) si vei fi multumit. Xenonul ofera mai mult, o lumina spectaculoasa. Ca utilitate, nu prea iese in fata. PS: Cele bune, la kit-uri ma refer, sunt scumpe. De calitatea acestora si implicit de pret, depind rezistenta in timp a acestora, luminozitatea, viteza de raspuns etc. PS2: Daca masina ta nu are motorizari cu Xenon, exact cum spunea colegul mai sus, pregateste-te de opriri dese de catre Politie si...probleme. |
#21
Posted 28 June 2016 - 22:43
Le am de 1 an si 4 luni (aprox 29000 km cu ele de cand le-am montat) si inca nu s-au ars. 68 lei perechea si lumineaza excelent.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qEufX56w7n4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by epuru, 28 June 2016 - 22:45. |
#22
Posted 28 June 2016 - 22:50
YOUR_GOD, on 28 iunie 2016 - 22:43, said:
Spalatoarele nu sunt obligatorii la Xenon. Nu stiu ce spune legea, dar am vazut astfel de masini din fabrica si nu avea asa ceva. Ce este leveling-ul? Sau cum ii spune? >initiator Kit-urile cu Xenon, vin cu tot ce trebuie. Iti iei pentru masina ta, le montezi tu (au niste chestii in plus, care raman afara din corpul farurilor, vezi tu cum le incadrezi). Daca nu te deranjeaza un sfat ca de la sofer la sofer, pune-ti niste becuri bune (eu folosesc Philips) si vei fi multumit. Xenonul ofera mai mult, o lumina spectaculoasa. Ca utilitate, nu prea iese in fata. PS: Cele bune, la kit-uri ma refer, sunt scumpe. De calitatea acestora si implicit de pret, depind rezistenta in timp a acestora, luminozitatea, viteza de raspuns etc. PS2: Daca masina ta nu are motorizari cu Xenon, exact cum spunea colegul mai sus, pregateste-te de opriri dese de catre Politie si...probleme. Am vazut ca exista xenon din fabrica pe modelul meu de masina. Cred ca cel mai bine ar fi daca as gasi farurile cu totul pe undeva pe la dezmembrari sau pe net, nu ? |
#23
Posted 28 June 2016 - 22:53
andrei8, on 28 iunie 2016 - 22:50, said:
Am vazut ca exista xenon din fabrica pe modelul meu de masina. Cred ca cel mai bine ar fi daca as gasi farurile cu totul pe undeva pe la dezmembrari sau pe net, nu ? |
#24
Posted 28 June 2016 - 23:26
Parerea mea este ca iti cam bati capul degeaba. Cu multi ani in urma am avut si eu un kit chinezesc montat pe un golf 4, si desi la inceput eram fascinat de lumina albastra, dupa o perioada le-am dat jos si am trecut inapoi pe halogen.
De ce? Pai, simplu, am intalnit alti cretini ca mine venind din fata, si atunci am ajuns la concluzia ca desi din masina albastrul ala este foarte cool, din fata este al dracului de non cool, plus avertizarile din partea politiei. Drept urmare, nu merita.. . |
#25
Posted 28 June 2016 - 23:32
andrei8, on 28 iunie 2016 - 22:30, said:
Ford focus 2 Ii poti pune, exista si din fabrica. Ai nevoie de spoiler fata sau ii decupezi pentru spalatori, balasturi, becuri si cam atata din cate stiu eu (mai e ceva dar imi scapa acuma). andrei8, on 28 iunie 2016 - 22:50, said:
Am vazut ca exista xenon din fabrica pe modelul meu de masina. Cred ca cel mai bine ar fi daca as gasi farurile cu totul pe undeva pe la dezmembrari sau pe net, nu ? |
#26
Posted 28 June 2016 - 23:36
Eu mi-am pus, pe Octavia 2, lupe Morimoto mini, cu instalatie xenon NSS can-bus (care nu dau eroare de bec ars, daca masina stie de asa ceva). Am desfacut geamurile farurilor (erau cu oglinda) si in locul becurilor am pus lupele). Cine spune ca halogenul "bate" mai bine ca un xenon pe lupa, nu stie ce vorbeste ... si sunt destui d-astia. Daca vrei sa ai lumina buna inclusiv pe ploaie/ceata, iti poti pune pe proiectoare xenon de 3000 lumeni, care are lumina galbena. Pentru farurile/proiectoarele cu oglinda, si nu cu lupa, exista becuri xenon dedicate (au la indicativ litera R), care din constructie au aplicate pe bec un obturator, lasand sa treaca lumina directionata catre inainte, si nu in toata oglinda. Inainte de a pune lupe, pe farurile cu oglinda am avut asa ceva, si pot spune ca nu ma orbeau mai deloc atunci cand stateam la cativa metri in fata masinii (obisnuiesc sa mi le reglez singur, astfel incat sa nu deranjez pe absolut nimeni; cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat/orbit, asa nici eu nu vreau sa o fac, la randul meu). Totul depinde de reglaje si, bine-nteles, de a avea ce trebuie pe masina. Chiar si lupele orbesc, daca nu le ai reglate cum trebuie (sunt destui berbeci care sperie ciorile din pomi sau care vor sa vada traseele avioanelor, noaptea) ...
Edit: daca pui, pune de 4300, maxim 6000 lumeni. Peste aceste valori, lumina devine albastruie/mov, si nu vei avea o vizibilitate buna. Chiar risti sa nu vezi deloc, pe ceata/ploaie. Edited by shymano, 28 June 2016 - 23:39. |
#27
Posted 28 June 2016 - 23:51
shymano, on 28 iunie 2016 - 23:36, said:
Eu mi-am pus, pe Octavia 2, lupe Morimoto mini, cu instalatie xenon NSS can-bus (care nu dau eroare de bec ars, daca masina stie de asa ceva). Am desfacut geamurile farurilor (erau cu oglinda) si in locul becurilor am pus lupele). Cine spune ca halogenul "bate" mai bine ca un xenon pe lupa, nu stie ce vorbeste ... si sunt destui d-astia. Daca vrei sa ai lumina buna inclusiv pe ploaie/ceata, iti poti pune pe proiectoare xenon de 3000 lumeni, care are lumina galbena. Pentru farurile/proiectoarele cu oglinda, si nu cu lupa, exista becuri xenon dedicate (au la indicativ litera R), care din constructie au aplicate pe bec un obturator, lasand sa treaca lumina directionata catre inainte, si nu in toata oglinda. Inainte de a pune lupe, pe farurile cu oglinda am avut asa ceva, si pot spune ca nu ma orbeau mai deloc atunci cand stateam la cativa metri in fata masinii (obisnuiesc sa mi le reglez singur, astfel incat sa nu deranjez pe absolut nimeni; cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat/orbit, asa nici eu nu vreau sa o fac, la randul meu). Totul depinde de reglaje si, bine-nteles, de a avea ce trebuie pe masina. Chiar si lupele orbesc, daca nu le ai reglate cum trebuie (sunt destui berbeci care sperie ciorile din pomi sau care vor sa vada traseele avioanelor, noaptea) ... Edit: daca pui, pune de 4300, maxim 6000 lumeni. Peste aceste valori, lumina devine albastruie/mov, si nu vei avea o vizibilitate buna. Chiar risti sa nu vezi deloc, pe ceata/ploaie. |
#29
Posted 29 June 2016 - 02:24
Quote Mi-as dori sa nu se faca anumite afirmatii fara a cunoaste persoana respectiva. Nu, nu vreau sa am xenon precum smecherii, ci pur si simplu pt o lumina mai buna, mai clara...cred ca toata lumea isi doreste asta...pt ca totusi, halogenul nu e cine stie ce... Iar daca tu consideri ca oamenii care vor o lumina mai buna pe masinile lor sunt cocalari, imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu toti sunt cocalari. uite care-i treaba, ca sa intelegi si tu! daca fabricantul... producatorul a facut masina aia si a omologat-o cu becuri halogen... inseamna ca are o lumina suficient de buna si de "clara"! daca te nemultumeste, inseamna ca fie farurile au o problema, (oglinda stricata, geamul matuit, reglate prost)... fie tu ai o problema cu vederea! iar dupa felul in care ai scris titlul topicului... da, se poate trage concluzia ca esti cocalar! Quote Spalatoarele nu sunt obligatorii la Xenon. Nu stiu ce spune legea, dar am vazut astfel de masini din fabrica si nu avea asa ceva. Edited by Nero-d, 29 June 2016 - 02:33. |
#30
Posted 29 June 2016 - 08:29
bossake, on 28 iunie 2016 - 22:20, said:
ce masina ai? daca masina ta a fost prevazuta din fabrica cu faruri xenon se poate face fara probleme modificarea (evident cu multi bani!). daca nu ai avut xenon pe marca ta de masina la revedere. Garantat masina lui nu are xenon din fabricatie. Ramane cum a stabilit Ann0nnym0us. |
#31
Posted 30 June 2016 - 00:22
marrrius, on 29 iunie 2016 - 00:15, said:
tai oglinda si pui lupa, apoi becul NU e suficient, pentru ca - in primul rand - nu este legal! Vrei sa faci asta legal? Schimbi instalatia, cu faruri OEM, autoleveling, spalatoare de faruri, si faci si omologare dupa aia. Vrei sa fii cvasi-legal? Faci cele de mai sus, fara omologare (si mergi pe ideea ca omologarea tip pentur modelul tau a fost facuta de catre producator). Dar folosesti echipamente OEM de la un cap la altul, si nu e ieftin. Nero-d, on 29 iunie 2016 - 02:24, said:
colegule! uite care-i treaba, ca sa intelegi si tu! daca fabricantul... producatorul a facut masina aia si a omologat-o cu becuri halogen... inseamna ca are o lumina suficient de buna si de "clara"! daca te nemultumeste, inseamna ca fie farurile au o problema, (oglinda stricata, geamul matuit, reglate prost)... fie tu ai o problema cu vederea! iar dupa felul in care ai scris titlul topicului... da, se poate trage concluzia ca esti cocalar! legea nu spune nimic... orice masina dotata cu xenon din fabrica, are spalator de faruri!... ca nu l-ai vazut tu, e altceva 'ai bre Nero-d, chiar asa ma dezamagesti? Pe toata linia postului! Aveam pretentii. 1. zi-le alora cu Opel Astra H de faza cu halogenu' din fabrica, da' goleste frigiderul inainte de asta, sa fie loc suficient! 2. Las-o usor cu partea de "concluzii", ca nu e in regula! 3. Mai studiaza, sunt masini plecate cu xenoane din fabrica FARA spalator de faruri. Cred ca a mai fost si pe aici o discutie. adisz, on 29 iunie 2016 - 08:29, said:
Garantat masina lui nu are xenon din fabricatie. Masina lui nu, ca de-aia vrea omul sa puna, insa modelul da. Mai studiati. Despre costuri - numai de bine: am vrut eu sa fac miscarea prin 2010, la Mk1, insa m-am lasat pagubas. Nu gaseam faruri OEM decat din UK la vremea aia, iar preturile pentru set se invarteau la mia de lire. Plus spalatoare si autoleveling, saream binisor de mia jumate de EUR. Ulterior am descoperit ca masina are faruri foarte OK (sunt mari, si situate un pic mai sus decat media) si m-am linistit. Insa nu vorbiti de xenoane mai proaste decat halogenele, ca nu va crede nimeni. De cativa ani incoa nici macar pe cea mai proasta ceata nu sunt mai bune halogenele. Comparatia am facut-o pe pielea mea, intre versiuni diferite ale aceluiasi model, mergand multe zeci (spre sute) de mii de km noaptea cu ambele. |
#32
Posted 30 June 2016 - 05:30
Quote 3. Mai studiaza, sunt masini plecate cu xenoane din fabrica FARA spalator de faruri. Cred ca a mai fost si pe aici o discutie. sunt fel si fel de modele de spalatoare! |
#33
Posted 30 June 2016 - 10:31
|
#34
Posted 06 July 2016 - 12:35
Am si eu un Focus 2 facelift. Aceeasi problema. Am luat-o cu faruri AM care au si lupa..de o culoare inchisa. Din aceasta cauza ..becuri bat foarte slab ..o culoare galbuie. Am pus becuri ieftine h3 12v 55w barelli parca. Am gasit osram la 20 lei cu lumina alba .. Oare se va observa vreo diferenta daca le pun pe acestra ...avand aceleasi specificatii? Nu am spalatoare ..iar xenonul mi se pare cam scump...si ilegal..dar daca ar ajuta la imbunatatirea luminii, l.as lua in calcul.
|
#35
Posted 06 July 2016 - 20:05
Dar de ce nu iei în calcul să schimbi farurile cu unele normale?
|
#36
Posted 07 July 2016 - 09:19
Daca oglinda din spatele lupei este praf, poti sa pui si mama xenonului, a ledului sau a ce vrei tu si tot nu vei avea lumina.
Cum s-a spus mai sus, lupe, instalatie xenon, auto-leveling si spalatoare faruri. Am un prieten care are o Laguna 2 din 2002, cu faruri cu xenon originale din fabrica, fara lupe si il opreste politia si se cearta cu ei ca asa este din fabrica ... si berbecii de politisti ii tot arata masini mai recente care au lupa. Oglinda de la farurile cu halogen este calculata sa functioneze cu becuri halogen, orice alt bec, xenon sau led are dispersarea luminii altfel si vei orbi pe toata lumea, de aceea trebuie lupa. Daca oglinda de la farurile tale este praf, in loc sa investesti in lupe, alte faruri cu lupa, spalatoare si auto-leveling ( inclusiv calculatorul de auto leveling ) ca doar nu credeau ca auto-levelingul se face asa simplu, mai bine cumperi 2 faruri noi si becuri Osram sau philips si iesi muuuult mai ieftin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users