F64.ro - Nesimtire/Lipsa de respect fata de client
Last Updated: Aug 04 2022 14:48, Started by
PS2RO
, Jun 24 2016 17:37
·
0
#1
Posted 24 June 2016 - 17:37
Salut! O sa va povestesc si eu intamplarea mea recenta cu cei de la F64, intamplare ce m-a facut sa avertizez pe toata lumea sa se gandeasca de 10 ori inainte sa faca o comanda la ei.
Prietena mea a comandat o camera si un obiectiv in valoare de 8000 LEI, deci nu o suma de neglijat. Pe perioada comenzii cei de la f64 au fost foarte prompti, s-au miscat natural si au expediat comanda. Dupa ce am preluat comanda, am constatat faptul ca obiectivul comandat avea o ciobitura pe una din lentilele din interior, fapt ce m-a determinat sa trimit obiectivul inapoi pentru inlocuire ( Ca doar de asta avem garantie ). A doua zis a venit curierul, a ridicat pachetul si dus a fost. Prietena mea trebuia sa plece cu Erasmus, deci ar fi fost ok sa aiba camera si obiectivul ok de prima data, dar daca n-a fost sa fie am zis ca ii trimit eu obiectivul dupa ce vine de la garantie. Asadar, am lasat un comentariu pe fisa RMA (service) prin care se solicita contactarea mea pentru returul obiectivului inlocuit, fapt confirmat si de cei de la f64. Intr-o zi, mai exact in a 12-ea zi de garantie, ma uitam pe site si am vazut ca produsul a fost expediat, dar stateam si ma gandeam unde...pentru ca ei nu aveau adresa la care trebuie expediat obiectivul si pe mine nu m-a contactat nimeni. Am sunat eu la f64 si am ajuns la un operator care inafara sa ma puna pe hold, sa imi spuna ca trebuie sa astept si alte chestii de astea nu prea a reusit sa faca nimic. Nimeni nu avea o explicatie pentru faptul ca nu am fost contactat, nimeni nu stia nimic. Am sunat imediat la curier si am fost si am luat produsul din alta zona a orasului, pierzand cateva ore bune si ceva neuroni asteptand la telefon ca sa fiu transferat de la un operator la altul. Bun, avem obiectivul, desfacem cutia, verificam....dar nu avem actele, factura+garantia trimise in original la predarea coletului catre service, asa ca am sunat inapoi la cei de la f64, incercand sa vad ce si cum se intampla. La fel, un operator care nu stie mare lucru, dar mi-a zis ca a inregistrat o plangere pentru situatia intamplata si ca o sa ma sune cei de la service azi pentru a intra din nou in posesia actelor. Nu s-a intamplat nimic, totul e pasnic, totul frumos, doar ca cei de la service nu au mai sunat, si eu am ramas fara actele ORIGINALE ale produsului. Asa ca.....daca vreti sa comandati de la f64.ro, aveti grija! |
#2
Posted 24 June 2016 - 17:47
Si ce ai vrea sa faca F64 in acest moment?
Din ce am sesizat din ce ai scris, toata vina o au cei de la service... |
#3
Posted 24 June 2016 - 17:59
"ei nu aveau adresa la care trebuie expediat obiectivul..... am luat produsul din alta zona a orasului, pierzand cateva ore bune"
Aici cine crezi ca e vinovat ca nu a trecut adresa ? In colet se ataseaza actele originale la care in prelabil se face copie chiar fotocopie . Deci : obiectivul a fost schimbat/reparat dar nu au sosit actele in original - cei din service le-au ratacit, rabdare ca apar , nu e motiv de nervi, crede-ma . Ca mai apar mici probleme da , dar este o firma foarte serioasa si nu are rost sa-ti zapacesti neuronii Edited by xilo, 24 June 2016 - 18:00. |
#4
Posted 24 June 2016 - 18:01
#5
Posted 24 June 2016 - 18:11
In legatura cu livrarea, nici eu nu stiam unde o sa ma mut, ca nu mai stau la camin, deci era ok sa ma sune.
Pt acte, le vreau completate de service ca s-a facut inlocurea. Copii am si fizice si pe mail. |
#6
Posted 24 June 2016 - 18:15
PS2RO, on 24 iunie 2016 - 17:37, said:
Dupa ce am preluat comanda, am constatat faptul ca obiectivul comandat avea o ciobitura pe una din lentilele din interior, fapt ce m-a determinat sa trimit obiectivul inapoi pentru inlocuire ( Ca doar de asta avem garantie ). |
#7
Posted 24 June 2016 - 18:33
hmm, baieti fini ca ti-au reparat/schimbat produsul. Asta cu actele o rezolvi, cere duplicat la ei ca iti dau, vezi ca au si chat online, imposibil sa nu o rezolvi. La ora actuala sunt cei mai ok furnizori de aparatura, iar legat de service iti garantez ca sunt peste emag si restul, daca luai de la emag ajungea la depanero, de la depanero ajungea la criss sau skin( depinde ce marca ai) si uite asa o lungeai de-ti sareau ochii.
|
#8
Posted 24 June 2016 - 18:50
Titlul din post este extrem de violent si nelalocul lui,ti s-a schimbat un produs de 8000 lei fara sa se clipeasca,in alta parte te judecai 5 ani de-acum inainte pt treaba asta.Cred ca esti superplictisit si nepoliticos!
|
#9
Posted 24 June 2016 - 18:58
#10
Posted 24 June 2016 - 19:40
Dupa ce ca ti-au schimbat fara absolut nici o intrebare produsul tu ii faci nesimtiti ca nu te-au sunat sa te intrebe pe ce plaja esti in ziua in care ajunge curierul ? E logic sa trimita produsul inlocuit la adresa initiala sau acum tu vrei sa faca astia anchete sa vada la ce ora esti in camin sau la ce ora esti pe terasa la bere ? Schimbati titlul ca e total exagerat ce zice baiatul asta.
|
|
#11
Posted 24 June 2016 - 19:48
In primul rand titlul nu e corect, ar trebui sa fi scris "F64 nesimtire/lipsa de respect fata de mine" nu trebuie sa generalizezi, experienta pe care ai avut-o cu ei chiar daca este una regretabila nu e valabila pentru toata lumea.
Faptul ca ai cheltuit o suma mai mare nu te face mai client decat altii cu sume mai mici, asta e doar in mintea noastra, puteai sa iei de 800 lei, tot un produs in stare perfecta trebuia sa iti livreze cu toate actele in regula. O mica adaugare, probabil o sa iti primesti si actele pana la urma, nu te panica, la emag de exemplu, daca comanzi ceva nu primesti hartoage,factura si garantia le descarci din contul de pe care ai facut comanda, si ghici ce? Ca niciodata imi gasesc facturile si garantiile cand am nevoie de ele, stiu de unde sa le iau fara sa trebuiasca sa scotocesc in mormane de hartii si poze de nunta Edited by marius87ism, 24 June 2016 - 19:53. |
#12
Posted 24 June 2016 - 20:08
Eu unul nu am ce sa le reprosez baietilor de la F64. Super de treaba, au o rabdare in showroom de invidiat si de urmat. Dupa 1h de testat diferite obiective si nu putine am plecat acasa fara sa cumpar nimic. Ulterior am comandat de acasa obiectivul care ma interesa. Mai cunosc un caz in care service-ul a schimbat pe garantie un set intreg de camere - 10 la numar fara nici un fel de obiectii. Lotul respectiv avea o problema de fabricatie.
Din partea mea numai cuvinte de bine. |
#13
Posted 24 June 2016 - 20:52
Cred ca initiatorul e over senzitive. Daca se intra in standardele online-ului romanesc, nu dau nume (pisi ghearigi, cel, la voi ma refer), iti ziceau ca ai ciobit tu obiectivul ala ca l-ai bagat intr-o perna sa il dai de pereti, iti negau garantia si iti mai si trimiteau coletul ramburs.
In afara de ineptia curierilor, care e in crestere agresiva, nu vad unde si ce probleme ai avut. Edited by danX, 24 June 2016 - 20:52. |
#14
Posted 24 June 2016 - 20:54
PS2RO, on 24 iunie 2016 - 18:11, said:
Pt acte, le vreau completate de service ca s-a facut inlocurea. In plus, legea spune ca certificatele de garantie se ofera în scris sau pe orice alt suport durabil la cererea consumatorului. Edited by dexterash, 24 June 2016 - 21:02. |
#15
Posted 24 June 2016 - 21:02
in contul prietenei sau cine a comandat la istoric comenzi poti downloada factura si garantia electronica. Acu..sincer... chiar nu poti lista?
Edited by xkos, 24 June 2016 - 21:08. |
|
#16
Posted 24 June 2016 - 22:21
Greseala a fost a celor de la F64. Ei au ignorat cererea care s-a facut pentru returul pe alta adresa. Curierul abfoat mai mult decat ok, doar ca nu era pe zona lui adresa mea actuala.
E un principiu pe care il am eu, esti platit sa citesti fisele de service, nu sa trimiti asa obiectul inapoi, fara sa te uiti. Si da, vreau sa scrie pe garantie ca s-a inlocuot obiectiv cutare cu seria cutare cu obiectiv nou cu seria noua! Cum mai este valabila garantia pe seria initiala cand eu am obiectiv nou cu alta serie?! |
#17
Posted 24 June 2016 - 22:27
PS2RO, on 24 iunie 2016 - 22:21, said:
Si da, vreau sa scrie pe garantie ca s-a inlocuot obiectiv cutare cu seria cutare cu obiectiv nou cu seria noua! Cum mai este valabila garantia pe seria initiala cand eu am obiectiv nou cu alta serie?! |
#18
Posted 24 June 2016 - 22:52
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users