Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Cum este fizic posibil asa ceva?

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
Si totusi,pe rusi si pe arabi n-ar trebui sa-i incurajam cu chestiile astea?

#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,987
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcosty_ytsoc, on 12 iunie 2016 - 10:54, said:

evident ca in mod normal e actionat automat dar ce te faci daca da fail sistemul? iei o prajina? e chiar asa de implauzibil ca alea sa fie niste manere neconducatoare?
Tu ai pune mana ca deh, s-a stricat?
Daca s-a stricat, sa-l repare ma-sa.  Ce poate fi atat de important incat sa fie musai sa fie coborat pantograful, si inca apucat  de acolo de sus. Mai sunt o serie de intrerupatori pe traseu.

#39
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,384
  • Înscris: 20.10.2006
Deci pe scurt: in Romania tensiunea e de 27000 volti de aceea nu e nevoie nici macar sa atingi de catenara sau pantograf ca face arc electric daca te apropii suficient de tare si te omoara. In Rusia la trenuri sunt doar 3000 de volti, de accea nu face arc electric, pentru a te electrocuta la 3000 de volti fiind necesar un circuit inchis, adica si sa pui mana pe fir sau pantograf si simultan sa tii cealalta mana pe locomotiva (pe care se afla nulul) sau sa fi descult ori ud la picioare.

#40
mihnearau

mihnearau

    viitor banat

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,485
  • Înscris: 19.12.2015

View Postloock, on 10 iunie 2016 - 20:35, said:

La 700V CC apare strapungere doar la grosimi de izolator extrem de mici.
Chiar si daca merge tramvaiul si apar curenti de AC, inductia la 700V este inca mica si strapunge doar izolatori foarte subtiri.

Daca are talpa de cauciuc cu o grosime decenta, si nici nu e incarcat elecrostatic negativ la valori nesimtite, teribilistii sunt destul de safe - cel putin atat timp cat nu au ghinion sa se atinga de alte parti metalice., nu au talpi uzate si rupte, etc.

600Vcc
cu atat merg tramvaiele in romania
cel putin unde stau eu

Edited by mihnearau, 16 June 2016 - 20:30.


#41
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,987
  • Înscris: 15.06.2007
Care o fi argumentul pentru care se folosesc tensiuni diferite la catenara de la o tara la alta?
Daca au standardizat ecartamentul , nu puteau standardiza si tensiunea?

#42
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,383
  • Înscris: 10.08.2005
Ingineri diferiti la proiectarea infrastructurii

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate