Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum este fizic posibil asa ceva?
Last Updated: Mar 06 2017 13:56, Started by
tfmercedez
, Jun 10 2016 20:06
·
0
#19
Posted 10 June 2016 - 21:11
loock, on 10 iunie 2016 - 20:41, said: La 700 V CC cat are tramvaiul e safe daca are talpa de cauciuc nerupta, si e safe chiar si daca apar curenti reziduali de AC, cel putin atat timp cat nu vin suplimentati la o tensiune masurata in zeci de KV. La tren insa este cu totul altceva. Trenul este alimentat la 27 KV ( 25 KV nominal) si asta inca la un amperaj mare, deci strapungerea prin izolatori apare mult mai usor. La tramvaie nu-s cumva 7000V iin loc de 700? |
#21
Posted 10 June 2016 - 21:18
Mda.. mi se pare ca am mai vazut mai demult, sau poate altceva de genu. ..
|
#22
Posted 10 June 2016 - 23:46
Check out de la 03:38 incolo, atinge firul de faza si il doare undeva, e un electrician nebun dar tare inteligent. Deci conteaza daca atingi pamant/metal sau gresie/faianta cand atingi un circuit electric, pe gresie am vazut ca lumineaza foarte puternic creionul de tensiune.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wMKe2PMenvk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 10 June 2016 - 23:53
Nu doar rusii se distreaza
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SDsY7lXV8c8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by don_dannielo, 10 June 2016 - 23:54. |
#24
Posted 11 June 2016 - 00:13
tfmercedez, on 10 iunie 2016 - 21:11, said:
La tramvaie nu-s cumva 7000V iin loc de 700? La trenuri se folosesc 15-16KV AC cu frecventa redusa 16.7Hz in unele tari din UE, Germania, Norvegia, Austria samd ( https://en.wikipedia...electrification ) si 25-27KV AC 50Hz in altele, cum e si la noi si basca la englezi mai sunt si linii regionale pe curent continuu alimentate cu patina sau a treia linie, iar trenurile lor pot comuta modul de alimentare. Motivul pentr 27KV este elementar, pierderi mici pe cablu, merge cablu mai subtirel si alimentari mai rare. La tramvai nu e cazul la fiecare intersectie majora e un traf si da curent pe fire. Edited by andreic, 11 June 2016 - 00:29. |
#25
Posted 11 June 2016 - 02:45
La ruşi se foloseşte tensiunea de 3.000 de Volţi, nu de 25.000 - 27.000 de Volţi. Nu se inozizează aşa de tare aerul
|
#26
Posted 11 June 2016 - 07:09
Rusii astia oricum nu sunt prea sanatosi.. nu stiu de unde au prins stilul asta "smuls"
|
#27
Posted 11 June 2016 - 07:53
E simplu (fizică elementară): cîtă vreme nu se formează un circuit (o continuitate) din care corpul tău să facã parte, n-ai ce păți.
Dar asta nu înseamnă că aprob ce fac dobitocii ăștia, și uneori chiar îmi doresc să scape ceva din vedere, în așa fel încît să vadă pe bune și definitiv ce și cum este dincolo. Trebuie să le spună cineva idioților că oricît de sigură și imbatabilă e fizica, întotdeauna există riscul impredictibilității (factori pur și simplu întîmplători) care să-ți ducă demonstrația în șanț, or, nici o viață de om nu merită să fie pusă în balanță pentru așa ceva. Cei care-și pun astfel viața la bătaie, ar trebui mai întîi să răspundă la întrebarea: "OK, sînt șanse mici să mori, dar dacă mori, o să merite ?" Dacă da, atunci să-ți fie de bine, respectul meu oricum nu-l aveai, decît dacã-ți riscai viața pentru un scop nobil, nu pentru faimă sau teribilism. |
#28
Posted 11 June 2016 - 12:06
atata timp cat curentul nu trece prin el ci prin pantograf nu o sa se curenteze in veci chiar si-n slapi chinezesti daca are in picioare, problema apare atunci cand atinge firul, nu pantograful, iar daca pantografu atinge firul cu mici exceptii te poti curenta daca stai pe acoperisul trenului...circuitul electric este inchis prin pantograf
Edited by iulianlungu79, 11 June 2016 - 12:12. |
|
#30
Posted 11 June 2016 - 12:13
#31
Posted 11 June 2016 - 12:22
ala pare a fi un maner neconducator electric special conceput pt actionare manuala.
|
#32
Posted 11 June 2016 - 12:46
daca bei suficienta vodka nu mai trece nici curentul electric prin tine.
|
#33
Posted 11 June 2016 - 13:44
costy_ytsoc, on 11 iunie 2016 - 12:22, said: ala pare a fi un maner neconducator electric special conceput pt actionare manuala. |
|
#35
Posted 12 June 2016 - 00:13
#36
Posted 12 June 2016 - 10:54
tfmercedez, on 11 iunie 2016 - 13:44, said:
Sigur ca da. Unde ai vazut matale "vatmanu" urcand pe tramvai/locomotiva si sa puna mana goala sa traga de pantograf? Toate's actionate mecanic, iar circuitul se inchide sau deschide cu un contactor actionat pneumatic (la alea romanesti cel putin) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users