Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

conditii de infiintare!

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
maria3

maria3

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.02.2006
Mai oameni buni,vreau si yo sa-mi infiintez un srl da' nu prea stiu de unde sa incep. Sunt studenta in bucuresti si as vrea sa-mi fac firma in orasul meu natal. Problema care ma framanta este legata de conditiile de infiintare. Stiu faza aia : ca tre sa fii student de anu' 2  ,dar mai departe ?????? Ajutati-ma va rog ! Astept parerile voastre! :D

#2
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Inainte de a infiinta firma intereseaza-te cite hirtii trebuie sa depui lunar, cite ordine de plata trebuie sa semnezi numai pt taxe. E o birocratie cretina in tara asta. Ordinele de plata pt toate taxele catre stat trebuie acum completate pe computer, ca sa cuprinda un cod de bare (asta e numai unul din exemplele de lucruri cretine). Te vei descuraja sigur...

ON TOPIC: Fara o firma de consultanta, te va minca pe piine birocratia romaneasca...

PS Nu vreau sa te descurajez dar din experienta proprie, posibil doar in romania (si poate in rusia si africa), am platit AMENZI pt o firma fara activitate. Adica daca nu faci NIMIC poti sa incalci vreo LEGE? In RO e posibil...  :death:  :cursing:  :angry:

Edited by H725, 01 February 2006 - 14:30.


#3
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members