Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Promisiunile si realizarile Gabrielei Firea Pandele, noul primar al Bucurestiului
Last Updated: Sep 29 2020 14:55, Started by
vanitty
, Jun 06 2016 08:33
·
0
#12871
Posted 19 March 2019 - 23:29
Shefule , îmi pare rău că o spun, dar pe zi ce trece cred mai cu tărie că nu prea avem şanse de vindecare ca şi popor per ansamblu
|
#12872
Posted 20 March 2019 - 16:19
Bucureștiul este un oras cu 2.5 milioane locuitori pe hârtie, dar cu peste 4 milioane în mod real, pentru că cetățenii din zona metropolitană trăiesc, muncesc și invata în București. Avem propriul nostru model de dezvoltare, dar ne inspirăm din acțiunile altor autorități, preluăm exemple de bune practici ale acestora".
Cine a spus? Edited by cata, 20 March 2019 - 16:20. |
#12873
Posted 22 March 2019 - 16:18
Ia uite ce avem noi aici....
https://www.mediafax...t-greu-17962069 Deci pina la urma s-a lasat cu operatie afectiunea de anul trecut a firutei cind a lipsit vreo 3 saptamini pentru probleme gastro-intestinale. Acum daca e desteapta se poate lauda ca ea s-a operat in spital de stat si nu a mers la privat. Ce zici LAPP-ule ? Merge asta pentru reclama ? |
#12874
Posted 22 March 2019 - 19:03
@djl Chiar există sau e o glumă pe net?
Attached Files |
#12875
Posted 22 March 2019 - 20:15
^^
[ https://i.postimg.cc/kMSkDvtt/2019-03-22-201450.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ciordache parca are o casa nitel mai incolo. Numa bun, aduce sotia pachet cu chiftele cu autobuzu. |
#12876
Posted 23 March 2019 - 21:56
Camera aia de închiriat o fi pentru el?
Noi renunţăm la tramvaie, în timp ce alţii regretă că au făcut-o: https://www.theguard...re-of-transport Ultimele tramvaie la Londra (1952 - au revenit în anii '90, dar nu mai erau etajate): https://www.vintag.e...-in-london.html Pe aici vedem strămoşii Tartelor: https://cera-chicago...replyTo=3304314 Maşina e bună, atât timp cât e spaţiu pentru ea (ca f.d. de primul şi al 3-lea articol am dat căutând ceva despre... o revistă auto). E interesant că ţările Germane, deşi rudă cu cele Engleze nu au renunţat aşa de mult la tramvaie. Să vezi ce sisteme mişto de transport erau în S.U.A. şi urbanismul lor cretin plus maşina rezolvă totul le-au futut. Edited by djl, 23 March 2019 - 21:59. |
#12877
Posted 24 March 2019 - 11:27
Sidorin, on 22 martie 2019 - 19:03, said:
@djl Chiar există sau e o glumă pe net? Detinutul eliberat nu are nevoie de transport acasa? Cred ca in toate filmele americane in scenele cu detinutul care iese, la poarta e statie de autobuz care sa il duca in oras, ca penitenciarele sunt si acolo facute in camp. Dar la noi nu cred ca sunt folosite decat de nevinovatii condamnati pe nedrept care sunt ruinati, ca vinovati care ies sunt asteptati de complici afara cu masini, de multe ori scumpe. |
#12878
Posted 25 March 2019 - 08:59
Renuntati la ideea de a avea un trafic civilizat. Firuta s-a rezolvat. Restul in turma ca oile...
https://stirileprotv...c-infernal.html "Luni dimineață. Una dintre cele mai aglomerate perioade în trafic. Am încercat să vedem cum merge doamna primar Firea de la reședința sa din Voluntari până la locul de muncă, la primărie. Polițiștii comunitari din Voluntari și-au aranjat uniformele și și-au ocupat locurile în intersecție. Mașina neagră se strecoară cu ușurință prin intersecțiile oprite de polițiști. Managementul traficului funcționează și la intrarea în București, unde mașina primariței este preluată de alte echipaje, care fluidizează traficul. Imediat după ce mașina doamnei primar trece, polițiștii abandoneză intersecțiile, semn că misiunea s-a încheiat. De la Voluntari până în Bdul. Regina Elisabeta, sediul Primăriei, mașina a făcut 20 de minute. Pentru luni dimineață, este un timp record! Managementul traficului funcționează!" |
#12879
Posted 25 March 2019 - 17:30
Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general.
Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile). Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago. Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria. |
#12880
Posted 25 March 2019 - 17:55
aaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:
Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general. Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile). Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago. Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria. De ce sa ne intereseze pe noi cum este la altii? Aia au primar care a mintit in campania electorala afirmand ca are mai multe solutii pentru fluidizarea traficului? Blonda din voluntari le-a promis celor din SUA ca le fluidizeaza traficul sau doar pe noi ne-a mintit? |
|
#12881
Posted 25 March 2019 - 18:04
gabicen, on 25 martie 2019 - 17:55, said: De ce sa ne intereseze pe noi cum este la altii? Aia au primar care a mintit in campania electorala afirmand ca are mai multe solutii pentru fluidizarea traficului? ........ Eu am mai scris , cred ca inainte de alegeri , ca nu primar trebuie sa alegem , ci un manager care sa puna in practica un program ales de societatea civila , nu ce viseaza el . Problema este ca societatea civila NU poate da un program coerent . Asta este nasol , dar s-ar putea incerca . |
#12882
Posted 25 March 2019 - 18:08
#12883
Posted 25 March 2019 - 18:10
86-APP, on 25 martie 2019 - 18:04, said: Promisiunile electorale nu reprezinta un contract . Valabil pt toti care promit , indiferent de partid si orientare . Daca n-ati inteles asta , nasol pt voi . Eu am mai scris , cred ca inainte de alegeri , ca nu primar trebuie sa alegem , ci un manager care sa puna in practica un program ales de societatea civila , nu ce viseaza el . Problema este ca societatea civila NU poate da un program coerent . Asta este nasol , dar s-ar putea incerca . Asta a fost adinca. Adinca rau de tot. Cred ca ai atins-o la operatie... |
#12884
Posted 25 March 2019 - 18:11
aaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:
Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria. Nu compara SUA cu Europa la trasnportul in comun. Sunt foarte multe chestii extrem de diferite, de la alergia lor la trenuri la mobilitatea si usurinta cu care se muta. Si in cazul de fata, metroul din NY e cel mai mare din lume , e cel mai aglomerat din vest (deja pierde locuri la capitolul asta) dar are doar cateva sute de mii de calatori in plus fata de Paris sau Londra la o populatie aproape dubla. |
#12885
Posted 25 March 2019 - 18:13
shefu_de_combinat, on 25 martie 2019 - 18:08, said: Hai totusi mai bine un program ales de specialisti, ca pe baza hipstereli eterne venite de la "societatea civila" nu rezolvam nimic. |
|
#12886
Posted 25 March 2019 - 18:52
86-APP, on 25 martie 2019 - 18:04, said:
Promisiunile electorale nu reprezinta un contract . Valabil pt toti care promit , indiferent de partid si orientare . Daca n-ati inteles asta , nasol pt voi . Cum a facut PSD la ei pe siteul de campanie pentru europarlament 2019, se lauda cu "modernizarea" garii din Targu Mures si au pus o poza cu o gara din Germania luata de pe un site de vanzari. In realitate gara e tot ceva ce te duce cu gandul la secolul 19. |
#12888
Posted 25 March 2019 - 19:36
aaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:
Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general. Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile). Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago. Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria. Ca si cum ai spune ca locuiesti la Ploiesti si lucrezi in Bucuresti, diferenta o face metroul si autostrazile, si probabil un management mai competent, totusi mi se pare mie sau merge asa usurel, ca un melc mai mare, sa nu scuture praful? Si statiile alea, ale noastre arata mai decent, astia nu le-au mai renovat de la meciul cu Suedia de la mondiale Edited by Platon, 25 March 2019 - 19:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users