Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Promisiunile si realizarile Gabrielei Firea Pandele, noul primar al Bucurestiului

* * * * - 12 votes
  • This topic is locked This topic is locked
20146 replies to this topic

#12871
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,560
  • Înscris: 13.06.2004
Shefule , îmi pare rău că o spun, dar pe zi ce trece cred mai cu tărie că nu prea avem şanse de vindecare ca şi popor per ansamblu   :(

#12872
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Bucureștiul este un oras cu 2.5 milioane locuitori pe hârtie, dar cu peste 4 milioane în mod real, pentru că cetățenii din zona metropolitană trăiesc, muncesc și invata în București. Avem propriul nostru model de dezvoltare, dar ne inspirăm din acțiunile altor autorități, preluăm exemple de bune practici ale acestora".

Cine a spusPosted Image?

Edited by cata, 20 March 2019 - 16:20.


#12873
geo76com

geo76com

    Maninc clone fara memorie si stresez userii bugetari

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,963
  • Înscris: 14.09.2004
Ia uite ce avem noi aici....

https://www.mediafax...t-greu-17962069

Deci pina la urma s-a lasat cu operatie afectiunea de anul trecut a firutei cind a lipsit vreo 3 saptamini pentru  probleme gastro-intestinale.

Acum daca e desteapta se poate lauda ca ea s-a operat in spital de stat si nu a mers la privat.  Ce zici LAPP-ule ? Merge asta pentru reclama ? Posted Image

#12874
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,489
  • Înscris: 12.07.2010
@djl Chiar există sau e o glumă pe net?

Attached Files



#12875
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
^^

[ https://i.postimg.cc/kMSkDvtt/2019-03-22-201450.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ciordache parca are o casa nitel mai incolo. Numa bun, aduce sotia pachet cu chiftele cu autobuzu.

#12876
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,560
  • Înscris: 13.06.2004
Camera aia de închiriat o fi pentru el?   Posted Image

Noi renunţăm la tramvaie, în timp ce alţii regretă că au făcut-o: https://www.theguard...re-of-transport
Ultimele tramvaie la Londra (1952   Posted Image - au revenit în anii '90, dar nu mai erau etajate): https://www.vintag.e...-in-london.html
Pe aici vedem strămoşii Tartelor: https://cera-chicago...replyTo=3304314
Maşina e bună, atât timp cât e spaţiu pentru ea (ca f.d. de primul şi al 3-lea articol am dat căutând ceva despre... o revistă auto).
E interesant că ţările Germane, deşi rudă cu cele Engleze nu au renunţat aşa de mult la tramvaie.
Să vezi ce sisteme mişto de transport erau în S.U.A. şi urbanismul lor cretin plus maşina rezolvă totul le-au futut.

Edited by djl, 23 March 2019 - 21:59.


#12877
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019

View PostSidorin, on 22 martie 2019 - 19:03, said:

@djl Chiar există sau e o glumă pe net?
De ce nu ar exista?
Detinutul eliberat nu are nevoie de transport acasa?
Cred ca in toate filmele americane in scenele cu detinutul care iese, la poarta e statie de autobuz care sa il duca in oras, ca penitenciarele sunt si acolo facute in camp.

Dar la noi nu cred ca sunt folosite decat de nevinovatii condamnati pe nedrept care sunt ruinati, ca vinovati care ies sunt asteptati de complici afara cu masini, de multe ori scumpe.

#12878
geo76com

geo76com

    Maninc clone fara memorie si stresez userii bugetari

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,963
  • Înscris: 14.09.2004
Renuntati la ideea de a avea un trafic civilizat. Firuta s-a rezolvat. Restul in turma ca oile...

https://stirileprotv...c-infernal.html


"Luni dimineață. Una dintre cele mai aglomerate perioade în trafic. Am încercat să vedem cum merge doamna primar Firea de la reședința sa din Voluntari până la locul de muncă, la primărie.
Polițiștii comunitari din Voluntari și-au aranjat uniformele și și-au ocupat locurile în intersecție. Mașina neagră se strecoară cu ușurință prin intersecțiile oprite de polițiști.
Managementul traficului funcționează și la intrarea în București, unde mașina primariței este preluată de alte echipaje, care fluidizează traficul.
Imediat după ce mașina doamnei primar trece, polițiștii abandoneză intersecțiile, semn că misiunea s-a încheiat.
De la Voluntari până în Bdul. Regina Elisabeta, sediul Primăriei, mașina a făcut 20 de minute. Pentru luni dimineață, este un timp record! Managementul traficului funcționează!"

#12879
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,522
  • Înscris: 18.10.2011
Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general.

Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile).

Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago.

Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria.

#12880
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,873
  • Înscris: 27.06.2006

View Postaaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:

Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general.

Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile).

Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago.

Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria.

De ce sa ne intereseze pe noi cum este la altii?

Aia au primar care a mintit in campania electorala afirmand ca are mai multe solutii pentru fluidizarea traficului?
Blonda din voluntari le-a promis celor din SUA ca le fluidizeaza traficul sau doar pe noi ne-a mintit?

#12881
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postgabicen, on 25 martie 2019 - 17:55, said:


De ce sa ne intereseze pe noi cum este la altii?

Aia au primar care a mintit in campania electorala afirmand ca are mai multe solutii pentru fluidizarea traficului?
........
Promisiunile electorale nu reprezinta un contract . Valabil pt toti care promit , indiferent de partid si orientare . Daca n-ati inteles asta , nasol pt voi .
Eu am mai scris , cred ca inainte de alegeri , ca nu primar trebuie sa alegem , ci un manager care sa puna in practica un program ales de societatea civila , nu ce viseaza el .
Problema este ca societatea civila NU poate da un program coerent . Asta este nasol , dar s-ar putea incerca .

#12882
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Post86-APP, on 25 martie 2019 - 18:04, said:

un manager care sa puna in practica un program ales de societatea civila

Hai totusi mai bine un program ales de specialisti, ca pe baza hipstereli eterne venite de la "societatea civila" nu rezolvam nimic.

#12883
geo76com

geo76com

    Maninc clone fara memorie si stresez userii bugetari

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,963
  • Înscris: 14.09.2004

View Post86-APP, on 25 martie 2019 - 18:04, said:


Promisiunile electorale nu reprezinta un contract . Valabil pt toti care promit , indiferent de partid si orientare . Daca n-ati inteles asta , nasol pt voi .
Eu am mai scris , cred ca inainte de alegeri , ca nu primar trebuie sa alegem , ci un manager care sa puna in practica un program ales de societatea civila , nu ce viseaza el .
Problema este ca societatea civila NU poate da un program coerent . Asta este nasol , dar s-ar putea incerca .
Deci nu primarita este incoerenta. Restul sint.
Asta a fost adinca. Adinca rau de tot. Cred ca ai atins-o la operatie...:lol:

#12884
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postaaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:

Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria.

Nu compara SUA cu Europa la trasnportul in comun.
Sunt foarte multe chestii extrem de diferite, de la alergia lor la trenuri la mobilitatea si usurinta cu care se muta.

Si in cazul de fata, metroul din NY e cel mai mare din lume , e cel mai aglomerat din vest (deja pierde locuri la capitolul asta) dar are doar cateva sute de mii de calatori in plus fata de Paris sau Londra la o populatie aproape dubla.

#12885
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postshefu_de_combinat, on 25 martie 2019 - 18:08, said:


Hai totusi mai bine un program ales de specialisti, ca pe baza hipstereli eterne venite de la "societatea civila" nu rezolvam nimic.
Iti dai seama , ca nu zevzecii aia de prin piata . Lumea decide ca vrea X , specialistii sa faca un proiect , ceva , si " primarul " sa puna in practica , ca el este ordonator de credite .

#12886
projectfp

projectfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,654
  • Înscris: 17.01.2019

View Post86-APP, on 25 martie 2019 - 18:04, said:

Promisiunile electorale nu reprezinta un contract . Valabil pt toti care promit , indiferent de partid si orientare . Daca n-ati inteles asta , nasol pt voi .
Asa este. E ca in pliantele publicitare, unde scrie ca imaginea e cu titlul de prezentare si nu creaza obligatii contractuale.

Cum a facut PSD la ei pe siteul de campanie pentru europarlament 2019, se lauda cu "modernizarea" garii din Targu Mures si au pus o poza cu o gara din Germania luata de pe un site de vanzari. In realitate gara e tot ceva ce te duce cu gandul la secolul 19.

#12887
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
https://www.facebook...4741358?sfns=mo

#12888
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postaaaa4567, on 25 martie 2019 - 17:30, said:

Fara legatura cu Firea, ci cu traficul in general.

Ca sa nu credeti ca numai la noi e asa, ia poftiti de vedeti o calatorie obisnuita cu un metrou din NYC:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TASEhtS_4l4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (vedeti si comentariile).

Daca vreti si mai incet, cautati metroul din Chicago.

Cat si cateva emisiuni despre ce ar trebui facut: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5OnH03Tless?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si vorbim de NYC, unde abia gasesti o garsoniera de inchiriat cu 1200 de dolari pe luna, dar frecvent trebuie sa scoti spre 2000. Iar abonamentul lunar (Metrocard) e vreo 120 de dolari. Majoritatea oamenilor lucreaza in Manhattan si nu isi permit sa stea acolo, ci in cartiere, adica la cel putin 50 de minute - 1 ora de mers cu metroul (Brooklyn, Queens, sau in New Jersey, sau spre nord etc etc). In Manhattan e mai scumpa chiria.


Ca si cum ai spune ca locuiesti la Ploiesti si lucrezi in Bucuresti, diferenta o face metroul si autostrazile, si probabil un management mai competent, totusi mi se pare mie sau merge asa usurel, ca un melc mai mare, sa nu scuture praful? Si statiile alea, ale noastre arata mai decent, astia nu le-au mai renovat de la meciul cu Suedia de la mondiale

Edited by Platon, 25 March 2019 - 19:42.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate