Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...
 Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro
 Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...
 Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune

Mecanica

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

stefanutz13

stefanutz13

Member

• Grup: Members
Salut baieti.Sunt anul I la Inginerie Mecanica la Politehnica Bucuresti si luni 10.06.2016 am examenul la mecanica.
Problema sta in felul urmator:
-de mine mecanica s a prins foarte greu , in momentul de fata pot spune lejer ca nu stiu mai nimic,
-pe primul semestru , cu chiu cu vai , am scos media 5(noroc ca am fost prezent la seminarii , asta m a salvat)
-in acest semestru treaba e cam urata , dau examen din cinematica rigidului , dinamica solidului rigid , dinamica punctului material , dinamica relativa a pct material si inca cateva capitole
Am seminariile in fata , cateva cursuri( n ar fi o problema ca am  gasit pe net destule), si nu inteleg nimic.
In acest moment ,sincer,ma simt putin disperat. 2 zile si multa informatie de acumulat.
Ce sfaturi imi puteti da , cum sa fac sa inteleg , este cineva pe aici care ma poate ajuta? Daca da , dati-mi add pe facebook (http://facebook.com/stefan.smarandache) si ajuta ti ma cu cateva explicatii daca se poate. O sa mai postez si in alte topicuri. O seara buna! :)

Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

Arrogant bastard

• Grup: Senior Members
Sa dai la toamna, dupa ce ai invatat.

pasilla

pasilla

Superior Member

View Poststefanutz13, on 02 iunie 2016 - 21:30, said: