Reziliere servicii fixe Telekom romania
Last Updated: May 18 2017 09:24, Started by
Mr_Devil83
, Jun 02 2016 02:58
·
0
#1
Posted 02 June 2016 - 02:58
Salutari tuturor.
De ceva vreme a aparut upc-ul la mine pe ulita si avand servicii mai bune si mai ieftine decat telekomul am luat decizia sa renunt la acestia in favoarea upc-ului. Actualmente detin de la Telekom 2 recievere tv, unul hd pt care platesc chirie, serviciul de internet fix prin adsl de 16mbps, 2 telefoane mobile, din care unul cu nelimitat national si unul cu ceva abonament reincarcabil, cu 1000 de minute nationale. Cost total in jur de 180ron/luna. Am incercat sa sun la 1234 sa reziliez serviciile fixe si mi s-a spus ca trebuie sa achit o taxa de reziliere egala cu 50% din valoarea abonamentului ramas. Nu ar fi nici o problema acest lucru doar ca abonamentele la romtelecom/romtelecom conform legii se pot face pe maxim 2 ani de zile, eu beneficiând de serviciile lor fixe de peste 2 ani de zile. In luna ianuarie 2015 am portat din vodafone un numar de prepay in telekom, odata cu portarea acestui numar achizitionand si un telefon mobil lumia630 dual sim, telefon care a fost platit asa: circa 60 de euro "bonus" de portare si 300ron platiti cu cardul la dealerul germanos din magazinul lor deschis in auchan deva. Am incercat sa ii explic acest lucru operatoarei de la departamentul comercial dar ea imi explica mie faptul ca telefonul respectiv nu a fost platit, ma rog, aceste explicatii au venit mai mult in urma cererii mele de a ma lamuri de ce imi apare mie o plata de 17ron + tva lunar din moment ce eu am platit contravaloarea telefonului. Ca urmare a acestei cerei mi s-a inchis telefonul in nas. Nu m-ar prea interesa pe mine cei 250ron platiti abuziv timp de circa 1,5 ani sau faptul ca studiind mai atent factura am aflat ca platesc si o licenta de antivirus pe care eu nu am cerut-o dar mi s-a facturat incepand din ianuarie 2015 dar pentru ca singurele lamuriri pe care le-am primit de la reprezentanta de la comercial a telekomului au fost ca "trebuie sa achitati 50% din restul perioadei contractuale si platiti acei bani pentru ca telefonul nu a fost platit" vreau sa recuperez fiecare leut achitat catre romtelecom/telekom stiind de la bun inceput ca acest lucru implica sa ajung in instanta cu dumnealor. Ce ma intereseaza pe mine este reziliez serviciile fixe de la telekom si sa pastrez in continuare serviciile mobile(cat, nu stiu pentru ca internetul mobil este inutilizabil daca misti telefonul, din vreo 3,7gb de trafic lunar abia pot folosi 200-300mbps pentru ca in afara de centrul localitatilor reteaua telekomului este praf iar eu ma plimb destul de mult). De asemenea am primit azi in posta o notificare de la acelasi furnizor cum ca pot sa renunt la serviciile lor fara taxe de reziliere daca nu sunt deacord cu modificarile in grila lor de programe intrucat vor o majorare a abonamentelor cu 0,6euro. Deci pe scurt inainte de a le deschide o plangere la ancom si de a-i chema in instanta as dori niste sfaturi pentru a solutiona problema pe cale amiabila(mai putin recuperarea sumei aceea pentru care cu siguranta ca va trebui sa-i actionez in instanta). |
#2
Posted 02 June 2016 - 05:23
Din 3,7 GB tu folosești 300 Mbps?! Cum vine asta?
Nu știu de ce implici ANCOM-ul pentru facturile astea. Poate vrei să zici ANPC. Ai zis că plătești pe factură telefonul și o licență antivirus, dar tu nu știai. Nu e vina nimănui că habar n-ai ce plătești. Ești sigur că cei 300 lei nu au fost dați ca garanție pentru abonament nou? După cele citite, văd nivelul de informare. Și e greu să mergi la un centru Telekom și să depui o cerere de reziliere pentru anumite servicii? |
#3
Posted 02 June 2016 - 06:29
#4
Posted 02 June 2016 - 07:10
Mr_Devil83, on 02 iunie 2016 - 02:58, said:
De asemenea am primit azi in posta o notificare de la acelasi furnizor cum ca pot sa renunt la serviciile lor fara taxe de reziliere daca nu sunt deacord cu modificarile in grila lor de programe intrucat vor o majorare a abonamentelor cu 0,6euro. Daca ai primit asa ceva poti rezilia fara nicio plata de taxa. Depui notificarea de incetare contract si gata. |
#5
Posted 02 June 2016 - 08:42
dorin_2k, on 02 iunie 2016 - 06:29, said:
[...] De TV scapi fara probleme din cauza majorarii de ieri (notificarea primita). Nu stiu daca pentru toate abonamentele tv se schimba preturile. Cred ca doar pentru Tv M si Tv S. Unde sta maica-mea are tv m si a primit notificare. Eu am tv L si n-am primit nimic, inca |
#7
Posted 02 June 2016 - 20:48
La Telekom reducerea acordata la cumpararea telefonului se imparte pe durata contractuala ;iti apare suma de plata X ron , dar aceeasi suma iti apare cu minus pe factura sau in cont.
Taxa de reziliere nu mai exista ( inainte dc reziliai inainte de termen aveai de plata taxa de reziliere+abonamentul x nr de luni ramase) . Dc reziliezi un contract inainte de termen e plateste contravaloarea lunilor ramase. Deci 50% din aceasta suma e o ok. |
#8
Posted 03 June 2016 - 07:29
Cititi ce a scris individul inainte sa va dati cu parerea. In conditiile comunicarii ca Telekom vrea sa modifice contractul, clientul il poate denunta fara nicio plata.
|
#9
Posted 03 June 2016 - 09:14
E vb de notificarea asta.Si eu am primit-o si vreau sa scap de ei.
Office Lens 20160603-094936.jpg 348.57K 72 downloads Din cate inteleg eu, e necesara o notificare scrisa, trimisa la sediul lor din Buc. in care ceri reziliera contractului pe motivul cresterii abonamentului fatra de contractul semnat. Dupa-amiaza o si duc la posta, m-am saturat sa-mi mearga netul ca mortul. Edited by ionut_blue, 03 June 2016 - 09:17. |
#10
Posted 20 July 2016 - 10:16
AM facut cerere de reziliere pe 13.04, Telekom a operat-o pe 27.06 !!! In conditiile in care contractul prevede 30 de zile dupa data comunicarii cererii de reziliere.
M-au sunat de la restante Telekom si mi-au spus ca procedura (?!) lor este sa nu opereze rezilierea daca ai facturi neplatite (ultima factura am recalmat-o la ei si am asteptat pana au raspuns, apoi am platit). Nu a parut impresionata cand i-am mentionat de contract, ei au o procedura. In consecinta, mi-au mai trimis la plata o factura abuziva, mi-au facturat inca 1.5 luni dupa alea 30 de zile de la data cererii de reziliere. Acum ma duc la OPC. Edited by overseas, 20 July 2016 - 10:17. |
|
#11
Posted 20 July 2016 - 12:12
Bafta! Eu am scapat repede de ei.Pe 5 luna asta au inchis toate serviciile.
Dar...auzi gluma proasta: cica sa le duc eu echipamentele si sa le predau la orice magazin Telekom Le-am zis direct si fara jena sa puna pe unu sa-si miste curu si sa vina dupa ele, cum le-au adus asa sa le si ia.Eu nu sunt instalator sa car echipamente tv, sau daca imi platesc benzina si deranjul poate trec cd am timp. Nesimtirea e mare la astia...ma bucur ca nu mai am de-a face cu ei. |
#12
Posted 05 August 2016 - 13:59
Si alta si mai tare...am terminat cu ei pe 5, m-au anuntat ca opresc serviciile.Le-au oprit.
Si vine factura urmatoare 21.06-22.07.Ce daca am terminat cu ei pe 5?! Sa platesc pana pe 22 chiar daca nu am ce.... Astia sunt imbecili.Poate ajuta pe careva sa se gandeasca de 2 ori inainte sa-si faca abonament la ei.Neaparat pe 2 ani, nu vor pe 1. |
#13
Posted 30 October 2016 - 10:00
Si eu am renuntat la serviciile lor dupa o lunga perioada de colaborare ( 8 ani ) in favoarea altui operator (UPC) , care se pare ca are viteze la internet cat de cat decente fata de adsl-ul de la telekom . Problema e ca vor sa le platesc restanta care o mai am la ei, un telefon mobil , 50 la suta din valoarea abonamentului pana la sfarsitul contractului si taxa de reziliere servicii !!!
Oricum am vb cu ei , le platesc restanta, telefonul si restul le fac reclamatie la anpc si ii dau in judecata !! |
#14
Posted 30 October 2016 - 10:48
Cat e taxa reziliere?
Total cat ai de plata? Vezi sa nu platesti mai mult la judecatorie decat ai acum. In iulie am reziliat fara nicio plata din partea mea 3 servicii, invocand cresterea din notificarea primita. |
#15
Posted 30 October 2016 - 18:05
ionitagionut7, on 30 octombrie 2016 - 10:00, said:
Oricum am vb cu ei , le platesc restanta, telefonul si restul le fac reclamatie la anpc si ii dau in judecata !! |
|
#16
Posted 18 May 2017 - 07:41
Buna. As avea nevoie de cateva informatii legate de rezilierea contractului cu telekom. Eu am abonament tel....contract semnat nu am pt ca totul sa facut telefonic. As dori sa inchid contractul cu ei pt ca vreau un alt operator mai ieftin din puct de vedere al platii lunare. Mentionez ca nu am nici un telefon de la ei singurul lucru care mi lau oferit telefonic a fost pe un an de zile in loc sa platesc 93lei sa platesc 58 lei deci diferenta nu este mare. As mai avea contract cu ei inca un an si 3 luni. Cum as putea rezilia cu ei pe cale amiabila fara sa semnez cererea lor de reziliere. Multumesc
|
#17
Posted 18 May 2017 - 09:24
Pe cale amiabilă nu poți închide cu niciun operator atât timp cât ești în perioada minimă.
Fără cerere de reziliere semnată nu se poate închide niciun contract. Poți depune o cerere de reziliere semnată, te vor suna, apoi îți vor trimite o factură. După poate te ajută ANPC cu grosul, dar posibil să mai plătești diferența reducerii pe lunile rămase. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users