Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Clio IV Estate 0.9 TCe, echipare Zen

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,302
  • Înscris: 02.02.2006
În general un update de soft (orice soft) nu e obligatoriu să aducă schimbări vizibile. Pot fi doar optimizări/rezolvări de probleme, compatibilitate îmbunătățită (cu diverse telefoane, de exemplu) ș.a.

Nici măcar trecerea versiunii majore de la 6 la 7 nu mai înseamnă mare lucru, de când "greii" industriei au călcat în picioare principiile versionării (vezi Google Chrome care, pentru orice rahat de schimbare, scotea versiune majoră, de le-am pierdut șirul. La cat au ajuns? 50? 60? Penibil, și s-au luat destui după ei Posted Image ).

Edited by alexcrist, 20 May 2017 - 05:07.


#56
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
@inius, sunt curios de o chestie. Eu am estate 1.2 75cp si din cate am citit pe topicul asta performantele si consumul sunt aproape identice. Cat ai platit in plus pentru 0.9TCE? Eu am luat Clio in 2014 si nici nu stiu daca m-am uitat la diferenta de pret. Bugetul nu sarea de 12.000 de euro si s-au preferat niste optiuni (culoare, navigatie, scaun reglabil pe inaltime, etc). Eu am dat pe ea in 2014 ,a doua versiune de echipare ,culoare scumpa, 11.200.

#57
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Eu am dat, dacă țin minte, 12.800 EUR. Ca și consum nu cred că e relevant. Acum, după ce am sărit binișor de 10000 km cu ea (se zice că rodajul adevărat e în primii 10000 de km) consumul e cam 6% pe mixt. La drum lung e undeva între 4,5 - 5,5% (depinde dacă mergi pe autostradă cu 120 sau pe dn cu 90, dacă deschizi sau nu aerul condiționat etc.) iar în oraș e 8,1% în sezon ultraaglomerat (până se închid școlile) și în jur de 7,1% în sezon lejer. Diferența dintre motoare cred că ține numai de putere și e relevantă numai în depășiri, la munte etc. Nu am avut niciodată probleme, accelerează frumos și urcă ușor chiar și pante destul de abrupte. În plus al tău nu știu dacă are start-stop.

#58
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
start/stop adica se opreste motorul daca stationezi? nu, nu are asa ceva dar cifrele de consum sunt identice. 4.5 sosea nationala mers domol, 5.5 autostrada 120 kmph. dupa 120 o ia grav in sus.
  In Bucuresti omor, ora de varf 9.5. Bucuresti normal, ora 12 - 8.1-8.5.
  de urcat cei 15 cp in plus nu stiu cat te ajuta. poate in depasiri desi nici 1.2 nu e dezastru, trebuie insa sa fii atent cand faci manevra.
  masina e tot zen cred, navigatie, volan piele, bluetooth,etc. a fost 11.200.


oricum, sa o stapanesti sanatos cat mai mult timp. eu am avut in gand sa o vand si se pare ca dragostea romanilor pentru diesel si masini germane la SH este cat se poate de reala...

#59
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011

 fightClub25, on 25 mai 2017 - 20:56, said:

  de urcat cei 15 cp in plus nu stiu cat te ajuta. poate in depasiri desi nici 1.2 nu e dezastru, trebuie insa sa fii atent cand faci manevra.

Pai vezi ca mai e in plus si o turbina care ajuta destul de mult. Ca sa obtii acelasi cuplu, 1.2 trebuie turat destul de mult, pe cand 0.9 mai lejer. Cifrele nu au cum sa fie aproape identice din cauza ca la aceeasi viteza, 0.9 are mai putine turatii, implicit consum mai mic Posted Image

Edited by corcodel10, 25 May 2017 - 22:26.


#60
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 corcodel10, on 25 mai 2017 - 22:26, said:

Pai vezi ca mai e in plus si o turbina care ajuta destul de mult. Ca sa obtii acelasi cuplu, 1.2 trebuie turat destul de mult, pe cand 0.9 mai lejer. Cifrele nu au cum sa fie aproape identice din cauza ca la aceeasi viteza, 0.9 are mai putine turatii, implicit consum mai mic Posted Image

    Pai da, de-asta m-am mirat si eu cand inius a dat cifrele alea de consum. Poate el conduce mai sportiv si eu mai navetist. E drept,stiind ce motor am foarte rar ma agit pe sosea. Uite, pe ultimii 354 de km ,viteza medie 31 kmph am consum mediu de 5.8 cu A/C pornit 1/2 din timp. Mixt Bucuresti/Ilfov ,fara autostrazi si drumuri nationale.

#61
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

 fightClub25, on 25 mai 2017 - 20:56, said:

  In Bucuresti omor, ora de varf 9.5. Bucuresti normal, ora 12 - 8.1-8.5.

Ei, înseamnă că aici e diferența. Eu scot 8.1% pe traseu zilnic, de cca 14 km (dus / întors), numai în oraș, practic traversez Bucureștiul, traseu care e bară la bară pe porțiuni destul de mari, de neocolit. Traseu suprapus parțial pe „drumul corporatiștilor” (către Pipera) în intervalul 8.30 - 9.00 dimineața. Medie de deplasare arătată de comp. de bord : 18 km / h. Când traseul e lejer, de pildă în weekend sau în vacanțe, scot 7,1%, și cred că aș putea scoate și mai puțin dacă aș folosi limitatorul, dar am tendința să o „calc” un pic, nu mult dincolo de limita legală, dar.. orișicât Posted Image

 fightClub25, on 25 mai 2017 - 20:56, said:

oricum, sa o stapanesti sanatos cat mai mult timp. eu am avut in gand sa o vand si se pare ca dragostea romanilor pentru diesel si masini germane la SH este cat se poate de reala...

Mulțumesc la fel.

Edited by inius, 26 May 2017 - 12:25.


#62
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Săptămâna asta am dat o tură București - Constanța - Jurilovca - Măcin - Brăila - București. Un traseu de 685 km rezumat în imaginea atașată. Mașina e bine, mai puțin problema dubioasă cu antigelul pe care îl mai completez eu o dată la 6 luni cu câte un deget. Nimeni nu e în stare să-mi spună pe unde și de ce se pierde. Poate îl bea motorul...

Attached Files


Edited by inius, 03 November 2017 - 18:35.


#63
bobocea94

bobocea94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 08.03.2017
Salut. Ma gandesc si eu sa-mi achizitionez un Renault exact ca al tau, estate si motorul de 0.9 tce. Vad ca au trecut 2 ani de la ultima postare. Cum mai e masina, ai avut alte probleme, motorul cum se mai comporta? O recomanzi si altora cu un buget putin mai mic dar care vrea o masina noua? Multumesc.

#64
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

View Postbobocea94, on 30 noiembrie 2019 - 23:00, said:

Salut. Ma gandesc si eu sa-mi achizitionez un Renault exact ca al tau, estate si motorul de 0.9 tce. Vad ca au trecut 2 ani de la ultima postare. Cum mai e masina, ai avut alte probleme, motorul cum se mai comporta? O recomanzi si altora cu un buget putin mai mic dar care vrea o masina noua? Multumesc.

Nici o problemă până acum. Doar reviziile obișnuite. Între timp și problema cu antigelul a dispărut.

#65
bobocea94

bobocea94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 08.03.2017
Super ! Singurul lucru de care imi e putin frica, sa spun asa, e motorul. Am citit si lucruri bune si lucruri mai putin bune despre el. Tu ce parere ai? Ai simtit vreodata ca nu ar trage destul de bine, de exemplu in depasiri sau in pante? Mersi!

#66
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

 bobocea94, on 01 decembrie 2019 - 21:33, said:

Super ! Singurul lucru de care imi e putin frica, sa spun asa, e motorul. Am citit si lucruri bune si lucruri mai putin bune despre el. Tu ce parere ai? Ai simtit vreodata ca nu ar trage destul de bine, de exemplu in depasiri sau in pante? Mersi!

Nici vorbă.

Are doar unele momente când simți că intră turbina, la treptele inferioare de viteză, dar atât. De cele mai multe ori trecerile dintr-o viteză în alta sunt foarte line. Depășirile: pe drumurile normale cobori de la cincea la a patra, apeși accelerația și te duci ca fulgerul, iar pe autostradă am apăsat accelerația până la 145 când am avut nevoie. În plus mașina e foarte stabilă, senzația cea mai plăcută e pe serpentine. La urcare mergi în treaptă inferioară, și asta e. Am străbătut cu ea toți munții, inclusiv drumuri destul de abrupte, cum e cel care duce la Sarmizegetusa. Fără probleme.

Totuși, fiind un motor mic să nu te aștepți să-ți consume puțin dacă îl pui să facă efort mare. Cel mai bine consumă când mergi cu 100-105. Deci cam așa cum mergi pe șoselele noastre. Eu pe autostradă prefer să merg cu 115, maxim 120, pe pilot automat. La 130 consumă mult, mai ales dacă ai și A/C pornit, sare de 7%. Și zgomotul interior e mare (dar asta depinde și de starea asfaltului și de cauciucurile tale). Deci ăsta e un dezavantaj, pentru că la drum lung ori mergi legal și e ok, dar consumi mult, ori mergi mai încet și la o distanță de 1000 de kilometri se simte, înseamnă că ajungi cu o oră în plus față de unul care își permite să meargă constant cu 130 și peste. Una peste alta, totuși, eu consider că avantajele sunt mai mari decât dezavantajele.

LE Bine, când zic că faci ușor depășiri mă refer la depășirile uzuale - un camion, un șofer mai lent - acum să nu te aștepți că vei depăși coloană ca unul care are mașină cu 190CP. Ideea e că nu vei fi tu în nici un caz cel care blochează traficul fiindcă nu poți face o depășire în condiții de siguranță adecvate.

Edited by inius, 04 December 2019 - 22:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate