Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Clio IV Estate 0.9 TCe, echipare Zen

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

View PostDaniJ90, on 27 mai 2016 - 11:58, said:

Nu vreau sa fiu carcotas sau ceva de genul, dar daca ai avut buget de 15k, de ce doamne ti-ai luat Clio?

Asta cred ca e una dintre cele mai cretine intrebari.
...fiindca de asta a avut nevoie, poate? Nu toti care au 15K viseaza la Beenveuri dizal cu doosutedamii reali, unii isi iau masina pe care si-o permit. Nu ca altii care se viseaza stapanii la 4 inele si baga motorina de cinzaj de lei si schimba uleiu singuri in santu din spatele blocului.

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Sau poate pentru ca asta a vrut si i-a plăcut, pe banii lui. Simplu.

#21
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Am explicat de ce am preferat să cumpăr acest Clio Estate și nu altceva. Au fost mai multe motive și nu în ultimul rând a ieșit pe locul întâi, în funcție de diverse criterii și cerințe pe care le-am avut de la o mașină.

Oricum, mă uitam chiar zilele astea pe Autovit și dacă bifez toate dotările pe care le am acum pe Clio (pe unele dintre ele le-am dorit obligatoriu) aș găsi în același buget, și la aceeași clasă, mașini ale unor branduri net superioare, dar cu cel puțin 150.000-180.000 de km. Or, era și este exclus să dau 12.500 de euro pe o mașină cu 150.000 km. Mă rog, puteam să găsesc ceva mai puțin pretențios la 8-9.000 de euro și restul banilor să-i țin pentru inevitabilele reparații. Fiecare alege ce crede de cuviință, eu am preferat să îmi cumpăr o mașină nouă. Până la ea am avut una sh (un Ford) de care am fost foarte mulțumit în primii 3 ani, dar în următorii 2 mi-a mâncat zilele. O luasem de la un dealer reputat, dar abia cu prilejul vânzării am aflat că fusese bușită înaintea mea (i-am scos fișă pe bază de VIN de pe Inspector Auto, un site care în urmă cu 6 ani nu exista); cu prilejul schimbării ambreiajului mecanicul mi-a zis că persoana care o condusese înaintea mea probabil stătuse cu piciorul numai pe ambreiaj și gonise în draci cu ea; și multe alte mărunțișuri de-astea. În concluzie, dacă tot am dispus de suma respectivă am preferat să iau o mașină nouă, măcar să știu cine și cum a condus-o Posted Image . Nu țin să mă afișez aiurea cu siglă de Audi, BMW sau Mercedes, că n-am de ce. Când o să am 50.000 de euro de care mă voi putea dispensa cu ușurință, probabil voi prefera alt brand auto, nu Renault. Dar acum nu era cazul. Dacă era după mine mi-aș fi luat și Dacie, dar Dacia e un pic sub Renault la capitolul „siguranță”, la care nu vroiam să fac rabat.

#22
old_jhon

old_jhon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,117
  • Înscris: 17.05.2009

View Postinius, on 11 iulie 2016 - 20:27, said:

Am explicat de ce am preferat să cumpăr acest Clio Estate și nu altceva. Au fost mai multe motive și nu în ultimul rând a ieșit pe locul întâi, în funcție de diverse criterii și cerințe pe care le-am avut de la o mașină.

Nu țin să mă afișez aiurea cu siglă de Audi, BMW sau Mercedes, că n-am de ce. Când o să am 50.000 de euro de care mă voi putea dispensa cu ușurință, probabil voi prefera alt brand auto, nu Renault. Dar acum nu era cazul. Dacă era după mine mi-aș fi luat și Dacie, dar Dacia e un pic sub Renault la capitolul „siguranță”, la care nu vroiam să fac rabat.

Foarte buna alegerea, vrem sa vedem si poze cu jucaria. Astept sa ridic si eu un Megane 4 maine sau joi.
Masina SH premium = Noaptea Moet cu femeia, ziua crenvursti la Ikea.

#23
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostBwwlan, on 10 iulie 2016 - 21:13, said:

Asta cred ca e una dintre cele mai cretine intrebari.
...fiindca de asta a avut nevoie, poate? Nu toti care au 15K viseaza la Beenveuri dizal cu doosutedamii reali, unii isi iau masina pe care si-o permit. Nu ca altii care se viseaza stapanii la 4 inele si baga motorina de cinzaj de lei si schimba uleiu singuri in santu din spatele blocului.

Nu cred ca se referea la Bemveu sh ci la o masina noua insa dintr-o clasa superioara. Pe o masina de clasa mica poti sa pui N dotari caci tot nu va fi la fel de confortabila, spatioasa, placuta de condus si la fel de antifonata ca o masina din clasa compacta. Partea proasta este ca la revanzare nimeni nu mai da doi bani pe dotari.

Oricum sa o stapanesti sanatos.

Edited by ionutMembruAnonimut, 12 July 2016 - 10:04.


#24
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
La Sarmizegetusa Regia, pregătindu-ne să coborâm.

Attached Files



#25
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Foarte faina masina.
Pune mai multe poze.
Nu te mai lua dupa unul sau altul ca de ce nu ti-ai cumparat aia sau ailalta. Asa ne sta noua la romani in caracter sa ne dam cu parerea despre lucruri care nu ne privesc.
Sunt banii tai, faci ce vrei cu ei.

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km.

#26
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
8000.0 km fix în parcarea de la cetatea Râșnov.

Râșnov - centura București (unde se termină autostrada) 2 ore. Mașina se bucură de o manevrabilitate și o stabilitate excepționale pe serpentine. Între Râșnov și Predeal am avut noroc și nu am prins nimic în față, așa că am putut merge constant cu 70-80, exceptând zonele cu viraje în ac de păr care trebuiau negociate la 30-35.

Attached File  IMG_20160926_125303.jpg   408.1K   257 downloadsAttached File  IMG_20160926_125824.jpg   642.6K   260 downloads

#27
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
O poză și cu portbagajul după o rundă de cumpărături de weekend, ca să vă faceți o idee legată de capacitate. Pentru necesitățile mele o singură dată l-am umplut până la refuz, cu prilejul unui drum la țară la care m-a încărcat socru-miu cu sarsanale de tot felul. Când plecăm în concediu (3-4 persoane) e numai bun.

Attached Files



#28
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011
Primul moment cu multă carne pentru Renault Posted Image - trecut cu bine. Parcă-i vedeam bucurându-se pe cei care mi-au zis „ha, ți-ai luat Renault... mizerie... porcărie... jeg...” Duminică, dacă tot ploua și mașina zăcea în fața blocului, nu'ș ce mă pălește așa un gând, să mă uit sub capotă. Pur și simplu. Când ridic capota, să înlemnesc. Antigelul mai era de vreo 3 degete deasupra fundului borcanului, mult sub minim. Am închis capota, am înjurat în gând de i-am întors pe toate fețele pe ăștia de la Renault, după aia m-am liniștit și am deschis-o iar. Evident, nu se schimbase nimic, nivelul era tot acolo Posted Image , nu crescuse prin magie. Am luat o lanternă, m-am uitat pe la fiecare cot și cotitură posibilă - nimic suspect, totul uscat. Bă, ce dracu. Îl mai verificasem tot așa, într-o doară, prin primăvară, când era sigur peste minim. În fine, era și seară, nici nu aveam unde naiba să mă duc, m-am dus repede la un MOL din apropiere și mi-am luat un antigel care cică e tip D pentru Dacia/Renault (bine că nu l-am pus, fiindcă nu e bun) și niște apă distilată. Și m-am pus pe frecat netul. Dă-i și citește. Pe forumurile noastre, nah, piață de sh, e greu să găsești ceva căutând „pierdere antigel mașină nouă”. Și atunci, zic, ia hai să caut în Franța. „fuite liquide refroidessement voiture neuve”... BINGO! Să trăiești, Măria Ta! Zeci de plângeri. Foarte multe pe Renault/Dacia, în special pe Captur și Sandero cu TCe - mă rog, eu am și căutat chitit pe motorul 0.9 TCe - dar și pe Peugeot, Citroen, Opel, VW, BMW, Audi, chiar și o Honda. „Bravo, zic, faci parte dintr-o familie mare. A fraierilor cu o mașină defectă din fabricație.” Când colo, ce să vezi: cică e normal să fie așa. Bandiții ăștia când livrează mașina ți-o livrează cu aer pe dinăuntru și pe măsură ce mergi cu ea, vine frigul, mai dai drumul și la aer condiționat, încălzești, încetul cu încetul lichidul de răcire ajunge să populeze toate colțurile motorului, conducte, țevi, ce mai e pe acolo, și scoate aerul dinăuntru. Unde? În borcan, firește, că n-are unde în altă parte. Dacă proprietarul observă, bine, dacă nu, dă-l dracului, că oricum la revizia de un an se completează.

Erau care se plângeau de chestia asta după 1400 de km, alții după 8000. Dar toți în primul an.

Ca să nu mai zic că ciupind niște zeci de grame de antigel la fiecare mașină vândută, păi dacă vinde 1 milion de mașini pe an, fabrica aia face o super-economie... sau un super-profit -depinde cum privești lucrurile!

Mi se pare o tâmpenie. Erau printre cei care se plângeau de chestia asta și oameni cu motoare pe motorină. Păi eu n-am decât 8600 de km cu ea, dar unul care își ia diesel o ia ca s-o omoare... ăla, într-un an, poate face și 30000 de km... păi, dacă nu se uită sub capotă și merge 15.000 de km cu antigelul sub minim, până ajunge la revizie cu ea? I-o fi bine motorului ăla?... I-o fi rău?... După aia, vaaaaaai, doar ce-a ieșit din garanție și a pleznit un furtun... s-a dus o garnitură...

Aviz tuturor care vă cumpărați Renault/Dacia noi. E adevărat, nu neg asta, în cartea tehnică scrie să verifici periodic nivelul lichidelor și să le completezi tu dacă nu e corespunzător, și nu zice nimic că dacă e nou-nouță poți să te culci liniștit pe partea cealaltă. Deci ei sunt absolviți de orice vină. Dar noi, românii, dacă ne-am luat un lucru nou, chiar avem tendința să ne culcăm pe o ureche („...e nou, bre!”), fiindcă avem impresia că capitaliștii ăștia ne vor nouă binele...

#29
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009
Dupa cum ai aflat deja "asa face toate" ! :D Si eu am citit ca ar fi oarecum normal sa se intample asta atata timp cat motorul este nerulat in momentul cand o cumperi.
Si eu am avut vara trecuta momentul de "WTF, pot sa jur ca atunci cand mi-a prezentat-o dealerul avea nivelul peste linia de minim!" dar eu am observat mult mai repede, ca-s cam maniac la chestii de astea, nu trecuse decat o luna! Tot 0.9 dar pe Logan.

Edited by DannyMC, 18 October 2016 - 12:37.


#30
george15041993

george15041993

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 22.02.2009

Quote

În fine, era și seară, nici nu aveam unde naiba să mă duc, m-am dus repede la un MOL din apropiere și mi-am luat un antigel care cică e tip D pentru Dacia/Renault (bine că nu l-am pus, fiindcă nu e bun) și niște apă distilată.

Salutare, de ce nu era bun acel antigel? Multumesc!

#31
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

View Postgeorge15041993, on 18 octombrie 2016 - 12:45, said:

Salutare, de ce nu era bun acel antigel? Multumesc!

Pe eticheta antigelului de la MOL scria doar că e pe bază de etilen-glicol, ceea ce ar fi fost în regulă, pentru că așa e și tipul D de la Renault. Și așa mi-a zis și ăla de la benzinărie, „ia-l domne p-ăsta, că ăsta e de Dacia și renault”. Dar, nefiind nici pe departe un as al mecanicii și nedorind să fac vreo prostie, mă informez întotdeauna cu mare atenție așa că m-am uitat pe site-ul MOL. Și din ce ziceau ei în fișa tehnică de pe site, trebuia de fapt să iau d-ălălalt (ei având două antigeluri în oferta lor, produse sub brand propriu), despre care ei zic în mod specific pe fișa tehnică de pe site că e compatibil cu Renault tip D. Numai că ălălalt e roz. În nici un caz n-aș amesteca antigel roz cu antigel galben, așa că i-am dat dracului. Dacă or avea scris greșit pe site, asta e. Am preferat să umplu până la buza minimului cu apă distilată și apoi am cumpărat un antigel original tip D de Dacia/Renault și am mai turnat un deget, să stea lichidul ferm între minim și maxim. În total au intrat vreo 250-300 ml de lichid.

#32
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008
SI ca sa vezi ca se intampla si la caesele mai mari, la masina mea Seat Leon 2.0TDI, motor pus pe toata gama de masini VW-Skoda-Seat-Audi in 26 000 km am completat deja de 3 ori antigelul, de curs nu curge nicaieri, intotdeauna inspecteaza in service posibilele scurgeri dar nimic. Dupa ce am citit pe forumuri, m-am linistit un pic, destul de multa lume semnaleaza exact acest simptom si pe motorizarile lor identice, indiferent ca vorbim de Skoda/VW sau Audi/Seat. Oricum la mine se apropie revizia siiarasi le voi pune sa se uite...

#33
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Asa face si la mine Logan-ul 1.5 dci, de cativa ani. Completez in cand in cand (maxim o data pe an), desi nu curge pe nicaieri si n-are nimic, masina nu fumega si nici nu plesnesc furtunele.
O sa ma uit si la Renault (ca am motorul de 0.9) sa vad unde e nivelul. Pana acum, la 1 an si 13.000 km nu am vazut nimic suspect. Mi-ai bagat un sarpe ... Posted Image

#34
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009
La mine, dupa ce am completat nu a mai scazut deloc!

#35
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

View Postradu_vasile59, on 20 octombrie 2016 - 10:51, said:

O sa ma uit si la Renault (ca am motorul de 0.9) sa vad unde e nivelul. Pana acum, la 1 an si 13.000 km nu am vazut nimic suspect. Mi-ai bagat un sarpe ... Posted Image

Păi, îți urez să-l scoți cât mai repede! Posted Image Dar ai apucat să-l duci la revizia de 1 an? Că dacă l-ai dus ți l-au completat sigur, fără să-ți spună nimic.

#36
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Nu inca, luna viitoare face anul. Cam in 24.11. Maine dimineata is cu ochii pe nivele, ca acum inca nu s-au regularizat nivelele dupa drumurile zilei.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate