Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Recomandare chitare acustice

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
sommne

sommne

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 31.07.2012
Salutare !

Vreau să-mi cumpăr o chitară și aș dori niște recomandări, menționez că sunt începător. Aș dori o chitare avantajoasă ca preț și de calitate.
Am auzit că sunt destul de bune chitarele Fender.

Buget: 200 - 650 lei

Vreau părerea voastră. Posted Image

Edited by sommne, 25 May 2016 - 15:22.


#2
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,463
  • Înscris: 30.10.2003
Parerea noastra e ca mai trebuie sa zici ce-ti place sa canti si pana unde vrei sa ajungi.

Sa ma explic. Vrei acum acustica, ok! Una buna e si scumpa. Dai 650 lei, adica tot bugetul si incepi sa exersezi. S-ar putea sa iti dai seama peste un an ca poate vrei una electrica si atunci o sa regreti ca ti-ai dat toti banii pe una acustica. Iar trebuie sa strangi bani si poate dura.
In plus depinde de ce canti, ti se poate recomanda chitara cu corzi de naylon

Pentru inceput orice chitara e ok, cu conditia sa fie corzile destul de moi.

#3
Velareya

Velareya

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 428
  • Înscris: 17.04.2016
Pentru începători se recomandă chitara clasică pentru că e mai uşor să te acomodezi cu corzi de nylon, dar te obişnuieşti şi cu cele de metal. Astfel, de 650 RON îţi poţi cumpăra o chitară electro-acustică.