Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ford Edge

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#37
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,906
  • Înscris: 28.12.2006
Nu prea am inteles ce cum au adunat de au dat sumele respective, dar per total vad ca e ok, 15k, cat un Logan.

#38
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Pretul de lista al unui Ford Focus Titanium 1.0 Ecoboost Hatchback este de 18000 euro, la care se adauga optionalele sau pachetul de optionale. In oferta atasata de mine anterior sunt trecute preturile pachetelor sau optionalelor in dreptul lor
Un Logan cu toate optionalele de la Dacia nu ajunge la 15k, dar nu este prea departe...in schimb nu poti pune pe logan optionalele puse de mine pe FF :)

Edited by Zamolxe13, 25 July 2016 - 14:19.


#39
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,906
  • Înscris: 28.12.2006
Vrei sa zici ca un Ford focus de 1.0 costa 24k?
Dar si cu reducere, nu e cam ciudat ca un FF cu multe brizbrizuri sa costa cat un Logan fara acele brizbrizuri? Ma rog, si inversa e valabila: un logan atat de scump de costa cat un FF cu brizbrizuri?
Ce garantie ai la FF?

PS: poza e printscreen sau e facuta in paint Posted Image?

Edited by crokodilu, 25 July 2016 - 14:34.


#40
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Dacia nu fabrica masina din aceeasi categorie cu Focus. Iar ca sa continuam offtopic Logan cu "de toate" e 14.000 euro.

Ideea e un pic alta, daca au putut sa dea jos 30% din pretul masinii inseamna ca pretul de lista e furt pe fata.

View Postcrokodilu, on 25 iulie 2016 - 14:28, said:

Vrei sa zici ca un Ford focus de 1.0 costa 24k?

Daca Dacia are tupeu sa ceara 14000 de euro pe un Logan, de ce n-ar costa un Focus 24.000?

#41
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Conform preturilor de lista, la modelul configurat de mine, acesta este pretul...23675 euro. Poti intra pe site-ul Ford, si poti cauta lista de preturi, sa vezi ca nu mint cu nimic
Si daca nu ma insel, in clasa compacta nu am gasit nici o masina cu dotarile acelea sub 20k
Fiecare firma cu politica ei de pret. Din cate am inteles, cei de la Ford afiseaza preturi asemanatoare cu concurenta (mazda 3, VW golf, Octavia, Kia ceed, Honda civi etc.) pentru motoare asemanatoare si dotari identice, si dau un discount mai mare daca negociezi cu ei. Daca te opresti la prima oferta, bucuria dealerului (face un profit mai mare )

Edited by Zamolxe13, 25 July 2016 - 14:34.


#42
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Faza tare e ca Fiesta ST200 e tot 24.000 de euro. Sunt curios daca o lasa la 15.000. :)

#43
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Sigur nu o vor lasa. Ideea este ca trebuie sa pui cat mai multe optionale sau pachete de optionale si reducerea este proportionala. Mai pe romaneste, cu cat accesorizezi masina, cu atat ai un discount mai mare. In cazul meu am scazut cu 3000 de euro sub pretul de lista pentru variant titanium, fata nici o alta optionala pusa :)

#44
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
Am mai zis si pe alt topic ca optionalele scumpe si relativ inutile sunt cea mai mare teapa fiindca isi pierd aproape integral valoarea la revanzare. Pentru tine e bine fiindca ai luat masina noua la un pret destul de corect.

#45
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Fiecare intelege in felul lui utilitatea unei optionale. Eu de exemplu, le-am gasit utilitatea tuturor optionalelor puse pe masina si daca vrei, iti pot explica la ce ma ajuta si cum :)

#46
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,906
  • Înscris: 28.12.2006
Optionalele inutile sunt bune daca ti le da gratis, altfel ca sa mai scad din preturi a trebuit sa renunt la versiunile mai de top si astfel sa ma limitez cu pretul la bugetul avut (cand mi-am luat anul trecut). Dece am insistat pe discutia asta cu pretul: skoda superba mea a costat tot vreo 23k si ma miram cum de un focus e tot atat, mai ales ca si optionalele erau cam compatibile, mai putin ecranul de 8" care e inutil tinand cont de pret (e cat o plasma de 2m Posted Image ), si motorul 2l DSG care nu e la focus.


Pt. ce zici tu acolo, pretul final e foarte ok pt. configuratia aia.

Edited by crokodilu, 25 July 2016 - 15:01.


#47
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Notiunea de "optionale inutile" este ceva foarte subiectiv si in realitate nici nu are vreun sens.

Nu exista optionala inutila. Exista doar optionale de care tu personal nu ai nevoie, deci iti sunt inutile tie, insa pot fi utile altora. Cum nu exista o autoritate obiectiva care sa ne spuna ce-s alea optionale inutile, nu are sens sa discutam despre asta.

Politica tuturor producatorilor e sa vina cu un pret de pornire mic si sa-si creasca profitul din optionale. E relativ usor sa dublezi pretul de lista al unei masini punand optionale. De ex. focusul cel mai chel cred ca-i pe la 12.000-13000 euro. Poti lejer sa configurezi unul la 25.000. Evident ca un Focus de 25.000 euro nu e de doua ori mai masina decat unul chel, si asta se vede la revanzare. Insa nu o sa obtii niciodata o reducere prea mare la pretul de baza. Ala e cel mai mic. Unde au loc de manevra dealerii si in ultima instanta si producatorii, e la optionale. Alea sunt in general umflate la pret, si de aia reducerea ca procent la toata masina capata valori mai mari pe masura ce masina e mai dotata. Ideea e ca nimeni probabil nu-si cumpara o masina cheala (exceptand firmele poate, ca alora nu le pasa). Insa cine isi ia masina pt el, se bucura la mai multe optionale, si pune de toate, mai ales daca e incurajat de discount-uri bune la ele.

#48
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Sa o stapanesti sanatos. In fond si la urma urmei, fiecare incepe sa faca trierea posibilei achizitii in functie de cum va fi folosita masina (benzina sau diesel), de cata putere are nevoie din partea motorului si dupa aceea cauta sa se incadreze in bugetul stability :)

#49
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
la discount-ul ala luam doua ;)

#50
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016

View Postadipelcz, on 25 iulie 2016 - 15:01, said:

Notiunea de "optionale inutile" este ceva foarte subiectiv si in realitate nici nu are vreun sens.

Nu exista optionala inutila. Exista doar optionale de care tu personal nu ai nevoie, deci iti sunt inutile tie, insa pot fi utile altora. Cum nu exista o autoritate obiectiva care sa ne spuna ce-s alea optionale inutile, nu are sens sa discutam despre asta.

Politica tuturor producatorilor e sa vina cu un pret de pornire mic si sa-si creasca profitul din optionale. E relativ usor sa dublezi pretul de lista al unei masini punand optionale. De ex. focusul cel mai chel cred ca-i pe la 12.000-13000 euro. Poti lejer sa configurezi unul la 25.000. Evident ca un Focus de 25.000 euro nu e de doua ori mai masina decat unul chel, si asta se vede la revanzare. Insa nu o sa obtii niciodata o reducere prea mare la pretul de baza. Ala e cel mai mic. Unde au loc de manevra dealerii si in ultima instanta si producatorii, e la optionale. Alea sunt in general umflate la pret, si de aia reducerea ca procent la toata masina capata valori mai mari pe masura ce masina e mai dotata. Ideea e ca nimeni probabil nu-si cumpara o masina cheala (exceptand firmele poate, ca alora nu le pasa). Insa cine isi ia masina pt el, se bucura la mai multe optionale, si pune de toate, mai ales daca e incurajat de discount-uri bune la ele.

Cel mai chel este 16k, dar si cel mai scump urca spre 30k. Nu poti spune ca este de doua ori mai masina, dar sigur este de doua ori mai motor 1.0l 100cp vs 2.0l tdci 180 cp :D

View Postmzamfirm, on 25 iulie 2016 - 15:02, said:

la discount-ul ala luam doua Posted Image
Daca vrei sa iti iei 2 masini, du-te la VW pentru ca acolo vei obtine discount de flota

#51
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Ce vreau sa spun de fapt e ca daca e sa compari un Edge in varianta de baza cu concurentii lui, probabil ca nu iese prea grozav, din cauza ca nici unii nu or sa dea mega reduceri. Insa pe masura ce-l faci mai full, o sa vezi ca la Ford obtii niste discount-uri mari, in timp ce la alte marci discount-ul va fi mai mic. Asta face ca un Edge sa fie ceva mai ieftin. Si pentru cine prefera marca Ford, pentru cine nu vrea o anume sigla pe masina, pentru cine e mai pragmatic si se uita la ce primeste ca performante, dotari si confort pentru banii dati si nu are fantezii cu super plasticul de pe la picioare, pe care nu-l vede si nu-l atinge niciodata ... un Edge poate fi o alegere buna. In plus, poate vrei o masina mai rara pe strazi, sa nu fii ca toti ceilalti. Stiu ca pentru unii e un concept greu de inteles, si ca VW e tata lor.

#52
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View PostZamolxe13, on 25 iulie 2016 - 14:55, said:

Fiecare intelege in felul lui utilitatea unei optionale. Eu de exemplu, le-am gasit utilitatea tuturor optionalelor puse pe masina si daca vrei, iti pot explica la ce ma ajuta si cum Posted Image

Sunt anumite "optionale" fara de care se poate trai fara probleme. Si doar in lista de preturi a unui dealer farurile cu xenon sau diverse giumbuslucuri electronice valoreaza 1000 de euro bucata.

E normal sa le gasesti utilitatea cand le ai pe masina dar asta nu inseamna ca iti si trebuiau.

#53
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,906
  • Înscris: 28.12.2006

View PostZamolxe13, on 25 iulie 2016 - 15:07, said:

Cel mai chel este 16k, d..

View Postadipelcz, on 25 iulie 2016 - 15:09, said:

Ce vreau sa spun de fapt e ca daca e sa compari un Edge in varianta de baza cu concurentii lui, probabil ca nu iese prea grozav, din cauza ca nici unii nu or sa dea mega reduceri. Insa pe masura ce-l faci mai full, o sa vezi ca la Ford obtii niste discount-uri mari,..
Asta nu inteleg eu, daca entry level e 16k si nu se da discount, iar un edge cu multe optionale+discount e tot 16k, ceva nu se leaga in capul meu.

Edited by crokodilu, 25 July 2016 - 15:19.


#54
Zamolxe13

Zamolxe13

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 05.05.2016
Atata timp cat eu le-am luat, inseamna ca le-am gasit si utilitatea si imi si trebuiau. Nu mi le-a bagat nimeni cu forta pe gat si nu te obliga nimeni sa le iei. Iar legat de Edge, am facut dive test cu varianta sport de 2.0 tdci si 210 cp. Sincer, nu mi-a placut cum trage in parte de jos a turatiilor cand functioneaza doar 1 turbina, dar se simte mult mai bine si mai frumos cand intra in actiune si ce-a de-a doua turbina. Cutia isi face si ea foarte bine treaba, atata timp cat nu esti vreun perfectionist si conteaza fiecare milisecunda la schimbatul treptelor. Stie sa si retrogradeze atunci cand ai nevoie de forta necesara unei depasiri sau urcari in rampa. Suspensiile sunt un pic cam dure pentru ceea ce imi place mie. Nu stiu preturile si nici dotarile concurentilor lui EDGE, dar stiu ca majoritatea au motoare de la 3.0 l in sus, ceea ce se traduce printr-un timbru de mediu si impozit cu mult mai mari decat la motorul de 2.0l. Pentru cine se uita si la cheltuielile post achizitie, EDGE-ul este de luat in seama

View Postcrokodilu, on 25 iulie 2016 - 15:18, said:

Asta nu inteleg eu, daca entry level e 16k si nu se da discount, iar un edge cu multe optionale+discount e tot 16k, ceva nu se leaga in capul meu.
Probabil vrei sa spui Focus...EDGE-ul are pretul de pornire 41.6k :)
Nici eu nu am inteles pana la capat care este politica de preturi ale dealerilor si cum gandeste Ford Romania vanzarea. Pana la urma, oricine va dori sa isi ia masina noua, va dori o masina care sa ii placa si la un pret cat mai mic.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate