Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masca antipoluare
Last Updated: May 12 2017 14:35, Started by
LotDem
, May 24 2016 13:02
·
0
#19
Posted 26 May 2016 - 12:24
#20
Posted 26 May 2016 - 15:06
Cred ca e mai eficient sa ocolesti marile bulevarde la orele de varf. Mergi pe stradute pe unde nu e trafic. Nu stiu cat de eficiente sunt filtrele alea la oprit particulele emise de vehicule care si ele sunt dotate cu filtre. Dar inteleg problema, venind odata dinspre Unirii spre Tineretului, trafic complet blocat, zi de vara, seara dupa 6, mi s-a facut rau de am iesit de pe strada si m-am asezat pe bordura trotuarului gata sa lesin. Cred ca pe atunci vroiam sa-mi cumpar si eu o masca dar am renuntat. La cat de incarcat era aerul as fi avut nevoie de o masca de gaze. Mai bine fac cativa km in plus pe stradute decat sa stau cu nasul in gaze de esapament.
|
#22
Posted 26 May 2016 - 18:27
Exact, pentru ca a sta la o bere intr-o intersectie plina de masini care merg cu a 1a e la fel de ok ca a sta in Cismigiu.
"Tocmai am achizitionat o bicicleta pe care doresc sa o folosesc in deplasarea zilnica la munca iar drumul ma duce pe diferite bulevarde mai mari sau mai mici pline de masini." Nu e vorba de calitatea aerului in general intr-un oras ci de efectele statului in trafic. Sau alaturi. Distanta mica fata de un drum mare (de la 4 benzi in sus) e un adevrat pericol, demonstrat in mai multe studii, mai ales in SUA unde sunt autostrazi foarte apropiate de orase: http://ehjournal.bio.../1476-069X-6-23 http://sandiego.urbd...emission-roads/ "Ground Zero: Curbside and in-traffic air contains high levels of all pollutants associated with auto emissions – both PMs and gaseous substances like benzene and carbon monoxide. (Hulsey, et al., 2004, par. 7) PM exposure at intersections is as much as 29 times higher than other portions of the road. (Goel & Kumar, 2015) Cyclists, auto occupants with windows down or vents open, toll booth operators, and roadside residents and businesses receive up to 25 times the level of PM exposure. (Zhu, et al., 2002) Moreover, the air inside a car typically contains higher concentrations of these pollutants than the air outside of the car – as much as 4 times the benzene and 10 times the carbon monoxide. (ICTA, 2000) Keeping the windows closed and the ventilation set to recirculate can reduce in-car pollutants to 20% that of air outside the car. (L.A. Times, 2013)" O distanta considerata sigura ar fi de la 300 de metri in sus fata de un drum incarcat. Partea buna insa este ca unele particule, scad de cateva ori incepand de la 20-30 de metri. |
#23
Posted 14 January 2017 - 10:27
sorin147, on 24 mai 2016 - 14:09, said:
eu nu ti-as recomanda ca vara sa porti asa ceva pe fata, asta daca nu vrei sa te bronzezi ca... ceva cu tractor aici. Respira normal ca n-o sa mori. sorin147, on 24 mai 2016 - 14:09, said:
eu nu ti-as recomanda ca vara sa porti asa ceva pe fata, asta daca nu vrei sa te bronzezi ca... ceva cu tractor aici. Respira normal ca n-o sa mori. |
#24
Posted 12 May 2017 - 14:35
Am luat eu una chinezeasca dupa Ebay. E relativ ok ca filtrare. Tot se mai simt ceva noxe dar mai putin. Problema e ca intr-o zi ca azi cu 12-15 grade dimineata si doar 15 minute de pedalat curgeau apele pe mine de numa numa. O recomand doar iarna si atat. Sau probabil pe motor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users