Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie autoturism nou Skoda Octavia, Rapid.
Last Updated: Aug 16 2017 14:04, Started by
knight28
, May 23 2016 08:21
·
0
#91
Posted 23 April 2017 - 22:21
Scutul îl poți pune și după. Îl găsești și pe original și aftermarket, găurile le ai deci nu ai probleme. Farurile merita din plin. Pt navi iei cum au zis colegii mirror link sau cum se mai numește cu 120 de euro și gata(poate fi activat și după).
|
#92
Posted 24 April 2017 - 15:23
salut,
Nu am citit toate posturile, insa eu am testat 1.0 TSI pe Octavia 2017 facelift. Am dat si comanda pentru ea (varianta SMART). Motorul e super potent, pentru caroseria Octaviei si spun asta dupa ce am testat si VW Jetta si alte marci in perioada asta. Despre sunet, intr-adevar, daca ajungi peste 5000 de turatii, se aude un pic, insa placut si trage de rupe...la test drive nici nu mi-am dat seama cand intr-a doua am ajuns la 90. Deci super fansneata. Ce mi-au recomandat si altii si ajung s-o spun si eu, testeaza inainte orice masina ca sa-ti faci singur o parere..parerile altora sunt subiective. Success |
#93
Posted 25 April 2017 - 15:30
Da,vad ca nu mai ma suna dealer-ul sa vad daca mi-a aprobat cererea de finantare ! Nu prea am rabdare ,din pacate !
|
#94
Posted 27 April 2017 - 10:34
mosudan, on 23 aprilie 2017 - 19:06, said:
Va multumesc frumos ,tuturor pentru toate sfaturile utile pe care mi le-ati dat ! Cred ca am sa renunt la cele 2 optiuni si sa pun faruri xenon pentru-ca sunt mai utile ! Eu nu-i inteleg pe cei care spun sa renunti la pachetul de drumuri grele... Sincer, cred ca e ori rea-vointa, ori invidie, ori ceva de genul asta. Pentru habar-nisti, pachetul de drumuri grele contine : scut metalic si inaltatoare arcuri, care se monteaza/demonteaza/inlocuiesc foarte usor. Arcurile sunt foarte asemanatoare, daca nu chiar identice cu cele normale si durata de viata este comparabila. Intr-adevar...n-o sa mai intri intr-un viraj de 90 de grade cu 130 km/h, si o sa franezi pana la 110 km/h, desi oricum Skoda Rapid nu e construita de-a-ntregul pentru asa ceva, daaaar in schimb ... vei avea o multime de alte beneficii si te vei felicita de fiecare cand vei parca pe o bordura cu rotile de pe o parte si vei intra cu fata, cand vei lasa masina intr-o parcare de tip spic si in fata (coltul din dreapta, de regula) se va afla o bordura mai inalta de 10-12 centimetri, si mai ales iarna ... cand vei merge pe stradute laturalnice, nedeszapezite pe care s-au format gloduri de gheata pe centru. Exemplele pot continua mult si bine... neavand rost sa mai discutam si de gropi, santuri, denivelari in carosabil, etc.... In opinia mea, Pachetul pentru Drumuri Grele este o optiune obligatorie (daca producatorul o ofera) pentru o masina ce a fost construita pentru a fi utilizata fara veleitati sportive si care va fi rulata in Romania. Renunta la navigatie si alege un sistem media care sa aiba un display comparabil ca dimensiuni. Orice navigatie dedicata de la BMW, AUDI, Mercedes, BENTLEY, Maybach...si ce mai vrei tu, nu are cum sa fie mai utila decat Google Maps sau Waze, care pe langa harti actualizate permanent, ofera si alerte de traffic aglomerat, accidente, pericole, radare, etc. Cu xenoanele...e totul bine si frumos pana se strica primul bec sau drosser(balast), care pe original costa: 1 bec aproape de 1000 lei si 1 drosser aproape de 1500 lei. O particularitate este ca pachetul xenon vine la pachet cu instalatia de spalatoare faruri care pe cat de utila e in conditii de carosabil cu mazga, pe atat de enervanta e pe timp de noapte si uscat afara, cand nu poti sa speli parbrizul de insecte, praf etc. fara sa-ti improste toata masina cu lichid de la spalatoarele de faruri. Daca e culoare inchisa si spalata de curand...o sa vezi bucurie In plus de asta, alte defecte frecvente care apar "la xenoane", din cauza mizeriei de pe drumurile din Romania si a gropilor fara sfarsit, sunt problemele cu senzorii de nivel, care sunt montati pe puntea fata/spate si care nu sunt deloc ieftini. De asemeni, tot de la gropi si zdranganeli continue, au de suferit si motorasele din far, care spre deosebire de reglajele obisnuite, "la xenoane" se misca la fiecare pornire a luminilor, dar si in timpul mersului pentru a regla nivelul fasciculului luminos. Gandeste-te din start daca nu o sa vrei CASCO pentru masina (ceea ce ar fi o mare greseala), pentru ca, in caz de vreun eveniment neplacut, n-o sa fii prea bucuros ca ai ales faruri cu xenon. Sunt posesor de auto cu navigatie si xenon din fabrica, insa nu am luat-o de noua si nu am avut posibilitatea sa aleg optiunile. Spor la achizitie !! P.S.: Din cate stiu la Skoda Rapid, in varianta break sau cum s-o numi, exista posibilitatea configurarii cu plafon panoramic din sticla, ceea ce mi se pare o dotare, fara vreo utilitate concreta, insa e recomandata din plin pentru placerea ochiului. Dupa ce vei conduce o masina cu asa ceva, e foarte probabil sa-ti doresti sa mergi in fiecare zi , intr-un astfel de ambient. |
#95
Posted 27 April 2017 - 13:59
am avut o masina foarte joasa + mai avea si bumper lip si nu am atins-o. Si eu as alege, tot asa cum s-a recomandat anterior, xenon inainte de [pachet de drumuri grele.
@ miborion: Octavia 1.0 are 200 Nm dar de la 2000 rpm. Cilindreea mica o sa se vada cu mai multe persoane in masina sau bagaje mai multe. Ma gandesc ca probabil primele trepte sunt foarte scurte. Edited by Genesis, 27 April 2017 - 14:00. |
#96
Posted 27 April 2017 - 14:04
Va multumesc tuturor pentru sfaturile utile ! Sper sa sune dealer-ul cat mai curând ! Am senzatia ca nu mai vor clienti ,nu stiu ce sa mai cred ! Asteptam !!!!
|
#97
Posted 11 May 2017 - 11:53
miborion, on 24 aprilie 2017 - 15:23, said:
salut, Nu am citit toate posturile, insa eu am testat 1.0 TSI pe Octavia 2017 facelift. Am dat si comanda pentru ea (varianta SMART). Motorul e super potent, pentru caroseria Octaviei si spun asta dupa ce am testat si VW Jetta si alte marci in perioada asta. Despre sunet, intr-adevar, daca ajungi peste 5000 de turatii, se aude un pic, insa placut si trage de rupe...la test drive nici nu mi-am dat seama cand intr-a doua am ajuns la 90. Deci super fansneata. Ce mi-au recomandat si altii si ajung s-o spun si eu, testeaza inainte orice masina ca sa-ti faci singur o parere..parerile altora sunt subiective. Success Gata,am optat pentru Skoda Rapid 1.0 TSI 110 CP,m-a convins,intradevar e un motor superfasnet ! Sper sa fie de bun augur ! Am pus pachet de drumuri grele si tempomat ! Edited by mosudan, 11 May 2017 - 11:53. |
#99
Posted 12 May 2017 - 17:45
#100
Posted 12 May 2017 - 22:50
mosudan, on 27 aprilie 2017 - 14:04, said:
Va multumesc tuturor pentru sfaturile utile ! Sper sa sune dealer-ul cat mai curând ! Am senzatia ca nu mai vor clienti ,nu stiu ce sa mai cred ! Asteptam !!!! |
|
#101
Posted 16 August 2017 - 14:04
Salutari!
@mosudan cum se comporta masina? Ce iti place ce nu iti place la ea? Si eu am comandat Rapid 1.0 TSI 110CP facelift 2017 cu cutie manuala, in Septembrie la ineput trebuie sa mi soseasca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users