Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie autoturism nou Skoda Octavia, Rapid.
#37
Posted 24 May 2016 - 18:41
Cu alea de 1.6 tdi pe golf variant la care daca dai drumul la AC si nu accelerezi mai tare decat de obicei iti moare motorul:)) imi povestea un coleg astazi:)... nu credeam ca se mai pune problema de asa ceva la motoarele din ziua de azi...oricum nu-s edificat daca nu are vreo problema masina in sine.
Asa incat test drive cu ambele si da drumul la AC sa vezi diferenta. Oricum octavia cu 1.2 86 cp mi se pare o gluma. 1.0 tsi sau 1.2. Tsi 105 mai mergm |
#38
Posted 24 May 2016 - 19:18
mzamfirm, on 24 mai 2016 - 17:47, said:
Mai mult ca sigur la cilindree.... Sau mai bine raspunde-mi daca poti, la urmatoarea intrebare: Avem doua motoare cu caracteristici foarte asemantoare de la Renault si anume, 1.6 MPI 8v si 0.9 TCe. Cilindree aproape dubla in favoarea primului. Putere identica (90 CP), cuplu cvasiidentic (130nm la 3000 rpm pt 1.6 si 135nm la 2500 rpm pt 0.9). Turatie la 130 km/h in tr5 ~3400 rpm la 1.6, ~3200 rpm la 0.9. Care motor este mai solicitat la aceasta viteza si de ce? Astept cu interes un raspuns argumentat! Edited by DannyMC, 24 May 2016 - 19:46. |
#39
Posted 24 May 2016 - 22:49
DannyMC, on 24 mai 2016 - 19:18, said:
Astept cu interes un raspuns argumentat! E o diferenta mare intre specificatiile pe care ti le insira producatorul pe o hartie si realitate. Nu intotdeauna hartia corespunde cu realitatea. Edited by alin62, 24 May 2016 - 22:53. |
#40
Posted 25 May 2016 - 04:39
Mda exact cum ma asteptam! Altfel spus, habar n-ai sa raspunzi, dar te-ai simtit dator sa ma contrazici...
P.S. Asa just for fun, la care specificatii a mintit producatorul? La motorul mic sau la motorul mare? Sau la unul a mintit in plus si la unul in minus? Edited by DannyMC, 25 May 2016 - 04:51. |
#42
Posted 25 May 2016 - 06:06
De acord cu tine jericho dar motorul tau de 2l are si putere mai mare! Si cuplat cu cutia in 6 rapoarte e normal sa stea mai jos in turatie.
Eu am dat exemplu de 2 motoare de putere identica si am vrut sa scot in evidenta ca doar cilindreea mai mare nu are nici o relevanta daca restul caracteristicilor sunt asemanatoare sau egale. Edited by DannyMC, 25 May 2016 - 06:09. |
#44
Posted 25 May 2016 - 11:57
DannyMC, on 24 mai 2016 - 19:18, said:
Ai si o explicatie logica pentru afirmatia asta? Sau mai bine raspunde-mi daca poti, la urmatoarea intrebare: Avem doua motoare cu caracteristici foarte asemantoare de la Renault si anume, 1.6 MPI 8v si 0.9 TCe. Cilindree aproape dubla in favoarea primului. Putere identica (90 CP), cuplu cvasiidentic (130nm la 3000 rpm pt 1.6 si 135nm la 2500 rpm pt 0.9). Turatie la 130 km/h in tr5 ~3400 rpm la 1.6, ~3200 rpm la 0.9. Care motor este mai solicitat la aceasta viteza si de ce? Astept cu interes un raspuns argumentat! Ti s-a explicat ! desi nu sunt de specialitate si habar n-am in domeniul auto este in acelasi timp banal sa iti dai seama ! |
#45
Posted 25 May 2016 - 12:27
Aha deci nu stii si o dai pe dupa cires... Multumesc de confirmare!
L.E. @ alin ca sa stai tu linistit; le-am condus pe ambele iar turatiile nu sunt din specificatii ci din realitate! Nu va mai dati experti cand habar n-aveti sa raspundeti la o intrebare simpla! Edited by DannyMC, 25 May 2016 - 12:53. |
#46
Posted 25 May 2016 - 12:48
Toti sunt "specialisti" in a citi ce scrie pe o hartie, cand conduci masinile respective iti dai seama ca nu doar o hartie conteaza ci si realitatea, dar na hai sa ne dam specialisti ca am citit si noi pe google niste specificatii si ne dam atotstiitori.
Explicatia era sa incerci masinile in realitate nu virtual ca ai citit tu undeva, daca nu poti sa intelegi asta las o mai moale cu sfaturile. Deja destul offtopic pt nimic. |
|
#47
Posted 25 May 2016 - 13:56
Din pacate, multa lume nu cumpara o masina ci o hartle !
Alia cu specificatiile producatorului, editate de catre departamentul de marketing ... Edited by marr, 25 May 2016 - 13:56. |
#48
Posted 25 May 2016 - 14:17
Daca le ai fi condus pe amandoua ti ai fi dat seama ca este o diferenta intre un Logan 1.6 si 0.9 care este mai aproape de o caruta.
Dar na poate nu toti sunt in stare sa vada diferenta intre doua motoare in realitate. In fine s a cam deviat de la subiect. Edited by alin62, 25 May 2016 - 14:20. |
#49
Posted 25 May 2016 - 15:45
Alin, le-am condus eu pe amandoua si am mai condus si 1.8T si 1.4TSI de 150CP fiecare. Sau 1.5dCi si 1.9TDI la 90CP fiecare. Si in oricare din situatii am preferat motorul mai mic.
Cata vreme motorul e proiectat bine si e scalat bine la masa masinii si exploatarea e corecta, nu ai probleme de performanta sau de fiabilitate. Ba chiar e de preferat motorul mai mic si mai nou in defavoarea celui mai vechi si mai mare (consum, costuri de intretinere si, adesea, performante). Stiu, aveti toti un unchi, un amic, unul, cinci, zece pe forum care se plang de nu stiu ce probleme pe forumuri. Dar am invatat ca in 90% din cazuri e si vina proprietarului ca a ajuns la problemele acelea. Doar ca omul cand greseste e mincinos din fire si incearca sa se puna in lumina buna! Edited by StefanSC, 25 May 2016 - 15:48. |
#50
Posted 25 May 2016 - 16:36
Era vorba de altceva, oricum nu asta era subiectul topicului.
|
#51
Posted 25 May 2016 - 18:37
StefanSC, on 25 mai 2016 - 15:45, said:
Ba chiar e de preferat motorul mai mic si mai nou in defavoarea celui mai vechi si mai mare (consum, costuri de intretinere si, adesea, performante). d-aia ti-ai luat tu 1.8 TSI, nu? de mult ce iti plac motoarele mici turbo... ia zi-ne ce consum ai si care e diferenta fata de un 1.2 tsi? Edited by jericho, 25 May 2016 - 18:38. |
|
#52
Posted 25 May 2016 - 19:21
DannyMC, on 25 mai 2016 - 12:27, said:
Aha deci nu stii si o dai pe dupa cires... Multumesc de confirmare! L.E. @ alin ca sa stai tu linistit; le-am condus pe ambele iar turatiile nu sunt din specificatii ci din realitate! Nu va mai dati experti cand habar n-aveti sa raspundeti la o intrebare simpla! |
#53
Posted 26 May 2016 - 15:53
jericho, on 25 mai 2016 - 18:37, said:
d-aia ti-ai luat tu 1.8 TSI, nu? de mult ce iti plac motoarele mici turbo... ia zi-ne ce consum ai si care e diferenta fata de un 1.2 tsi? Mi-am luat 1.8TSI pentru ca puterea motorului a fost un criteriu mai important pentru mine decat dimensiunea portbagajului sau a locurilor din spate iar bugetul a fost destul de generos . Daca aveam criteriu principal sa am o masina cu mult loc in spate/portbagaj, probabil ca as fi avut acum un Ford Focus SW cu 1.5EcoBoost sau o Skoda Octavia cu 1.4TSI. De asemenea, daca bugetul era cu 3-4000 de euro mai mic, probabil ca aveam un Ford Focus cu 1.0 EcoBoost sau o Kia Ceed cu 1.6GDI. Sau daca Mazda 3 165CP venea si in versiunea sedan ... Ideea e ca, spre deosebire de foarte multi, nu am plecat nici de la "am bugetul asta, ce pot sa imi iau de el" si nici de la "vreau marca X modelul Z, cum fac sa il iau" ci de la "am nevoile si dorintele astea, cu prioritatea asta, cum fac sa le satisfac pe toate/cat mai multe?" De consum, pe ultimii 1800 de km (150km extra-urban, restul urban) am media pe bord si la pompa de 8.8 respectiv 9 si viteza medie de 31km/h. De 1.2TSI nu stiu sa iti spun, ca nu tin minte sa fi mers cu el. Stiu sa iti spun de 1.4TSI care e un motor foarte misto, cam 90% din 1.8TSI si il recomand cu incredere cui vrea un echilibru intre putere si costuri de achizitie. Edited by StefanSC, 26 May 2016 - 15:57. |
#54
Posted 26 May 2016 - 15:56
A ieșit chip pentru m3, 170 cp și cuplu de la 2000 Sedanistii sunt fericiți acum
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users