Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
peugeot 2008 - 1.2 puretech 82 cp?
Last Updated: Sep 17 2019 10:18, Started by
ionutz7979
, May 22 2016 12:29
·
0
#37
Posted 22 May 2016 - 17:22
Nu am gasit test cu 2008, uite unul cu C4 Cactus 1.2 82cp [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ApnOM6DXIpY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
O motorizare decenta pentru greutatea masinii, are un consum bun. |
#38
Posted 22 May 2016 - 18:55
Motorul asta se pune și pe 308, o mașină mai mare. Eu am făcut drive test mai amplu cu 308 cu motorizarea aceasta și am rămas incantat. Nici nu ai nevoie de mai mult.
Bine, colegii de aici nu au prins vremurile când trebuia să te descurci cu 54 cp și pentru ei bineînțeles ca mașina este anemica, submotorizata! |
#39
Posted 22 May 2016 - 19:27
TLGTLC, on 22 mai 2016 - 18:55, said:
Motorul asta se pune și pe 308, o mașină mai mare. Eu am făcut drive test mai amplu cu 308 cu motorizarea aceasta și am rămas incantat. Nici nu ai nevoie de mai mult. Bine, colegii de aici nu au prins vremurile când trebuia să te descurci cu 54 cp și pentru ei bineînțeles ca mașina este anemica, submotorizata! multumesc de incurajari!Eu n am zis niciodata ca e un motor stralucit....e unul mic,simplu....Parerile difera,fiecare cu gustul lui...dar si cu posibilitatile lui....poate si eu as fi dorit macar un 1 6 ,macar ceva peste 100 cai...dar tre sa ne limitam si la posibilitati...Si?Cum ti s a parut motorul?ca ai zis ca ai facut drive test cu el....M a refer la zgomot,consum,la ce turatie schimbai treapta.... |
#40
Posted 22 May 2016 - 19:54
Am analizat mașina dpdv al mecanicii, asta ma interesa pe mine. Destul de logica și fără bătăi de cap ca la mașinile franțuzești pe care le știm cu toții! Deci service-ul post garanție nu ar fi nici o tragedie.
Mi-a plăcut mult că trage. Poți pleca de pe loc fără să fii nevoit să faci jocul acela de pedale mai cu sârg că altfel se oprește motorul. Da, pleacă de pe loc și folosind doar ambreiajul lucru aproape imposibil la multe mașini cu cilindree mică. Asta înseamnă că i-au armonizat bine electronica. Apoi poți merge absolut normal în zona 2200 - 3500 rot.min. Sub 2200 își arata limita, nu poti relua accelerația ca la 206 1.4 benzina care poți să îl scazi și la 1500 fără retrogradare. Este singura ascutitoare alături de 1.0 Ecoboost care mi-a plăcut. Și asta este fără turbina, o bătaie de cap în minus. Concluzia este ca merita făcut un drive test și analizat minuțios. Acum trebuie să fii conștient că reprezintă un compromis, ideal ar fi fost un 1.6 hdi. Mașina ar fi fost de vis. Dar se poate trai și cu un 1.2. Și nu se trăiește rău |
#41
Posted 22 May 2016 - 21:10
TLGTLC, on 22 mai 2016 - 19:54, said:
Am analizat mașina dpdv al mecanicii, asta ma interesa pe mine. Destul de logica și fără bătăi de cap ca la mașinile franțuzești pe care le știm cu toții! Deci service-ul post garanție nu ar fi nici o tragedie. Mi-a plăcut mult că trage. Poți pleca de pe loc fără să fii nevoit să faci jocul acela de pedale mai cu sârg că altfel se oprește motorul. Da, pleacă de pe loc și folosind doar ambreiajul lucru aproape imposibil la multe mașini cu cilindree mică. Asta înseamnă că i-au armonizat bine electronica. Apoi poți merge absolut normal în zona 2200 - 3500 rot.min. Sub 2200 își arata limita, nu poti relua accelerația ca la 206 1.4 benzina care poți să îl scazi și la 1500 fără retrogradare. Este singura ascutitoare alături de 1.0 Ecoboost care mi-a plăcut. Și asta este fără turbina, o bătaie de cap în minus. Concluzia este ca merita făcut un drive test și analizat minuțios. Acum trebuie să fii conștient că reprezintă un compromis, ideal ar fi fost un 1.6 hdi. Mașina ar fi fost de vis. Dar se poate trai și cu un 1.2. Și nu se trăiește rău |
#42
Posted 22 May 2016 - 22:07
Eu înțeleg că mașina e deja cumpărată, corect? Atunci ce rost mai are să ceri păreri despre ea? Doar ca să-ți faci sânge rău din cauza celor cărora nu le ajung 250cp și le trebuie mereu tot mai mult? Așteapt-o și bucură-te de ea. Altceva nu mai contează. Eventual vii ulterior și ne prezinți părerea ta despre ea, poate și-un jurnal de bord.
Cât privește rodajul, tot ce trebuie să știi vei găsi în manualul de utilizare. S-o stăpânești sănătos! |
#43
Posted 22 May 2016 - 22:24
mihaicozac, on 22 mai 2016 - 16:26, said:
Hai să fim serioşi, în ziua de azi orice maşină e proiectată să fie confortabilă la viteze de autostradă, poate doar alea gen Aixam să fie excepţia. O cutie bine adaptată face minuni. Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul. Dacă viteză de autostradă = 90-100 km/h, da, toate sunt proiectate să fie confortabile. La 130 km/h e altă problemă, mai ales dacă mașina e silențioasă până pe la 3000 rpm dar la 130 km/h are spre 4000. |
#44
Posted 22 May 2016 - 23:08
alexcrist, on 22 mai 2016 - 22:07, said:
Eu înțeleg că mașina e deja cumpărată, corect? Atunci ce rost mai are să ceri păreri despre ea? Doar ca să-ți faci sânge rău din cauza celor cărora nu le ajung 250cp și le trebuie mereu tot mai mult? Așteapt-o și bucură-te de ea. Altceva nu mai contează. Eventual vii ulterior și ne prezinți părerea ta despre ea, poate și-un jurnal de bord. Cât privește rodajul, tot ce trebuie să știi vei găsi în manualul de utilizare. S-o stăpânești sănătos! multumesc mult,sper sa nu mi para rau de alegere. AlexIP, on 22 mai 2016 - 22:24, said: Dacă viteză de autostradă = 90-100 km/h, da, toate sunt proiectate să fie confortabile. La 130 km/h e altă problemă, mai ales dacă mașina e silențioasă până pe la 3000 rpm dar la 130 km/h are spre 4000. nu ma intereseaza sincer zgomotul pe care il produce motorul...Ma ntreb daca ar fi o alegere proasta sa plec cu ea undeva la drum lung,drum lung insemnand 1500=2000 de km,pt ca ar insemna s o tin turata mai mereu peste 3500-4000,pentru ca hai sa fim seriosi,nu poti merge pe autostrada cu 90 la ora...oare ar rezista motorasul? |
#45
Posted 22 May 2016 - 23:11
ionutz7979, on 22 mai 2016 - 23:08, said:
...Ma ntreb daca ar fi o alegere proasta sa plec cu ea undeva la drum lung,drum lung insemnand 1500=2000 de km,pt ca ar insemna s o tin turata mai mereu peste 3500-4000,pentru ca hai sa fim seriosi,nu poti merge pe autostrada cu 90 la ora...oare ar rezista motorasul? |
#46
Posted 22 May 2016 - 23:47
Rodajul nu se mai face de multă vreme tolerantele din motor sunt foarte mici. Primii 5000 km trebuie să îi faci totuși mai cu milă.
Este bine să îi schimbi uleiul atunci deși constructorii nu te obliga, asta dacă ții la ea. Drum lung poți face fără probleme cu grija însă să te mai joci cu frâna de motor pentru a păstra o temperatura rezonabilă. Peugeot face mașinile echipate să fie vândute și în Africa așa că sistemul de răcire nu face probleme. Dar un pic de grija nu strica. Felicitări pentru achiziția făcută, alegerea nu este rea deloc! Îmi permit să spun că o să le cam dai peste năsuc iubitorilor de nemtoaice când o să discutați de fiabilitate și costuri. |
|
#48
Posted 23 May 2016 - 13:53
De ce nu, e retro.
Si conform wikipedia (si romana si engleza), modelul 1300 are 54 CP. https://en.wikipedia...wiki/Dacia_1300 Scoala am dat-o pe o 1310. Si maica-mea si taica-meu (sint divortati si aveau masini separate) aveau Dacia 1300 si le-am condus pe ambele. No biggie. Edited by Ion_de_la_Raion, 23 May 2016 - 13:57. |
#50
Posted 23 May 2016 - 18:12
TLGTLC, on 22 mai 2016 - 23:47, said:
Rodajul nu se mai face de multă vreme tolerantele din motor sunt foarte mici. Primii 5000 km trebuie să îi faci totuși mai cu milă. Este bine să îi schimbi uleiul atunci deși constructorii nu te obliga, asta dacă ții la ea. Drum lung poți face fără probleme cu grija însă să te mai joci cu frâna de motor pentru a păstra o temperatura rezonabilă. Peugeot face mașinile echipate să fie vândute și în Africa așa că sistemul de răcire nu face probleme. Dar un pic de grija nu strica. Felicitări pentru achiziția făcută, alegerea nu este rea deloc! Îmi permit să spun că o să le cam dai peste năsuc iubitorilor de nemtoaice când o să discutați de fiabilitate și costuri. Cred ca o sa i schimb uleiul si la mai putin de 5mii....zic eu ca nu strica!multumesc mult,sa fie intr un ceas bun alexcrist, on 22 mai 2016 - 22:07, said:
Eu înțeleg că mașina e deja cumpărată, corect? Atunci ce rost mai are să ceri păreri despre ea? Doar ca să-ți faci sânge rău din cauza celor cărora nu le ajung 250cp și le trebuie mereu tot mai mult? Așteapt-o și bucură-te de ea. Altceva nu mai contează. Eventual vii ulterior și ne prezinți părerea ta despre ea, poate și-un jurnal de bord. Cât privește rodajul, tot ce trebuie să știi vei găsi în manualul de utilizare. S-o stăpânești sănătos! multumesc mult...ai si tu dreptate...nu are rost sa mi fac sange rau...alegere rea sau buna...deja e facuta! |
#51
Posted 26 May 2016 - 00:43
CGDBZ, on 23 mai 2016 - 14:36, said:
Inca mai am o Dacia 1310Li (1.4L-62cp) pe care o conduc cu placere. Cele de 1.3L au 54cp iar cele de 1.6L au 72cp. Alea pe carburator de 1.4 aveau 45cp, stiu sigur ca atata scria in certificat. Asa ceva am condus prima data si nu ziceam ca e submotorizata, dar dupa ce incepi sa conduci masini din ce in ce mai puternice, incepi sa realizezi cat de buna e o masina puternica Acuma si 140cp de pe 2.0tdi mi se par putini. |
|
#52
Posted 26 May 2016 - 01:15
#54
Posted 26 May 2016 - 12:06
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users