Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

peugeot 2008 - 1.2 puretech 82 cp?

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#19
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,096
  • Înscris: 04.09.2013
exact asa ziceam si eu. sa caute diesel.

#20
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 22.05.2016

 mihaicozac, on 22 mai 2016 - 15:09, said:

Nu doar caii sunt importanţi, ci şi cutia şi şoferul. Lasă răşinile unora şi ia-o pe cea de 82CP, pt. oraş e arhisuficient. N-o să fii spaima şoselei dar nici bonul de la benzinărie nu va fi mare. Iar la semafor în oraş stai la fel de bine cu 82CP ca şi cu 350CP. Peugeot fabrică maşini excelente în clasa medie. Eu am avut 206 1,1L benzină şi chiar eram obraznic cu ea uneori, se ducea la 130-140km/h cu cei 60CP fără probleme. Cu 307-le SW actual am făcut şi 1500km cu un plin de rezervor, motor 1,6L HDI.

In sfarsit o parere pozitiva:)   am avut si eu un 206,din 1998,l am luat cu 140k km la bord,motor de 1,6 benzinar....alerga de minune...i am dat si 160,dar se cunostea la rezervor.Crezi insa ca motorul de 1,2 cu 82 de cai e suficient in conditiile in care fac sa zic 1700 de km lunar,din care cred ca mai mult de 1400 sunt facuti pe autostrada?Cand am comandat o n aveam de unde sa stiu ca peste doua saptamani imi voi fi gasit alt loc de munca,la 70 de km dus intors de casa,,,,De acum e prea tarziu...o sa mi fac treaba cu ea,mers legal,batraneste...

#21
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 Ion_de_la_Raion, on 22 mai 2016 - 13:32, said:

Si cand te gandesti ca Dacia 1300 avea 54 CP si nu se vaita nimeni la vremea respectiva.
Aiurea rau comparatia.
Nu se vaita nimeni de Dacii ptr ca alea erau peste tot,nu aveai cu ce sa compari mai bun...

PS:cine avea pe vremea lu Ceasca un Golf mk II era "greu".

#22
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 22.05.2016

 marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 14:45, said:

asta se intampla cand nu cunosti masina suficient si inca esti in perioada de acomodare/experimentare
dupa o vreme te saturi si de caii aia si ii folosesti doar cand e necesar
sunt destui cu motoare de 200 de cai care nu au luat niciodata amenda pentru viteza sau cel mult au fost amendati pentru stupizenii gen 62 prin localitate... Posted Image

stupizenia de 62 la ora in localitate aici se plateste cu 50 de euro..:)))scurt....Fara discutii!Si ti zic eu ,daca faci 3 stupizenii de astea pe luna....poftim cu de ai cheltuit doua plinuri pe amenzi.Corect?

 wld-ro, on 22 mai 2016 - 14:59, said:


Amuzanta asta cu masina de familie buna.

Uite o alta ipoteza. Logan 1.4 75 de ponei. 5 persoane, bagaje full indesate pana la refuz in portbagaj + cateva genti la picioare sub scaune, pe serpentine spre Brasov si pe Transfagarasan la intoarcere. Concediu timp de 10 zile la munte, e adevarat pe timp de vara, nu aveam haine groase cu noi. Still ... masina si-a facut treaba si nu am avut nicio problema cu lipsa de putere. Ba chiar pe Transfagarasan am am facut si ceva depasiri. Tu stii mai bine acum. Daca vrei sfat, cauta diesel. Trebuie sa gasesti unul in mintile lui. Alta senzatie cand o calci. Insa nici cu asta de 82 de cai nu o sa ai probleme. Daca iti cauti masina de familie nu te va interesa asa tare lipsa adrenalinei.

deci iti faci treaba si cu un motor cu cai mai mici...deci se poate...

 mihaicozac, on 22 mai 2016 - 15:09, said:

Nu doar caii sunt importanţi, ci şi cutia şi şoferul. Lasă răşinile unora şi ia-o pe cea de 82CP, pt. oraş e arhisuficient. N-o să fii spaima şoselei dar nici bonul de la benzinărie nu va fi mare. Iar la semafor în oraş stai la fel de bine cu 82CP ca şi cu 350CP. Peugeot fabrică maşini excelente în clasa medie. Eu am avut 206 1,1L benzină şi chiar eram obraznic cu ea uneori, se ducea la 130-140km/h cu cei 60CP fără probleme. Cu 307-le SW actual am făcut şi 1500km cu un plin de rezervor, motor 1,6L HDI.

asa e....Depinde f mult si cum conduci!Care e parerea ta?cu un 1 2 de 82 cai ,1500 de km lunar numai pe autostrada,consumul va fi pe masura?chiar daca mergi legal ,cu 120?Pot avea probleme cu motorul dupa,asta fiind o masina pt rulat preponderent in mediul urban?

#23
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 14:23, said:


mai bagi 4 persoane si un sac de cartofi si ii scoti pistoanele prin capota
Ai perfecta dreptate,nici eu nu sunt adeptul cailor multi,dar un minim strict necesar pentru o deplasare cat de cat este de la 100-110 in sus,daca e diesel e si mai bine ca ajuta cuplul.

Multi nu tin seama de un lucru:masinile cu motoare slabe trebuiesc turate ca sa scoti ceva din ele,iar cand le turezi consuma.

De curand am condus aprox 350 km un Ford Focus din 2001 ,1.4 benzina,75 cai.
Cu 3 persoane si ceva bagaje,printre care doi saci de grau si alte "chestii" abia tragea....trebuia sa duc in 4500 sa pot urca decent pe Oituz....urcau tirurile glonț pe langa mine
Am comparat cu dieselul meu de 1.6 si 109 cai, caroseria mai grea decat a Focusulu,incarcat cu aproximativ 500 si ceva de kg aproape ca nici nu simtea greutatea tot pe acelasi traseu.

Edited by missionnad, 22 May 2016 - 15:35.


#24
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

 ionutz7979, on 22 mai 2016 - 12:58, said:


eram curios de parerea cuiva care conduce asa ceva...Deci pan la urma e de rau:))))Asa e cand alege o femeie "masina de familie",acum vorba aia...sa se spele cu ea pe cap:)))Motor mic,cai putini...dezastru?:))))))
Intreti ere ieftina si atat.

#25
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 ionutz7979, on 22 mai 2016 - 14:40, said:



Avand motor puternic si tentatia de a da blana e puternica
100-110 cai nu e un motor puternic pe o masina din aceasta clasa,e unul decent.
De puternic putem vorbi de la 140-150 in sus.

#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

 marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 14:22, said:

dar nici nu prea aveai alternative si nici parteneri de trafic care sa te faca sa te simti ca stand pe loc cand tu rulai cu 80 la ora
Dramatic!  Si se stie ca cine nu depaseste, e un fraier.

#27
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005

 ionutz7979, on 22 mai 2016 - 15:29, said:

stupizenia de 62 la ora in localitate aici se plateste cu 50 de euro..Posted Image))scurt....Fara discutii!Si ti zic eu ,daca faci 3 stupizenii de astea pe luna....poftim cu de ai cheltuit doua plinuri pe amenzi.Corect?



deci iti faci treaba si cu un motor cu cai mai mici...deci se poate...



asa e....Depinde f mult si cum conduci!Care e parerea ta?cu un 1 2 de 82 cai ,1500 de km lunar numai pe autostrada,consumul va fi pe masura?chiar daca mergi legal ,cu 120?Pot avea probleme cu motorul dupa,asta fiind o masina pt rulat preponderent in mediul urban?
Motorului îi e mai convenabil să ruleze la turaţie şi cuplu relativ constante, pe autostradă. Uzura şi eforturile în materiale scad foarte mult. Maşinile se împart în cele de oraş sau drum lung doar dpdv al confortului, adică spaţiu şi suspensii, motorul e o componentă secundară. Dacă nu ai cu ce, stai liniştit pe banda 1 şi te uiţi cum se dau ceilalţi peste cap să ajungă cu 5 minute mai devreme.

Edited by mihaicozac, 22 May 2016 - 15:45.


#28
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,042
  • Înscris: 22.05.2003

 ionutz7979, on 22 mai 2016 - 14:40, said:

logic...Posted Image)))Asta nu i masina de taximetrie,nici de marfa...Eu zic ca nu i chiar asa de dezastruoasa precum se zice



prefer daca am 90,sa merg cu 90...De ce sa i dau 100 sau 110,si peste 2 saptamani sa ma trezesc cu un pliculet frumos acasa care ma instiinteaza ca am de dat 50 de euro amenda:))50 in cazul fericit...Si daca faci patru de astea pe luna....atunci ce te faci?Avand motor puternic si tentatia de a da blana e puternica....

eu nu inteleg ceva...daca motoarele astea sunt atat de mici si ineficiente,de ce mai sunt produse?daca fabricantul e constient ca toata lumea are o parere negativa despre astfel de motoare,atunci de ce le mai produce?

Are 4 roti, cateva scaune, te apara de ploaie si vant, ba chiar are avantajul ca nu e Logan!

E perfecta...

Le produc pentru ca legislatia e tampita si oamenii "e" saraci si prosti (scuze).

In ciclul ideal, consuma putin si emite co2 cat o vrabiuta.
In realitate, toti trec pe langa tine, injurandu-te ca abia te misti, dar tu esti pe pedala la fund, zgomotul de fond iti spune ca pistoanele sar prin motor, dar masina abia se taraie.

Si... ca sa iti vina sa dai si cu basca de pamant, vei injura cand vezi consumul, desi e motor de "doar" 1.2l!

In rezumat, distanta intre ciclul ideal prezentat de producator si realitate (specific romaneasca) este urias!

Ce e drept, ai mici sanse sa iei amenzi, dar sigur injuraturi vei primi, precum si acumulare de frustrari.

Daca ai AC pornit, niste oameni in masina si dai de o panta... cu siguranta iti vei aduce aminte de acest topic.

#29
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 22.05.2016

 Adm, on 22 mai 2016 - 16:03, said:

Are 4 roti, cateva scaune, te apara de ploaie si vant, ba chiar are avantajul ca nu e Logan!

E perfecta...

Le produc pentru ca legislatia e tampita si oamenii "e" saraci si prosti (scuze).

In ciclul ideal, consuma putin si emite co2 cat o vrabiuta.
In realitate, toti trec pe langa tine, injurandu-te ca abia te misti, dar tu esti pe pedala la fund, zgomotul de fond iti spune ca pistoanele sar prin motor, dar masina abia se taraie.

Si... ca sa iti vina sa dai si cu basca de pamant, vei injura cand vezi consumul, desi e motor de "doar" 1.2l!

In rezumat, distanta intre ciclul ideal prezentat de producator si realitate (specific romaneasca) este urias!

Ce e drept, ai mici sanse sa iei amenzi, dar sigur injuraturi vei primi, precum si acumulare de frustrari.

Daca ai AC pornit, niste oameni in masina si dai de o panta... cu siguranta iti vei aduce aminte de acest topic.

ce inseamna din ptdv "abia se misca"?aici unde sunt eu putini sunt cei care trec de 120 pe autostrada de exemplu,pt ca amenzile sunht foarte mari si camere cu radar foarte multe....si atunci revin si te ntreb...motorul asta merge bine la 120 la ora?sau consuma cat un tanc si huruie ca un motor de avion?:)))))

#30
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Hai să fim serioşi, în ziua de azi orice maşină e proiectată să fie confortabilă la viteze de autostradă, poate doar alea gen Aixam să fie excepţia. O cutie bine adaptată face minuni. Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul.

#31
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 tfmercedez, on 22 mai 2016 - 15:43, said:

se stie ca cine nu depaseste, e un fraier.
e mai relaxant sa nu fie necesar sa fii atent la manevrele tampite si stopurile celui din fata Posted Image
prefer liber inainte decat coada ca la salam pe vremuri

Edited by marcusdefeis, 22 May 2016 - 16:32.


#32
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 22.05.2016

 mihaicozac, on 22 mai 2016 - 16:26, said:

Hai să fim serioşi, în ziua de azi orice maşină e proiectată să fie confortabilă la viteze de autostradă, poate doar alea gen Aixam să fie excepţia. O cutie bine adaptată face minuni. Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul.

intotdeauna vor fi pareri impartite...Unii nu vor sa auda de motoare sub 1 6 de exemplu....altii nu vor invers...Depinde si de necesitati,si de buget,binenteles,daca o vrei noua sau sh....sunt multi factori care influenteaza cumpararea unei masini...Si pana la urma ,masina e o necesitate,cel putin aici unde sunt eu.Si mentalitatea e diferita,sau poate cel putin asa mi s a parut....Si chiar si asta de 1 2,una e s o rulezi in bucuresti de exemplu,si alta e s o rulezi intr un orasel cu trafic f bine fluidizat....Una e sa mergi extra urban pe soselele patriei,alta e extraurban pe"dn-urile"de afara...Am dreptate?

#33
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

 mihaicozac, on 22 mai 2016 - 16:26, said:

Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul.
bagi acc-ul si citesti o carte :D

#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,988
  • Înscris: 15.06.2007

 marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 16:29, said:

e mai relaxant sa nu fie necesar sa fii atent la manevrele tampite si stopurile celui din fata Posted Image
prefer liber inainte decat coada ca la salam pe vremuri
Eu prefer sa incetinesc usor si sa las 100 de metri liber in fata mea.

#35
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Cât bordeie, atâtea obiceie... sau obiceiuri. Pt. unii maşina e doar un mijloc de transport, pt. alţii un cult sau chiar drog, suferă când sunt depăşiţi de alţii sau li se arde un bec din cotieră, pe care nu-l vede nimeni în afara lor.

#36
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007

 Ion_de_la_Raion, on 22 mai 2016 - 13:32, said:

Si cand te gandesti ca Dacia 1300 avea 54 CP si nu se vaita nimeni la vremea respectiva.

Eeee nu, nu pot sa uit cand plecam cu parintii in vacanta si injura tata de mama focului ca ii intra cate unul in fata si-si pierdea"demarajul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate