Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
peugeot 2008 - 1.2 puretech 82 cp?
Last Updated: Sep 17 2019 10:18, Started by
ionutz7979
, May 22 2016 12:29
·
0
#20
Posted 22 May 2016 - 15:19
mihaicozac, on 22 mai 2016 - 15:09, said:
Nu doar caii sunt importanţi, ci şi cutia şi şoferul. Lasă răşinile unora şi ia-o pe cea de 82CP, pt. oraş e arhisuficient. N-o să fii spaima şoselei dar nici bonul de la benzinărie nu va fi mare. Iar la semafor în oraş stai la fel de bine cu 82CP ca şi cu 350CP. Peugeot fabrică maşini excelente în clasa medie. Eu am avut 206 1,1L benzină şi chiar eram obraznic cu ea uneori, se ducea la 130-140km/h cu cei 60CP fără probleme. Cu 307-le SW actual am făcut şi 1500km cu un plin de rezervor, motor 1,6L HDI. In sfarsit o parere pozitiva:) am avut si eu un 206,din 1998,l am luat cu 140k km la bord,motor de 1,6 benzinar....alerga de minune...i am dat si 160,dar se cunostea la rezervor.Crezi insa ca motorul de 1,2 cu 82 de cai e suficient in conditiile in care fac sa zic 1700 de km lunar,din care cred ca mai mult de 1400 sunt facuti pe autostrada?Cand am comandat o n aveam de unde sa stiu ca peste doua saptamani imi voi fi gasit alt loc de munca,la 70 de km dus intors de casa,,,,De acum e prea tarziu...o sa mi fac treaba cu ea,mers legal,batraneste... |
#21
Posted 22 May 2016 - 15:22
Ion_de_la_Raion, on 22 mai 2016 - 13:32, said:
Si cand te gandesti ca Dacia 1300 avea 54 CP si nu se vaita nimeni la vremea respectiva. Nu se vaita nimeni de Dacii ptr ca alea erau peste tot,nu aveai cu ce sa compari mai bun... PS:cine avea pe vremea lu Ceasca un Golf mk II era "greu". |
#22
Posted 22 May 2016 - 15:29
marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 14:45, said:
asta se intampla cand nu cunosti masina suficient si inca esti in perioada de acomodare/experimentare dupa o vreme te saturi si de caii aia si ii folosesti doar cand e necesar sunt destui cu motoare de 200 de cai care nu au luat niciodata amenda pentru viteza sau cel mult au fost amendati pentru stupizenii gen 62 prin localitate... stupizenia de 62 la ora in localitate aici se plateste cu 50 de euro..))scurt....Fara discutii!Si ti zic eu ,daca faci 3 stupizenii de astea pe luna....poftim cu de ai cheltuit doua plinuri pe amenzi.Corect? wld-ro, on 22 mai 2016 - 14:59, said: Amuzanta asta cu masina de familie buna. Uite o alta ipoteza. Logan 1.4 75 de ponei. 5 persoane, bagaje full indesate pana la refuz in portbagaj + cateva genti la picioare sub scaune, pe serpentine spre Brasov si pe Transfagarasan la intoarcere. Concediu timp de 10 zile la munte, e adevarat pe timp de vara, nu aveam haine groase cu noi. Still ... masina si-a facut treaba si nu am avut nicio problema cu lipsa de putere. Ba chiar pe Transfagarasan am am facut si ceva depasiri. Tu stii mai bine acum. Daca vrei sfat, cauta diesel. Trebuie sa gasesti unul in mintile lui. Alta senzatie cand o calci. Insa nici cu asta de 82 de cai nu o sa ai probleme. Daca iti cauti masina de familie nu te va interesa asa tare lipsa adrenalinei. deci iti faci treaba si cu un motor cu cai mai mici...deci se poate... mihaicozac, on 22 mai 2016 - 15:09, said:
Nu doar caii sunt importanţi, ci şi cutia şi şoferul. Lasă răşinile unora şi ia-o pe cea de 82CP, pt. oraş e arhisuficient. N-o să fii spaima şoselei dar nici bonul de la benzinărie nu va fi mare. Iar la semafor în oraş stai la fel de bine cu 82CP ca şi cu 350CP. Peugeot fabrică maşini excelente în clasa medie. Eu am avut 206 1,1L benzină şi chiar eram obraznic cu ea uneori, se ducea la 130-140km/h cu cei 60CP fără probleme. Cu 307-le SW actual am făcut şi 1500km cu un plin de rezervor, motor 1,6L HDI. asa e....Depinde f mult si cum conduci!Care e parerea ta?cu un 1 2 de 82 cai ,1500 de km lunar numai pe autostrada,consumul va fi pe masura?chiar daca mergi legal ,cu 120?Pot avea probleme cu motorul dupa,asta fiind o masina pt rulat preponderent in mediul urban? |
#23
Posted 22 May 2016 - 15:33
marcusdefeis, on 22 mai 2016 - 14:23, said: mai bagi 4 persoane si un sac de cartofi si ii scoti pistoanele prin capota Multi nu tin seama de un lucru:masinile cu motoare slabe trebuiesc turate ca sa scoti ceva din ele,iar cand le turezi consuma. De curand am condus aprox 350 km un Ford Focus din 2001 ,1.4 benzina,75 cai. Cu 3 persoane si ceva bagaje,printre care doi saci de grau si alte "chestii" abia tragea....trebuia sa duc in 4500 sa pot urca decent pe Oituz....urcau tirurile glonț pe langa mine Am comparat cu dieselul meu de 1.6 si 109 cai, caroseria mai grea decat a Focusulu,incarcat cu aproximativ 500 si ceva de kg aproape ca nici nu simtea greutatea tot pe acelasi traseu. Edited by missionnad, 22 May 2016 - 15:35. |
#24
Posted 22 May 2016 - 15:36
#25
Posted 22 May 2016 - 15:40
#26
Posted 22 May 2016 - 15:43
#27
Posted 22 May 2016 - 15:45
ionutz7979, on 22 mai 2016 - 15:29, said:
stupizenia de 62 la ora in localitate aici se plateste cu 50 de euro..))scurt....Fara discutii!Si ti zic eu ,daca faci 3 stupizenii de astea pe luna....poftim cu de ai cheltuit doua plinuri pe amenzi.Corect? deci iti faci treaba si cu un motor cu cai mai mici...deci se poate... asa e....Depinde f mult si cum conduci!Care e parerea ta?cu un 1 2 de 82 cai ,1500 de km lunar numai pe autostrada,consumul va fi pe masura?chiar daca mergi legal ,cu 120?Pot avea probleme cu motorul dupa,asta fiind o masina pt rulat preponderent in mediul urban? Edited by mihaicozac, 22 May 2016 - 15:45. |
#28
Posted 22 May 2016 - 16:03
ionutz7979, on 22 mai 2016 - 14:40, said:
logic...)))Asta nu i masina de taximetrie,nici de marfa...Eu zic ca nu i chiar asa de dezastruoasa precum se zice prefer daca am 90,sa merg cu 90...De ce sa i dau 100 sau 110,si peste 2 saptamani sa ma trezesc cu un pliculet frumos acasa care ma instiinteaza ca am de dat 50 de euro amenda:))50 in cazul fericit...Si daca faci patru de astea pe luna....atunci ce te faci?Avand motor puternic si tentatia de a da blana e puternica.... eu nu inteleg ceva...daca motoarele astea sunt atat de mici si ineficiente,de ce mai sunt produse?daca fabricantul e constient ca toata lumea are o parere negativa despre astfel de motoare,atunci de ce le mai produce? Are 4 roti, cateva scaune, te apara de ploaie si vant, ba chiar are avantajul ca nu e Logan! E perfecta... Le produc pentru ca legislatia e tampita si oamenii "e" saraci si prosti (scuze). In ciclul ideal, consuma putin si emite co2 cat o vrabiuta. In realitate, toti trec pe langa tine, injurandu-te ca abia te misti, dar tu esti pe pedala la fund, zgomotul de fond iti spune ca pistoanele sar prin motor, dar masina abia se taraie. Si... ca sa iti vina sa dai si cu basca de pamant, vei injura cand vezi consumul, desi e motor de "doar" 1.2l! In rezumat, distanta intre ciclul ideal prezentat de producator si realitate (specific romaneasca) este urias! Ce e drept, ai mici sanse sa iei amenzi, dar sigur injuraturi vei primi, precum si acumulare de frustrari. Daca ai AC pornit, niste oameni in masina si dai de o panta... cu siguranta iti vei aduce aminte de acest topic. |
|
#29
Posted 22 May 2016 - 16:11
Adm, on 22 mai 2016 - 16:03, said:
Are 4 roti, cateva scaune, te apara de ploaie si vant, ba chiar are avantajul ca nu e Logan! E perfecta... Le produc pentru ca legislatia e tampita si oamenii "e" saraci si prosti (scuze). In ciclul ideal, consuma putin si emite co2 cat o vrabiuta. In realitate, toti trec pe langa tine, injurandu-te ca abia te misti, dar tu esti pe pedala la fund, zgomotul de fond iti spune ca pistoanele sar prin motor, dar masina abia se taraie. Si... ca sa iti vina sa dai si cu basca de pamant, vei injura cand vezi consumul, desi e motor de "doar" 1.2l! In rezumat, distanta intre ciclul ideal prezentat de producator si realitate (specific romaneasca) este urias! Ce e drept, ai mici sanse sa iei amenzi, dar sigur injuraturi vei primi, precum si acumulare de frustrari. Daca ai AC pornit, niste oameni in masina si dai de o panta... cu siguranta iti vei aduce aminte de acest topic. ce inseamna din ptdv "abia se misca"?aici unde sunt eu putini sunt cei care trec de 120 pe autostrada de exemplu,pt ca amenzile sunht foarte mari si camere cu radar foarte multe....si atunci revin si te ntreb...motorul asta merge bine la 120 la ora?sau consuma cat un tanc si huruie ca un motor de avion?)))) |
#30
Posted 22 May 2016 - 16:26
Hai să fim serioşi, în ziua de azi orice maşină e proiectată să fie confortabilă la viteze de autostradă, poate doar alea gen Aixam să fie excepţia. O cutie bine adaptată face minuni. Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul.
|
#31
Posted 22 May 2016 - 16:29
#32
Posted 22 May 2016 - 16:34
mihaicozac, on 22 mai 2016 - 16:26, said:
Hai să fim serioşi, în ziua de azi orice maşină e proiectată să fie confortabilă la viteze de autostradă, poate doar alea gen Aixam să fie excepţia. O cutie bine adaptată face minuni. Bagă limitatorul şi scapi de problemele cu radarul. intotdeauna vor fi pareri impartite...Unii nu vor sa auda de motoare sub 1 6 de exemplu....altii nu vor invers...Depinde si de necesitati,si de buget,binenteles,daca o vrei noua sau sh....sunt multi factori care influenteaza cumpararea unei masini...Si pana la urma ,masina e o necesitate,cel putin aici unde sunt eu.Si mentalitatea e diferita,sau poate cel putin asa mi s a parut....Si chiar si asta de 1 2,una e s o rulezi in bucuresti de exemplu,si alta e s o rulezi intr un orasel cu trafic f bine fluidizat....Una e sa mergi extra urban pe soselele patriei,alta e extraurban pe"dn-urile"de afara...Am dreptate? |
#33
Posted 22 May 2016 - 16:34
|
#34
Posted 22 May 2016 - 16:50
#35
Posted 22 May 2016 - 16:56
Cât bordeie, atâtea obiceie... sau obiceiuri. Pt. unii maşina e doar un mijloc de transport, pt. alţii un cult sau chiar drog, suferă când sunt depăşiţi de alţii sau li se arde un bec din cotieră, pe care nu-l vede nimeni în afara lor.
|
#36
Posted 22 May 2016 - 17:03
Ion_de_la_Raion, on 22 mai 2016 - 13:32, said:
Si cand te gandesti ca Dacia 1300 avea 54 CP si nu se vaita nimeni la vremea respectiva. Eeee nu, nu pot sa uit cand plecam cu parintii in vacanta si injura tata de mama focului ca ii intra cate unul in fata si-si pierdea"demarajul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users