cel.ro a cumparat MarketOnline, Azerty si Mediadot
Last Updated: Aug 21 2018 21:04, Started by
gumball3000
, May 17 2016 20:26
·
0
#56
Posted 18 May 2016 - 19:41
danv6, on 18 mai 2016 - 19:33, said:
Dar dupa cum formulezi tu zic, in proportie de 80%, ca lucrezi fie in cadrul unei firme de curierat fie intr-un magazin online (sau patron de...). PaulFCB, on 18 mai 2016 - 19:39, said:
Tare rau asta cu taraba in fata blocului. Pai la el acasa probabil nu s au inventat inca prizele, probabil are o taraba in fata blocului unde se uita la tv... |
#57
Posted 18 May 2016 - 22:23
LORELYAN, on 18 mai 2016 - 19:24, said:
daca vrei sa inspectezi produsul trebuie sa mergi la magazin, nu poti cere firmei de curierat sa impovizeze o taraba in fata blocului tau ! |
#58
Posted 18 May 2016 - 23:39
Imi place ca unii isi fac singuri regulile. Directivele astea Europene, facute de amatori, nu? )
Va dati seama ca daca nu era UE, nu aveam noi norocul asta si la cum gandesc angajatii astia, ce haos era pe aici? |
#59
Posted 20 May 2016 - 12:10
asa... revenind on-topic, cel.ro (defapt corsar online srl) a cumparat doar domeniul azerty, mediadot, etc. firma kelion blabla cica inca exista si service-ul cica ar fi asigurat de astia:
http://www.esc-it.ro/ cel putin asa mi-au zis aia de la service-ul cel. |
#60
Posted 20 May 2016 - 12:37
ESC stiu ca e service autorizat ASUS si cred ca si SAMSUNG pe partea de laptopuri/monitoare.
Presupun ca ai intrebat in legatura cu serviceul unui astfel de produs? Edited by vubiv, 20 May 2016 - 12:37. |
#61
Posted 20 May 2016 - 12:52
nu. am intrebat fix de garantiile de la azerty.
vezi ca pe site-u esc apare ca magazine partenele cele 3 (azerty, mediadot, marketonline) si stiu ca de ceva vreme azerty isi "mutase" service-ul la astia de la esc. |
#62
Posted 23 May 2016 - 20:54
#63
Posted 23 May 2016 - 23:15
Nu inteleg ce vrei sa spui tu acolo, poate ti-a venit un televizor de peste 3.000 de lei spart, sau poate era de 10.000 euro, nu e asa ca l-ai returnat, avand in acest drept?
Acum acelasi scenariu, doar ca de data asta nu exista nicio lege, dadeai aia 45.000 lei pe un OLED spart si ramaneai cu el pe post de masa de cafea. http://europa.eu/you...ns/index_en.htm Edited by PaulFCB, 23 May 2016 - 23:16. |
#64
Posted 21 July 2016 - 21:20
|
#66
Posted 07 August 2017 - 18:37
shmu, on 20 mai 2016 - 12:10, said:
asa... revenind on-topic, cel.ro (defapt corsar online srl) a cumparat doar domeniul azerty, mediadot, etc. firma kelion blabla cica inca exista si service-ul cica ar fi asigurat de astia: http://www.esc-it.ro/ cel putin asa mi-au zis aia de la service-ul cel. Dezgrop topicul, asa la prima vedere am o problema cu ei. Am un LG G3 dual sim (deci fara garantie la LG Romania) cumparat de la Mediadot trimis in service la ei. La telefon am primit informatia ca nu mai poate fi reparat (celebra pata galbena, crapatura si toate cele) si ca trimit negatia catre Kelyon. Na belea ca suntem pe drumul cel bun. Asta a fost doar la telefon ca am asa o banuiala ca nu a trimis nimic catre Kelyon. Dupa ce am ridicat putin tonul la telefon si am cerut pe mail dovada ca a fost trimis catre Kelyon informatia, fatuca (de ce dracu mereu apare cate o fatuca) a chemat un coleg care a jurat pe rosu ca "maine pana in pranz" imi trimite pe mail dovada. Oricum am ceva treaba in zona si la 12:01 sunt la ei. Adica dupa pranz. Deci e clar, ca nu a trimis nimic! Probabil asta este "procedura". Cred ca pot sa pun cruce si sa trec la pierdere (aka cand esti prost si te arunci la abonamente 4G ieftine in banda lu' Mao Zedong platesti) cei 1400 lei. O sa incerc cu ANPC. Va tin la curent. |
#67
Posted 08 August 2017 - 16:28
Cum era de asteptat, nesimtirea este la ea acasa.
Ma refer la service, nu am primit negatia cum am stabilit. Chipurile exista un singur om care se ocupa de asta si nu era la birou. Ca atare am pornit pe drumul ANPC |
#68
Posted 09 August 2017 - 09:23
eu zic sa mai ai rabdare. la kelion mi-am rezolvat cateva probleme de garantie si cei de la cel nu au nici un motiv sa nu-ti trimita telefonul la ei sau sa-ti dea ce trebuie. au trecut cumva cele 14 zile in care sunt obligati sa-ti rezolve garantia?
Edited by shmu, 09 August 2017 - 09:24. |
#69
Posted 09 August 2017 - 12:20
dupa ceva aventuri cu cel.ro vs curieri, de acum cativa ani de am asteptat 5 saptamani sa-mi aduc aun produs acasa, pot spune ca daca doresti ceva mai scump te duci in magazin si il ridici personal, sa sa eviti orice pierdere.
comand in continuare, dar comenzi mici pana in 100 lei si nu fragile, sau ma duc personal in magazin si le ridic. sa speram ca altex, emag si restul (care mai sunt) vor tine pasul cu noul concurent format |
|
#70
Posted 10 August 2017 - 09:46
Si surpriza, am primit mailul cu returnarea banilor.
Dupa ce intra banii o sa retrag plangerea de la ANPC. LE Telefonul a fost predat in service pe 18 iulie.. Edited by razvan_u, 10 August 2017 - 09:48. |
#72
Posted 27 August 2017 - 16:02
Am reusit sa reuperez banii.
Mai putin taxa verde de 1.24 cica aia nu se returneaza. Asa o fi nu mai conteaza. Cu ocazia asta magazinul cel pentru mine nu mai exista, Pe viitor o sa fiu mult mai atent de unde cumpar. Raspunsul de la ANPC inca nu a venit, dar mai sunt cateva zile pana se fac cele 30 zile. O zi buna. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users