Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Tesla Model X probleme si rechemare service.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1229 replies to this topic

#793
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 andreic, on 25 august 2016 - 00:00, said:

E relevant in oras Posted Image

Dai 140.000 dolari pe 700 cai si dupa 100km, sa flescait, de spui ca Tesla a calcat frana. Nu este noaptea mintii ???? Posted Image Posted Image

#794
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

 andreic, on 25 august 2016 - 00:01, said:

Ah mai sunt 2 inainte...
Aritmetica (banala numaratoare de la 1 la 10) ai facut-o cu femeia de serviciu ?

#795
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,633
  • Înscris: 21.06.2016

 Torquemada-666, on 24 august 2016 - 23:47, said:

"NU EXISTA NICI O MASINA care sa se apropie macar ca perfomanta."

Exista foarte multe masini care se apropie de sutele de cai ale teslei. Nu o sa o compari cu altele mai slabe, dar vezi pe net.
Uite curse. E o chestie nostima tare, la un moment dat, Tesla zici ca franeaza, asa trece benzina de ea.

Eu vorbesc de masini pe care le vezi toata ziua pe strada, ca Tesla e masina din care vad 2 oriunde intorc capul... supercarurile alea ale tale nu ajung pe strada decit in weekend si nu se compara la pret si nici nu-s asa practice. Si in trafic normal tot cu tesla iesi mai bine ca nu trebuie sa dai turatii la motor si sa schimbi viteze (chiar cu cutii automate nu e instantaneu). La Tesla cind ai atins pedala esti deja cu o lungime de masina in fata, aialalti nici nu s-au miscat inca.

Ca sa scoti o preformanta care dintr-o Tesla iese fara nici un efort  o masina normala trebuie impinsa, dus motorul in rosu, schimbat repede, stai atent la semafoare sa pleci bine etc. Cum majoritatea soferilor nu fac asta ca nu-s maniaci cu o Tesla esti mereu primul.

E foarte distractiv cind se aduce mereu in discutia pracitcalitatea Teslei dar cind vorbim de perfomante veniti cu niste masini si mai putin practice... si ca pret, si ca disntante de acoperit, confort, fiabilitate etc. Alea sint masini ultra-specializate, nu o masina de familie si mers la serviciu.

PS: chestiile astea nu se inteleg din discutii, trebuie mers cu una. 0-100 la electric nu-s aceeasi cu 0-100 la ICE.. chiar la numere similare in conditii controlate, la electric iesi mult in fata la trafic normal.

 Barboso, on 25 august 2016 - 00:17, said:

Aritmetica (banala numaratoare de la 1 la 10) ai facut-o cu femeia de serviciu ?

Doua vad si eu.. ca 0-60 e important nu sfertul de mila cu viteze pentru care intri la puscarie deci irelevante.
Nici unul din voi nu poate sa scoata numerele alea, poate doar daca folosesti lauch control si arzi ambreiaje... la tesla nu-ti trebuie nici scoala de pilotaj si nu trebuie sa nenorocesti transmisii si ambreiaje si motoare, doar te lasi in acceleratie si te tii tare de volan. O masina banala, cu loc de familie si cu preformante de supercar la un sfert de pret, unde mai gasesti ceva asemanator?

Edited by vrajitoruldinoz, 25 August 2016 - 00:31.


#796
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,551
  • Înscris: 07.02.2003

 Barboso, on 25 august 2016 - 00:17, said:

Aritmetica (banala numaratoare de la 1 la 10) ai facut-o cu femeia de serviciu ?
UIte-te cu atentie.

Edited by andreic, 25 August 2016 - 00:37.


#797
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
În viata de zi cu zi Tesla face fata cu brio necesitățile unei navete cotidiene + escapade locale.
Acceleratii, liniuțe la semafoare și alte asemenea abureli sunt pentru adolescenți sau pentru unii care nu reușesc să se maturizeze.

Deocamdată dezavantajul major este prețul și nu neapărat e dat de baterii. Musk se cramponează de ideea ca clientul trebuie respectat și sa ii fie servit maximul posibil tehnologic. Aici se vede clar că e habarnist în a produce mașini. Trebuie să învețe de la ceilalți. Mașina costa 50000usd, opționalele 100000. Pe piața auto nu merge sa vinzi o astfel de mașină cu 120000 și clienții sa câștige 30000, pentru că mulți vor spune că de fapt e mult mai scumpa decât concurenta.

#798
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

 andreic, on 25 august 2016 - 00:36, said:

UIte-te cu atentie.
Da, mea culpa, ma uitam la Tesla 90.

Quote

doar te lasi in acceleratie si te tii tare de volan
Aha... o masina pt pitzi care nu stie altceva.

#799
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 vrajitoruldinoz, on 24 august 2016 - 23:14, said:

Ai condus vreuna? iti sta inima in loc si ai erectie. E o experienta aparte.

Eu n-am condus, e adevărat. Mie mi se pare foarte scumpă, însă dacă la tine dă rezultate și îți permiți, îți înțeleg bucuria. Păcat că nici pilulele alea nu sunt ceea ce s-a spus ca sunt, ieșeai mult mai ieftin cu ele...

Edited by valitudor, 25 August 2016 - 06:22.


#800
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,633
  • Înscris: 21.06.2016
Eu am mers si condus modelul cel mai ieftin, ala de 70. Nu e asa scump, 70k$ si vine cu o multime de chestii, de la statut etc de masina de lux, aceleratie de supercar, autopilotul ala pe care prietenul meu il foloseste ZILNIC fara incidente (care insa cred ca o sa dispara in forma asta). Autonomia e sufiecienta. In ziua de azi 70k e totusi un pret banal pentru o masina premium, orice A6 si seria 5 si SUV mai bengos ajunge repede acolo.

 Barboso, on 25 august 2016 - 06:06, said:

Aha... o masina pt pitzi care nu stie altceva.

Poate fi si de pitzi, dar in realitate nici Titi Aur nu sta mereu cu atentia incordata ca la curse.
E ca atunci cind conduci masini de cuplu mic si putere mare, gen Honda S2000. Pe circuit sint misto dar in trafic nu-s. E valabil si la un supercar. Cu totul alta e treaba la Tesla.

 swtm, on 25 august 2016 - 01:03, said:

Acceleratii, liniuțe la semafoare și alte asemenea abureli sunt pentru adolescenți sau pentru unii care nu reușesc să se maturizeze.



Asta e o prostioara, puterea mereu tenteaza. D-aia se vind masini puternice. Masina puternica e mai usor de condus si mai functionala, pe linga ca e mai placuta. De exemplu daca la semaforul asta te-ai incadrat prost intr-o masina rapida poti sa pleci mai repede decit toti si sa te incadrezi corect pina la intersectia urmatoare. Nu mai zic de depasiri care sint sigure in masini puternice.
Daca mai ai si solar acasa sau curent gratis la munca puterea asta nu te costa mare lucru, spre deosibire de o benzinara unde te costa combustibilul daca dai intr-o masina puternica.

#801
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Torquemada-666, on 24 august 2016 - 23:47, said:

Exista foarte multe masini care se apropie de sutele de cai ale teslei.

Asa... si cate dintre masinile alea au 5+2 locuri?Posted Image

#802
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 swtm, on 25 august 2016 - 01:03, said:

În viata de zi cu zi Tesla face fata cu brio necesitățile unei navete cotidiene + escapade locale.
Acceleratii, liniuțe la semafoare și alte asemenea abureli sunt pentru adolescenți sau pentru unii care nu reușesc să se maturizeze.

Deocamdată dezavantajul major este prețul și nu neapărat e dat de baterii. Musk se cramponează de ideea ca clientul trebuie respectat și sa ii fie servit maximul posibil tehnologic. Aici se vede clar că e habarnist în a produce mașini. Trebuie să învețe de la ceilalți. Mașina costa 50000usd, opționalele 100000. Pe piața auto nu merge sa vinzi o astfel de mașină cu 120000 și clienții sa câștige 30000, pentru că mulți vor spune că de fapt e mult mai scumpa decât concurenta.

Sa ajuns tot la vorbele mele. Atunci dc pune pret de 140.000$ pentru 700de cai, daca deodata nu mai e nevoie, te prinde politia, doar pustanii fac curse si etc.?
Sa schimbat politica sutelor de cai, ca nu e nevoie sa faci curse. Atunci la ce folosesc, daca tot mergi incet si nu.s deloc constanti? Dc nu se ocupa sa dezvolte altceva, de ex.pilotul atomat sa nu ucida, sa nu dea masinile in santuri ... etc.?

Vad ca toti fanii tac malc, legat de faptul ca teaslă nu-si mentine de 2 ori aceeasi acceleratie.
Prima data 0.100 in 4.2s, a foua oara in 6.2secunde. A treia oara, oare trece de un Cielo vechi?

Iar la 0.160 prima data 10.2secunde, a doua oara 14.1(wow).
Ia fost rusine sa faca si a treia sau a patra. Oricum iesea si mai slab.
Problema asta trebuie rezolvata intai.
Pe asta sa dau pretul unui Porsche? Bun banc.

Muska trebuie sa.i serveasca maximul posibil tehnologic, care sa fie testat deja si sa functioneze, nu a-l omoare.
E o masina in care oamenii sunt cobai. Frumoasa gandire fata de clienti


 ericmario, on 25 august 2016 - 06:57, said:


Asa... si cate dintre masinile alea au 5+2 locuri?Posted Image

Eu nu fac agriturism, cu 7 oameni si sute de cai. Nu sunt necesari 700cai pt.un microbuz.

Edited by Torquemada-666, 25 August 2016 - 07:49.


#803
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011
https://www.reddit.c...ve_company_for/

Posted Image

Interesanta comparatie:

http://imgur.com/a/Z3pJj

Edited by diabolik213, 25 August 2016 - 21:45.


#804
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Torquemada-666, on 25 august 2016 - 07:52, said:


Eu nu fac agriturism, cu 7 oameni si sute de cai. Nu sunt necesari 700cai pt.un microbuz.
Aha, pai... fa o reclamatie.

#805
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Nici nu ii folosește. 700hp sunt doar de marketing. La viteza maxima limitata electronic și 200hp erau suficienți. În schimb are cuplu de camion, de aici și acceleratiile fulminante.

#806
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Bacteria cat rezista in stand-by ?

#807
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
4 luni, 3 saptamani si 2 zile. :)
Oricum, acum au primit un upgrade, daca au dus autonomia la 600 km.

#808
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 swtm, on 26 august 2016 - 01:23, said:

Nici nu ii folosește. 700hp sunt doar de marketing. La viteza maxima limitata electronic și 200hp erau suficienți. În schimb are cuplu de camion, de aici și acceleratiile fulminante.

Bai, afirmatiile astea par venite din partea unor adolescenti mari fani ai unei marci. Sfidati legile fizicii cu ele. Nu conteaza cuplul motorului, ci cel de la roata.
Motorul electric al Tesla este "limitat electronic" pentru ca oricum nu mai poate sa mareasca turatia. Voi va inchipuiti ca ar ajunge pe Marte cu ea daca n-ar fi "limitata electronic"?
Se comporta asa pentru ca are o singura viteza. Din acest motiv o bat masini semnificativ mai slabe decat cei 700 CP pe care ii are. Daca ar avea cutie de viteze, s-ar comporta ca o masina clasica de 700 CP si 2,2 T, insa cu o singura viteze se comporta mai slab decat acestea la viteze de peste 100-120 km/h. Toate au o limita tehnologica in Universul asta, chiar si Tesla.

Remember: Audi RS7 de 605 CP umileste Tesla de 762 CP. Tesla are peste 25% mai multa putere... si stiti voi de care putere, nu? "de-aia perfecta, dreapta"

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_R0oKmqZnHs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tGilb2QutOQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Marketingul Tesla prezinta doar scorurile 0-100 km/h pentru ca acoloe ste avantajata de lipsa ambreiajului si al curbei de cuplu. Dar e o aberatie sa va inchipuiti ca daca s-ar scoate "limitarea" (inexistenta in mod real) de pe Tesla ar sterge pe jos cu masinile de aceeasi putere cu ea

 diabolik213, on 25 august 2016 - 21:29, said:


Aici le dau dreptate celor de la Forbes, desi nu sunt sigur care companie este mai "inovatoare" dintre Tesla si Apple.
Ambele au genialitate extraordinara in a gasi o gramada de idioti care sa astepte ani (dupa unii) sau saptamani (dupa altii) pe la cozi sa-si ia o jucarie cool.
Sa poti sa platesti anavansul si sa astepti ani de zile pentru masina, sau sa astepti la coada cu saptamanile pentru un telefon, cred ca trebuie sa indeplinesti 2 conditii:
1. sa fii american
2. sa fii tare prost
De prima nu sunt sigur, dar a doua e obligatorie...

#809
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 25.09.2011

 Barboso, on 26 august 2016 - 02:06, said:

Bacteria cat rezista in stand-by ?

1 milă pe oră in traffic.
1%/zi in parcare.

bonus

https://qph.ec.quora...rt_to_webp=true

Edited by diabolik213, 26 August 2016 - 06:58.


#810
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Mda... cand citesc acolo "conditions - no AC"...    :frust:  :death:

Si asta pt 300 km amarati.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate