Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X probleme si rechemare service.
#19
Posted 16 May 2016 - 13:09
http://m.go4it.ro/au...odel-s-15311775
Daca era o rădașcă, distrugea directia si era dauna totala? Tu mergi pe buna baza ca ai autopilot, vine molia mare sau tăunul, si faci accident. Elon Musk a fost sesizat de aceasta problema, afirma posesorul de Tesla pe nume, Electricel Gaus. Avand in vedere acest fapt, Musk a dat un ordin de de servicu, prin care masinile Tesla sa fie dotate in serie cu cate o paleta de muște. Pe langa aceasta, sa se monteze si un geam mai mic, prin care soferul sa scoata mana cu tot cu paleta, pentru a ucid vicioasele insecte. In caz de forta major, se toarna insecticid in spalatoarele de faruri, pentru preveni, eventualele grave accidente. Daca nici asa nu are efect, se va vopsi pe capota masinii, desenele si instructiunile de folosinta, de pe un tub de insecticid, de larga circulatie, in speranta ca insectele vor fugi speriate, sau vor muri de inima. P.S. Paleta de muste va fi vopsita in culoarea caroseriei, si va avea maner de piele alcantara, ventilata. Edited by Torquemada-666, 16 May 2016 - 13:21. |
#20
Posted 16 May 2016 - 13:23
Torquemada-666, on 16 mai 2016 - 12:35, said: Nu e nimeni deranjat de masinile electrice. Doar de Tesla, care practica preturile de 100.000dolari plus, ceruti de ciocoiul de mustk. In loc sa fi bucuros ca nu concureaza cu e-Golf la pret, acum te deranjeaza pretul prohibitiv. Deci, sa inteleg ca iti doresti una dar nu-ti permiti? ps. pe ciocoiul de la VAG cum il cheama? |
#21
Posted 16 May 2016 - 13:36
Torquemada-666, on 16 mai 2016 - 10:46, said: Da, dar Tesla are 1 sau 2 modele in total deja lansate. Motorul electric e mult mai simplu fata de celalalt. VAG are n modele de masini. Tesla cu 2 modele si are atatea belele??? Sa ne intelegem, nu imi permit una, nu o am parcata in fata casei, dar sa faci un topic la misto doar pentru ca electrica.... E cam trolleala. Inteleg, cand ai probleme grave, nerezolvabile, dar... MOLIE? |
#22
Posted 16 May 2016 - 13:43
Pai asa e articolul. Molie.
ericmario, on 16 mai 2016 - 13:23, said: Nimeni in afara de tine. In loc sa fi bucuros ca nu concureaza cu e-Golf la pret, acum te deranjeaza pretul prohibitiv. Deci, sa inteleg ca iti doresti una dar nu-ti permiti? ps. pe ciocoiul de la VAG cum il cheama? Nu e vb.de permis. E ca si cum ti.asi vinde o coala alba de hartie cu 100e, sau un Logan cu 50.000e. Asta e ciocoismul. Cu gigantul vag, e pe locul 1 la vanzari in primul trim.din 2016. A vandut fizic 2.5 milioane masini. Oare daca nu era scandalul, cate vindea? Si nu sunt comenzi de la 1914, sunt de anul acesta vandute fizic, dupa dieselgate. Edited by Torquemada-666, 16 May 2016 - 13:47. |
#23
Posted 16 May 2016 - 14:19
Asta cu pretul e relativa...si e relativa grav de tot si e aiurea sa stai sa o compari. De ce ? Pai daca masina aia costa 100k si in Romania nu ti-o permiti, in Norvegia si-o permit multi. Si nu numai, statul incurajeaza cumpararea de masini electrice. Acum, un alt plus vis-a-vis de semnatura lui Torquemada666, in Norvegia energia electrica este obtinuta in majoritate din lacuri de acumulare aflate in munti...adica natural, fara nici o emisie de CO2. Deci concluziile le trageti singuri.
Faptul ca in Romania nu iti permiti, asta nu inseamna ca nimeni nu isi permite. Asa ca Tesla poate sa ceara cat vrea muschiul lui...fiecare isi cumpara cat isi permite. |
#24
Posted 16 May 2016 - 16:37
Torquemada-666, on 16 mai 2016 - 07:31, said:
La masinile aparute demult e normal sa existe probleme. Dar la Tesla, masina inovatoarea si care se lauda ca va depasi orice alt model, problemele de scaune, portiere, soft, nu ar fi trebuit sa existe. wizardofoz, on 16 mai 2016 - 07:42, said:
Interesant interesul pentru o masina cu 0 exemplare in Romania. Baga niste rechemari la VAG (Toyota, Ford, GM etc) astia ca sa umpli servaru si te dea afara de pe softpedia. Edited by andreic, 16 May 2016 - 16:39. |
#25
Posted 16 May 2016 - 16:45
Propaganda e doar pe forumuri. Cati au renuntat sa cumpere ce.si doreau din prima? Se vand in continuare masinile care au probleme. Chiar si persoanele, care baga bani in masini problematice, le schimba tot cu aceeasi marca auto, a doua si chiar a treia oara.
Cauta poate sa evite un motor anume, dar nu marca auto. Edited by Torquemada-666, 16 May 2016 - 16:45. |
#26
Posted 16 May 2016 - 22:02
#27
Posted 16 May 2016 - 22:33
KurtKnispel, on 16 mai 2016 - 22:02, said:
Daaa, sigur. De ce crezi că nu se înghesuie niciun producător serios să producă mașini electrice? Dacă erau mare sculă, era plină lumea de așa ceva până acum. Deja se anunta masuri foarte bune de excludere a masinii termice din centrele oraselor, mai ales a dieselului, se va plati taxa la intrarea in oras, sau vei fi fortat sa nu intri cu fumigenele alea de masini termice 15% randament cand mergi la vale. Parisul si marile capitale, in Norvegia nu se mai vand masini termice din 2025, in Romania se da subventie 6000 de euro daca iti iei masina electrica, deja lucrurile se misca, iar cercetarea in tehnologiile de baterii pentru masini electrice devin din ce in ce mai sponsorizate. Tesla a dat lovitura cu Model 3 la care a primit cele mai multe precomenzi din ISTORIA vanzarilor de masini daca nu cumva si a tuturor produselor . E normal sa apara topice patetice ca acesta in care sa se elucubreze impotriva masinii electrice. Masina Superioara Electrica acapareaza usor usor piata, doar priviti si veti vedea, in curand va fi liniste pe astfel de topicuri, mai liniste ca in minunata masina electrica, 95+% eficienta + regenerare de energie masina electrica nu are niciun concurent in masina termica, aceasta din urma va fi stearsa din istorie, si va ramane doar o pata neagra in istorie care a poluat degeaba aerul si sonorul oraselor. Edited by _-AppleS-_, 16 May 2016 - 22:34. |
#28
Posted 17 May 2016 - 00:26
tehnics, on 16 mai 2016 - 14:19, said:
Asta cu pretul e relativa...si e relativa grav de tot si e aiurea sa stai sa o compari. De ce ? Pai daca masina aia costa 100k si in Romania nu ti-o permiti, in Norvegia si-o permit multi. http://insideevs.com...-price-in-half/ _-AppleS-_, on 16 mai 2016 - 22:33, said:
Masina Superioara Electrica acapareaza usor usor piata, doar priviti si veti vedea, in curand va fi liniste pe astfel de topicuri, mai liniste ca in minunata masina electrica, 95+% eficienta + regenerare de energie masina electrica nu are niciun concurent in masina termica, aceasta din urma va fi stearsa din istorie, si va ramane doar o pata neagra in istorie care a poluat degeaba aerul si sonorul oraselor. |
|
#29
Posted 17 May 2016 - 07:30
Nu are nici o masina electrica apples. Are masina normala, arde gaz la centrala? Arde la aragaz, fumeaza, dar se dă, ecologist. Ipocrizie de româm 100%.
Dar, cainii latra, caravana trece. Americanii au facut un studiu si eu determinat, ca co2.ul eliminat pentru producerea ai utilizarea curentului electric este la fel cu cel pt.motoarele clasice. Tesla elimina 222gco2/km, mai mult decat un motor de BMW X50D se 371 se cai. Interesant, nu? http://m.automarket..../view/?id=69793 Si Teasla au recunoscut emisiile. O fi pixelul albastru??? Edited by Torquemada-666, 17 May 2016 - 07:40. |
#31
Posted 17 May 2016 - 08:47
@Torquemada
Mai ecologistule, daca Tesla aia nu ar fi electrica, crezi ca pentru producerea curentului electric s-ar elimina in atmosfera mai putin CO2? Vad ca o tot ti cu prostia asta si nu vrei sa intelegi ca o masina electrica nu poate avea emisii ! Nu ma astept sa-mi raspunzi, e ceva clasic la tine. |
#32
Posted 17 May 2016 - 09:28
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 07:30, said:
Nu are nici o masina electrica apples. Are masina normala, arde gaz la centrala? Arde la aragaz, fumeaza, dar se dă, ecologist. Ipocrizie de româm 100%. Dar, cainii latra, caravana trece. Americanii au facut un studiu si eu determinat, ca co2.ul eliminat pentru producerea ai utilizarea curentului electric este la fel cu cel pt.motoarele clasice. Tesla elimina 222gco2/km, mai mult decat un motor de BMW X50D se 371 se cai. Interesant, nu? http://m.automarket..../view/?id=69793 Si Teasla au recunoscut emisiile. O fi pixelul albastru??? Da comparatia asta ia in calcul si ce se emite in atmosfera la producerea benzinei pe care o consuma BMW-ul? Sah. Probabil si mat. Si ia in calcul si ca timpul trece si energia regenerabila acapareaza tot mai mult din productie? Si atunci emisiile alea de 222gco2/km nu pot decat sa scada. Edited by sergiu_spooky, 17 May 2016 - 09:31. |
#33
Posted 17 May 2016 - 11:05
Oricum pun tabelul si testele facute de americanii sensibili la miros. Bine ca matahalele de americani nu au interzis la hamburgeri. Aia nu le e daunator.
Tesla a recunoscut fenta co2 pe km, foarte mare. Barem ca omul a si luat 10.000dolari amenda. |
|
#34
Posted 17 May 2016 - 11:18
Orice produci in ziua de azi consuma CO2. Plm, ce cacat e si chestia asta cu CO2? Scaunul facut pe care stai e facut prin producere de co2, plasticaraia din masina, tabla pe care o are masina pe ea e facuta cu producere de co2, totul totul e facut printr-un procedeu ce contine incalzire, oxidare, adica producere de co2. . Hai sa nu ne mai dam rotunzi, ca daca iei o masina conventionala si vezi cat "co2" se face pana cand ajunge produs finit o iei pe camp. Nu dau 2 bani pe cat co2 se produce, interesul meu e sa nu vad noxe de nici un fel in oras. Mai ales NOx. Adica diesel. Crede-ma ca intr-un oras ca Bucurestiul, unde ai un milion de masini producatoare de noxe, daca le inlocuiesti pe toate o sa observi o imbunatatire majora a calitatii aerului. Si numai din cauza asta asta ar merita toti banii, dpmdv. Ca produce noxe fabrica la cucuietii din deal? Fuck it, ideea e sa nu imi dea mie fum si la propriu si la figurat in nara un diesel de smecher, cu revizii facute cand vrea muschii lui...
|
#35
Posted 17 May 2016 - 11:40
Vreau sa amintesc eficienta motorului termic ~20 % , daca pui si frana randamentul scade la vreo ~10 % , restul este caldura, noxe, frecari si zgomote care tradeaza ineficienta. Motorul electric e mult prea superior unei asemenea carute.
|
#36
Posted 17 May 2016 - 11:55
MembruAnonim, on 17 mai 2016 - 11:18, said:
Fuck it, ideea e sa nu imi dea mie fum si la propriu si la figurat in nara un diesel de smecher, cu revizii facute cand vrea muschii lui... E corect, daca ai solutii la problemele inerente ale motorului si poti sa le aplici in mod rezonabil, atunci dece nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users