Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 

Pagina HTML

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
AdeM3

AdeM3

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.05.2016
Am de facut o pagina web pentru o tema la scoala
Eu m-am gandit sa o fac despre criptografie deoarece sunt pasionat de asta,
Problema sta in felul urmator
Sunt incepator in HTML , codul pentru criptarea mesajelor l-am facut singur in C++ doar ca nu stiu daca se pot cumva combina astea doua , HTML si codul din C++
Site-ul ar arata ceva in genul astuia http://www.dcode.fr/vigenere-cipher
doar ca mult mai simplu , un input text box , un buton de "decrypt message ", unul de "crypt message" si un text box cu rezultatul (mesajul criptat sau decriptat)
Cum pot sa procedez? ce trebuie sa invat?  Care sunt pasii?

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
e ceva mai complicat sa combini C++ si HTML. ai nevoie de un server web, nu poti face totul doar in html.
poti insa sa folosesti Javascript. are sintaxa foarte asemanatoare cu C-ul.

#3
AdeM3

AdeM3

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.05.2016

View Post_Smiley_, on 14 mai 2016 - 15:48, said:

e ceva mai complicat sa combini C++ si HTML. ai nevoie de un server web, nu poti face totul doar in html.
poti insa sa folosesti Javascript. are sintaxa foarte asemanatoare cu C-ul.

Am citit pe net si am gasit ca PHP-ul se ocupa cu serverele