Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)
Last Updated: Apr 19 2024 22:44, Started by
scaiba
, May 04 2016 09:49
·
141
#2143
Posted 22 July 2017 - 21:32
Cum l-am reglat eu la Stern , pornit motorul ,lasat sa se incalzeasca dupa o tura prin iarba, am procedat cam asa. Lasata in ralanti incerci sa strangi jiglerul de pe corp (singurul existent} pana incepe sa scada turatia, dupa care desfaci usor(stanga) pana ai sa ajungi la o turatie maxima, ai sa gasesti acest punct la un moment dat, ei atunci il insurubezi un sfert de tura spre dreapta, daca ralantiul ramane mare reduci de la surubul de sus de unde este prin cablu de axul rotativ, alta interventie nu iti recomand. Cu siguranta vei reusi.
Spor! Astept pareri! |
#2144
Posted 22 July 2017 - 22:32
calinus68, on 22 iulie 2017 - 21:32, said:
... alta interventie nu iti recomand. Cu siguranta vei reusi. Spor! Astept pareri! De reglat l-am reglat cat de cat, dar asa cum am mai scris, parca totusi nu este reglat corect, am "ascultat" si alte chinezarii cand cosesc iarba cu fir, dar parca a mea nu este reglata corect. Partea nasoala este ca am umblat si la cel din capul valvei rotative (cel mai mare, cel mic din interiorul celui mare nu am umblat). |
#2145
Posted 22 July 2017 - 23:00
bog4u, on 22 iulie 2017 - 13:19, said:
Am eu motocoasa Hitachi, exact acest model(de fapt acum o foloseste socrul ), pentru ca am trecut la una de 3cp. Am utilizat-o 2 ani si ceva, dupa care in aceasta primavara a picat carburatorul, care este o prastie chinezeasca ce nu se poate curata/repara. L-am schimbat cu unul clasic(130 lei distractia) si functioneaza ok motocoasa. Nu te astepta la minuni, in iarba inalta nu poti intra cu firul, iar daca este si culcata, e foarte greu si cu cutitul sa faci treaba. Insa pentru un teren de maxim 500-1000mp, fara balarii mari, face fata cu succes. Pornire foarta usoara, consum foarte mic. Cred ca am pus link cu astfel de trimer, cateva pagini in urma: http://www.comforex....imer-cu-Rulment http://www.comforex....iniu-cu-Rulment Il am pe cel de 100 lei....are diametrul ceva mai mare decat cel normal, iar sistemul de prindere este diferit. |
#2146
Posted 23 July 2017 - 06:53
Sunt multe motocoase fiabile, mai precis, multe firme consacrate care fac produse de calitate: Stihl, Husqvarna, Makita, Kawasaki, Maruyama.
Daca ai un teren cu puieti de corcodus/zarzar/prun de varsta mica si nu vrei sa-i elimini cu un motoferestrau(desi ar fi de preferat), iti trebuie o motocoasa mai potenta, sau platesti pe cineva sa taie arbustii si faci economie la pretul motocoasei. Tinand cont ca nu o folosesti intensiv, poti merge pe orice model de la Stihl/Makita . Personal, as recomanda fs 70 ce de la Stihl(cca 1350lei) online sau versiunile de baza de la Stihl/ Makita ...stihl fs 56 sau makita em2600 . Edited by bog4u, 23 July 2017 - 06:54. |
#2147
Posted 23 July 2017 - 09:25
Domnule Geo Mar in primul rand recomand verificare sorb rezervor sa fie curatat/schimbat,furtune,filtru aer la fel.Eu am demontat totcarburatorul curata cu spray de curatat carburator,montat alte membrane,diafragma apoi reglat.Am reglat doar de la surubul dn lateral cel de sus este blocat/lipit din fabrica.Mergeb bine atât ca consuma mai mult dar nu ma deranjează,important sa fie fiabila
|
#2148
Posted 23 July 2017 - 10:48
techmaster35, on 23 iulie 2017 - 09:25, said:
Domnule Geo Mar in primul rand recomand verificare sorb rezervor sa fie curatat/schimbat,furtune,filtru aer la fel.Eu am demontat totcarburatorul curata cu spray de curatat carburator,montat alte membrane,diafragma apoi reglat.Am reglat doar de la surubul dn lateral cel de sus este blocat/lipit din fabrica.Mergeb bine atât ca consuma mai mult dar nu ma deranjează,important sa fie fiabila Carburatorul a fost desfacut, curatat, din pacate nu am avut acele diafragme sa le schimb, montat la loc si reglat de mine, atat din jiglorul din lateral, de pe corpul carburatorului, cat si din cel din capul valvei rotative. Sorbul din rezervor a fost schimbat, impreuna cu cele 2 furtunase si dopul de cauciuc de pe rezervor. Ramane sa merg cu el asa cu l-am reglat pana isi scoate banii pentru un carburator nou. Cand ajung pe la oras am sa-i iau unul nou. Multumesc tuturor pentru sfaturi/indicatii. O zi buna . |
#2149
Posted 24 July 2017 - 10:33
TudorCJ, on 22 iulie 2017 - 17:57, said:
Colegii de 2 3 ani trag de NAC nu se lasa de loc.Eu ce vreau sa va recomand pentru cei care au motocoase mai slabute folositi fir de 2 mm patrat nu fortati motorul de loc.Eu am incercat toate firele posibile si am ramas la acesta care ii cel mai ok.Va doresc o zi buna la toti colegii si spor cu motocoasele comfirm, ~3 ani aici. singura problema care o am cu nacul si nu pot sa o rezolv e ca porneste greu dupa ce termin un rezervor de benzina (adica cand e incalzita. la rece porneste repede). cat de cat solutia este sa umplu rezervorul, incerc sa o pornesc, daca nu porneste (90% din cazuri in primele 2-3 minute), schimb bujia cu alta si o ia la primele sfori. Edited by fr0ggybv, 24 July 2017 - 10:37. |
#2150
Posted 24 July 2017 - 11:31
Pai daca ai posibilitatea sa umbli la jiglorul de jos de linga furtunas, deschizi maxim 45 de grade, si gata, nu mai ai problema asta. Doar ca s-ar putea sa creasca putin consumul, dar din punct de vedere al duratei de viata a motorului, e un lucru bun, unge si raceste, fumul va creste si el, si puterea.
|
#2151
Posted 24 July 2017 - 11:42
multumesc, o sa incerc in weekend, asta nu am facut pana acuma.
|
#2152
Posted 24 July 2017 - 16:34
Pune o bujie adevarata reglata la 0,5 mm.NGK si va porni usor si la cald asta e primul simptom cand o bujie nu mai e in parametrii.
|
|
#2153
Posted 28 July 2017 - 14:07
@calinus68
Am reglat asemanator sternul meu ggt1600b, mai intai la ralanti dar am testat si acceleratia motocoasei cu discul vidia, dupa ce am pus discul in ture am mai strans aerul pana am simtit cum la accelerare motocoasa avea tendinta de a inclina coarnele spre stanga, se simte forta motorului. Merge brici, altceva decat vibratiile resimtite in maini nu am ce sa-i reprosez. |
#2154
Posted 29 July 2017 - 19:09
Bună seara, ce poate fi la un echo srm 2450, care pornește se accelereaza dar în sarcina nu are putere, cad sa dai cu firul da sa moara. Compresie are . Sa fie din carburator ? Va mulțumesc
Edited by iuliandumitrescu, 29 July 2017 - 19:09. |
#2155
Posted 29 July 2017 - 19:14
@ iuliandumitrescu,, desfa putin surubul de pe carburator, cel de sub surubul de reglaj mers in gol.
|
#2156
Posted 29 July 2017 - 20:09
Salutare stimabililor. FS 55-ul meu deja da semne ca vrea in service. Dupa ce ca face ca toate clopotele la turatii joase, acum la relanti autocut-ul continua sa se invarta .... fara sa fie accelerata. De la ce sa fie....?
|
#2158
Posted 29 July 2017 - 21:14
nicu27vls, on 29 iulie 2017 - 20:09, said:
Salutare stimabililor. FS 55-ul meu deja da semne ca vrea in service. Dupa ce ca face ca toate clopotele la turatii joase, acum la relanti autocut-ul continua sa se invarta .... fara sa fie accelerata. De la ce sa fie....? |
#2160
Posted 29 July 2017 - 23:11
Salut!
Dupa lupte seculare, m-am oprit la Makita EM2600U, motor 2 timpi benzina, 830 W. Vreau sa o comand luni, sau sa o iau personal. Daca o aveti sau va pricepeti, pot taia cu ea si puieti de prun? Sunt asa, ca pe degetul mare. Si am gasit disc pentru ea, unul de 255 mm, altul de 230, cu multi dinti si altul cu 8 dinti. De care ar trebui sa iau? Multumesc! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users