Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

Motocositoare - topic dedicat, (partea a-II-a)

* * * * - 13 votes
  • Please log in to reply
7362 replies to this topic

#109
lightpawn

lightpawn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,142
  • Înscris: 09.02.2007

View PostProtopopeus, on 17 mai 2016 - 15:52, said:

Mda, exact cum ziceam, altii vorbesc din filme, nu eu !

Arbusti de 3 - 4cm diametru sunt frectie pentru o motocoasa, daca este dotata cu garnitura de taiere adecvata. Iar arbusti cat degetul de grosi (2 - 3cm diametru) ii tai cu orice fel de cutit sau disc, fara nici o problema la transmisie.

Nu exista disc cu dinti ca de drujba ?!
Da asta, asta, asta, ce sunt ?! Dar asta si asta ?!
Uite aici, aici sau aici si cum se lucreaza cu ele...
Legat de aia 10cm, pai daca circumstantele solicita, la un moment dat, tai pomi si de 20cm diametru.

Iar cu motocoasa accelerata permanent n-ai decat sa lucrezi tu si cu altii care doresc sa faca demo-uri pe Youtube, eu voi continua s-o folosesc in sprit-uri.
Sa nu vii cu argumentul ala referitor la randamentul motorului in doi timpi, care-i maxim la turatie maxima, ca te trimit la cartea de fizica si-apoi sa-mi arati si mie acel motor cu ardere interna cu eficienta crescand odata cu turatia, fiindca, in realitate, e cam pe dos (de la un anumit punct, evident).

Văd că tu pui filme și poze, eu îți spuneam pur empiric. Discurile alea de le dai exemplu sunt speciale pentru defrișat, nu pentru o motocoasă obișnuită al cărei rol este să cosească.
Dar, dă-i drumul și taie ce vrei și cât vrei, de 3-5-10 sau 20 cm - eu unul mă îndoiesc că o faci. De fapt, sunt sigur că n-o faci, așa cum am comentat inițial cred că exagerezi; din filme, dacă tot ai adus vorba.

Despre șpriț-uri, mă gândeam în primul rând la sănătatea motocoasei, nu la randamentul ei; dă-i tu șpriț-uri cât vrei, te ține câteva mii bune, după care mai vorbim.

În rest, eu nu încerc să te conving de nimic, îți spuneam doar părerea mea - repet - empirică.

Succes!

#110
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Eu cred ca ai poposit pe aceasta arie in ideea de-a vinde niste castraveti unor gradinari, numai ca....nu-i cazul.

Bine ca recunosti ca parerea ta e doar empirica (adica fara suport teoretic), prin contradictie, clipurile acelea sunt o realitate, nu doar pareri "empirice".

Discurile alea evident ca sunt pentru defrisat, pentru situatii particulare si ocazionale (defrisat/rarit cranguri, etc.), nu mergi cu motocoasa la padure sa tai lemne, in loc de drujba. Eu am adus in vedere faptul ca cu o motocoasa poti face incomparabil mai mult decat crezi tu, inclusiv sa tai pomisori cu ea, de cativa centimetri diametru, fara sa sughite, intrucat exista garnituri de taiere adecvate acelei aplicatii, ca nu-i chiar un bibelou, nici macar astea chinezesti.

Despre "sanatatea" motocoasei, las-o balta, ma gandeam ca vii cu un argument tehnic...
Apropo, pana acum am cateva zeci bune de mii de sprituri facute, si motorul pare ca merge din ce in ce mai bine.

Edited by Protopopeus, 17 May 2016 - 17:24.


#111
gazamare

gazamare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.07.2012
Vad ca nu reusesc sa ii dau de capat problemei mele. Am introdus ulei 2T prin orificiul pe unde se insurubeaza bujia, am introdus si pe la orificiul pe unde se monteaza carburatorul de cilindru. Pur si simplu, atunci cand pun bujia la loc pistonul urca si coboara greu(chiar daca carburatorul este luat jos ). Parca ar avea o perna de aer ce il tine. Daca iau jos bujia urca si coboara foarte usor atunci cand actionez demarorul.  Ce mai pot face? Demarorul nu e defect.

#112
sandel1

sandel1

    Avat de 4 kg/75 cm. Ultimul, balastierele usl au distrus râul.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,064
  • Înscris: 24.02.2011
Trage de cateva ori incet, sacadat si cu butonul de pornire pus pe oprit.
Daca merge asa, ca sa o pornesti tragi la inceput tot asa incet o rotatie doua abia apoi dintr-o data.
Sper ca s-a inteles.

#113
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
aoleu, gresala mea
NU POUNE BUJIA LA LOC
fara bujie pusa, incet, treci o data prin locul unde agata, maxim o data, adaugind cite 1 ml- 2 de ulei ca sa unga locul cu probelma, astepti citeva minute, iar incet invirti cu inelara de 14, nu cu demarorul ca il faci tandari trebuie data jos si oala antrenata de demaror ca sa poti pune cheia de 14 pepiulita, adica invirti in sens invers, si daca tine undeva, vei defileta oala, enavind alta varianta.
poti adaugi, pina la 20 ml e ok, nu tuseste, incerci pina reusesti, cu rabdare

ideea e ca vei reusi pina la urma
apoi adaugi bujia si pornesti, va scoate fum mult, va roda locul cu problema si va incarca, va betona bujia
apoi bujia trebuie arsa, la virful electrodului

trebuie sa se invirta extrem de usor, doar usor, nu e suficient.

eu explic pentru situatia unde merge usor,cu bujia scoasa, dar agata intr-un loc, de ex, cind pistonul e jos, daca e altceva sau daca nu inteleg eu, sau nu explici tu bine, atunci e ata situatie ce trebuie clarificata.

eu am sunat pe cineva care l-am gasit pe net, cum ca face srvice. si a zis ca ei le mai dau si cite un ciocan. acuma, nu pot sa-ti recomand asta , ca cine stie cum dai si il faci tandari. trebuie dat incet, cite un pic, inchipuie-ti ca 10 lovituri mici pot face cit una mare.

de exemplu daca vrei sa bati un nit mic, la un lant de drujba, dai incet de 100 de ori si e foarte ok, dar daca nu le ai, si dai o data tare, ai indoit sau retezat lantul, si nitul e aproape neatins.

Edited by bogdanb1, 17 May 2016 - 19:23.


#114
gazamare

gazamare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.07.2012
Cu bujia scoasa nu agata deloc, merge foarte foarte usor. Merge greu doar cand pun bujia(pot trage de demaror dar foarte greu ca opune rezistenta mare) senzatia e ca si cand incerci sa bagi aer in anvelopa cu o pompa de mana si nu mai ai unde(parca ar fi o perna de aer ce apasa pistonul  si il impiedica sa coboare sau sa urce usor).

#115
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
aia e compresia pistonul urca, si comprima exact ca o pompa de bicicleta, apoi isi da drumul brusc, si tot asa.
cee ace ai in fata ta se numeste motor cu benzina, in 2 timpi, asa functioneaza toate motoarele cu piston. fie ele in 2 sau 4 timpi.
dacumenteaza-te putin sau roaga sa ti se mai explice. eventual mai intreaba ce si unde nu ai inteles.

#116
gazamare

gazamare

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.07.2012
Eu descriam senzatia. Si de demaror de ce nu pot trage decat foarte greu? Pai asa nu pot porni.

#117
FloKML

FloKML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 07.06.2006
In primul rand, sa fiti sanatosi ca aveti rabdare cu noi. Am o Alpina din 2010 de 1,2 CP, am forjat-o pe 5000 de mp in tot timpul asta ( lucerna si buruieni, puieti de pom ). A inceput sa dea semne de adio ( merge cu intreruperi ) si as vrea sa o inlocuiesc cu altceva ca Alpina nu mai gasesc. Buget maxim 1000 ron. La magazine astia sunt nesimtiti si spun ca trebuie cositoare de xxxxx mii de lei. Astept sugestii. Multumesc.

#118
a/3

a/3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 29.07.2007
daca merge cu intreruperi nu cred ca sunt "semne de adio" mai degraba cred ca ttrebuieste reglat carburatorul , distanta electrozi bujie , o revizie deci e cea mai buna solutie si te va servi inca mult timp

#119
subss

subss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.11.2009
Care ulei dintre Makita și Hitachi ar fi mai bun ?

Este vreo problemă dacă pe prospectul uleiului se recomandă raportul benzină/ulei de 50:1, dar în manualul motocoasei se cere 25:1 ? De cine trebuie să ascult ? :)

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   192.69K   39 downloads
  • Attached File  2.jpg   206.14K   39 downloads


#120
FloKML

FloKML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 07.06.2006
Multumesc de raspunsuri a/3 si bogdanb1, o sa incerc sugestiile voastre, insa in cazul in care trebuie sa renunt la ea, ce as putea sa cumpar ca si inlocuitor?

#121
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Ba da, mai gasesti Alpina, de exemplu aici. Alpina, Stiga sau Castelgarden sunt acelasi lucru, toate apartin grupului italian GGP.
Altfel, pe la 1000lei sunt accesibile modele mai "de firma" decat Alpina sau Stiga (Stihl, Husqvarna, Efco, Solo, Maruyama, Makita, etc.), uite aici o listare.
Totusi, daca-i fost multumit, incearca s-o aduci pe drumul cel bun, piese gasesti inclusiv pe site-ul din link-ul de mai sus.

#122
FloKML

FloKML

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 07.06.2006
Multumesc de ajutor. Link-urile sunt aur curat. Am schimbat bujia si si-a revenit. Acum ... la munca!

#123
stefi326

stefi326

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 01.08.2015
In legatura cu argumentele tehnice privind spriturile...  turatia este plafonata din fabrica la motocoase. deci daca dai acceleratie pana la blana nu se intampla nimic cu motorul daca are ulei de tip corespunzator si de concetratie recomandata de fabrica.  daca ar fi fost iportant sa nu depasesti anumita turatie, s-ar fi montat pe ele turometre ca la masini sa ai controlul turatiei.  asa din mana si ureche  nu poti controla o masinarie, oricat ar avea omul simt si experienta.  randamentul motocoasei creste odata cu cresterea turatiei.  dar asta e valabil nu numai la motocoase, ci si la nenumarate aparate de tot felul!

#124
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Randamentul energetic creste odata cu turatia pana la un anumit punct, apoi incepe sa scada. Nu cunosc motor cu ardere interna care la turatie maxima sa aiba randament maxim, randamentul la turatie maxima este mai mic si cu cate 15 - 20 de procente fata de randamentul maxim atins de-a lungul intervalului.
Asta ca sa nu mai amintesc ca la turatie maxima atat puterea cat si cuplul sunt mult mai mici decat cele nominale si singurul parametru care ne ajuta este nimic altceva decat energia cinetica inmagazinata de garnitura de taiere, care ne ajuta doar sa depasim anumite momente, nu continuu.

Iar in ceea ce priveste fiabilitatea, evident ca aceasta creste odata cu scaderea miscarii, de orice fel (a numarului de piese aflate in miscare, a distantei parcurse de piesele aflate in miscare, a numarului/cantitatii miscarilor efectuate intr-un interval de timp). Din aceste motive in ziua de azi tractoarele (si toate utilajele grele folosite intens) n-au motoare de dragstere ci niste namile mari si grele, cu turatii foarte mici, iar un motor din F1 are o durata de viata estimata la o cursa (sau asa era in urma cu cativa ani).

Mai anul trecut era cineva pe-aici care afirma ca motorul in 2 timpi are un randament mai mare decat cel in 4 timpi, deci nu ma mai mira nimic...

Edited by Protopopeus, 18 May 2016 - 18:03.


#125
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,555
  • Înscris: 31.01.2010
Da, eu am spus asta!
E vorba de motoarele Diesel marine in 2 timpi.
Documentare un pic si te lamuresti.

Grig

#126
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Nu, altcineva a afirmat acest lucru, intr-o discutie despre o motocoasa Kasei BC34, in 4 timpi, prilej cu care a zis ca motorul in 2 timpi are un randament mai mare decat cel in 4 timpi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate