Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Telekom si strategia castigatoare

- - - - -
  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#19
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 04.09.2006
Corect! Pentru că se știe, statul român e cel mai bun manager Posted Image Posted Image

Edited by Syneweap, 25 April 2016 - 17:20.


#20
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Normal ca e cel mai bun manager, nu ai vazut ca toti managerii de la stat sunt milionari...

#21
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Normal ca statul e varza acum... dupa ce mentalitatea conducatorilor evolueaza putem avea si noi un fel de Telenor sau Telekom Germania, exact cum statul Norvegian sau German a putut face ceva cu siguranta si cel Romanesc dar mai sunt de schimbat niste mentalitati

#22
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,128
  • Înscris: 04.02.2011

View PostDigynykraf, on 21 aprilie 2016 - 22:52, said:

De aia imi luau creditul de pe cartela pentru extraoptiune, pe care nu o puteam folosi. Credit expirat.
Dar nu luau mereu. Din cand in cand. Sa dea bine in rapoarte.



Cand am vrut sa sun la relatii cu clientii, stai ca nu poti ca nu ai valabilitate.
Serviciul de relatii cu clienții la Telekom s-a externalizat. Acum este oferit de ANPC.

#23
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016

View PostSyneweap, on 25 aprilie 2016 - 17:20, said:

Corect! Pentru că se știe, statul romĂąn e cel mai bun manager Posted Image Posted Image
E proasta conducerea, bani sunt! Statul poate da mult mai multi bani pentru investitii decât o firma privata, are de unde! Problema e conducerea, coruptia.
Telekom si telenor sunt cele mai bune exemple.

#24
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Raport Deutsche Telekom: Ne aşteptăm la noi scăderi pe mobil în România, din cauza legii înregistrării cartelelor preplătite

Numărul de clienţi pentru serviciile de telefonie mobilă ale grupului Telekom România va scădea şi în 2016, la fel ca în anii precedenţi, pe fondul aşteptatei intrări în vigoare a unei legi care va obliga utilizatorii de cartele preplătite să-şi dezvăluie iden­titatea când achiziţionează un sim, conform datelor dintr-o serie de rapoarte pregătite de grupul german Deutsche Telekom - acţio­­narul majoritar al grupului de ope­ratori din România, înaintea adunării generale cu acţionarii care va avea loc în 25 mai în Bonn.

„Ne aşteptăm ca numărul de clienţi pentru serviciile de comunicaţii mobile să scadă de la an la an în 2016 în principal din cauza introducerii unor reglementări care prevăd înregistrarea utilizatorilor de cartele preplătite, planificată de autorităţile din România“, conform documentului citat.

Telekom România a încheiat anul trecut cu 5,992 milioane de clienţi pentru ser­viciile de telefonie mobilă, în scădere cu 1% faţă de anul precedent, pe fondul evo­luţiei negative a bazei de cartele pre­plătite, care a înregistrat un declin de 6%. Com­pa­nia a câştigat teren pe abonamente anul tre­cut, atingând un portofoliu de 1,893 mi­lioane de contracte – o creştere de 12% faţă de anul anterior. Numărul total de clienţi de telefonie mobilă ai Telekom este într-un declin constant din decembrie 2009 încoace, când compania a atins un vârf de aproxi­mativ 7,3 milioane de clienţi, cel mai mare număr de utilizatori din istoria operatorului.

În ceea ce priveşte compania de co­municaţii mobile a grupului Telekom România (fostul Cosmote) documentul mai menţionează că în urma analizelor realizate de grup la data de 31 decembrie 2014 rezultă necesitatea unei corecţii negative de 22 mil. euro a valorii operatorului.

„Testul de impairment a indicat necesitatea unei corecţii valorice negative (…) de 22 milioane de euro la divizia de comunicaţii mobile din România.“

Raportul DT menţionează pe de altă parte că divizia mobilă din România a reuşit să-şi conserve veniturile în 2015 în ciuda reducerii tarifelor de interconectare şi a competiţiei intense în special din segmentul cartelelor preplătite de telefonie mobilă. Divizia mobilă a Telekom România a raportat anul trecut venituri totale de 422 mil. euro, egale cu cele din anul precedent, şi venituri din servicii de comunicaţii de 325 mil. euro, în scădere cu 2,1%.

Pe de altă parte România a avut anul trecut una dintre cele mai bune performanţe din cadrul grupului german pe segmentul serviciilor de televiziune, arată documentul. “Baza noastră de clienţi TV a crescut cu 5,1% la 3,9 milioane, majoritatea clienţilor noi venind din Grecia şi România (…)”. Telekom România a câştigat anul trecut 38.000 de clienţi pe TV.

Competiţia a continuat să fie una dură şi să exercite o presiune ridicată pe preţuri la nivelul întregului continent european în 2015, mai arată raportul Deutsche Telekomm, în contextul în care operatorii migrează spre pachete de servicii fix-mobil.

“Se observă o intensificare a adopţiei pachetelor fix mobil în Europa, operatorii poziţionându-se pe acest segment prin oferte la preţ redus în timp ce operatorii mobili virtuali lansează oachete cupreţuri agresive. Exemple sunt RCS&RDS în România, Play în Polonia sau Ziggo în Olanda”.

Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, a avut anul trecut afaceri de 984 mil. euro.

http://www.zfcorpora...latite-15279955

#25
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Deci Telekom o da ca fiind sigura legea cu inregistrarea... sa vedem daca asa va fi.

#26
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016

View Postvubiv, on 03 mai 2016 - 09:43, said:

Deci Telekom o da ca fiind sigura legea cu inregistrarea... sa vedem daca asa va fi.
Astept sa se dea legea, sunt de acord cu ea!

Din 2009 scade numărul de clienti (7.3 vs 6) cam atunci am luat si eu prima cartela Cosmote, prin 2008.
Aveau cele mai bune oferte si cel mai bun semnal. La vremea aia 2g ul era baza plus 3G la orase. Dupa au rămas in urma cu acoperirea iar optiunile la cartela erau asemănătoare cu cele ale orange si Vodafone. Lansarea 4G a fost o noua lovitura, n-au putut tine pasul cu orange si Vodafone.


#27
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
Eu nu, I enjoy my anonymity.
Sunt utile si PrePay-urile cand au oferte bune la ele. Sau cand vrei ceva anonim (ca exemplu pentru o vanzare de un produs si nu vrei sa iti afisezi numarul tau pe toate gardurile sa te sune toti nebunii chiar si dupa 2 ani)

#28
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Eu cred ca scaderea asta preconizata pe baza legii aleia care sta sa vina, e de fapt o clarificare privind numarul real al clientilor. Toti operatorii tin in uz cu anii cartele nefolosite doar ca sa arate frumos numarul total al clientiulor in comunicatele catre presa
Avand in vedere ca suntem in Romania, legea aia cu inregistrarea identitatii posesorilor prepay se va dovedi o inutilitate care incurca lucrurile. In maxim 2-3 ani vor exista atatea date gresite in bazele alea de date, ca asa-zisul ajutor pentru autoritati va ajunge o piedica birocratica suplimentara. Oricum, legea e data sa controleze mai usor anumiti indivizi, nu sa prinda teroristi. Un terorist, cu 20% din pretul unui AK-47 isi poate face rost de o carte de identitate falsa cu care poate cumpara cate cartele vrea.

#29
vubiv

vubiv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 18.02.2016
E o lege inutila, orice agent va vinde o cutie intreaga de SIM-uri fara sa ceara nici un buletin. In caz de nevoie va introduce date false sau date reale ale unui alt client.
La fel si la buticuri... sa vezi cate vor fi inregistrate pe date false sau pe datele vanzatorului pentru a face vanzare.
Probabil singurii care vor face pe bune treaba vor fi cei din Shopurile operatorilor.
Daca se va da legea asta, probabil se vor muta multe vanzari ale unor oameni seriosi catre Shop, pentru ca acolo ai oarecum siguranta ca nu mai inregistreaza si alte 100 de SIM-uri pe datele tale, in timp ce la restul buticurilor garantat vor inregistra SIM-uri vandute tuturor dubiosilor pe datele tale. Si daca le folosesc in scop infractional s-ar putea sa te trezesti la ora 5 dimineata cu mascatii ca iti sparg usa la perchezitie cu mandat.

Edited by vubiv, 03 May 2016 - 13:12.


#30
danutzu22

danutzu22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,535
  • Înscris: 31.05.2006
"Veniturile grupului Telekom România, format din fostele companii Romtelecom şi Cosmote, au fost în primul trimestru din 2016 de 234 mil. euro, cu 2,9% mai mici în raport aceeaşi perioadă din anul precedent, şi sub nivelul înregistrat de rivalii de la Orange – liderul pieţei locale de telefonie mobilă. Profitul operaţional înainte de taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a scăzut puternic, cu 30,9%, la 38 mil. euro, conform datelor publicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.
Datele DT arată şi o reducere semnificativă a bugetului de investiţii – respectiv o scădere cu 32,7% la 33 mil. euro în primul trimestru."
sursa,
http://www.zf.ro/bus...l-euro-15281497

#31
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014
Din ce in ce mai accelerat, in jos. Previzibil.

#32
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Profitul a scăzut deoarece Telekom face investitii in reteaua fixa datorita parteneriatului cu orange.

View PostRao633, on 04 mai 2016 - 08:44, said:

Din ce in ce mai accelerat, in jos. Previzibil.
Iti pare rau de ei?
Nu prea cred! Duca-se! N-avem nevoie de unii ca ei, era mai bine pe vremea cosmote si Romtelecom.

#33
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

View Postheinz, on 04 mai 2016 - 09:56, said:

Profitul a scăzut deoarece Telekom face investitii in reteaua fixa datorita parteneriatului cu orange.

Iti pare rau de ei?
Nu prea cred! Duca-se! N-avem nevoie de unii ca ei, era mai bine pe vremea cosmote si Romtelecom.


Ebitda e firesc sa scada, insa problema e ca veniturile operationale au scazut cu 10% fata de 2015, ceea ce e enorm. Asta spune tot despre directia pe care patineaza compania.

#34
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Din 2009 cosmote/t mobile scade continuu.


#35
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostRao633, on 04 mai 2016 - 10:14, said:

Ebitda e firesc sa scada,
Nu e firesc sa scada cu 30%.

#36
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Veniturile Telekom România scad cu 3%, la 234 mil. euro, iar profitul cade cu 31%, la 38 mil. euro. „Suntem sub presiune în România și competiția va rămâne încinsă“

Veniturile Telekom România, cel mai mare grup de comunicații fixe și mobile de pe piața locală, au scăzut în primul trimestru din acest an cu 3%, la 234 mil. euro, în timp ce profitul operațional înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) a înregistrat un declin abrupt, de 31%, până la 38 mil. euro, conform datelor publicate de gigantul german Deutsche Telekom, acționarul majoritar.

Rezultatele din primul trimestru - cel mai mic venit și profit operațional trimestrial raportat cel puțin din anul 2010 încoace de grupul format din fostele companii Cosmote și Romtelecom - sunt un rezultat al „presiunii continue” de pe piață și al „competiției încinse” care nu dă semne că va înceta în perioada următoare, a explicat de la Atena Michael Tsamaz, CEO și președinte al grupului elen OTE, prin care nemții exercită controlul operațiunilor. Telekom, care atrage anual venituri de aproape 1 mld. euro de pe o piață de aproximativ 3,3 mld. euro, este concurat puternic de operatorii mobili Orange și Vodafone, de compania de cablu UPC, dar și de RCS&RDS - singurul jucător care oferă de asemenea pachete integrate fix-mobil.

Scăderea veniturilor Telekom până la 234 mil. euro a permis Orange - liderul pieței mobile - să depășească pentru a doua oară în mai puțin de un an la încasările totale subsidiara germanilor de la Deutsche Telekom, permițându-le francezilor să spere că în acest an ar putea deveni numărul unu și din acest punct de vedere pe piața locală. Veniturile Orange au crescut cu 6,5%, la 235,5 mil. euro în primul trimestru.

„Încă așteptăm să vedem rezultatele investițiilor și eforturilor noastre semnificative din România, dar suntem încrezători în abilitatea noului management de a îmbunătăți în timp performanța”, a spus Tsamaz, făcând referire la noul CEO Miroslav Majoros - în funcție de la 1 ianuarie, și la managerii recrutați de el în echipa de conducere, care și-au început activitatea în această săptămână.

Datele integrate comunicate de Deutsche Te­le­kom arată că operațiunile din România au scăzut în primul trimestru pe ambele segmente prin­cipale, respectiv pe zona de clienți retail (-4% la 153 mil. euro) și business (-7,4% la 50 mil. euro).

Analizând datele pe fiecare companie din grup rezultă că fostul Romtelecom este cel responsabil în principal de scăderea veniturilor și a profitabilității. Încasările companiei au scăzut cu 8%, iar profitul operațional a înregistrat un declin sever, de aproape 40%. Evoluția a fost determinată în principal de căderea cu 16% a veniturilor din telefonie fixă, de calendarul implementării unor proiecte IT&C, conform OTE. Costurile operaționale ale fostului Romtelecom au scăzut cu 1%, la 121,8 mil. euro, în timp ce veniturile au scăzut cu 8%. Numărul de angajați ai operatorului a scăzut cu 131 de persoane (sau 2%) față de anul anterior, în timp ce costurile cu salariile au fost mai mici cu 4%, de 23,3 mil. euro. Cele mai mari creșteri de costuri din primul trimestru au fost cele cu interconectarea și roamingul (cu 15% la 23,6 mil. euro) și comisioanele (cu 22% la 4,5 mil. euro).
Demn de subliniat este că - spre deosebire de fostul Romtelecom unde cheltuielile au scăzut - la divizia mobilă a Telekom România cheltuielile operaționale (exclusiv deprecieri & amortizări, corecții valorice negative, costuri de restructurare) au crescut cu 18,1% în primul trimestru, la 95,7 mil. euro, față de 81 mil. euro cu un an în urmă. Veniturile totale ale diviziei mobile au fost de 113 mil. euro, în creștere cu 9,5%. Veniturile din vânzarea de servicii de comunicații mobile au scăzut însă cu 1,9% la 77,1 mil. euro, conform datelor OTE.

Evoluția veniturilor este influențată însă puternic și de performanța slabă a fostei echipe comerciale condusă de germanul Mathias Hanel, în mandatul căruia Telekom a scăzut pe internet fix, o piață în plină expansiune, unde rivalii de la RCS și UPC au crescut exploziv în ultimii ani. Telekom a anunțat de altfel o nouă scădere pe net fix și în primul trimestru, numărul de abonamente scăzând din nou sub pragul de 1,2 milioane.

O zonă cu performanțe mai bune rămâne cea a serviciilor de televiziune, unde compania a înregistrat din nou o creștere față de anul precedent, însă numărul de abonamente este mai mic în raport cu decembrie 2015. Pe telefonie fixă compania a reușit să-și păstreze numărul de clienți peste pragul de 2 milioane, o performanță în condițiile presiunii considerabile la care este supus acest serviciu.

Grupul Telekom România a pus accent în comunicatul de presă prin care își anunță rezultatele financiare pe succesul pachetelor fix- mobil, care au ajuns la o cifră de 270.166 - o creștere de 172% față de anul precedent.

Într-adevăr numărul de clienți care au achiziționat pachete fix mobil a accelerat, de la aproximativ 48.000 în al patrulea trimestru din 2015 la peste 62.000 în primul trimestru din acest an. Însă dincolo de performanța Telekom de a atrage clienți pentru pachetele sale fix mobil, compania continuă să raporteze per ansamblu scăderi ale veniturilor pentru principalele sale categorii de servicii: -16% pe telefonie fixă, -4% pe internet fix, -1% pe TV și -2% pe veniturile din servicii de comunicații mobile.
Pe segmentul de telefonie mobilă grupul a reușit să păstreze stabil numărul de clienți, însă odată cu publicarea rezultatelor a confirmat (fără să vrea) că este pe locul patru pe piață după numărul de contracte de abonamente, în condițiile în care RCS&RDS a anunțat recent că are 2 milioane de contracte doar pe segmentul rezidențial. Grupul OTE menționează că rata profitului pentru operațiunile mobile s-a deteriorat în special pe fondul competiției dure din segmentul cartelelor preplătite dar și a costurilor asociate cu expansiunea pe segmentul business.

Conform datelor Deutsche Telekom investițiile Telekom România au scăzut în primul trimestru cu 32,7% la 33 mil. euro - cifră care intră în contradicție cu anunțul făcut de noul CEO, potrivit căruia bugetul de investiții va avansa cu 35% la 180 mil. euro. Scăderea ar putea fi însă legată de perioada de tranziție prin care a trecut grupul în primele trei luni, când Majoros a preluat conducerea și și-a evaluat echipa de manageri, decizând și primele schimbări și stabilind și direcțiile strategice pentru următorii ani.

Attached File  11-telekom.jpg   417.92K   54 downloads

http://www.zfcorpora...ncinsa-15282916

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate