Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Alfa Romeo Giulia

- - - - -
  • Please log in to reply
213 replies to this topic

#199
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 Bursul, on 27 martie 2017 - 10:00, said:



Eu am doua si pot sa zic ca caii putere reali sunt chiar aia zisi de producator :P

Revenind la subiect: oare sunt conditii speciale sa faci un drive test cu o masina ca asta?
Ai vreun grafic de putere?

#200
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,037
  • Înscris: 02.09.2005
chill, glumeste...

#201
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
A publicat AMS (nr. din aprilie) testul comparativ A4 - 3er - C - Giulia.
Masinile din test diesel de 180-200 CP, cu preturi aprox. egale (sub 10% intre cea mai ieftina adica Giulia si cea mai scumpa adica C).
Din pacate ceea ce credeam s-a adeverit, Giulia iesind pe ultimul loc, cu argumente pertinente.
Nimic nou sub soare, ca si la generatiile anterioare, va fi cumparata de cei care-i apreciaza frumusetea, nu cei care vor analiza masina.

#202
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai si la ce te asteptai? FCA e un grup cu probleme, nu mai au resurse pt R&D.

#203
adymateo

adymateo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 20.01.2014
Am condus si eu aceasta ... greu o pot numi masina.
Giulia Veloce 2.0 benzina 280 de cai, cutie automata in 8 trepte (ZF 8), tractiune integrala.
Partile pozitive sunt putine si e bine sa le mentionez la inceput: dinamic masinii nu prea ai ce repros sa ii gasesti, cu exceptia cutiei de viteze. Motorul trage si urla ca un 3litri V6, in modul Dynamic la retrogradari de trepte de la turatii mari, dar si cand il duci la 6000 rpm, pur si simplu latra la tine. Un feeling foarte placut, foarte manly.
Masina de test nu avea suspensie adaptiva, cea standard in modul Natural filtra destul de bine drumul, e destul de confortabila, dar totusi te face sa simti, fara sa te deranjeze, denivelari din drum despre care habar n-aveai. Pe centura Timisoarei am descoperit ca sunt usoare denivelari, ori cu Talisman-ul cu suspensia setata in confort n-ai idee despre asa ceva.
In Natural Giulia sta pe drum foarte bine, virajele le ia aproape fara sa clinteasca, directia raspunde instantaneu, urmeaza exact linia sau trasa pe care i-o impui si nu ai body roll.

In Dynamic lucrurile se schimba major la raspunsul si sunetul motorului. Schimbarile de trepte sunt facute o idee mai rapid insa nemultumitor pentru mine ce vin de pe un dublu ambreiaj.
Iar daca tot e vorba de cutie ... Da, in oras se simte ca orice automata ce are convertizor de cuplu, adica foarte placut in aglomeratii. Schimburile din 1-2 le face insesizabil, spre deosebire de EDC7-le de pe Talisman de adesea in mers bara la bara mai da socuri la schimburi aflate in zona 1800-2000 rpm. La celelalte rapoarte, 2-3, 3-4, 4-5 ZF8-ul da usor in nas, nu deranjant, dar prezent.
In schimb la accelerari cutia sta prost. Are un lag foarte mare la o accelerare medie, o intarziere de aproximativ 1.5 secunde pana la retrogradare, iar retrogradarea o face max 1 treapta in modurile non - Dynamic. La full trottle coboara maxim 2 trepte, ceea ce este putin tinand cont ca are 8. In Dynamic la full trottle raspunsul este o idee mai bun, gen 1 secunda, insa tot exista un moment de pauza intre momentul in care atingi podeaua cu acceleratia si retrogradarea efectiva. Este pacat, motorul de 2.0 280 are un potential exceptional, distributia 50-50% pe cele doua punti, tractiunea integrala fac Giulia sa se miste precum un topgun, insa potentialul e mult limitat de cutie. Cu o manuala sau cu un dublu ambreiaj feeling-ul si exploatarea ar fi fost mult mai buna.
La Talisman abia imping picioarul in acceleratie iar raspunsul e la milisecunda, de regula coboara minim 2 trepte, iar la full trottle, indiferent de seteaza powertrain-ului, duce si 4 trepte in jos. Din nou, astea in milisecunde.

Chestie ce ma aduce spre o concluzie la care sincer nu ma asteptam initial. Veloce-le de drive test, fara sa aibe multe optionale bifate importante, gen suspensia adaptiva, gen padele volan, era cu tot cu reducere aproximativ 45 de mii de euro. Ori la 45 de mii de euro ai si "oportunitatea" de a avea unul dintre cele mai distruse interioare din industria auto. Da, sigur, la elemente de prim contact, gen parti superioare fete usi, consola mediana, parte superioara bord, materialele sunt bune, insa lucrurile se opresc aici.
Fetele de usi in sine sunt facute parca din chestii reciclabile, buzunarele usilor sunt microscopice, in ele abia putand sa arunci un portofel. Cel mai rau, insa, nu ai un ordinar burete pus, precum au mai toti. Interiorul buzunarului e din plastic gol, precum intr-un banal Ford Focus, Renault Fluence, Kia Ceed.
Apoi imbinarile si butoanele sunt din alt film, dintr-un plastic ce nu credeam ca se poate pune intr-o masina de clasa D vanduta si la un pret dement.

Felul in care stai in masina iarasi e problematic, cu fetele de usi ce vin spre pasageri, cu consola mediana venita mult spre scaune. Ai impresia ca esti intr-un hothatch si nu intr-un sedan de clasa medie. Sa iesi din masina, indiferent ca stai in fata, sau ca stai in spate, presupune sa fii atlet: pozitie foarte joasa dar, cel mai rau, spatiu foarte mic. Trebuie pur si simplu sa te impingi in ceva, gen volan, ca sa iesi intr-o maniera care sa nu provoace rasete.

Un alt lucru la care nu ma asteptam e insonorizarea, mai exact lipsa ei. Duci motorul la 5000 rpm si nu mai poti sta in masina. Atingi 130 la ora si ai senzatia ca te afli in mijlocul unui uragan, zgomotele de rulare sunt uriase, si vin mai mult din chederele usilor decat din felul cum arata oglinzile laterale.
Vorbind de oglinzi, sunt destul de jos pozitionate pe usa, iar montantul A e pus oribil. In multe intersectii ai probleme mari de vizibilitate.

Cireasa de pe tort a fost cand am vrut sa deschid capota sa ma uit la motor: ea nu s-a deschis. Nu mai arunca din prindere. A fost jenant, au chemat un agarici de la caroserie, ala cu o scula a fortat capota, am putut studia motorul si a tinut sa ma intrebe daca sunt sigur ca vreau sa o inchida. Efectiv asa ceva nu poate fi acceptat la un astfel de autovehicul.

Iar asta te duce la final. De ce ai vrea o Giulia puternica? Pentru performante? Ok, are performante, cu cateva rezerve, dar confortul si calitatea executiei sunt oribile. Si atunci pentru ce sa dai 45 de mii (si asta fara sa ai toate dotarile)? Poti fi la fel de inconfortabil si cu mult mai multe posibilitati de a te racori de adrenalina intr-un hothatch gen Megane RS, Golf R (cel din urma poate e chiar net calitativ si confortabil Giuliei). De mentionat faptul ca Giulia Veloce este foarte joasa, mult mai joasa decat un Seria 3 F30, si la fel de joasa precum un Megane RS 265 de ex. Si asta pe bani evident mai multi.

Alfa Romeo e incapabila de a face un produs calitativ si unul in care sa ai incredere pe termen lung. Daca la 1 luna si 2000 de km deja nu mai poti deschide capota iar interiorul e vraiste, cum va fi masina aia peste 4 ani?

Dezamagirea e maxima legat de acest model. Da, e fun to drive, but it's not the funniest way to drive! Sunt atatea masini de pot face acelasi lucru sau chiar se descurca mai bine.

Edited by adymateo, 27 April 2017 - 08:55.


#204
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Bravo Ady, un review extraordinar. Am un prieten care asteapta o Giulia. Abia astept sa ma dau cu ea. Multe din problemele mentionate omul le stie, dar e prea indragostit de masina. Fiecare cu gustul lui.

#205
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 adymateo, on 27 aprilie 2017 - 08:51, said:

Am condus si eu aceasta ... greu o pot numi masina.
....................
Alfa n-a reprezentat niciodata vreun superlativ la calitate, finisaje, tehnica tinuta de drum, spatiu interior, confort, etc. Are un singur atuu : lookul pe care ti se pune pata daca judeci cu inima sau iti iei orice alt model la banii cat costa ea, cu oricare fiind mai castigat din orice alt punct de vedere.
Acum insa, n-as face nici din Talisman vreo vedeta, este un Renault care se inscrie in parametri marcii si atat.

#206
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
M-am plimbat vreo 700 Km prin Italia, cateva orase mici si diverse tipuri de drumuri. Faptul ca la un an de la lansare, in tara de origine, nu am vazut nici o Giulia spune multe. In conditiile in care am vazut Bentley, Ferrari, Corvette sau AMG GT. Vorbeam si cu un italian cu care m-am intalnit si care considera ca Giulia a fost lansata in principal pentru piata din State (?!?!). Oricum spunea ca este prea scumpa pentru nivelul ei (el avea un A4).

#207
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,061
  • Înscris: 04.03.2014
@Mufasa,

Ciudat ca nu ai vazut, nah nu sunt multe da nici rare.
Gandeste-te ca a batut fara probleme la vanzari concurentele adica Audi A4, Mercedes C, BMW 3 pe piata de la ea de acasa.

#208
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Am fost sa vad Giulia in showroom, in principiu ca sa vad daca incap in ea. La 192 ,eu am o problema. Am explicat si pe thread-ul Renault Talisman (in care nu am putut intinde picioarele cu scaunul dat la maxim in spate).
   Am incaput....din pacate. Sunt fan Alfa si "condamnat" sa strang ceva bani pentru o Giulia :). Speram in adancul sufletului sa nu incap si sa fiu nevoit sa ma gandesc la un Stelvio pe care nu cred ca as fi asa de nebun sa-l cumpar, am chestii mai bune de facut cu banii.
   Masina e spatioasa. Am putut sta cu picioarele intinse cu scaunul dat la maxim in spate si pe bancheta in spatele meu a incaput inca un om de 1.90. Nu ma asteptam sincer. Am avut alfa 159 si spatiul interior a fost o problema. Calitatea interiorului m-a dezamagit putin. 159 avea foarte mult stil comparativ cu seria 3 din aceeasi generatie (care avea finisajele unei carute) iar acum din pacate mi se pare invers.
   De performante nu pot zice nimic dar avand in vedere ca vin de pe o alfa 159 2.0 jtdm manuala, orice benzina automata o sa mi se para racheta :)))) probabil colegul de mai sus a avut dreptate.
   Alfa e o masina pe care o cumperi ca sa ai "altceva". Arata altfel ,se conduce altfel, te simti altfel. Din 100 de masini care vin spre mine din sens opus daca 7 sunt alfa eu le vad de la 200 de metri distanta. Din fericire cat am avut 159 nu am avut nicio problema si masina s-a comportat exemplar. M-a carat pe toate coclaurile posiible si imposibile si cand am vandut-o (la 5 ani si 100.000 km) la test pentru noul cumparator s-a prezentat intr-o conditie excelenta. Eu ma asteptam sa am mari probleme cu ea ,asumandu-mi si atunci (ca si acum cu Giulia) ca o cumpar pentru feeling-ul de a avea o masina deosebita.
   Sper sa fi pastrat calitatea de la 159 de dupa facelift (pe forumul nostru umbla legenda ca atunci au devenit chiar fiabile comparativ cu concurenta) si sa nu am probleme nici cu Giulia.

   Un mic amanunt totusi. Alfa e foarte ieftina :)
   Este cea mai ieftina masina aproape noua si foarte putin folosita pe care o poti cumpara. Eu am luat cu 10.500 un 159 vechi de 2 ani inca in garantie cu 30.000 km in timp ce un BMW seria 3 similar costa peste 16.000. Faptul ca are o valoare de revanzare foarte proasta poate lucra in avantajul tau ,daca esti primul cumparator second-hand si masina e aproape noua. Cat pierde primul proprietar la o alfa nu va pierde niciun posesor de masina similara din clasa. Noua nu mi-as cumpara nici mort. Am facut prostia asta cu renault pentru nevasta-mea si acum realizez ca desi am dat cat pe un Polo iau cu 30% mai putin pe ea.

#209
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

 adymateo, on 27 aprilie 2017 - 08:51, said:

Chestie ce ma aduce spre o concluzie la care sincer nu ma asteptam initial. Veloce-le de drive test, fara sa aibe multe optionale bifate importante, gen suspensia adaptiva, gen padele volan, era cu tot cu reducere aproximativ 45 de mii de euro. Ori la 45 de mii de euro ai si "oportunitatea" de a avea unul dintre cele mai distruse interioare din industria auto.

ce ofera concurenta in banii aia? concurentii ei, nu un Talisman de exemplu...

Da, sigur, la elemente de prim contact, gen parti superioare fete usi, consola mediana, parte superioara bord, materialele sunt bune, insa lucrurile se opresc aici.
Fetele de usi in sine sunt facute parca din chestii reciclabile, buzunarele usilor sunt microscopice, in ele abia putand sa arunci un portofel. Cel mai rau, insa, nu ai un ordinar burete pus, precum au mai toti. Interiorul buzunarului e din plastic gol, precum intr-un banal Ford Focus, Renault Fluence, Kia Ceed.
scuzele mele, faptul ca masina e gandita altfel, si nu e orientata pentru carat, asta e un defect? sa fim seriosi..

Apoi imbinarile si butoanele sunt din alt film, dintr-un plastic ce nu credeam ca se poate pune intr-o masina de clasa D vanduta si la un pret dement.
sa vorbim totusi si de seria 3 la acelasi nivel de dotare, despre plastice si imbinari, calitatea materialului la banchete si scaune?

Felul in care stai in masina iarasi e problematic, cu fetele de usi ce vin spre pasageri, cu consola mediana venita mult spre scaune. Ai impresia ca esti intr-un hothatch si nu intr-un sedan de clasa medie. Sa iesi din masina, indiferent ca stai in fata, sau ca stai in spate, presupune sa fii atlet: pozitie foarte joasa dar, cel mai rau, spatiu foarte mic. Trebuie pur si simplu sa te impingi in ceva, gen volan, ca sa iesi intr-o maniera care sa nu provoace rasete.
imi aduc aminte de laguna. mie masina aia mi sa parut umflata la extrem, doar sa ai spatiu. cum erau panourile de usi aproape lipite de tabla.... ceva ce pt mine parea ireal. dar again, e asta un lucru rau? culmea, majoritatea apreciaza designul asta agresiv. la naiba... toata masina are un stil agresiv!

Un alt lucru la care nu ma asteptam e insonorizarea, mai exact lipsa ei. Duci motorul la 5000 rpm si nu mai poti sta in masina. Atingi 130 la ora si ai senzatia ca te afli in mijlocul unui uragan, zgomotele de rulare sunt uriase, si vin mai mult din chederele usilor decat din felul cum arata oglinzile laterale.
Vorbind de oglinzi, sunt destul de jos pozitionate pe usa, iar montantul A e pus oribil. In multe intersectii ai probleme mari de vizibilitate.
ca tot vorbim de montantul A. aceeasi chestie am obs si eu la toate masinile mai noi. cu cat sunt mai noi, parca montantul ala e facut sa incomodeze. bine.. clar are o importanta el, ca nu e facut asa degeaba

Cireasa de pe tort a fost cand am vrut sa deschid capota sa ma uit la motor: ea nu s-a deschis. Nu mai arunca din prindere. A fost jenant, au chemat un agarici de la caroserie, ala cu o scula a fortat capota, am putut studia motorul si a tinut sa ma intrebe daca sunt sigur ca vreau sa o inchida. Efectiv asa ceva nu poate fi acceptat la un astfel de autovehicul.

Iar asta te duce la final. De ce ai vrea o Giulia puternica? Pentru performante? Ok, are performante, cu cateva rezerve, dar confortul si calitatea executiei sunt oribile. Si atunci pentru ce sa dai 45 de mii (si asta fara sa ai toate dotarile)? Poti fi la fel de inconfortabil si cu mult mai multe posibilitati de a te racori de adrenalina intr-un hothatch gen Megane RS, Golf R (cel din urma poate e chiar net calitativ si confortabil Giuliei). De mentionat faptul ca Giulia Veloce este foarte joasa, mult mai joasa decat un Seria 3 F30, si la fel de joasa precum un Megane RS 265 de ex. Si asta pe bani evident mai multi.
nu inteleg dc ai mai testat masina, cand ca puncte de referinta folosesti renault fluence, megane rs si golf R.
legat de cat de joasa este, te rog sa mai masori odata. am impresia ca dezinformezi voit si tragi de par unele lucruri doar sa pare mai... WOW

Alfa Romeo e incapabila de a face un produs calitativ si unul in care sa ai incredere pe termen lung. Daca la 1 luna si 2000 de km deja nu mai poti deschide capota iar interiorul e vraiste, cum va fi masina aia peste 4 ani?
si la merc, vomita cutia pe strada dupa cateva mii de km. VW scuipa injectoare... etc etc. mai bine sa fie rupta o nenorocita de prindere la capota decat sa ajung cu jumatate de masina acasa. e de test, e birjarita. asa se intampla si la case mai mari

Dezamagirea e maxima legat de acest model. Da, e fun to drive, but it's not the funniest way to drive! Sunt atatea masini de pot face acelasi lucru sau chiar se descurca mai bine.
cum spuneam mai sus. daca o compari cu un lotus, clar e o caramida lenesa, si banala.
legat de schimburile alea la cutie cu intarzieri de peste o secunda... sa fim seriosi, vb gen de primele cutii robotizate. posibil sa fi gresit masina? are ZF, cele mai apreciate cutii. e absurd sa spui ca masina da chix unde toti jurnalistii o lauda.
nu stiu ce senzatii asteptai tu de la ea, dar incearca si un Audi a4, 2.0 tfsi si spune mi pe urma te rog  cat de wow a fost



Edited by vacaroz, 21 July 2017 - 17:32.


#210
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,037
  • Înscris: 02.09.2005
E un băiat pe alfaclub.ro, săracul numai probleme a avut și are abia 5k de km cu ea.

#211
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Băiatul de care zici a luat una dintre primele Giulia Veloce,  da a avut mici probleme dar nimic grav,  Giulia fiind o mașină absolut noua,  platforma,  motoare,  sisteme,  e și normal sa apara anumite probleme,  în prezent sunt mai multe campanii de update-uri pe parte de softuri. Și eu ca și colegul de mai sus sunt interesat de o Giulia ( în calitate de posesor de 159 2,0 jtdm 2011) am condus Giulia,  am rămas impresionat de calitățile dinamice,  ținuta de drum,  cutia în 8 trepte este superba,  mai ales în combinație cu padele imense de aluminiu. Sunt și părți mai puțin bune cum ar fi calitatea anumitor plastice, gen buzunarele de la uși. Este o opțiune serioasa în clasa asta,  mai ales pentru cei care pun plăcerea condusului pe primul plan. O surpriza mare pentru mine a fost în schimb Stelvio,  am fost doar pasager,  dar masina m-a impresionat,  în realitate arata foarte bine și se simte foarte bine făcută. E opțiune bună pentru cei care cauta mai mult spațiu,  asta pentru ca se pare ca nu va exista o Giulia Sw.

#212
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 andrey_r, on 21 iulie 2017 - 20:12, said:

....  mai ales pentru cei care pun plăcerea condusului pe primul plan.
Pentru asta exista 3-er, care aici nu are concurenta.

#213
vacaroz

vacaroz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 16.02.2008

 ericmario, on 21 iulie 2017 - 20:54, said:

Pentru asta exista 3-er, care aici nu are concurenta.
la e30 te referi? hai zi si e 46...

#214
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
M-am uitat si eu la QV inainte sa dau comanda. Le-am lasat  un mesaj, dar nu m-a contactat nimeni (asa am crezut la momentul respectiv). Dupa cateva luni le-am lasat un mesaj in gluma pe pagina de FB, ca e plina Romania de Alfa Romeo si probabil nu mai au nevoie de clienti. S-au activat imediat si, dupa ce le-am aratat ticket-ul deschis pe site-ul Alfa Romeo, m-a sunat un nene de la AutoItalia, ca el era responsabil sa ma contacteze, ca m-a sunat O DATA, nu am putut raspunde si aia a fost. L-am linistit spunandu-i ca nu as fi luat-o decat daca ma impresiona teribil la test-drive, pentru a trece peste riscurile uriase de fiabilitate in a cumpara prima Alfa "de masa" cu tractiune spate si atata putere.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate