Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
#433
Posted 20 July 2017 - 18:27
Cateva poze noi cu Model 3
[ https://i.redd.it/0busb55q51az.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.redd.it/wsyfgzjrqlaz.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#435
Posted 07 August 2017 - 11:20
Fără să aducă nici un fel de modificări mașinii, un grup de fani Tesla au depășit pragul de 1078 de kilometri pe o singură încărcare.
Până la această oră, nici o mașină electrică nu a depășit pragul de 1000 de kilometri pe o singură încărcare. Gestul remarcabil al fanilor din Tesla Owners Club Italia a fost cu atât mai impresionant cu cât s-a folosit o mașină obișnuită, ce poate fi cumpărată din magazin. Performanța a fost atinsă cu un Tesla Model S P100D, aceasta este varianta de top a companiei americane, cu cea mai bună motorizare și cel mai performant acumulator. Masina nu a suferit modificari. S-a umblat doar la soft pentru imbunatatirea consumului de curent. Uimirea celor de la Tesla a fost imensa deoarece de mult timp se chinuie sa faca un soft ca cel instalat de italieni. Practic au dublat performantele masinii cu acelasi gen de acumulatori folositi in prezent. Viitorul suna bine, daca se cumpara acest minunat soft practic masina electrica nu mai are concurenta. Costurile pentru actizitia unei electrice pot scadea enorm iar eficienta va face din multi sceptici sa devina fani. La ora actuala cele pe benzina si motorina nu pot ajunge la performanta de 1000 km parcursi cu un singur plin. Pentru acest fapt masina electrica devine extrem de atractiva si fiabila. Ramane sa vedem daca un astfel de soft va revolutiona cu adevarat piata care deja este in crestere cu 700 %. Acest program practic revolutioneaza tot ce stim azi in materie de auto. La un moment dat cine ridica stafeta de 1000 km parcursi detine suprematia vanzarilor. Oare vor vrea sa vanda italienii acest soft? Cu certitudine ca da. Nu vor putea tine numai pentru ei acest program care la un moment dat se cloneaza si se copie. Edited by deloghi, 07 August 2017 - 11:48. |
#436
Posted 07 August 2017 - 14:47
Ar merge si un link? Nu ca nu cred, dar prea mare e diferenta...
|
#437
Posted 07 August 2017 - 14:59
Eu nu vad nici o mentiune despre modificari de software in articol...
https://www.engadget...ance-milestone/ |
#438
Posted 07 August 2017 - 15:33
Extraordinară naivitatea oamenilor. Auzi, cică italienii au modificat softul Tesla și i-a permis autonomie de peste 1000 km. Aia a venit la vale din Elveția în Italia cu o viteza constantă de vreo 40 km/h.
Cum puteți sa credeți cu o asemenea ușurință știri de genul ăsta? Voi vă închipuiți că aia de la Tesla sunt așa de prosti încât a trebuit sa vină un particular să le scrie softul pentru propriile mașini? Știrea este deja postată pe topicul potrivit, nu are nici legătură cu acest topic Edited by valitudor, 07 August 2017 - 15:45. |
#440
Posted 07 August 2017 - 18:40
valitudor, on 07 august 2017 - 15:33, said:
Extraordinară naivitatea oamenilor. Auzi, cică italienii au modificat softul Tesla și i-a permis autonomie de peste 1000 km. Aia a venit la vale din Elveția în Italia cu o viteza constantă de vreo 40 km/h. Cum puteți sa credeți cu o asemenea ușurință știri de genul ăsta? Voi vă închipuiți că aia de la Tesla sunt așa de prosti încât a trebuit sa vină un particular să le scrie softul pentru propriile mașini? Știrea este deja postată pe topicul potrivit, nu are nici legătură cu acest topic Secolul vitezei. Sute de cai, suta in 3, dar nu depasim 40km/h. 🤣🤣🤣🤣 O faceam in trafic si cu Trabantul. Eu ii sfatuiesc sa mearga cu 10km/h, poate prind 4000km autonomie. Ce test inutil si irelevant total. Edited by Torquemada-666, 07 August 2017 - 18:41. |
#441
Posted 07 August 2017 - 18:51
Sigur, tot ce e legat de realizarile masinilor electrice, in special Tesla e inutil si irelevant total. Ca un sedan de 7 locuri bate orice supercar la acceleratie, ca are autonomie la mers in oras mai mare decat majoritatea masinilor termice, ca are intretinere 0, ca e o placere sa-l conduci etc etc..toate astea sunt inutile si irelevante, din cauza ca nu e Beamveu sau Pasat, tdi neaparat, sa simti vibratia motorului, sa auzi toba gaurita, sa mesteci in viteze, sa-i afumi pe cei din spate, asta e adevarata placere a masinilor. Vai mama voastra...
Edited by inuendo0, 07 August 2017 - 18:52. |
#442
Posted 07 August 2017 - 19:26
MicroEdge, on 07 august 2017 - 17:35, said: La fel de mare ca si cu autonomia de 2000km la un Passat tdi cu care se lauda prietenul tau ���� PS. 2000 km autonomie cu un Passat... cred ca trebuie sa fii expert, în 1600 este perfect realizabil pentru mine. În fiecare an o fac, mai am câteva zile și o fac din nou... dintre care vreo 600 km prin munți. inuendo0, on 07 august 2017 - 18:51, said:
Sigur, tot ce e legat de realizarile masinilor electrice... O mașină electrică este potrivita pentru oraș, însă nu model s. Mașinile electrice nu au întreținere 0, nu mai răspândi minciuni. |
|
#443
Posted 07 August 2017 - 19:29
Atunci spune-ne tu adevarul despre intretinerea masinilor electrice, te invit.
Model S de ce nu ar fi potrivita pentru oras? Nu era pana acum scuza ca masina electrica e numai pt oras? Ca nu poti iesi cu ea afara din cauza autonomiei reduse? Acum o dam la intors? Suntem integri sau...? |
#444
Posted 07 August 2017 - 19:44
Sa mergi cu 40 la ora, sau sa faci 2600km autonomie cu Passat, mergand ca Matusalem, sunt total inutile.
inuendo0, on 07 august 2017 - 18:51, said:
Sigur, tot ce e legat de realizarile masinilor electrice, in special Tesla e inutil si irelevant total. Ca un sedan de 7 locuri bate orice supercar la acceleratie, ca are autonomie la mers in oras mai mare decat majoritatea masinilor termice, ca are intretinere 0, ca e o placere sa-l conduci etc etc..toate astea sunt inutile si irelevante, din cauza ca nu e Beamveu sau Pasat, tdi neaparat, sa simti vibratia motorului, sa auzi toba gaurita, sa mesteci in viteze, sa-i afumi pe cei din spate, asta e adevarata placere a masinilor. Vai mama voastra... Treaba cu afumatul nu era in discutia ta nici peste 10 ani, daca nu era dieselgate. Mama ei de ipocrizie. Eu vreau sa simt ca imi conduc singur masina pe care am platit.o. Sa ma bucur de ea. Decat sa o platesc si sa mi.o conduca un soft tesla, iar eu sa ma culc in portbagaj. Ce culme sa fie asta? Mai bine merg cu taxiul, trenul si ma costa mai putin. E ca si cum ti.ai duce nevasta la amant, ca sa stai la meci linistit sa faci burta de bere. Dar nu mai bine, se inventeaza si mancarea mestecata deja, ca nu avem timp si traim in secolul vitezei. Pardon, secolul melcului cu 40 la ora cu tesla. Intretinere 0 la electrica? Dovada concreta vreau. Altfel e minciuna crasă. Edited by Torquemada-666, 07 August 2017 - 19:47. |
#445
Posted 07 August 2017 - 19:53
Iti dai seama ca nu exista asa ceva. Nici daca ar fi tehnic realizabil nu s-ar implementa. Ai angrenaje care trebuiesc unse, rulmenti care mai crapa, discuri si placute de frina, cauciucuri, si o tona de electronica despre care e prea devreme sa ne pronuntam.
|
#446
Posted 07 August 2017 - 20:04
@Torquemada
In afara de schimbat filtru habitaclu, pneuri, stergatoare, apa parbriz, placute si discuri de frana (doar daca franezi ca cretinul. Eu stiu un Model S cu peste 100.000km cu placutele originale) nu ai alte consumabile. Zi-mi tu daca le stii. dan78rom, on 07 august 2017 - 19:53, said:
Iti dai seama ca nu exista asa ceva. .... Ai angrenaje care trebuiesc unse, Am ras un pic. Stii ca masinile moderne nu mai sunt alea din anii 50-60 la care trebuia sa le ungi rulmentii, angrenajele, nu? dan78rom, on 07 august 2017 - 19:53, said:
Iti dai seama ca nu exista asa ceva. Nici daca ar fi tehnic realizabil nu s-ar implementa. Edited by inuendo0, 07 August 2017 - 20:01. |
#448
Posted 07 August 2017 - 20:37
Cam mult timp totusi 1078 Km in 27 de ore.
"Italienii au acceptat provocarea lansată de Elon Musk, care a declarat recent că maşinile produse de compania lui ar trebui să poată depăşi 1000 de kilometri făcuţi dintr-o singură încărcare. Ei au folosit o tehnică specială pentru a stabili recorul, şi anume au condus în cerc, la viteză mică, folosindu-se foarte puţin de frâne. Aceştia au reuşit performanţa de a conduce neîntrerupt 1.078 de kilometri, la bordul unei maşini Tesla Model S 100D.Automobilul folosit de membrii fan-clubului Tesla din Italia a fost echipat în prealabil cu pneuri care să asigure frecare minima, pentru a reduce pe cât posbil consumul de energie. În plus, ei au folosit pilotul automat din dotare pe toată perioada cursei, şi au mers cu aerul condiţionat oprit. Pentru stabilirea noului record au fost necesare 27 de ore." Sursa Aici 29 de ore. Greu cu traducerea la .ro Si au pierdut cercul Edited by giuli, 07 August 2017 - 20:41. |
#449
Posted 07 August 2017 - 20:44
#450
Posted 07 August 2017 - 20:51
Ma gindeam la ceea ce a ramas din cutia de viteze, ca nu-i direct drive din cite stiu.
Si ceva diferentiale. Ca ma gindesc ca are nevoie, cel putin pina cind nu va avea cite un motor pe fiecare roata. Edited by dan78rom, 07 August 2017 - 20:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users