Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 

10 000 eur subventie pt automobilele electrice

* * * - - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2347 replies to this topic

#37
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Fiecare cu ce-l doare. Nu-i treaba ta de ce o vinde si ce vrea sa faca cu banii si bunurile lui. Tu esti genul care moare de grija altora.

#38
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Mihai_3, on 21 aprilie 2016 - 11:39, said:

adisz: gresesti....
tu nu te uiti in jurul tau ?

Asa erau iernile cand erai mic ?!?!
Nu am banii suficienti insa mi-as lua electrica.
Asa ca trag de TDI-ul asta.

Nu asa erau iernile. Dar nici verile asa se reci seara.Tin minte, cand eram mai mic, ca seara erau peste 30 grade afara. Acuma, de ani buni, in toiul verii, seara trebuie sa ai o haine cu maneci lungi cu tine. Ca nu mai tine treaba. Vara ai canicula, maxim 2 saptamani. Anul trecut AC-ul l-am pornit de maxin 4 ori, in 4 zile. Si stau in oras, fara munti in apropiere, fara nimic de genul acesta. Si racirea pamantului, a climei, sau schimbarile climatice, nu sunt doar de la esapament. Este ciclul planetei normal. Si uraganele mult mai dese, in locuri in care nu au fost niciodata. Ati auzit de arma H.A.A.R.P? Cautati pe net.

http://www.geoengine...ss-destruction/

 Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 13:01, said:

Fiecare cu ce-l doare. Nu-i treaba ta de ce o vinde si ce vrea sa faca cu banii si bunurile lui. Tu esti genul care moare de grija altora.

Nu-mi pasa de vanzarea lui, ma gandeam doar la ce reprezinta de fapt Tesla. Nu eco, ci performante. Asta e secretul de unde isi extrage bani musk repede. Vinde performante super, la consum de cativa dolari. Cine nu vrea un Ferrari care sa consume 5e la 1000km? Deviza nu e eco.

Edited by Torquemada-666, 21 April 2016 - 13:09.


#39
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

 Torquemada-666, on 21 aprilie 2016 - 13:05, said:



Nu-mi pasa de vanzarea lui, ma gandeam doar la ce reprezinta de fapt Tesla. Nu eco, ci perfoemante. Asta e secretul de unde isi extrage bani musk repede. Vinde perfoamante super, la consum de cativa dolari. Cine nu vrea un Ferrari care sa consume 5e la 1000km? Deviza nu e eco.

Vezi ca te contrazici. Ferarri consuma cat pe dracu la 1000 km. Tesla 5e. Deja e eco. Performanta eco.

#40
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 13:08, said:


Vezi ca te contrazici. Ferarri consuma cat pe dracu la 1000 km. Tesla 5e. Deja e eco. Performanta eco.

Nu ai inteles ce am spus. Am spus, cine nu vrea, cu semnul intrebarii.

#41
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003

 Torquemada-666, on 21 aprilie 2016 - 13:10, said:


Am spus, cine nu vrea, cu semnul intrebarii.
Nici fraza asta n-am inteles-o.

#42
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Si cu semnul intrebarii si fara el, face ce face si Ferrari, doar ca polueaza mai putin. Este eco. E scump, nimic de zis. Dar daca o luam logic, Lamborghini, Ferrari sau Maserati se adreseaza muritorului de rand sau tot celor cu bani? Momentan ii face pe aia cu bani sa polueze mai putin.

#43
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,485
  • Înscris: 12.07.2010

 Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 13:08, said:


Vezi ca te contrazici. Ferarri consuma cat pe dracu la 1000 km. Tesla 5e. Deja e eco. Performanta eco.

Eu aş socoti şi bateria la „consum”.

#44
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Renault Twizy eu stiu ca nu e considerata masina, astfel, nu se va oferi nicio subventie pentru ea.

#45
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 arab, on 21 aprilie 2016 - 09:59, said:

Eu nu vad nici macar teoretic, ca un om sa isi dea rabla lui, pentru o electrica, chiar si cu bonusul ala de 6000 de euro. Motivele sunt multe!
Tu chiar nu intelegi! isi cumpara o Tesla S de 120.000 euro, ca obtine 6.000  (rabla + sponsorizare de la stat).

Motive de a nu lua sunt putine si neimportante:

-nu devii sclavul masinii ca trebuie sa o incarci in fiecare zi (in fata blocului cu cablu coborat de la etaj) - te obisnuiesti, socializezi cu cablu in mana!
(daca ai uitat, a doua zi nu-ti dai cu Tesla in boase, sa faci tetanos de necaz, ci folosesti a doua masina, care e de rezerva si e pe benzina ;) )

-iarna si vara nu i se duce repede bateria, ci poti merge chiar 10-20% din ce spune producatorul, mai bine o tii in garaj decat in pana prostului!

-mincinosii din Singapore care zic din martie, ca consuma si polueaza dublu, sunt niste carcotasi (sunt angajati la RAR-ul lor, ma intelegi!)

-reparatiile sunt ieftine, ce mare lucru e 5-10.000 euro o zgarietura? ai primit subventie si esti acoperit!

Sper ca te-am convins sa-ti iei cea mai performanta masina electrica (aia din filmul pus anterior de cineva) si nu un WC pe roti ca Renaultul ala.

#46
TeaRex

TeaRex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 12.01.2016
Tesla S este bine peste 100.000 euro. Nici nu stiu de ce o aduceti in discutie. Toti cei care scrieti pe aici sunteti milionari? La mine este una singura in oras, a unui tip foarte bogat. E mare, cofortabila si performanta. Pentru multi astfel de masini sunt o expresie a statutului social. Autonomia de 300-400 km este arhisuficienta.

Cei care au o a doua masina, de moft, sport/cabrio/teren/van/chiar si motocicleta, au situatie materiala foarte buna. Asta din ce vad in jurul meu.
Deocamdata la noi o electrica ca a doua masina, chiar si una relativ ieftina, este pentru cei cu situatie materiala buna care stau la casa si se fataie preponderent prin oras. Un garaj incalzit ar prinde numai bine pentru iarna, cu toate ca nici chiar cu autonomia injumatatita nu ar fi o problema reala, pentru multi fiind doar o bariera psihologica.

 AndyM, on 21 aprilie 2016 - 13:18, said:

Renault Twizy eu stiu ca nu e considerata masina, astfel, nu se va oferi nicio subventie pentru ea.
Ar fi culmea sa o poti lua cu 1000 euro.Posted Image

E foarte simpatic! Dar pe bulevard m-ar lua somnul cu doar 45 km/h.

Dintre masinile electrice (Twizy nu-i chiar masina) inca nu imi place nimic din ce e pe piata si mi-as permite. Un BMW i3 scurt, 2 usi/2 locuri mi-ar placea, dar oricum e prea scump chiar si second-hand (vad ca e spre 40.000). Ceva de dimensiunile unui Suzuki Grand Vitara, 2 usi/2 locuri, dar cu bot mai scurt mi-ar placea. E inalt si suficient de lat pentru 2 persoane. Portbagajul poate fi doar de la nivelul geamurilor. Nu m-ar deranja.

[ http://carlook.net/data/db_photos/suzuki/grand_vitara/2nd/suzuki_grand_vitara_2nd_suv3d-4044.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014

 Ahasverus, on 21 aprilie 2016 - 09:48, said:

Sprijin masiv pentru cei care cumpara masini electrice: 6.000 de euro eco-bonus si finantare a retelei de alimentare



Sursa

Un pas gresit in directia corecta!

1. Sper sa dispara iluzia cu "nu polueaza deloc".
2. Cate masini 100% electrice sunt si la ce pret?
Chiar credeti ca un om care iti duce masina la "Programul Rabla" e in target pt masinile electrice?

Ce masini 100% electrice stiu eu:

1. Tesla (cu cele N modele), dar nu se vinde in Romania
2. BMW i3 (versiunea fara motor termic)
3. Renault Twizy (cu greu poate fi numit masina)
4. Mitsubishi iMiEV
5. Renault ZOE,  
6. Volkswagen e-Up!
7. Kangoo Z.E.
Taci din gura ca vreau sa-mi iau un SMART electric... ca in Germania nu se ofera deduceri de genul...
Am primit oferta cu 5000 euro avans si 350 euro pe 5 ani, incluzand intretinere si CASCO. (cca 25.000).

Ca sa va dau exemplu, pe aici e cam 150 euro abonamentul la transportul public...
Si fiind electric, scoti 100 euro numai din economiile de la parcari... ca e moca pt electrice...

Edited by Hedonist, 25 April 2016 - 21:15.


#48
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

 kodiak, on 11 iulie 2007 - 17:04, said:

Prius-ul este foarte scump pentru ce ofera! La ora actuala el nu reprezinta o solutie pentru cumparatorii de la noi!
Pentru a se vinde la noi astfel de masini ar trebui scutite de taxe, inclusiv tva! In felul asta s-ar incuraja achizitionarea acestor masini!
spdude, daca esti in state intereseaza-te cit costa acolo un Prius sa facem o comparatie cu ce avem in romanica, 24 850 euro pentru varianta mai ieftina! Echiparea e luna!
Daca europenii vor sa impuna pe piata astfel de masini este de dorit ca impozitarea lor sa fie cit mai mica!

Iaca ce scriam acum 9 ani, 'tu-mi mintea mea a pâșcăvă, iote si link: http://forum.softped...18#entry3087849

Dacă statu' rumân vrea să implementeze ceva, sau sa dea o direcție pentru achiziționarea de autoturisme puțin poluante, nu trebuie să dea nimic, doar să nu ia: TVA, taxa de mediu, impozit, bani pentru locul de parcare, etc !

Cum zicea prietenul nostru Bugs Bunny: "That's all, folks!"

#49
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
cat timp va mai fi inghitita galusca cu "global warming" , papusarii o sa nascoceasca fel si fel de masuri contradictorii . Nu este nimeni interesat de utilizarea la scara larga a masinilor cu propulsie altfel decat prin combustie, ar disparea motivele conflictuale, si stim cu totii ca economia duduie in vreme de razboi. La fel de bine exista solutii de zeci de ani care pot fi implementate usor de orice persoana fizica, una din ele ar fi instalatiile de biocombustibil pentru uz caznic, americanii folosesc de multa vreme combustibil facut " in their own backyard ". In tari precum Romania, unde 2/3 din an ai soare poti avea plafonul capacit cu celule fotovoltaice care sa iti incarce bateriile , samd. solutii exista , problema este cu pusul in practica ! Parerea mea este ca nu vom vedea prea curand invazia electrica, cel putin in UE si SUA, prin Japonia sau China poate, fiindca acolo este alta cultura/civilizatie, mult superioara !

Edited by mzamfirm, 26 April 2016 - 09:30.


#50
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 11:11, said:

Cu ce polueaza curentul electric produs de hidrocentrale, panouri solare si eoliene?

 Mihai_3, on 21 aprilie 2016 - 11:22, said:

Pe A3, si chiar pe A1 dar si pe A2 langa bucuresti sunt campuri deja cu panouri solare ....
Ce parere ai ? Energia electrica se poate produce si altfel...

In SUA, repet SUA, nu Romania, in anul 2015 energia electrica era produsa din surse nepoluante (din alea cum le zici tu, hidro, sun, wind, etc) in proportie de doar... (sa nu lesini) ... 13%. Restul? 20% nuclear, restul fosil. Al naibi de verde este curentul electric.

Sursa? Iat-o.

P.S. panourile solare produc doar 0,6% cu tot cu orasele lui Musk.

#51
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Probabil ca aceasta subventie ar aparea daca s-ar construi in Romania o fabrica de automobile electrice, asa cum se zvoneste.

Saptamana trecuta a aparut un studiu in SUA privitor la fiabilitatea in timp a panourilor electrice. Cum era de asteptat (pentru economisti) situatia nu e prea roz...

#52
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,571
  • Înscris: 11.06.2010
Renault kangoo electric costa ~17000 euro, conform automarket .

Edited by Handicarpati, 27 April 2016 - 06:41.


#53
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003

 Quantum, on 27 aprilie 2016 - 05:00, said:

Probabil ca aceasta subventie ar aparea daca s-ar construi in Romania o fabrica de automobile electrice, asa cum se zvoneste.

Saptamana trecuta a aparut un studiu in SUA privitor la fiabilitatea in timp a panourilor electrice. Cum era de asteptat (pentru economisti) situatia nu e prea roz...
Parca la inceput automobilele erau fiabile. In timp se va dezvolta si tehnologia, iar intre timp se investeste mult in energia solara:

India are primul aeroport care utilizează exclusiv energie solară.
Pe lângă costurile mai reduse investiţia are şi o importantă componentă ecologică deoarece va duce la o reducere de peste 300.000 de metri cubi de emisii de carbon care ar fi rezultat din funcţionarea termocentralelor în următorii 25 de ani.

Deranjaţi de  uriaşele facturi de electricitate, managerii Aeroportului Internaţional Cochin din sudul Indiei au decis să schimbe radical situaţia.

Energia solară a început să fie folosită pe aeroport, la diverse instalaţii încă de acum trei ani. Atunci au început să fie instalate câteva panouri solare iniţial pe acoperişul terminalului "Sosiri". A urmat montarea altora  pe acoperişul unui hangar şi împrejurul acestuia.


Investiţia a avut o valoare de aproape  9,3 milioane de dolari. Suma cheltuită va fi  amortizată în mai puţin de şase ani, mai ales că acum nu vor mai fi plătite facturi la electricitate, consideră cei din conducerea aeroportului.



Am inceput sa vad in mall-uri parcari speciale pentru masinile electrice, unde acestea se pot incarca.

Edited by Bursul, 27 April 2016 - 07:34.


#54
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Primul si primul lucru bun pe care il face masina electrica este poluare 0 IN ORAS. Adica acolo unde toate actualele masini scot pe teava de esapament tone de substante. Parisul a inceput noul comunism, pe Champs  Elisee nu se mai circula duminica.  De ce? De noxe, incearca incet incet sa scape de poluarea masinilor, care chiar daca ne-am obisnuit sa le simtim zi de zi, nu inseamna ca nu sunt nocive pentru sanatate. Ia inchipuiti-va un viitor in care toate masinile ar fi electrice, sa stai in trafic cu geamul deschis si sa miroasa a orice, de la cacat de caine pana la transpiratie, dar nu a noxe de diesel si benzina.

Vedeti cum arata cerul marilor capitale, si acum nu mai putem da vina pe gigantii industriali ca sunt toti oale si ulcele, acum procentul masiv il produce masina personala. Si de undeva trebuie sa inceapa promovarea masinilor electrice, deci guvernul e singura varianta. Fix ca la americani, care dau o reducere de 7500$ daca nu ma insel. Si daca apar masini pe strada, o sa apara si incarcatoare, ca biznis. Si infrastructura. Dar toate se fac incet, nu de azi pe maine.

Oricum scopul declarat este 1.sa se termine dependenta de petrol, pentru ca uite cate se intampla din cauza tarilor exportatoare de petrol din Orientul mijlociu,  si 2.eliminarea poluarii directe din orase. Ca polueaza termocentrala la dracu cu carti de pace nu e asa mare problema, daca are paduri in zona sa absoarba, dar in marile aglomerari urbane e destul de toxica atmosfera. De aia si diferenta mare intre aerul de oras si cel de munte sau "de la tara".

Asa ca incercati si voi sa Vedeti mai departe de lungul nasului, e o miscare deja facuta de tarile cu apa calda la care ne uitam si ne dorim sa ajungem ca ele, acuma ca se face brusc apar voci contra... Pai ori suntem cu gandire occidentala ori nu mai suntem.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate