10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Last Updated: Aug 04 2018 06:08, Started by
Ahasverus
, Apr 21 2016 09:48
·
0
#22
Posted 21 April 2016 - 11:21
#23
Posted 21 April 2016 - 11:21
Da. Acest raspuna l.am asteptat. Deci omul vrea masina de sute de cai. Asta nu e gandire spre ecologie. Ceea ca musk a facut, e pt.bani nu pentru eco. Cum am mai zis.
|
#24
Posted 21 April 2016 - 11:22
aris86, on 21 aprilie 2016 - 10:48, said:
Si producerea de curent electric nu intra la categoria poluare si apoi depozitarea bateriilor. Este o găselniță de a încuraja vânzarea de mașini electrice, nici de cum nu se gândesc la mediu sau la buzunarul clientului, căci și curentul furnizat de baterie are un preț, nimic nu este gratis. Pe A3, si chiar pe A1 dar si pe A2 langa bucuresti sunt campuri deja cu panouri solare .... Ce parere ai ? Energia electrica se poate produce si altfel... Sunt convins ca si voi ati mai putea numi si alte locatii. Bateriile se reconditioneaza, Pb-ul se topeste si se face alta si asa mai departe. Edited by Mihai_3, 21 April 2016 - 11:24. |
#25
Posted 21 April 2016 - 11:23
Torquemada-666, on 21 aprilie 2016 - 11:21, said:
Da. Acest raspuna l.am asteptat. Deci omul vrea masina de sute de cai. Asta nu e gandire spre ecologie. Ceea ca musk a facut, e pt.bani nu pentru eco. Cum am mai zis. Bine ma. Dovedeste-i ca esti mai bun si ia-ti tu sicriu pe baterii care prinde 120 km/h si care are autonomie reala de 100 km...... Cu ce te deranjeaza daca omul e eco, dar are si sute de cai? Care e problema? I-o cumperi tu? Edited by Serafim606, 21 April 2016 - 11:24. |
#26
Posted 21 April 2016 - 11:25
Le faci si pe alea. Guvernul se ocupa cu subventionarea masinilor electrice, primaria cu transportul public.
Acum doar nu va sta guvernul cu mainile in san, pentru ca primaria nu-i in stare sa-si rezolve problemele cu transportul public. |
#27
Posted 21 April 2016 - 11:34
pacopaco1967, on 21 aprilie 2016 - 11:05, said:
Stiam de Chevrolet Volt . . . inseamna ca eu nu stiam bine . Chevrolet Volt / Opel Ampera / Holden Volt / Vauxhall Ampera exista din 2011, insa este un automobil hibrid. Chevrolet Bolt care urmeaza sa apara este full electric si concureaza cu Tesla Model 3. Avand in vedere ca apare in 2016, are autonomie asemanatoare, si are un pret care pleaca de la 30 K USD dupa reducerea federala, Bolt chiar o sa-i ia fata modelului Tesla, cel putin temporar. Edited by loock, 21 April 2016 - 11:39. |
#28
Posted 21 April 2016 - 11:35
Eu imi voi achizitiona un autoturism electric doar in cazul cand imi va fi conditionata existenta pe acest pamant de acest lucru sau in cazul cand altceva nu va mai fi.
Iar despre mediu,eco,verde si toate porcariile sinonime,pur si simplu nu-mi pasa si sper sa nu fiu inteles gresit.Toata abureala facuta in jurul si in numele protejarii mediului este o manipulare nerusinata. Iar incalzirea/racirea globala este culmea manipularilor. |
|
#29
Posted 21 April 2016 - 11:39
adisz: gresesti....
tu nu te uiti in jurul tau ? Asa erau iernile cand erai mic ?!?! Nu am banii suficienti insa mi-as lua electrica. Asa ca trag de TDI-ul asta. |
#30
Posted 21 April 2016 - 11:50
Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 11:11, said: Cu ce polueaza curentul electric produs de hidrocentrale, panouri solare si eoliene? |
#31
Posted 21 April 2016 - 11:54
aris86, on 21 aprilie 2016 - 11:50, said:
cat curent este produs doar de acestea in Romania? Cam 50%, restul este din surse fosile si nuclear. E mai trendy sa spui ca e eco pe electric, dar deșeurile rezultate din baterii, alea nu le mai ia nimeni in calcul. Acumulatorii se recicleaza, litiul si nichelul sunt metale pe care nu ne permitem sa le aruncam. Tesla insista pe energie solara. Centralele solare se dezvolta exploziv, la fel ca automobilele electrice. Acum reprezinta un procent mic din intreaga energie electrica, insa in cativa ani o sa fie sursa principala. |
#32
Posted 21 April 2016 - 12:05
6000 subventie, adică pot să-mi iau un scaun dinăla cu rotile electric (Twizy) cu 1000 de euro?
|
#33
Posted 21 April 2016 - 12:18
Ahasverus, on 21 aprilie 2016 - 09:48, said:
Ce masini 100% electrice stiu eu: 1. Tesla (cu cele N modele), dar nu se vinde in Romania 2. BMW i3 (versiunea fara motor termic) 3. Renault Twizy (cu greu poate fi numit masina) 4. Mitsubishi iMiEV 5. Renault ZOE, 6. Volkswagen e-Up! 7. Kangoo Z.E. 9. Smart electric drive 10. Kia Soul EV 11. Fiat 500e 12. Citroen C-Zero 13. Chevrolet Spark EV 14. BMW Brilliance Zinoro 1E 15. Ford Focus Electric 16. Mitsubishi i 17. VW e-Up! 18. Peugeot iOn 19. Mercedes-Benz B-Class Electric 20. BYD e6 21. Toyota (Auto Body) Coms Si mai sunt destule de la firme mai mult sau mai putin obscure. Quote Momentan, masina electrica este vazuta ca un accesoriu, dedicat orasului. Acasa, trebuie sa ai si o "masina adevarata". Daca aceste masini avand o autonomie relativ scazuta vor fi folosite cu precadere in oras, atunci ar cam trebui sa le optimizeze putin, sau macar sa ofere mai multe tipuri de caroserie. Daca as as lua o electrica, m-ar interesa o masina mica, 2 portiere mari, 2 locuri, portbagaj mic pentru cumparaturi, autonomie peste 130-150 km, viteza +70-80 km/h, incarcare completa in maxim 7-8 ore. Daca tot e special pentru oras, nu vad de ce as lua ceva mare. Masina mare deja am. Iar daca as lua o masina mica, nu vad de ce as lua o masina cu 4 usi. Sunt inalt. Masinile mici cu patru portiere au portierele fata foarte mici. Cele cu 2 portiere au intotdeauna portierele mai lungi decat varianta cu 4 portiere. Nu m-ar interesa 4 locuri. De cele mai multe ori merg singur, sau cu inca o persoana. Cand merg cu inca 3-4 persoane ies din oras, deci n-as folosi electrica pentru asta. Portbagaj mic cat pentru 2 sacose e suficient. N-am nevoie de mai mult. M-am dat cu masina mica in oras. Te strecori foarte bine cand este trafic mare si gasesti mereu locuri de parcare pe care cei cu masini mari nu le pot folosi. Quote
Ma uitam la Renault Zoe (care e mai ieftina si arata binisor) 20200 eur - 5000 = 15200 eur * chirie lunara baterie Problema vine la timpul de incarcare si range Autonomie in ciclu ideal 210 km, dar probabil cu ceva bagaj si conditii "neideale", vine pe la 150Km Asta o limiteaza strict la oras, un oras unde nu te plimbi foarte mult. Eu fac zilnic cca 50 Km, fara sa imi dau seama. Twizy varianta cu portiere e dragalas foc. Marele neajuns e viteza mult prea mica. Un 60 km/h ar fi fost sufiecitent. 45 km/h e chiar prea putin. Autonomie peste 100 km, relativ ieftin (7000 euro), incarcare 3,5 ore, doua locuri in tandem - la nevoie poti lua pe cineva, iti poti duce copilul la scoala samd, portbagaj suficient de mare, e foarte ingusta - vei gasi mereu loc de parcare samd. Toyota Coms e din aceeasi clasa, e mai scump (10.000 euro), mai rapid (parca 80 km/h), dar are autonomie de doar 50 km. BTW daca subventia este de 6000 euro, pot lua un Twizy cu 1000 euro? As lua cateva, asa, sa fie.
Spoiler
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/69/Toyota_Auto_Body,_COMS_T%E3%83%BBCOM,_Bule.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by TeaRex, 21 April 2016 - 12:47. |
|
#34
Posted 21 April 2016 - 12:41
Hmm, ai uitat tocmai de Nissan Leaf, care e cam cea mai populara masina electrica de pana acum.
Am condus-o o saptamana, pot spune urmatoarele: - masina este MARE, scaunele sint ca niste fotolii, portbagaj mare, potrivita pt o familie. - in ciuda marimii, este extrem de rapida, demaraj fulger, acceleratii violente, pozitie inalta de condus si garda la sol peste medie, potrivita probabil si pt drumurile din Ro - incalzire cu pompa de caldura, ai caldura instant, nu exista "asteptam sa se incalzeasca motorul" - autonomie declarata pe la 120 de mile, in realitate ti se spune clar de catre dealeri ca e cam de 80 mile (pt km inmultiti cu 1.6) - am incarcat-o doar gratis, cu o aplicatie pe telefon care deschidea incarcatoarele, insa nu e totul asa roz cum prezinta unii, uneori nu functioneaza incarcatoarele, sint ocupate etc - incarcarea la incarcatoarele standard dureaza cam 8 ore... e mult, f mult. - sint si incarcatoare rapide care duc la 80% bateria in cam 40 de minute, insa sint mai rare. Atentie, la modelele mai noi gen Renault ZOE (Nissan e detinut tot de Renault), sint anumite dezavantaje legate de incarcatoarele standard, dar nu mai retin exact ce, stiu doar ca e o involutie. - un mare avantaj e uneori ca ai parcare gratis in orase aglomerate chiar in centru (incarcatoarele din centru: poti opri/parca gratis cat masina e la incarcat) - in modul cu regenerare mai agresiva, intr-adevar nu mai trebuie de multe ori sa franezi, ceea ce ar putea teoretic reduce uzura franelor si mari autonomia, asa cum spune si tipul cu Tesla, insa in practica aceste castiguri sint neglijabile (3-4 mile in plus...) neur0, on 21 aprilie 2016 - 11:21, said:
Nu e același lucru. Se poate reduce poluarea mult mai eficient: stimularea transportului public cu vehicule electrice și subvenționarea mașinilor cu GPL. Ne interesează efectele în sine, nu modul cum ajungem la ele. Taximetrele ar trebui sa fie la fel toate pe GPL/electrice. Bateriile se pot schimba in statii speciale, intri, lasi bateria descarcata la incarcat, pleci cu alta full. Dar nu se doreste de nimeni cu adevarat promovarea masinilor electrice: http://www.imdb.com/title/tt0489037 |
#35
Posted 21 April 2016 - 12:50
Mihai_3, on 21 aprilie 2016 - 11:39, said:
adisz: gresesti.... tu nu te uiti in jurul tau ? Asa erau iernile cand erai mic ?!?! Nu am banii suficienti insa mi-as lua electrica. Asa ca trag de TDI-ul asta. Nu stiu daca gresesc.Dar sigur n-am gresit cand am afirmat cele de mai sus.Este convingerea mea. In privinta cuvantului "manipulare" poate ar fi trebuit sa nuantez,dar ieseam din cadrul temei propuse. Am vrut sa spun,ceea ce am afirmat nu odata pe forum,ca in numele incalzirii/racirii globale se aduc la iveala,se scornesc mai bine zis,o gramada de legi,normative,hotarari,etc.facute sa stoarca buzunarele.Iar "legimitatea" acestor masuri este imediat clamata:in numele protejarii mediului.In acest sens m-am referit la manipulare.In realitate,pe multi care striga lozinci pro-mediu ii doare exact in dos de asa ceva. ps. Intr-adevar,acum 30-40 de ani iernile erau mai reci si mai lungi. Dar si primaverile si verile erau mai lungi,cu mult mai lungi.Eu ma refer strict la "arealul" meu.Baile de sfarsit de aprilie - inceput de mai in raul Mures erau la ordinea zilei.Sezonul insa s-a mutat in iunie.Asta este doar un exemplu.Si sa stii ca rezist la frig. Daca chiar s-ar dori cu adevarat protejarea mediului,atunci s-ar incuraja real eliminarea asa-ziselor surse de poluare.Printre ele si motoarele pe benzina sau motorina. Statele ar trebui sa incurajeze neconditionat productia acestor masini,iar pretul de vanzare sa fie practicat cam in stilul lui Ford in SUA la inceputul secolului XX,sau al lui Hitler in Germania in deceniul trei al aceluiasi secol. Ford T si VW Kafer au fost initiative extraordinare la vremea lor. 6000 de euro subventie?Vax. Insusi cuvantul subventie imi produce sila.Il asociez cu mila,favoare,nicidecum cu un gest dezinteresat. |
#36
Posted 21 April 2016 - 12:57
Serafim606, on 21 aprilie 2016 - 11:23, said:
Bine ma. Dovedeste-i ca esti mai bun si ia-ti tu sicriu pe baterii care prinde 120 km/h si care are autonomie reala de 100 km...... Cu ce te deranjeaza daca omul e eco, dar are si sute de cai? Care e problema? I-o cumperi tu? Primele modele Tesla erau asa de slabe? Bine ca am aflat, cat de slabe erau primele tesla. Sigur, nu poti face un salt de la f. slab, incat o vinzi la sh, fata de 0-100 in 2 s, si sute/mii de cai. Ca ala Tesla sh vinde. =)) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users