Tesla Model S facelift
#866
Posted 10 March 2019 - 22:57
Nu e penibil. Uite ca la TV a prezentat cazul si un martor din spatele masini, a afirmat clar ca Tesla a franat, deoarece se aprinsese stopurile de frana. Dar a accelerat pana in lac.
Cam e cu băgăul pt.tesla lui musk. Acum ceva timp in urma sa intamplat la fel. Dar pe aici se afirma ca nu e adevarat, nimic. Opriți măcelul !!!! Edited by Torquemada-666, 10 March 2019 - 22:58. |
#867
Posted 10 March 2019 - 23:29
#868
Posted 12 March 2019 - 21:14
Torquemada-666, on 10 martie 2019 - 19:37, said:
Problemele se aduna. Iar spune ca a accelerat singura. Alt accident. https://www.google.c...ccelerated/amp/ "A Tesla Model S owner crashed his vehicle into a river near a Supercharger station in China and he claims that the vehicle accelerated on its own – in yet another alleged event of unintended acceleration." Majoritatea oamenilor nu își asuma responsabilitatea în asemenea cazuri. Nu știu cum e la electrice (colegul explorer ne poate ajuta dacă vrea sa testeze asta) dar la motoarele termice dacă apeși acceleratia+frana mașina se oprește |
#869
Posted 12 March 2019 - 22:07
Eu nu am cu ce sa ajut. Frana e mecanica, direct pe discul care este legat de roata. Daca computerul "vede" pedala de frana apasata nu baga putere in motor, oricat apesi tu pe acceleratie. Daca apare un defect si motorul electric se lupta cu frana, frana trebuie sa castige mereu.
|
#870
Posted 12 March 2019 - 22:23
MicroEdge, on 12 martie 2019 - 21:14, said:
Ai uitat de "I want to give the driver the benefit of the doubt, but every time we have seen similar circumstances, the logs always pointed to a user mistake." Majoritatea oamenilor nu își asuma responsabilitatea în asemenea cazuri. Nu știu cum e la electrice (colegul explorer ne poate ajuta dacă vrea sa testeze asta) dar la motoarele termice dacă apeși acceleratia+frana mașina se oprește |
#871
Posted 13 March 2019 - 18:15
ro_explorer, on 12 martie 2019 - 22:07, said:
Daca computerul "vede" pedala de frana apasata nu baga putere in motor, oricat apesi tu pe acceleratie. ro_explorer, on 12 martie 2019 - 22:07, said:
Daca apare un defect si motorul electric se lupta cu frana, frana trebuie sa castige mereu. Eu zic ca asa se intamplea cand lucrurile merg cum trebuie, insa cand isi baga ala coada, frana nu prea mai poate sa se opuna motorului... Hansolo, on 12 martie 2019 - 22:23, said:
La orice masina, inclusiv electrica, frana principala e mecanica. N-am la indemana dar stiu ca am vazut valori ale fortei de franare si depaseau cu mult forta motorului. Important este daca in situatia aia de avarie, forta de apasare a SOFERULUI pe pedala de frana ajunge sa se transmita sistemului de franare, iar acesta sa opreasca masina. In cazul in care computerul "nu vede" pedala de frana apasata iar motorul acceleraza, sunt slabe sanse ca sferul sa poata opri masina. Spun asta fara a afirma ca accidentul ala s-a produs din vina Tesla. Spun doar ca este POSIBIL ca masina sa nu mai poata fi oprita, cu tot cu franele sale mecanice, ca doar nu sunt sfintite |
#872
Posted 13 March 2019 - 20:03
valitudor, on 13 martie 2019 - 18:15, said:
"Trebuie" cu sensul de asa e normal, sau "trebuie" cu sensul de asa se va intampla? Motivul este același pentru care încă nu sunt mașini "drive by wire". Reglementările in vigoare spun ca direcția și frâna trebuie sa fie direct drive (cu asistenta, dar direct drive). Oricum, nu zic ca nu poate fi o defecțiune în cazul de fata, spun doar ca e puțin probabil. O sa vedem ce spune ancheta, dacă o sa pună torque link, ca eu nu stau sa caut în gunoi. Edited by ro_explorer, 13 March 2019 - 20:03. |
#873
Posted 13 March 2019 - 20:38
Raspunsul meu catre Microedge nu se referea la defectiunea sistemului de franare ci la faptul ca in conditii normale la orice masina (electrica sau nu) apasarea acceleratiei si a franei opreste masina.
|
#874
Posted 14 March 2019 - 16:40
ro_explorer, on 13 martie 2019 - 20:03, said:
Asa ar fi normal. Nici o mașină nu ar trebui certificata dacă nu îndeplinește condiția asta. Hansolo, on 13 martie 2019 - 20:38, said:
Raspunsul meu catre Microedge nu se referea la defectiunea sistemului de franare ci la faptul ca in conditii normale la orice masina (electrica sau nu) apasarea acceleratiei si a franei opreste masina. Hai sa pornim de la cuvintele Explorerului, ceva mai aplicate. El spunea cam asa: Daca motorul vede pedala de frana apasata, atunci motorul nu baga putere, iar masina se opreste usor. Eu as putea fi de acord cu el (dar nu sunt, poate doar in cazul masinii sale). Ok, asta este situatia normala. Dar ce te faci cand se intampla un lucru anormal? De exemplu, un simplu senzor face ca motorul sa nu vada pedala de frana apasata? Ce se intampla in acest caz? Sistemul de franare ar putea avea probleme in oprirea masinii, sau nu? Eu zic ca da. Voi ziceti ca nu, ca cica frana este clasica, mecaniza, hidraulica, nu e DBW, etc. Evident, e o discutie de principiu, nu discutam exect de situatia in care este Tesla. P.S. De ce nu sunt de acord cu Explorerul cand zice ca motorul taie alimentarea cand calci frana? Pentru ca sunt o gramada de masini la care poti accelera usor in timp ce calci frana, in felul asta transformi diferentialul deschis de pe fata in LSD, iesind astfel din situatii dificile gen inzapezire. Edited by valitudor, 14 March 2019 - 16:41. |
|
#875
Posted 14 March 2019 - 16:47
valitudor, on 14 martie 2019 - 16:40, said:
P.S. De ce nu sunt de acord cu Explorerul cand zice ca motorul taie alimentarea cand calci frana? Pentru ca sunt o gramada de masini la care poti accelera usor in timp ce calci frana, in felul asta transformi diferentialul deschis de pe fata in LSD, iesind astfel din situatii dificile gen inzapezire. Si la masina mea pot face asta (frana si acceleratie) dar aud cum se chinuie convertorul de cuplu si daca insist se aude si supapa de refulare ... dar masina nu misca nici 1mm. |
#876
Posted 14 March 2019 - 17:21
ro_explorer, on 13 martie 2019 - 20:03, said:
Asa ar fi normal. Nici o mașină nu ar trebui certificata dacă nu îndeplinește condiția asta. Motivul este același pentru care încă nu sunt mașini "drive by wire". Reglementările in vigoare spun ca direcția și frâna trebuie sa fie direct drive (cu asistenta, dar direct drive). Oricum, nu zic ca nu poate fi o defecțiune în cazul de fata, spun doar ca e puțin probabil. O sa vedem ce spune ancheta, dacă o sa pună torque link, ca eu nu stau sa caut în gunoi. N-am idee cum e in China, ma intreb ce fel de ancheta poate fi acolo si unde ,,ar spune". M-as mira sa fie ca in SUA, cu organisme ca NHTSA care are dotari/specialisti si publica rezultate la investigatii, cu avocati care sa angajeze experti in domeniu, etc. Iar la penultima afirmatie se pare ca nu ai dreptate, sunt masini cu brake-by-wire. Ceva link-uri interesante pe subiect: https://en.wikipedia...i/Brake-by-wire Brake-by-wire is used in all common hybrid and electric vehicles produced since 1998 including all Toyota, Ford, and General Motors Electric and hybrid models. The Toyota Synergy Drive and the Rav4 EV use a system where a modified ABS (antilock brake system) actuator is coupled with a special hydraulic brake master cylinder to create a hydraulic system, coupled with the brake control unit (computer). Ford's system is almost identical to the Toyota system, and the General Motors system uses different nomenclature for components while the operation is virtually identical. The hydraulic force generated by pressing the brake pedal is used only as a sensor input to the computer unless a catastrophic failure occurs including a loss of 12-volt electrical power. The brake actuator has an electric pump that provides the hydraulic pressure for the system, and valves to pressurize each wheel caliper to apply the friction brake when required by the system. Brake-by-wire exists on heavy duty commercial vehicles under the name Electronic Braking System (EBS). Recurring failures have occurred in over 200 cases documented in NTSB documents. Because each manufacturer guards the confidentiality of their system design and software, there is no independent validation of the systems. As of 2016 the NTSB has not directly investigated passenger car and light truck brake-by-wire vehicle accidents, and the manufacturers have taken the position that their vehicles are completely safe, and that all reported accidents are the result of "driver error". Edited by Hansolo, 14 March 2019 - 17:22. |
#877
Posted 14 March 2019 - 18:06
ro_explorer, on 14 martie 2019 - 16:47, said:
Da, dar daca in conditiile alea calci frana la maxim, se opreste si motorul. Nu mi se pare normal ca sa dimensionezi o frana care sa nu se poata lupta cu motorul agregatului. E o masura de siguranta de baza in mintea mea. Si la masina mea pot face asta (frana si acceleratie) dar aud cum se chinuie convertorul de cuplu si daca insist se aude si supapa de refulare ... dar masina nu misca nici 1mm. Uite aici rationamet: Ai condus vreodata o masina cu motorul defect, tractata de alta? Ai incercat sa pui frana cand motorul nu functiona? Cam cat de tare a trebui sa apesi pe pedala de frana pentru a opri masina care rula cu 10-20 km/h? Gresesc daca spun ca trebuie sa te infigi cu toata puterea in pedala de frana, poate sa apesi de 5-10 ori mai tare decat daca motorul ar functiona? Eu zic ca nu. Acum ia imagineaza-ti ca rulezi cu 100 km/h si incerci sa opresti masina in aceleasi conditii. Oare poti sa opresti masina in timp util? Dar daca motorul ar accelera si s-ar opune franarii? Imagineaza-ti ca ai o masina benzinara cu acceleratie drive by wire (cred ca toate sunt asa astazi, nu cred ca este alta fara DBWazi) si ca senzorul de pedala la WOT din pedala de acceleratie s-a defectat, iar acesta ii indica motorului ca pedala este apasata la WOT, desi ea nu este. Ce face motorul in cazul asta? Pai... accelereaza la maxim. Tu observi ca masina o ia la sanatoasa si, normal, te infigi in frana. Insa, cand apesi frana, constati ca masina nu se opreste. Cum naiba s-ar putea intampla asta? Doar sunt frane mecanice, hidraulice. Iti poti imagina un scenariu in care frana n-ar fi eficienta si n-ar opri masina? Eu imi imaginez usor... |
#878
Posted 17 April 2019 - 17:57
Un refresh pentru S si X e pe vine!
https://electrek.co/...efresh-upgrade/ Motor nou asemanator cu cel de pe model 3 Vin si bateriile de pe model 3 + e posibil sa avem un pack de peste 100kwh + incarcare mai rapida la nivelul model 3 |
#879
Posted 22 April 2019 - 07:51
Iar. Se investigheaza o Tesla s, care a explodat in parcare in Shanghai, fara sa ruleze.
Tot mai riscante sunt aceste electrice tesla. La alte firme, tot asa iau foc si explideaza? https://www.google.c...p/idUSKCN1RY023 "SHANGHAI (Reuters) - U.S. electric vehicle (EV) maker Tesla Inc on Monday said it has sent a team to investigate a video on Chinese social media which showed a parked Tesla Model S car exploding, the latest in a string of fire incidents involving Tesla's cars. The video, time stamped Sunday evening and widely shared on China's Twitter-like Weibo, shows the parked EV emit smoke and burst into flames seconds later. A video purportedly of the aftermath showed a line of three cars completely destroyed. Reuters was not immediately able to verify the origins of the videos, which Weibo users said were taken in Shanghai. The cause of the explosion could not be immediately ascertained from the videos. "We immediately sent a team onsite and we're supporting local authorities to establish the facts. From what we know now, no one was harmed," Tesla said in a statement. The automaker declined comment further when contacted by Reuters. There have been at least 14 instances of Tesla cars catching fire since 2013, with the majority occurring after a crash. The automaker has said its EVs are approximately 10 times less likely to experience a fire than petrol-powered cars, based on its fleet of over 500,000 vehicles which have driven more than 10 billion miles. It did not specify whether the statistic referred to normal use or involving accidents." Video cu explozia terifianta. Daca erau oameni in parcare? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lu36d6BTT9M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Torquemada-666, 22 April 2019 - 07:53. |
|
#880
Posted 22 April 2019 - 19:56
Torquemada-666, on 22 aprilie 2019 - 07:51, said:
La alte firme, tot asa iau foc si explideaza? Video cu explozia terifianta. Daca erau oameni in parcare? Într-adevăr terifiantă explozia. Bombă atomică. Little Boy ce mai... |
#881
Posted 22 April 2019 - 20:01
Video e "prelucrat". Deschideti bine ochii. Deja e fumat cazul pe twitter.
https://twitter.com/...6466633728?s=19 Edited by inuendo0, 22 April 2019 - 20:26. |
#882
Posted 22 April 2019 - 21:06
Video poate fi manipulat sau nu.
Dar masina a explodat. N ziare de prestigiu au scris desore asta. Nu e prima care ia foc din senin. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users