Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Recomandari auto cutie automata!
#19
Posted 12 April 2016 - 18:52
Nu deranjeaza pe nimeni problema ta de sanatate! Nici nu s-a pomenit de ea! Discutia e ca vrei sa cumperi o masina care noua costa 40k euro cu 7k si te astepti sa fie fiabila si cu km putini!
|
#20
Posted 12 April 2016 - 18:52
TLGTLC, on 12 aprilie 2016 - 17:24, said:
O mașină mică în banii ăștia. În România nu s-a auzit ca și cutiile automate necesita mentenanță și încă una riguroasa. Am desfăcut una și...am strâns-o la loc. Cutie robotizata. Adm, on 12 aprilie 2016 - 18:10, said:
Masinile cu cutie automata sunt in continuare scumpe, pentru ca in marea lor majoritate eu fost la origine in gama premium. Problema este ca la 7000 EUR intri in gama "sute de mii de km si probleme neclare". Cutie robotizata. In ziua de azi cutiile robotizate sunt la fel de simple constructiv comparativ cu cutiile manuale. Si consuma mai putin. Cutiile automate cu convertor de cuplu sunt horror din punct de vedere complexitate mecanica, cost intretinere, consum carburant. Alea robotizate sunt o placere. Vezi DSG-ul de la VAG. |
#21
Posted 12 April 2016 - 18:54
TruculMagic, on 12 aprilie 2016 - 18:00, said:
Octavia, Golf sau Leon 1.9tdi si cutie automata. Ar fi cea mai ok solutie. Insa nu te astepta la mai putin de 150-200k km reali. daca ar fi sa recomanzi doar 1 care ar fi ? vubiv, on 12 aprilie 2016 - 18:39, said:
In conditiile si bugetul ala gasesti Astra, Golf, Megane, Octavia, etc... nici una din gama premium oricum. Nu caut premium, caut sfaturi si pareri |
#22
Posted 12 April 2016 - 18:55
Cutiiole robotizate sunt horror, o rusine pt concept. Dupa ce conduci o astfel de cutie, te juri ca nu te mai urci intr-o masina cu cutie automata.
In general, cutiile automate s-au dovedit foarte fiabile, daca nu sunt abuzate. |
#23
Posted 12 April 2016 - 18:55
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 18:27, said:
cauta un Golf sau Octavia, se incadreaza in bugetul tau cu cutie automata iar cutia DSG este una foarte buna Passat sau Superb nu gasesti in bugetul tau si trebuie sa faci compromisuri mari de A4 uita, un A4 cu cutie automata in stare buna trece de 10 mii euro nu te uita la masinile rulate la noi, sunt foarte uzate din cauza drumurilor proaste (multumita politicienilor) cauta o masina adusa recent din Germania cateva exemple: http://www.autohus.d...8edb053b73c029d http://www.autohus.d...085c9cfcf6610f8 http://www.autohus.d...4c9177c0eb24fe1 Ms de sfaturi si exemple si am vazut ca a mai zis cineva de DSG deci incep sa ma axez pe acel tip |
#24
Posted 12 April 2016 - 18:57
Cutiile robotizate sunt o minune a tehnicii cand sunt implementate de catre producatori de renume.
Da, daca vii de pe convertor de cuplu ti se poate parea ciudat, mai ales cand esti invatat sa o feci centimetru cu centimetru bara la bara. Daca insa intelegi cum functioneaza si respecti putin cutia sa nu o tii din pedala de frana ca afonul, cutia te recompenseaza pe masura cu un user experience fabulos. ADM, cred ca te referi la robotizate ieftine, gen Opel, Citroen, cu un singur ambreiaj (alea mai vechi ca astea noi au bagat cam toate dublu ambreiaj) si care te dau cu capul de bord cand schimba. Iti recomand sa conduci un DSG (dublu ambreiaj -> nu simti cand schimba decat uitandu-te la turometru = senzatie de convertor de cuplu minus consumul excesiv). Edited by Groot, 12 April 2016 - 19:01. |
#25
Posted 12 April 2016 - 19:00
DannyMC, on 12 aprilie 2016 - 18:52, said:
Nu deranjeaza pe nimeni problema ta de sanatate! Nici nu s-a pomenit de ea! Discutia e ca vrei sa cumperi o masina care noua costa 40k euro cu 7k si te astepti sa fie fiabila si cu km putini! Eu am dat ca exemplu A4, insa astept sfaturi cum am citit de DSG.....asta caut, informati Groot, on 12 aprilie 2016 - 18:52, said:
Cutie robotizata. Cutie robotizata. In ziua de azi cutiile robotizate sunt la fel de simple constructiv comparativ cu cutiile manuale. Si consuma mai putin. Cutiile automate cu convertor de cuplu sunt horror din punct de vedere complexitate mecanica, cost intretinere, consum carburant. Alea robotizate sunt o placere. Vezi DSG-ul de la VAG. Pe ce auto as putea sa gasesc aceasta cutie ? |
#26
Posted 12 April 2016 - 19:02
#28
Posted 12 April 2016 - 19:08
#29
Posted 12 April 2016 - 19:08
cutii robotizate cu calitate si performante excelente sunt cele de la VW care face asa ceva la masini de masa de mai bine de 10 ani
mai nou s-au apucat toti sa faca asa ceva, la unii le-a iesit mai bine si se apropie de un DSG facut de VW, la altii a iesit un mare dezastru cum e cazul cutiei automate de pe Dacia nu am condus Logan cu cutie automata insa toti spun ca e dezastru, schimba foarte lent si foarte prost, din partea mea e de evitat tot ce tine de Renault mai sunt si alte tipuri de cutii automate, de ex. eu pe A4 am o cutie multitronic de tip CVT care este maxim in materie de confort |
#30
Posted 12 April 2016 - 19:11
Cu parere de rau, trebuie sa refuz. Timpul meu este folosit in scop personal
Simplu fapt ca am postat aici, se poate considera ca ti-am donat din timpul meu. Succes la cautari. Te-am invatat sa pescuiesti, nu mai cere peste de la Isus, du-te si prinde-l. Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 19:08, said: eu pe A4 am o cutie multitronic de tip CVT care este maxim in materie de confort ...si de consum... Aia consuma si cand stai cu piciorul pe frana la stop. Spre deosebire de DSG. Edited by Groot, 12 April 2016 - 19:12. |
#31
Posted 12 April 2016 - 19:13
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 19:08, said:
cutii robotizate cu calitate si performante excelente sunt cele de la VW care face asa ceva la masini de masa de mai bine de 10 ani mai nou s-au apucat toti sa faca asa ceva, la unii le-a iesit mai bine si se apropie de un DSG facut de VW, la altii a iesit un mare dezastru cum e cazul cutiei automate de pe Dacia nu am condus Logan cu cutie automata insa toti spun ca e dezastru, schimba foarte lent si foarte prost, din partea mea e de evitat tot ce tine de Renault mai sunt si alte tipuri de cutii automate, de ex. eu pe A4 am o cutie multitronic de tip CVT care este maxim in materie de confort |
#32
Posted 12 April 2016 - 19:15
marian91moro, on 12 aprilie 2016 - 19:13, said:
Nu cred ca ma incadrez ca si buget la A4 deci o sa caut ww golf 5 si poate am noroc sa gasesc si 6, sau e ok 5 ? E OK doar daca e condus de un mos si doar duminica sau doar de o baba pentru mers la piata. Altfel sunt cu kilometri dati cacalau in spate. |
#33
Posted 12 April 2016 - 19:15
Groot, on 12 aprilie 2016 - 19:11, said:
...si de consum...Aia consuma si cand stai cu piciorul pe frana la stop. Spre deosebire de DSG. 0.5 litri in plus pt. confortul in plus merita din plin la stop pot sa o trec pe N si are consum ca o manuala de 0.7 litri pe ora, daca stau in D are 1 litru pe ora, in mers cutia automata are consum mai mic decat o manuala pt. ca tine motorul la turatia optima eu daca am semafor scurt de mai putin de 30 de secunde o tin pe D si daca am semafor lung de mai mult de 30 de secunde o trec pe N, tot ce trebuie sa fac e sa mut o maneta care se misca foarte usor marian91moro, on 12 aprilie 2016 - 19:13, said:
Nu cred ca ma incadrez ca si buget la A4 deci o sa caut ww golf 5 si poate am noroc sa gasesc si 6, sau e ok 5 ? Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 19:17. |
|
#34
Posted 12 April 2016 - 19:16
Kroghy, on 12 aprilie 2016 - 19:15, said:
consumul la CVT este PUTIN mai mult decat la o manuala la stop pot sa o scot pe N si are consum ca o manuala de 0.7 litri pe ora, daca stau in D are 1 litru pe ora, in mers cutia automata are consum mai mic decat o manuala pt. ca tine motorul la turatia optima Asa, am corectat. |
#35
Posted 12 April 2016 - 19:18
Cutia Multitronic este confortabila dar nu are viața lunga. Cutii cu variație continua CVT fiabile și reușite găsești doar la japonezi.
Acum inițiatorul topicului nu trebuie să se sperie, dar loteria alegerii mașinii devine mai palpitantă. |
#36
Posted 12 April 2016 - 19:18
Groot, on 12 aprilie 2016 - 19:16, said:
Asa, am corectat. am si masina cu cutie automata si cu cutie manuala, ambele au avantaje si dezavantaje cutia automata are consum mai mic la un sofer fara experienta, de ex. sotia mea scoate consum mai mic cu A4 2.0TDI automat decat cu Golf 1.9TDI manuala Edited by Kroghy, 12 April 2016 - 19:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users