Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Tiguan 2016
Last Updated: Aug 07 2018 07:32, Started by
mufasa
, Apr 10 2016 18:07
·
0
#19
Posted 10 April 2016 - 20:24
HEX2FUN, on 10 aprilie 2016 - 19:28, said:
Rav-4, GLC si X3 sunt crossovere medii iar Tiguan este crossover compact. Tiguan se lupta cu Quashqai, insa Q5 este in aceasi clasa cu Xtrail. VW nu are un crossover mediu, are unul compact si un SUV. GLC si X3 sunt aceasi clasa, Tucson si Sportage sunt in clasa cu Tiguan, insa in timp ce Tiguan este (ca si dimensiuni) in media clasei, Tucson si Sportage sunt in partea superioara (cam acelasi lucru cu Skoda Octavia - compacta cu spatiu de clasa superioara). Pana la urma nici nu conteaza, Tiguan se lupta pentru buzunarele gagicilor Le-ai umplut de spume. Ha-ha-ha vezi ca Tiguan este mai mare ca dimensiuni decat Tucson si Sportage !!! Rav-4, GLC si X3 medii !!!!!!!!!!!!!! SUV sau CUV, e mai putin important, fiecaruia cum ii suna. Dar toate de mai sus sunt aceeasi clasa. Compacta (inclusiv CX5, Vitara, este cea mai mica, Macan, XC 60, Kuga, ...). Clasa mica : Q3, X1, CX3, ASX, .... Clasa medie : Touareg, X5, Cayenne, ML, Santa Fe, Sorento (astea 2 cu indulgenta, sunt cam intre clase), raposata CX7, XC 90, Explorer, Grand Cherokee, Pathfinder, LC 120, .... Clasa mare : GL, Q7, LC V8, Escalade, Expedition, Navigator, ... Eu le-as zice la toate astea SUVuri. CUVuri as zice la Qashqai, S-Cross, GLA, XC70, Forester, ... |
#20
Posted 10 April 2016 - 20:58
#21
Posted 10 April 2016 - 21:01
#22
Posted 10 April 2016 - 21:13
Stiu, este si unul din motivele pentru care 308-ul l-am luat SW: ampatament marit fata de hatchback.
Mie unul imi palce noul Tiguan, proportiile imi plac mai mult decat inainte. Acum pare un baby Touareg, inainte era un Golf Plus 4x4 (inclusiv interiorul). O problema este cu spatiul din portbagaj, insa problema numarul este ca Tiguan este mai scump decat Q3 (in echipari de baza). Niciuna dintre ele nu este masina de familie, asadar este folosita pentru mers la serviciu, luat copii de la gradinita si la mall (cel putin asta face consoarata cu masina). Avand in vedere ca brand-ul conteaza, mai degraba isi cumpara Q3 decat Tiguan, chiar daca cel din urma este o platforma mai noua. Sper ca Audi sa lanseze cat mai curand un nou Q3 (si nu doar un face-lift, cum este cazul lui A3). |
#23
Posted 10 April 2016 - 21:53
HEX2FUN, on 10 aprilie 2016 - 21:13, said:
Stiu, este si unul din motivele pentru care 308-ul l-am luat SW: ampatament marit fata de hatchback. Mie unul imi palce noul Tiguan, proportiile imi plac mai mult decat inainte. Acum pare un baby Touareg, inainte era un Golf Plus 4x4 (inclusiv interiorul). O problema este cu spatiul din portbagaj, insa problema numarul este ca Tiguan este mai scump decat Q3 (in echipari de baza). Niciuna dintre ele nu este masina de familie, asadar este folosita pentru mers la serviciu, luat copii de la gradinita si la mall (cel putin asta face consoarata cu masina). Avand in vedere ca brand-ul conteaza, mai degraba isi cumpara Q3 decat Tiguan, chiar daca cel din urma este o platforma mai noua. Sper ca Audi sa lanseze cat mai curand un nou Q3 (si nu doar un face-lift, cum este cazul lui A3). Pai da, dar Tiguan este o clasa mai mare decat Q3. Este cu Q5 si este mai ieftin decat Q5. |
#24
Posted 10 April 2016 - 21:58
mufasa, on 10 aprilie 2016 - 21:53, said:
Pai da, dar Tiguan este o clasa mai mare decat Q3. Este cu Q5 si este mai ieftin decat Q5. |
#25
Posted 10 April 2016 - 22:07
HEX2FUN, on 10 aprilie 2016 - 21:58, said:
Asa este, dar pentru consoarta nu este ceva evident (si pentru femei in general). Este mai simplu de ales: ceva mai rapid, cu garda mai mare (nu neaparat 4x4) si cutie automata. Se uita in cont si alege ceva la un anumit buget, de asta Tiguan trebuie sa faca ceva mai bine decat Q3 ca sa se vanda. S-a vandut si o sa se vanda mai bine decat Q3. Si nu ma lua cu adeptii sfantului Fauvee ca nu tine. Chestia cu " prosti dar multi " s-a dus demult, astazi pretul vs, calitate face jocul. |
#27
Posted 11 April 2016 - 17:53
Tiguan este mașina numărul unul cumpărată de femei. A surclasat VW Beatle, mașina anterioară cea mai cumpărată de către femei.
Segmentul este in creștere, de aceea avem o invazie de mașini in zona asta. Pana la urma numărul femeilor creste, la fel si numărul șoferilor de sex feminin. Mai mult, salariile femeilor beneficiază de discriminare pozitivă, așa ca își cumpara SUV-ui ca Tiguan si Q3. |
#29
Posted 13 April 2016 - 08:07
Sper doar ca sa fi lucrat si la interior.
Modelul precedent era unul dintre cele mai "zgarcite" cu spatiul. A fost unul dintre putinele Crossovere / CUV-uri / SUV-uri ( cum vreti sa-i spuneti) ce mi-a dat senzatia de" inghesuit". Din acest motiv a si "iesit din schema" la achizitie. Si la data respectiva, eram in cautarea unei astfel de masini si am testat cam tot ce era pe piata la momentul ala din clasa respectiva ( Tiguan, RAV-4, CR-V, Forester, Grand Vitara, Outlander). PS: Nu-mi place tendinta actuala de a da aceiasi forma masinilor,utilizand doar o scara diferita : Tiguan = mini Touareg / Q3 = mini Q 5 / Q5 = Mini Q7 / Rapid = mini Octavia / A3 sedan = mini A4 , etc. Mi se pare o gaselnita de marketing ( care pare-se ca functioneaza totusi) de a da clientului senzatia ca si-a luat altceva, ceva mai mare si mai "luxos". |
#30
Posted 13 April 2016 - 20:24
marr, on 13 aprilie 2016 - 08:07, said:
PS: Nu-mi place tendinta actuala de a da aceiasi forma masinilor,utilizand doar o scara diferita : Tiguan = mini Touareg / Q3 = mini Q 5 / Q5 = Mini Q7 / Rapid = mini Octavia / A3 sedan = mini A4 , etc. Mi se pare o gaselnita de marketing ( care pare-se ca functioneaza totusi) de a da clientului senzatia ca si-a luat altceva, ceva mai mare si mai "luxos". |
#33
Posted 03 May 2016 - 19:28
Am citit un articol mai amplu (intr-o brosura tiparita, nu pot pune un link) despre noul model. Foarte multe schimbari majore pe toate fronturile, multe de ultima tehnologie care ii schimba radical statutul stersului si efeminatului Tiguan gen.1. Evident pretul probabil ca nu e mic avand in vedere de ce ofera.
Pentru cei interesati de un SUV compact, merita cu siguranta cercetat noul model. |
|
#35
Posted 13 June 2016 - 20:12
#36
Posted 13 June 2016 - 20:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users