Laptop nou cumparat online - defect din fabrica, drept de retur
Last Updated: May 19 2016 19:09, Started by
lopi
, Apr 09 2016 00:14
·
0
#19
Posted 13 April 2016 - 01:03
Ok, fac atunci sesizare la OPC. Nu are rost sa ma mai lungesc. Domnii de la OPC, de nota 10, chiar par foarte dispusi sa ma ajute.
@ 41ex - am cautat ceva pe net despre ventilatoarele de la laptopurile Asus. Se pare ca multe persoane au probleme cu ventilatoarele din clasa X de la Asus. Erau persoane care au luat laptop de 2.000 Euro de la Asus si tot avea probleme cu ventilatorul. Este evident ca au avut un defect de productie, ceva proiectat gresit la ventilator. Sunt si laptopuri care functioneaza fara probleme. La mine, cum porneste ventilatorul huruie. Pe masure ce se incalzeste, se aude mai tare. Rar, in browsing, se opreste pentru putin timp ventilatorul si e liniste deplina. In rest, nu poti sta cu calculatorul deschis 1 h. |
#20
Posted 13 April 2016 - 02:03
Daca trebuie, fa reclamatia la ANPC (nu-i mai zi OPC ca suna a naibii de nasol) pe baza de refuz de retur, fara legatura cu ventilatorul. Daca e pe detalii tehnice, trebe' expertiza.
Cand faci reclamatia sa ai pregatite factura, documentul de receptie (dovada datei de receptionare) si, eventual, orice comunicatie electronica. |
#21
Posted 14 April 2016 - 19:30
Am facut plangere la ANPC. Incerc sa dau si de curierul de la care am primit laptopul. Nimic. Nu raspunde la telefon, Am cautat pe net numere de telefon, la fel, nu raspunde nimeni la telefon. Am mers la FunCurier si cica nu pot garanta ca produsul va ajunge in siguranta, integru .... Am ramas masca. Atunci, cum aduc ei laptopuri, televizoare prin curier daca nu pot asigura integritatea unui produs ?! L-am trimis asa la Altex, cu un dezgust total, cand vad si curierul cum functioneaza.
E de inteles asa cand primesti un laptop peste care a pus frigideul de la curier, ca nu functioneaza corespunzator. Cu inima indoita l-am trimis. Normal ca am platit eu curierul si nici nu stiu cum se va termina povestea asta. Daca incepe Altex cu acuza ca eu am stricat laptopul sau am crapat carcasa etc .... Ce sa mai. Daca se intoarce inapoi, cred ca bag eu surubelnita in el si il fac. Nu imi mai trebuie nici garantie, nici nimic. Astept un semn bun de la ANPC care sa-mi lumineze ziua. Chiar nu ma asteptam sa fie asa. Oricum ai face, cam aiurea e. |
#22
Posted 14 April 2016 - 20:02
Nu trebuia sa platesti tu curierul, le ziceai alora de fan ca e trimis in garantie si atata tot.
De pus frigidere peste laptop n-o sa puna, ca astea de gabarit mare sunt aduse cu alte masini. |
#23
Posted 10 May 2016 - 07:45
lopi, on 14 aprilie 2016 - 19:30, said:
E de inteles asa cand primesti un laptop peste care a pus frigideul de la curier, ca nu functioneaza corespunzator. Cu inima indoita l-am trimis. Normal ca am platit eu curierul si nici nu stiu cum se va termina povestea asta. Daca incepe Altex cu acuza ca eu am stricat laptopul sau am crapat carcasa etc .... Plus 2-3 poze în momentul ăla și notat numele curierului, dacă vrea să și-l spună, sau al mașinii cu care a venit. Altfel n-ai cum să probezi o reclamație. lopi, on 14 aprilie 2016 - 19:30, said:
Astept un semn bun de la ANPC care sa-mi lumineze ziua. Chiar nu ma asteptam sa fie asa. Oricum ai face, cam aiurea e. |
#24
Posted 19 May 2016 - 19:09
Scuze de raspunsul asa de tarziu.
@ althea - la curier - au luat coletul, nici nu au vrut sa se uite in colet. Au zis ca il primesc ca pe un colet, cutie, nu ii intereseaza ce pun acolo. Am zis .... poate o bomba ca-s terorist - mai primesc asa coletul ? sau poate nu pun nimic .... Experienta asta, ma face sa ma minunez cum ajung coloetele trimise de o firma la o persoana. Nu ai nici o garantie de integritateaa produsului din colet. Nu cred ca e normal asa. La exact 14 zile de cand am primit coletul am primit mail de la Altex ca mi se vor inapoia banii. Am verificat a 2-a zi si au ajuns banii in cont. Mi-au retinut si nu stiu ce taxa la banca de virament bancar de vreo 30-40 ron parca din banii laptopului. Am mai platit si eu curierul vreo 30 ron. Deci vreo 60 ron s-au dus din banii produsului si ... timpul (cel mai important) cu mailuri, telefoane, listate, reclamat. Sunt multumit ca s-a rezolvat situatia. De la ANPC - m-au sunat o singura data sa ma intrebe daca nu am fost contactat de Altex, cam dupa 10 zile de cand am primit laptopul si nu aveam nici un raspuns atunci. Nu m-au mai sunat de la ANPC, nu au mai zis nicmi, nici un raspuns. Banuiesc ca era normal sa am un raspuns si de la ei. Fara ANPC, mai mult ca sigur nu se rezolva. Multumesc de ajutor. Edited by lopi, 19 May 2016 - 19:10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users