Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: Apr 24 2024 13:03, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
193
#5869
Posted 20 January 2019 - 23:33
Raspund și eu cu o întrebare. Este normal ca după doar 4 ore de funcționare nici măcar în sarcină să apară pilitura?
|
#5870
Posted 21 January 2019 - 00:04
având in vedere ca de la primul minut de funcționare ele incep a se roda, da este normal.
|
#5871
Posted 21 January 2019 - 00:04
Octavian_A, on 20 ianuarie 2019 - 23:04, said:
[...]Oricum dacă apare pilitura în transmisie cutia aia este defectă după părerea mea surub_magnetic.jpg 34.78K 51 downloads |
#5872
Posted 21 January 2019 - 00:06
După mine cred ca da.De aceea vânzători zic ca rodajul(formarea canalului de functionare la roti dentate,piston etc)trebuie facut nu in sarcina grea ma refer la frezat.Si cum ca trebuia facut la moror si cutie am ales faza cu suspendarea,care a fost o idee de a mea nu un consiliu de la cineva.Daca iti aduci aminte până si la achiziția unei slujbe ziceau cel putin un plin la relanti si la fiecare 15 min o accelerație la maxim pt evacuarea uleiului ne ars din eșapament.In fine,poate sunt colegi mai experți pe aici.
|
#5873
Posted 21 January 2019 - 00:12
Apoi la slujba popa tine acceleratia si diacul isonul...
Ursecornel, on 21 ianuarie 2019 - 00:06, said: . Daca iti aduci aminte până si la achiziția unei slujbe ziceau cel putin un plin la relanti si la fiecare 15 min o accelerație la maxim pt evacuarea uleiului ne ars din eșapament.In fine,poate sunt colegi mai experți pe aici. Dopul magnetic e scump... Edited by Ion_Bumbu, 21 January 2019 - 00:13. |
#5874
Posted 21 January 2019 - 01:32
Salut știe cineva unde pot găsi asemenea reductor
Attached Files |
#5875
Posted 21 January 2019 - 09:25
Ursecornel, on 20 ianuarie 2019 - 13:39, said:
Probabil mecanicul a mers pe zicala "Daca nu trăiești mult te tine toata viata"In realitate nu e asa.Uleiul se schimba in grupul transmisiei la aprox 100 de ore de functionare.Cat despre pretul la uleiului este aprox intre 8 si 15 lei litrul t90.Sau daca vrei ceva mai bun un 80w90 costa in jur de 24 lei litrul.Intervalul de schimb fiind același Octavian_A, on 20 ianuarie 2019 - 19:47, said:
Nu. Acolo se umblă doar dacă apare o defecțiune. Nu se schimbă uleiul Confirm si eu. Am Viking VH 540 de mai bine de 10 ani. Merge brici iar ulei la grup nu am scos si nici nu am pus niciodata. A mers in toti anii astia la greu. In sat la mine mai e cineva care avea tot vh 540 si a tras de ea intr-un ritm crunt, freza la oameni in gradini, a facut tot felul de modificari, etc. Nici el nu a umblat la ulei la grup. Deci, se poate, Octavian are dreptate. Nu fiti carcotasi! marius8se6, on 21 ianuarie 2019 - 01:32, said:
Salut știe cineva unde pot găsi asemenea reductor Ma intereseaza si pe mine, daca gasesti ceva, da de stire!! Am cautat si eu pe net dar tot ce am gasit a fost asta: https://www.bracomot...are-ortogonale/, plus ce mai e pe olx. Are careva poze cu utilajul desfacut? adica motorul de cutie! Edited by Nexxus_2009, 21 January 2019 - 09:48. |
#5876
Posted 22 January 2019 - 08:05
Ursecornel, on 20 ianuarie 2019 - 20:46, said:
Mi se părea ciudat ca la agregatul meu am 5 găuri în carcasa.unul pe stânga,unul pe dreapta ambele pe fund pentru golire.Si 2 pe stânga sus,unul e un filtru subțire de plastic tip sita si unul pentru umplere si mai e unul pe partea dreaptă tot de umplere.Deci ăștia au dat găuri nu gluma😁 Bună ziua.Va rog colegi sa imi spune-ti in fotografia a doua ce radiator este.Este de la aprindere?Ceva condensator?Referitor la rodaj si eu in Lc90 am pus t90 rodaj prin plimbarea momentul motosapei prin curte in toate treptele din cutie si apoi frezat superficial la suprafata,schimbat uleiul cat a fost cald si a avutpilitura.Apoi am pus ceva mai gros indeice de vascozitate mare peste 140.Cu t90 se încălzea cutia ca nu puteai tinemana pe ea cu uleiul nou e doar calduta. |
#5877
Posted 23 January 2019 - 17:06
Va salut ! După ce am ametit citind multe pagini de pe cele 3 parti ale discuțiilor despre motosape si motocultoare, încă sunt în ceata.
Am de lucrat aproximativ 0.5ha de teren arabil și cam 30 ari de vita de vie si pomi. Pana aici am înțeles că trebuie motosapa nu motocultor, dar de care? Buget tras de par până la 2500 lei. As opta pentru unul din gama loncin sau altul cu cilindree mai mare , dar aici intervine nelamurirea: transmisia. Care e mai buna, fiabila , rezistenta ....Cea pe curea și lant( loncin 750) , cea pe melc- roata melcata sau pinioane? Am inteles ca cea pe pinioane ar fi cea mai buna din punct de vedere al transmiterii puterii la freze , ca cea pe lant si curea mai fiabila( preia socurile și nu costa mult ) , melc-roata melcata mai slabuta!!! Lc 1200 de care are?Am citit ca are pinioane conice , se refera la transmisia dintre motor si cutie sau cea dintre cutie și freze? In ce loc e buba cu transmisiile astea? Vreau sa folosesc motosapa doar cu frezele momentan. Dar pe parcurs cine stie ! Vreau sa o cumpar zilele astea !Va multumesc. |
#5879
Posted 23 January 2019 - 21:26
@ silesax, omu intreaba serios si tu o dai in... viking... si ulei... pai ?!?!
|
#5880
Posted 23 January 2019 - 21:42
daniel26101980, on 23 ianuarie 2019 - 17:06, said:
Va salut ! După ce am ametit citind multe pagini de pe cele 3 parti ale discuțiilor despre motosape si motocultoare, Ăźncă sunt Ăźn ceata. Am de lucrat aproximativ 0.5ha de teren arabil și cam 30 ari de vita de vie si pomi. Pana aici am Ăźnțeles că trebuie motosapa nu motocultor, dar de care? Buget tras de par pĂąnă la 2500 lei. As opta pentru unul din gama loncin sau altul cu cilindree mai mare , dar aici intervine nelamurirea: transmisia. Care e mai buna, fiabila , rezistenta ....Cea pe curea și lant( loncin 750) , cea pe melc- roata melcata sau pinioane? Am inteles ca cea pe pinioane ar fi cea mai buna din punct de vedere al transmiterii puterii la freze , ca cea pe lant si curea mai fiabila( preia socurile și nu costa mult ) , melc-roata melcata mai slabuta!!! Lc 1200 de care are?Am citit ca are pinioane conice , se refera la transmisia dintre motor si cutie sau cea dintre cutie și freze? In ce loc e buba cu transmisiile astea? Vreau sa folosesc motosapa doar cu frezele momentan. Dar pe parcurs cine stie ! Vreau sa o cumpar zilele astea !Va multumesc. Lc1200 pinionele conice sunt in cutie spre freze sau roti.Intre motor si cutie ar fi un ax cu canturi Edited by Ursecornel, 23 January 2019 - 21:49. |
#5881
Posted 23 January 2019 - 21:46
omul dupa ce citeste 1000 de pagini spune ca el nu a înțeles nimic..
si m a rog ce are vikingul?, nu ai auzit ca este ceva de calitate? |
#5882
Posted 23 January 2019 - 21:53
Pai da nea silesax dar din ce am inteles eu omu cerea o comparatie care ar fi intre loncin 750 si 1200.Este si viking 750 si 1200??
Da,confirm,vichingul e firma da la 2500 lei mi se par de jucarie.Adica vorbim de mașinuțe intre 30 si 33 kg Edited by Ursecornel, 23 January 2019 - 22:01. |
#5883
Posted 23 January 2019 - 22:02
sunt asa de multe explicații in urma despre diferențe... si omul a zis ca a citit tot, a incepe sa reluam iar aceleași explicatii este aiurea. daca spunea ca nu a citit din urma atunci sa zicem ca avea un rost sa explicam din nou. dar asa sună aiurea,, am citit tot din urma dar v a rog sa mi mai explicati o data".
|
|
#5884
Posted 23 January 2019 - 22:05
Dupa trei topicuri nu a inteles nimic, nu prea cred?
Ax melcat, curea + lant sau pinioane? S-a dezbatut de n ori. Fiecare este multumit cu ce are ca aia e cea mai buna. Marsarier si cat mai multe viteze (de preferat sa fie cat mai inceata). Restul tin de buget, greutate, latimea de lucru (segmentarea frezelor ) etc. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users