Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: Mar 25 2024 13:45, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
194
#5725
Posted 02 November 2018 - 13:36
O motosapa de 18cp te mananca pe paine.
18cp sunt potriviti pentru un tractoras de o tona, nu pentru o motosapa. |
#5726
Posted 02 November 2018 - 14:36
#5727
Posted 02 November 2018 - 14:47
cu o motosapa de 18 cp si vreo 200 kg frezezi temeinic si cu viteza mare, am lucrat eu cu una dasta italiana de nu puteam s o misc din loc.. face lucrare nene nu jucarie
|
#5728
Posted 02 November 2018 - 16:51
Caii multi la greutate mare nu sunt o problema. Diferentialul este un lucru bun. Ramane de vazut cum e etajata cutia, daca stie viteza melcului, atunci DA, faci treaba buna cu el.
Parerea mea... |
#5729
Posted 16 November 2018 - 21:15
Am cumpărat și eu un PRORUN PT 900-A.
Deși în carte scrie ca intra 4 l ulei de transmisie abia au întrat 3 litri (ulei 85w-140) Stie cineva care ar putea fi explicația? |
#5730
Posted 16 November 2018 - 22:19
Seara buna,
Pentru ca are tangente cu motosapele, am sa scriu aici. Si anume: am cumparat astazi un motor chinezesc de 7 CP (pe el chiar scrie 7.5 CP dar na) si 208 cmc (cica), copie Honda GX 200. Pretul bun, garantie ioc (de pe net luat din Bucuresti de la un magazin online). Ajuns acasa am bagat benzina, ulei (Divinol HD30) si zic sa-i fac un rodaj, pentru orice eventualitate, dupa care am sa arunc uleiul si pun curat. Cand am dat sa pun ulei am vazut ca mai fusese ulei pe acolo, probabil ca l-au mai testat sau i-au facut rodajul, insa nu strica sa-i fac eu inca odata. Ca si comparatie, am un motor B&S de pe motosapa Viking, tot de 208 cmc dar de 5.5 CP. De aceea am si luat tot de 208 cmc, puterea declarata fiind irelevanta (oricum nu te poti lua dupa tot ce scrie pe un motor de 100 euro) Ce am observat: 1. lucreaza la turatii mai mari decat B&S (probabil de acolo si puterea declarata de 7 CP - nu intentionez sa-l folosesc la aceste turatii, 5 CP fiindu-mi suficienti). 2. bujia Bosch, pirat (ca de altfel si motorul) 3. indiferent daca e cald sau rece, motorul porneste doar cu socul tras (la B&S cand e cald nu mai tragi socul) - e normal? 4. indiferent de turatia de lucru, motorul are rateuri (la B&S nici din greseala nu are rateuri) - e normal? 5. in ideea de a elimina acele rateuri am schimbat bujia cu care a venit cu bujie de logan EQUIEM cu 2 electrozi, dupa care cu Bosch iridium platinum (le aveam prin garaj de la schimbul de bujii de Logan) si da aceleasi rateuri 6. motorul porneste foarte usor cu socul tras, dupa care continua functionarea fara soc. 7. indiferent ce bujie am folosit, nu am vazut mari diferente de functionare insa toate bujiile erau foarte repede negre. (nu am consumat nici un rezervor de benzina pana acum, adica 2,75L) 8. daca acceleram mai brusc (am incercat toate regimurile de lucru) iesea un pic de fum negru, dupa care nu mai scotea fum vizibil (cred ca e normal). Exista cumva posibilitatea de a elimina acele rateuri? Daca da, cum? (de la bujie se pare ca nu e). Are cineva idee de unde poate fi? Ma gandesc doar la supape sau aprindere. Aprinderea e cu siguranta electronica (daca stiti cum se verifica buna functionare, va rog sa-mi spuneti) iar in ceea ce privesc supapele, motorul nu face explozii pe esapament si nici supapele nu tacane. La carburator nu stiu ce as putea sa-i fac, avand in vedere ca nu poate avea prea multe optiuni de reglaj (sau poate are si eu nu stiu?) In concluzie, sunt constient ca am cumparat un utilaj de 3 ori mai ieftin decat B&S asemanator si ca exista diferente de calitate. Insa cu putin ajutor sper sa il fac sa mearga acceptabil si sa ma bucur de el o perioada suficienta de timp. Multumesc anticipat pentru orice comentariu constructiv! Edited by predrag80, 16 November 2018 - 22:24. |
#5732
Posted 16 November 2018 - 22:43
In primul rand cumpara o bujie noua dedicata utilajului NGK sunt cele mai corecte, nu de Logan sau cine stie ce altele, mai bine o lasi pe aia originala, trebuie reglat putin carburatorul, e corect sa porneasca la rece cu socul tras, cat despre fum se mai linisteste dupa cateva ore de mers. Toate utilajele de acest gen au amestecul mai bogat, dupa rodaj se aseaza, nu umbla la supape acum, lasa le sa se pasuiasca bine, e motor nou, pana se lasa nu te apuca sa reglezi nimic.
Edited by calinus68, 16 November 2018 - 22:47. |
#5733
Posted 16 November 2018 - 22:56
Ce fum si miros de ars a scos galbejita mea pana s-a ars uleiul din toba, era stropita toata pe interior cu ulei (dupa cum spuneam inclusiv toba) sa nu rugineasca pe mare.
Pârțuri nu a tras pana acum decat daca ramane socul putin tras. La vechea motosapa cand incepea sa dea rateuri curatam jicloarele din carburator si se linistea. |
#5734
Posted 17 November 2018 - 12:16
Si bsr-ul meu are nevoie de soc la orice pornire, inclusiv la cald.
In rest, merge decent, are aproape 4 ani, utilizat foarte rar si pastrat in conditii aproape improprii. Motiv pentru care da batai de cap la prima pornire dupa stationarile lungi. |
|
#5735
Posted 17 November 2018 - 14:04
Eu am o motosapa Viking vh540 de 10 ani cu motor b&s si care porneste si merge lin, fara rateuri (nu am umblat niciodata in el, bujia este cea originala).
Mai am de juma de an de la ruris un 751 ks. Asta nu porneste fara soc tras, iar motorul are un mers sacadat, de parca e pe aratura, in sarcina... Nu arde bujia nu face alte probleme, doar, se pare, ca asa e modelul. Pe net sunt tot felul de filmulete cu diversi care au astfel de scule de 4 - 5 ani si chiar mai bine si care nu au avut probleme cu motoarele. In concluzie, lasa-l asa cum e, fa-i rodajul corespunzator, ai grija de ulei sa aiba suficient si corespunzator si te vei folosi de el mult si bine. |
#5736
Posted 17 November 2018 - 21:29
Motoarele pentru acest gen de utilaje sunt limitate la 3500 de rotații, mărind turația maximă s-au lăudat cu acei 7,5CP dar alte reglaje nu i-au mai făcut și atunci apar acele rateuri. Am forțat și eu 2 motoare și au dat rateuri cu nemiluita. Probabil că nici d.p.d.v. constructiv nu se pot obține turații mai mari.(momente de inerție prea mari, volanta subdimensionată etc)
|
#5737
Posted 17 November 2018 - 21:32
Al meu da rateuri la relantiv dar si la turatii mai mari. Am sa curat carburatorul si am sa vad dupa. La mine nu va merge la turatii mai mari de 3500. De aceea am luat motor de 208 cmc ca sa pot avea cei 5 CP necesari la turatii normale.
|
#5738
Posted 18 November 2018 - 10:25
Buna.
Am achizitionat un motocultor ProGARDEN HS1100-18cp. Motocultorul are si pornire la cheie, dar suportul pentru baterie e nomontat. Daca cineva are acest tip de motocultoril rog sa ma ajute un pic si sa-mi spuna unde trebuie montat acest suport. Singurul loc in care po\ate fi montat conform unor poze, necesita sa desfac doua suruburi care leaga motorul de transmise. Din cauza faptului ca intre motor si transmisie se vede o etansare cu silicon nu stiu daCA VOI PROCEDA CORECT DESFACAND CELE 2 SURUBURI[ https://imgur.com/fbCcZ0d - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://imgur.com/zzxW3hs - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by zradu, 18 November 2018 - 10:30. |
#5739
Posted 18 November 2018 - 10:31
Domnule, bateria pe motocultoare n`are viata lunga precum cea de pe autoturisme datorita vibratiilor induse de utilaj.
La al meu n`am instalat bateria pe el, il pornesc manual dar am pastrat demarorul pe motor. In caz de problema fizica leg urgent cablele cu bateria jos. |
|
#5740
Posted 18 November 2018 - 11:31
Ion_Bumbu, on 18 noiembrie 2018 - 10:31, said:
Domnule, bateria pe motocultoare n`are viata lunga precum cea de pe autoturisme datorita vibratiilor induse de utilaj. La al meu n`am instalat bateria pe el, il pornesc manual dar am pastrat demarorul pe motor. In caz de problema fizica leg urgent cablele cu bateria jos. Multumesc pentru raspuns. E bine de stiut. Totusi eu am luat acest motocultor pentru transport. Daca il voi folosi candva si la arat voi da jos bateria. Motocultorul are si o capota cu faruri. Ea la randul ei se prinde de 2 suporturi nemontate pe motocultor. Daca aveti acelasi tip de motocultor v-as ruga sa-mi confirmati ca ceea ce am descris eu mai sus in legatura cu bateria este unica solutie de montare a suporturilor. Edited by zradu, 18 November 2018 - 11:36. |
#5741
Posted 18 November 2018 - 11:38
Desfaci alea 2 suruburi si asta este, asa l`au dat inseamna ca asa merge.
Fiind stationar n`ar trebui sa fie mare efort. Daca insa esti suspicios in privinta deformarilor ce apar il prinzi intr`un surub, stringi moderat si apoi basculezi suportul cind l`ai desfacut pe celalalt. La final stringi totul normal. Vibratii induce si motorul, dar fiind benzinar e mai blind cu bateria. Macar 3 ani tot ar trebui sa tina. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users