Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: Apr 20 2024 15:19, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
193
#3439
Posted 09 August 2017 - 09:37
reglaj ambreiaj . mersul inapoi se xupleaza din maneta? daca da verifica reglaju la cablu.
|
#3440
Posted 09 August 2017 - 10:08
Adica caraie!Face asa doar la cuplare ?Verifica si ambreiajul,poate tre reglat.
Edited by pcv, 09 August 2017 - 10:11. |
#3441
Posted 09 August 2017 - 10:28
Da cârâie..dar face așa și în sarcina..când cosesc..
|
#3442
Posted 09 August 2017 - 11:31
Incearca sa reglezi cablurile de la marsarier si ambreiaj,ca poate sau dereglat,daca caraitul persista,suna la service.
|
#3443
Posted 09 August 2017 - 13:21
S-a rezolvat. Problema a fost la cablul de marșarier, era slăbit și nu cupla de tot..mulțumesc de sfaturi..
Ești hotărât să îți cumperi cositoare pentru motosapă..?? |
#3444
Posted 09 August 2017 - 15:18
E bine ca a fost doar atat!E in plan,dar anul asta nu cred ca mai am ce cosii,ca nu a mai plouat de 1 luna,totul e uscat si unde am de cosit nu a mai crescut.
|
#3445
Posted 09 August 2017 - 17:47
Are avantaje și dezavantaje cositoarea asta..un mare dezavantaj e faptul că nu ai modalitate de transport cu ea montata datorita faptului că priza de putere merge continuu..e cam ciudat și periculos sa mergi cu talerele pornite pe drum..😀..un avantaj e că in livada e ideala mai ales pe lângă pomi..are rama care protejează pomul sa nu îl atingi..eu am avut înainte o cositoare cu lama de 1.6 m și mi-am tăiat un pom..și încă un mare avantaj e faptul că poți cosii singur, nu mai e nevoie de o a doua persoana că la cea cu lama care sa greble din brazda..cupla la priza de putere e cam șubredă, dar eu nu am avut probleme încă..
|
#3446
Posted 10 August 2017 - 20:20
motocultorul meu loncin lc 90 se opreste cand deschid aerul cu aerul inchis merge bine dar scoate fum la turatie cine ma ajuta sa remediez problema asta? cu aerul intredeschis merge in valuri da sa moara si se accelereaza , da sa moara si iar se tureaza iar cand deschid aerul la maxim moare motorul astept pareri..
Edited by marius8se6, 10 August 2017 - 20:35. |
#3447
Posted 10 August 2017 - 21:09
marius8se6, on 10 august 2017 - 20:20, said: motocultorul meu loncin lc 90 se opreste cand deschid aerul Un vecin al meu a avut exact aceeași problemă. Am uitat să fi filmat defectul! Cauza!? Motor fisurat! Motorul trage aer fals pe "undeva"! Cei de la service îi vor ghici fisura. Nu cred că o poți dibui tu. Succes! |
#3448
Posted 11 August 2017 - 01:10
marius8se6, on 10 august 2017 - 20:20, said:
motocultorul meu loncin lc 90 se opreste cand deschid aerul cu aerul inchis merge bine dar scoate fum la turatie cine ma ajuta sa remediez problema asta? cu aerul intredeschis merge in valuri da sa moara si se accelereaza , da sa moara si iar se tureaza iar cand deschid aerul la maxim moare motorul astept pareri.. |
|
#3449
Posted 11 August 2017 - 09:56
mcjohn, on 10 august 2017 - 21:09, said:
Service scrie pe el! Un vecin al meu a avut exact aceeași problemă. Am uitat să fi filmat defectul! Cauza!? Motor fisurat! Motorul trage aer fals pe "undeva"! Cei de la service îi vor ghici fisura. Nu cred că o poți dibui tu. Succes! probabil ca era un motor in 2 timpi, ca numai la alea fisurile in carter sau neetanseitatile simeringurilor ambielajului produc modificarea raportului de amestec al combustibilului preparat de carburator (pentru ca alimentarea si ungerea motoarelor 2T se face prin carter) in cazul unui motor in 4 timpi, modificarea raportului de amestec se face doar daca sunt neetaseitati pe galeria de admisie adica, mai pe romaneste, daca trage aer fals prin spatele carburatorului, din cauza de garnituri defecte sau ceva fisuri la galerie-putin probabil.... asta se determina simplu cu un spray (de pornire/wd 40 ...etc) in timp ce merge motorul, se pulverizeaza cu atentie spray in spatele carburatorului, spre motor (fara a da in fata carburatorului, sa fie absorbit in motor pe calea normala) daca motorul isi schimba mersul e clar ca trage aer fals, daca nu, nu pentru reetansare se verifica garniturile si piesa deplastic ce tine loc de galerie de admisie/distantier/separator termic daca se constata ca garniturile trebuie schimbate si nu exista unele noi, se pot face garnitruri din clingherit/carton (carton care se poate presa, nu carton lucios) in cazul colegului, cel mai probabil este infundat circuitul primar de alimentare din carburator pusesem cu niste pagini in urma o schema de depanare a carburatoarelor care poate fi de ajutor Edited by draku, 11 August 2017 - 09:57. |
#3450
Posted 11 August 2017 - 16:49
Verifica si furtunul de alimentare,demontează si da cu spray de curatati
carburator si curata filtrul da aer.O sa fii uimit ce vine va functiona.Eu anm reglat si ralantiul mai mic putin . Edited by techmaster35, 11 August 2017 - 16:50. |
#3451
Posted 11 August 2017 - 21:01
multumesc pentru raspunsuri incerc maine daca am timp sa desfac carburatorul
|
#3452
Posted 13 August 2017 - 00:32
draku, on 11 august 2017 - 09:56, said: probabil ca era un motor in 2 timpi, ca numai la alea fisurile in carter sau neetanseitatile simeringurilor ambielajului produc modificarea raportului de amestec al combustibilului preparat de carburator (pentru ca alimentarea si ungerea motoarelor 2T se face prin carter) in cazul unui motor in 4 timpi, modificarea raportului de amestec se face doar daca sunt neetaseitati pe galeria de admisie adica, mai pe romaneste, daca trage aer fals prin spatele carburatorului, din cauza de garnituri defecte sau ceva fisuri la galerie-putin probabil.... Deci unde nu mă pricep, prefer să nu mă contrazic. Afirmațiile scrise anterior, au fost sugerate de către mecanicul ce acordă service-ul, în urma unei convorbiri telefonice. (Și-a dat și el cu părerea în urma descrieri făcute de mine). La fața locului, nu știu cum a fost rezolvată defecțiunea. Motorul, sigur este pe 4 timpi, cu 8 CP. Defectul a apărut după 3-4 ore de funcționare. Practic, motosapa a mers o zi, iar după vreo 1-2 luni, cînd a dat s-o pornească, a prezentat acest defect! Dacă a fost remediat și cum, nu știu! Acesta era utilajul despre care vorbeam. 2017_04_17__19_21_52.jpeg 87.78K 57 downloads |
#3454
Posted 28 August 2017 - 11:43
Pentru ca ma pregatesc de campania de toamna, scos cartofi si alte alea tocmai i-am făcut un cadou motosapei..
20170827_184649.jpg 528.4K
59 downloads
Maine urmeaza sa le montez pe roti. Are vreo 30-40 de kilograme o bucata din aia. Sper doar sa nu rup tractorul sau transmisia cu ele Suma respectelor, Alydor |
#3456
Posted 28 August 2017 - 14:15
mi-am facut 2 roti metalice cu 3 inele pe roata si 11 ghimpi in forma de V. Inelele au 48 cm in diametru. Spitele le-am facut din cornier. Tare bine mi-ar prinde niste greutati. As avea de unde sa iau niste discuri de frana de pe la microbuze. Acuma ma gandesc, e mai bine sa le umplu cu beton sau sa folosesc metal mai putin. Am facut si un plug de scos cartofii si am reusit sa scot cartofii fara sa incarc rotile cu ceva, dar la arat nu stiu cum sta treaba. Si daca tot veni vorba ce plug sa iau la motosapa mea de 8 cai ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users