Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Motosapa -partea a-III-a

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
9220 replies to this topic

#2503
eremialiviu

eremialiviu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.03.2017

 paul_pablo, on 24 martie 2017 - 07:13, said:

15w40 motor si t90 cutie. Sinteticile sunt pentru auto cu tacheti hidraulici si filtre de ulei. "Producatorii" de motosape mananca rahat cu uleiurile sa poata sa-si vanda marfa
am cumparat o motosapa ruris merge ok pe teren drept cand se inclina putin se opeste,ce se intampla?

#2504
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014
Ti-am scris in pm unde m-ai intrebat. Si colegii iti vor confirma acelasi lucru.
Succes

#2505
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009

 eremialiviu, on 24 martie 2017 - 11:05, said:

cand se inclina putin se opesteă
În botul ei, are o chestie isteață, care se numește "senzor de ulei".
Attached File  2017_03_24__11_29_-picsay.jpg   171.76K   50 downloads
Atunci cînd , brusc se modifică înclinația uleiul se înghesuie pe una dintre laturi și motorul se oprește.
E de preferat să se oprească motorul decît să distrugi cilindrul.
Mai bagă 50 g de ulei. Poate că e prea puțin și la orice denivelare ia cîte o pauză.

#2506
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013

 tinoalbertino, on 22 martie 2017 - 12:29, said:

1900
john daca e ok lasa l la cutie la masini nici nu se schimba :) cica numa se completeaza. la a mea le am de doi ani. si motor si cutie. oricum e mai bun ca un banal t90 clasic.

#2507
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,422
  • Înscris: 05.02.2009
Am mutat discuția pe uleiuri, ptr că văd că se lungește...
Mulțumesc ptr sugestii !

#2508
PetruBucovina

PetruBucovina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 14.01.2017
@XL700VA Am cumparat azi un plug de bilonat si am aruncat un blitz catre tata lu Proseries. Intr-adevar are comanda pt intoarcere din manete pt. fiecare roata, iar langa diferential se vede clar cum se duc cablurile de comanda catre fiecare cuplaj. Acuma daca la fiecare mana ai cateva manete, urmeaza sa mai scoata chinezii un volan ca la F1.

Attached Files



#2509
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Mda, are cam multe manete. Si te cam incurci in ele. Mai ales la virare la stanga. Pentru intoarcere la stanga fac urmatoarele manevre:
-apas ambreiajul (e pe stanga);
-pun cutia la punctul mort;
-apas apoi atat ambreiajul cat si maneta stanga de diferential;
-bag in viteza;
-eliberez usor ambreiajul, insa nu eliberez maneta de diferential;
Dupa toate astea motocultorul vireaza la stanga. Sa mai spun ca toate astea se fac cu maneta de siguranta apasata ... care e tot pe stanga.
Virajul la dreapta e mult mai lejer. Acolo doar apas ambreiajul, apas maneta dreapta a diferentialului , si elibereaz ambreiajul. Si gata vireaza la dreapta.
Ghinionul "virajului la stanga" e faptul ca atat maneta de ambreiaj cat si maneta de diferential stanga, sunt ... pe partea stanga. Cand am cumparat motocultorul, mi s-a spus clar sa apas maneta diferentialului numai cu utilajul oprit. Ca sa il opresc ar fi suficient sa apas ambreiajul. Insa maneta diferentialului fiind pe stanga, ca sa o apas si pe ea, trebuie sa dau drumul la ambreiaj. De aceea trebuie sa aduc cutia in punctul mort (altfel motocultorul o ia la fuga). Ca sa eliberez ambreiajul, si la urmatoarea miscare sa apas atat ambreiajul cat si maneta de diferential.
Din aceasta cauza, incerc sa evit pe cat posibil virajul la stanga. Cel de dreapta e mai lejer, acolo pot tine mana pe ambreiaj, deoarece maneta diferntial dreapta e in dreapta, si o pot apasa cu mana dreapta, nefiind nevoie sa folosesc mana stanga (care sta apasata pe ambreiaj).
Pare un pic complicat, dar tinand cont ca te ajuta enorm la intorsul utilajului cu freze ... ar fi groaznic de intors o namila de 200 kg cu freze. Deci intoarcerea e mult mai usoara decat la unul fara diferential.

Edited by XL700VA, 24 March 2017 - 17:54.


#2510
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Salut. Azi am intampinat o chestie la mine. Motorul nu vrea sa coboare sub 3000 ture. Maneta de acceleratie de pe ghidon are cursa completa, maneta corespondenta de pe motor la fel. Am incercat impingere manuala dar e la capat de cursa. Asta scoate din ecuatie cablul de acceleratie. Motorul merge perfect, am frezat cu el normal, fara probleme, dar pe drum scoate toate apele din mine ca trebuie sa fug dupa el. Pe drum, in mers normal avea undeva la 2000-2200 ture. Nu am umblat pe nicaieri, m-am uitat la carburator, am vazut doar un surub care ar putea fi de reglaj, la 2 ture stanga dreapta nu se intampla nimic. Daca ar fi infundat ceva ar trebui sa nu mai mearga, dar el merge bine. La maneta de pe ghidon, pozitia zero, care inainte oprea motorul acum are 3000 ture. daca dau pe la jumatatea cursei deja trece de 3600 si mai mult nu am dat. Posibil ceva la carburator, dar nu stiu sa umblu acolo.

#2511
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,029
  • Înscris: 20.12.2007

 XL700VA, on 24 martie 2017 - 17:41, said:

Mda, are cam multe manete. Si te cam incurci in ele. Mai ales la virare la stanga. Pentru intoarcere la stanga fac urmatoarele manevre:
-apas ambreiajul (e pe stanga);
-pun cutia la punctul mort;
-apas apoi atat ambreiajul cat si maneta stanga de diferential;
-bag in viteza;
-eliberez usor ambreiajul, insa nu eliberez maneta de diferential;
Dupa toate astea motocultorul vireaza la stanga. Sa mai spun ca toate astea se fac cu maneta de siguranta apasata ... care e tot pe stanga.
Virajul la dreapta e mult mai lejer. Acolo doar apas ambreiajul, apas maneta dreapta a diferentialului , si elibereaz ambreiajul. Si gata vireaza la dreapta.
Ghinionul "virajului la stanga" e faptul ca atat maneta de ambreiaj cat si maneta de diferential stanga, sunt ... pe partea stanga. Cand am cumparat motocultorul, mi s-a spus clar sa apas maneta diferentialului numai cu utilajul oprit. Ca sa il opresc ar fi suficient sa apas ambreiajul. Insa maneta diferentialului fiind pe stanga, ca sa o apas si pe ea, trebuie sa dau drumul la ambreiaj. De aceea trebuie sa aduc cutia in punctul mort (altfel motocultorul o ia la fuga). Ca sa eliberez ambreiajul, si la urmatoarea miscare sa apas atat ambreiajul cat si maneta de diferential.
Din aceasta cauza, incerc sa evit pe cat posibil virajul la stanga. Cel de dreapta e mai lejer, acolo pot tine mana pe ambreiaj, deoarece maneta diferntial dreapta e in dreapta, si o pot apasa cu mana dreapta, nefiind nevoie sa folosesc mana stanga (care sta apasata pe ambreiaj).
Pare un pic complicat, dar tinand cont ca te ajuta enorm la intorsul utilajului cu freze ... ar fi groaznic de intors o namila de 200 kg cu freze. Deci intoarcerea e mult mai usoara decat la unul fara diferential.
Pare chiar complicat la motocultoarele voastre !
La chinezoiul meu apas doar maneta stanga pentru viraj la stanga, aceeasi operatie si pentru viraj la dreapta.
Ambreiajul se decupleaza printr-o apasare cu degetul mare drept pe maneta,
Indiferent ca este pe roti de fier/cauciuc sau freze, manevra este simpla. Si are si asta peste 150kg .

#2512
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Ia vezi mătaluță să nu fie ieșit din locaș cămașa șufei de la accelerație... In felul acesta aveți accelerație mare la motor.

#2513
danchi

danchi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 17.03.2007
Azi am arat Posted Image
Structura de lucru  :
* moto 120kg  
*  Roti din janta de 13 toli cu beton
* plug facut din trupita de la "rusi" si teava patrata + cutit din foaie de arc Posted Image

Attached File  arat1.jpg   369.1K   130 downloads

Attached File  arat2.jpg   512.8K   128 downloads

Eu sunt multumit de rezultat Posted Image

Attached File  IMG00090.jpg   352.48K   109 downloads

Attached File  IMG00094.jpg   466.79K   98 downloads

PS : Am arat in doua lucatii diferite asa ca am pus poze din ambele Posted Image

Edited by danchi, 24 March 2017 - 20:38.


#2514
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Faina aratura!

#2515
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Ai facut treaba buna , dar trebuia sa mai astepti cateva zile , pamantul moale rau , la frezat ai imbulinato , daca se usuca tare .

#2516
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Ciprian, poti detalia un pic te rog unde anume sa ma uit?

#2517
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Cablul de acceleratie , pe capete , are intinzatoare cu surub si piulita de reglaj . Cprian , zice ca e posibil sa fi esit cablul din locasul lui , si sa stea pe cantul gaurii unde intra cablul de obicei . Este foarte posibil sa fie asa .

#2518
weed43

weed43

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 06.09.2007
@danchi - Ai ceva poze mai detaliate cu rotile si plugul?

#2519
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014
Daca s-a "desirat" cablul de acceleratie pe interiorul protectiei e mare posibilitatea sa-ti faca probleme.

#2520
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Nu cred ca e cablul. Cursa manetei de pe motor, carw e trasa de cablu e completa.

Am incercat si s-o imping manual mai mult dar nu vrea.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate