Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-III-a
Last Updated: Apr 19 2024 18:54, Started by
scaiba
, Apr 08 2016 20:16
·
193
#2503
Posted 24 March 2017 - 11:05
paul_pablo, on 24 martie 2017 - 07:13, said:
15w40 motor si t90 cutie. Sinteticile sunt pentru auto cu tacheti hidraulici si filtre de ulei. "Producatorii" de motosape mananca rahat cu uleiurile sa poata sa-si vanda marfa |
#2504
Posted 24 March 2017 - 11:07
Ti-am scris in pm unde m-ai intrebat. Si colegii iti vor confirma acelasi lucru.
Succes |
#2505
Posted 24 March 2017 - 11:45
eremialiviu, on 24 martie 2017 - 11:05, said:
cand se inclina putin se opesteă 2017_03_24__11_29_-picsay.jpg 171.76K 50 downloads Atunci cînd , brusc se modifică înclinația uleiul se înghesuie pe una dintre laturi și motorul se oprește. E de preferat să se oprească motorul decît să distrugi cilindrul. Mai bagă 50 g de ulei. Poate că e prea puțin și la orice denivelare ia cîte o pauză. |
#2506
Posted 24 March 2017 - 11:49
#2507
Posted 24 March 2017 - 12:52
Am mutat discuția pe uleiuri, ptr că văd că se lungește...
Mulțumesc ptr sugestii ! |
#2508
Posted 24 March 2017 - 17:04
@XL700VA Am cumparat azi un plug de bilonat si am aruncat un blitz catre tata lu Proseries. Intr-adevar are comanda pt intoarcere din manete pt. fiecare roata, iar langa diferential se vede clar cum se duc cablurile de comanda catre fiecare cuplaj. Acuma daca la fiecare mana ai cateva manete, urmeaza sa mai scoata chinezii un volan ca la F1.
Attached Files |
#2509
Posted 24 March 2017 - 17:41
Mda, are cam multe manete. Si te cam incurci in ele. Mai ales la virare la stanga. Pentru intoarcere la stanga fac urmatoarele manevre:
-apas ambreiajul (e pe stanga); -pun cutia la punctul mort; -apas apoi atat ambreiajul cat si maneta stanga de diferential; -bag in viteza; -eliberez usor ambreiajul, insa nu eliberez maneta de diferential; Dupa toate astea motocultorul vireaza la stanga. Sa mai spun ca toate astea se fac cu maneta de siguranta apasata ... care e tot pe stanga. Virajul la dreapta e mult mai lejer. Acolo doar apas ambreiajul, apas maneta dreapta a diferentialului , si elibereaz ambreiajul. Si gata vireaza la dreapta. Ghinionul "virajului la stanga" e faptul ca atat maneta de ambreiaj cat si maneta de diferential stanga, sunt ... pe partea stanga. Cand am cumparat motocultorul, mi s-a spus clar sa apas maneta diferentialului numai cu utilajul oprit. Ca sa il opresc ar fi suficient sa apas ambreiajul. Insa maneta diferentialului fiind pe stanga, ca sa o apas si pe ea, trebuie sa dau drumul la ambreiaj. De aceea trebuie sa aduc cutia in punctul mort (altfel motocultorul o ia la fuga). Ca sa eliberez ambreiajul, si la urmatoarea miscare sa apas atat ambreiajul cat si maneta de diferential. Din aceasta cauza, incerc sa evit pe cat posibil virajul la stanga. Cel de dreapta e mai lejer, acolo pot tine mana pe ambreiaj, deoarece maneta diferntial dreapta e in dreapta, si o pot apasa cu mana dreapta, nefiind nevoie sa folosesc mana stanga (care sta apasata pe ambreiaj). Pare un pic complicat, dar tinand cont ca te ajuta enorm la intorsul utilajului cu freze ... ar fi groaznic de intors o namila de 200 kg cu freze. Deci intoarcerea e mult mai usoara decat la unul fara diferential. Edited by XL700VA, 24 March 2017 - 17:54. |
#2510
Posted 24 March 2017 - 20:00
Salut. Azi am intampinat o chestie la mine. Motorul nu vrea sa coboare sub 3000 ture. Maneta de acceleratie de pe ghidon are cursa completa, maneta corespondenta de pe motor la fel. Am incercat impingere manuala dar e la capat de cursa. Asta scoate din ecuatie cablul de acceleratie. Motorul merge perfect, am frezat cu el normal, fara probleme, dar pe drum scoate toate apele din mine ca trebuie sa fug dupa el. Pe drum, in mers normal avea undeva la 2000-2200 ture. Nu am umblat pe nicaieri, m-am uitat la carburator, am vazut doar un surub care ar putea fi de reglaj, la 2 ture stanga dreapta nu se intampla nimic. Daca ar fi infundat ceva ar trebui sa nu mai mearga, dar el merge bine. La maneta de pe ghidon, pozitia zero, care inainte oprea motorul acum are 3000 ture. daca dau pe la jumatatea cursei deja trece de 3600 si mai mult nu am dat. Posibil ceva la carburator, dar nu stiu sa umblu acolo.
|
#2511
Posted 24 March 2017 - 20:21
XL700VA, on 24 martie 2017 - 17:41, said:
Mda, are cam multe manete. Si te cam incurci in ele. Mai ales la virare la stanga. Pentru intoarcere la stanga fac urmatoarele manevre: -apas ambreiajul (e pe stanga); -pun cutia la punctul mort; -apas apoi atat ambreiajul cat si maneta stanga de diferential; -bag in viteza; -eliberez usor ambreiajul, insa nu eliberez maneta de diferential; Dupa toate astea motocultorul vireaza la stanga. Sa mai spun ca toate astea se fac cu maneta de siguranta apasata ... care e tot pe stanga. Virajul la dreapta e mult mai lejer. Acolo doar apas ambreiajul, apas maneta dreapta a diferentialului , si elibereaz ambreiajul. Si gata vireaza la dreapta. Ghinionul "virajului la stanga" e faptul ca atat maneta de ambreiaj cat si maneta de diferential stanga, sunt ... pe partea stanga. Cand am cumparat motocultorul, mi s-a spus clar sa apas maneta diferentialului numai cu utilajul oprit. Ca sa il opresc ar fi suficient sa apas ambreiajul. Insa maneta diferentialului fiind pe stanga, ca sa o apas si pe ea, trebuie sa dau drumul la ambreiaj. De aceea trebuie sa aduc cutia in punctul mort (altfel motocultorul o ia la fuga). Ca sa eliberez ambreiajul, si la urmatoarea miscare sa apas atat ambreiajul cat si maneta de diferential. Din aceasta cauza, incerc sa evit pe cat posibil virajul la stanga. Cel de dreapta e mai lejer, acolo pot tine mana pe ambreiaj, deoarece maneta diferntial dreapta e in dreapta, si o pot apasa cu mana dreapta, nefiind nevoie sa folosesc mana stanga (care sta apasata pe ambreiaj). Pare un pic complicat, dar tinand cont ca te ajuta enorm la intorsul utilajului cu freze ... ar fi groaznic de intors o namila de 200 kg cu freze. Deci intoarcerea e mult mai usoara decat la unul fara diferential. La chinezoiul meu apas doar maneta stanga pentru viraj la stanga, aceeasi operatie si pentru viraj la dreapta. Ambreiajul se decupleaza printr-o apasare cu degetul mare drept pe maneta, Indiferent ca este pe roti de fier/cauciuc sau freze, manevra este simpla. Si are si asta peste 150kg . |
#2512
Posted 24 March 2017 - 20:22
Ia vezi mătaluță să nu fie ieșit din locaș cămașa șufei de la accelerație... In felul acesta aveți accelerație mare la motor.
|
|
#2513
Posted 24 March 2017 - 20:38
Azi am arat
Structura de lucru : * moto 120kg * Roti din janta de 13 toli cu beton * plug facut din trupita de la "rusi" si teava patrata + cutit din foaie de arc arat1.jpg 369.1K 130 downloads arat2.jpg 512.8K 128 downloads Eu sunt multumit de rezultat IMG00090.jpg 352.48K 109 downloads IMG00094.jpg 466.79K 98 downloads PS : Am arat in doua lucatii diferite asa ca am pus poze din ambele Edited by danchi, 24 March 2017 - 20:38. |
#2515
Posted 24 March 2017 - 20:56
Ai facut treaba buna , dar trebuia sa mai astepti cateva zile , pamantul moale rau , la frezat ai imbulinato , daca se usuca tare .
|
#2516
Posted 24 March 2017 - 21:52
Ciprian, poti detalia un pic te rog unde anume sa ma uit?
|
#2517
Posted 24 March 2017 - 22:13
Cablul de acceleratie , pe capete , are intinzatoare cu surub si piulita de reglaj . Cprian , zice ca e posibil sa fi esit cablul din locasul lui , si sa stea pe cantul gaurii unde intra cablul de obicei . Este foarte posibil sa fie asa .
|
|
#2518
Posted 24 March 2017 - 22:31
@danchi - Ai ceva poze mai detaliate cu rotile si plugul?
|
#2519
Posted 25 March 2017 - 07:34
Daca s-a "desirat" cablul de acceleratie pe interiorul protectiei e mare posibilitatea sa-ti faca probleme.
|
#2520
Posted 25 March 2017 - 07:43
Nu cred ca e cablul. Cursa manetei de pe motor, carw e trasa de cablu e completa.
Am incercat si s-o imping manual mai mult dar nu vrea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users