Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Leroy Merlin din Sun Plaza nu respectă clienții
Last Updated: Sep 17 2018 11:56, Started by
REAKKTOR
, Apr 08 2016 15:49
·
0
#38
Posted 09 April 2016 - 08:31
REAKKTOR, on 08 aprilie 2016 - 15:49, said:
Am fost să cumpăr ceva din Leroy Merlin aflat în Sun Plaza. În timp ce eram în magazin am scos telefonul şi am sunat acasă să întreb pe bunic dacă copilul a mâncat înainte să plece la şcoală. După ce am vorbit , am băgat telefonul înapoi de unde-l scosesem şi anume în buzunarul din partea dreaptă al gecii. Am luat ce aveam nevoie şi am mers la casă. După ce am plătit, când să ies , gardianul de la BGS aflat la ieşire împreună cu un angajat cu ecuson agăţat de gât , au venit la mine şi mi-au zis să le arăt bonul şi marfa cumpărată. Apoi, totul fiind ok , mi-au spus să scot ce mai am prin buzunare . Am scos din buzunarul stâng al gecii piesa cu care venisem la mine şi pe care gardianul de la BGS mi-a pus un sticker cu sigla magazinului când am intrat. Şi asta fiind ok, domnul cu ecuson de gât m-a întrebat direct dacă în buzunarul drept de la geacă nu am un produs de culoare neagră . Am băgat mâna şi am scos produsul de culoare neagră , adică telefonul . Când au văzut telefonul , mi-au dat marfa cumpărată şi bonul fiscal înapoi şi nu au zis nimic. Sunt de acord ,oamenii şi-au făcut datoria , dar nu era normal să zică : Ne cerem scuze , a fost o confuzie ! Cred că aşa era frumos . Nu mai merg acolo de acum . M-a deranjat că nu şi-au cerut scuze. Merg în Hornbach . Sau Dedeman , dar nu acolo . A spune "buna ziua", a multumi, a-si cere scuze pentru o eroare (e omenesc sa facem erori, toti facem) fac parte din ceea ce denumim comun bunul simt, sau "cei sapte ani de acasa". din nefericire am intalnit multi, neobisnuit de multi romani carora le lipseste bunul simt. Trist. Foarte bine faceti ca nu le mai calcati pragul. |
#39
Posted 09 April 2016 - 12:59
Oricum super/hypermarketurile au profit foarte mare si fac tot felul de manarii cu produsele. Ca sa nu mai vorbesc de sefii/managerii de magazine care 90% sunt niste cocalari aroganti si fitosi, plini de bani si cu masina de lux. Si de angajatii platiti cu alune. Deci daca un magazin ar merita sa fie furat in draci, sigur acela ar fi un hypermarket. Plus ca e si normal ca magazinele mari sa nu-si respecte clientii, ce le pasa lor de un client? Lasa ca vin alti "fraieri".
|
#40
Posted 09 April 2016 - 17:38
#41
Posted 09 April 2016 - 17:42
Da, bag prin buzunare. Mașini, apartamente, tot ce am, au fost furate din supermarketuri
Sent from my D5803 using Tapatalk |
#42
Posted 09 April 2016 - 18:03
Toata treaba sta in felul urmator.
Astea se intampla din cauza sefilor romani..pentru ca majoritatea romanilor care ajung sefi ar fute-o si pe ma-sa pentru cativa arginti in plus daca-i spune angajatorul strain. Imi pare rau ca trebuie sa spun asta....dar asta e adevaru. Edited by I2O, 09 April 2016 - 18:04. |
#43
Posted 09 April 2016 - 21:25
jericho, on 09 aprilie 2016 - 17:42, said:
Da, bag prin buzunare. Mașini, apartamente, tot ce am, au fost furate din supermarketuri Sent from my D5803 using Tapatalk Fie exagerezi si de fapt dai un sfat pe care nu l-ai pus in aplicare, fie l-ai pus in aplicare o data si a mers. In orice caz, puteai raspunde la o intrebare logica, de cate ori ti s-a intamplat si ti-a mers figura recomandata de tine. I2O, on 09 aprilie 2016 - 18:03, said:
Toata treaba sta in felul urmator. Astea se intampla din cauza sefilor romani..pentru ca majoritatea romanilor care ajung sefi ar fute-o si pe ma-sa pentru cativa arginti in plus daca-i spune angajatorul strain. Imi pare rau ca trebuie sa spun asta....dar asta e adevaru. Trebuie avut in vedere ca in alte tari se fura mult mai putin, si cand se fura, de multe ori tot de catre cetatenii romani (in pasaport cel putin...) se intampla. Deci si imperialistii straini sint nevoiti sa se adapteze. |
#44
Posted 09 April 2016 - 21:53
Citește legea 333 din 2003 și o sa vezi dacă vb serios sau nu
Sent from my D5803 using Tapatalk |
#45
Posted 09 April 2016 - 22:50
maxtron_69, on 09 aprilie 2016 - 21:25, said:
Era o intrebare logica dupa ce spui ca tu nu le arati niciodata si ca tot timpul raspunzi nu stiu cum... pe mine nu m-au controlat ever. Fie exagerezi si de fapt dai un sfat pe care nu l-ai pus in aplicare, fie l-ai pus in aplicare o data si a mers. In orice caz, puteai raspunde la o intrebare logica, de cate ori ti s-a intamplat si ti-a mers figura recomandata de tine. Deci te contrazici, intai spui ca sint de vina sefii romani si apoi spui ca angajatorul strain le spune sa se poarte asa. Trebuie avut in vedere ca in alte tari se fura mult mai putin, si cand se fura, de multe ori tot de catre cetatenii romani (in pasaport cel putin...) se intampla. Deci si imperialistii straini sint nevoiti sa se adapteze. Daca sefii romani ar avea si ei putina demnitate si ar spune angajatorilor straini ca nu se pot purta cu fratii lor ca si cu niste infactori alta ar fi situatia. Edited by I2O, 09 April 2016 - 22:51. |
#46
Posted 09 April 2016 - 22:50
|
#47
Posted 09 April 2016 - 22:54
Extraordinar, îți dai seama ce ai descoperit tu?
Sent from my D5803 using Tapatalk |
#49
Posted 09 April 2016 - 23:39
Dintre firmele de bricolaj Hornbach sunt cei mai civilizati. Rar s-a intamplat sa vad vreun agent de paza care se poarta urat.
La alte retele situatia este total diferita. O retea mai mica, rebranduita, are niste catei de paza foarte agresivi. Cand se aduna mai multi au curaj sa sara si la bataie in incinta magazinului. Pentru orice abuz/agresiune din partea firmelor de paza trebuie chemata Politia si ulterior depusa plangere. Cu un avocat bun vor fi dati in judecata atat golanii de la firmele de paza cat si reteaua de magazine. Cateva actiuni de acest gen ii vor cuminti atat pe comercianti cat si pe golanii artagosi. Nu uitati sa ii filmati de fiecare data cand se poarta agresiv. Instantele tin cont si de aceste inregistrari. Nu va bazati pe inregistrarile sistemelor de securitate ale magazinelor. |
#50
Posted 10 April 2016 - 10:11
terratec, on 09 aprilie 2016 - 23:39, said: Instantele tin cont si de aceste inregistrari. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r4Ig-1j_9Y4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 10 April 2016 - 11:00
|
#52
Posted 10 April 2016 - 12:34
Ești votantul perfect!
Fără cei ca tine, România n-ar fi putut fi furată în regim nonstop, deci țara te vrea la nivelul la care ești acum. Reprezinți practic viitorul plin de succesuri al perioadei 2030-2050. |
#53
Posted 17 April 2016 - 21:41
#54
Posted 24 April 2016 - 14:48
REAKKTOR, on 08 aprilie 2016 - 15:49, said:
Am fost să cumpăr ceva din Leroy Merlin aflat în Sun Plaza. În timp ce eram în magazin am scos telefonul şi am sunat acasă să întreb pe bunic dacă copilul a mâncat înainte să plece la şcoală. După ce am vorbit , am băgat telefonul înapoi de unde-l scosesem şi anume în buzunarul din partea dreaptă al gecii. Am luat ce aveam nevoie şi am mers la casă. După ce am plătit, când să ies , gardianul de la BGS aflat la ieşire împreună cu un angajat cu ecuson agăţat de gât , au venit la mine şi mi-au zis să le arăt bonul şi marfa cumpărată. Apoi, totul fiind ok , mi-au spus să scot ce mai am prin buzunare . Am scos din buzunarul stâng al gecii piesa cu care venisem la mine şi pe care gardianul de la BGS mi-a pus un sticker cu sigla magazinului când am intrat. Şi asta fiind ok, domnul cu ecuson de gât m-a întrebat direct dacă în buzunarul drept de la geacă nu am un produs de culoare neagră . Am băgat mâna şi am scos produsul de culoare neagră , adică telefonul . Când au văzut telefonul , mi-au dat marfa cumpărată şi bonul fiscal înapoi şi nu au zis nimic. Sunt de acord ,oamenii şi-au făcut datoria , dar nu era normal să zică : Ne cerem scuze , a fost o confuzie ! Cred că aşa era frumos . Nu mai merg acolo de acum . M-a deranjat că nu şi-au cerut scuze. Merg în Hornbach . Sau Dedeman , dar nu acolo . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users