Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Folositi patine cu rotile ,sunt bune pentru incepatori ?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Cenusareasa000

Cenusareasa000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 22.05.2015

View PostCenusareasa000, on 05 aprilie 2016 - 15:30, said:

Pacat ca le-ai aruncat...

Ce fel de role se gaseau de cumparat inainte de '89?? si cat costau?

#20
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,724
  • Înscris: 10.12.2006
http://olx.ro/oferta...html#4e74350289

#21
Cenusareasa000

Cenusareasa000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 22.05.2015

View PostMizu, on 05 aprilie 2016 - 15:53, said:


Fixate pe ghete ,nu se gaseau ,apropo ?

#22
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005

View Postunucelalalt, on 05 aprilie 2016 - 15:09, said: