Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Folositi patine cu rotile ,sunt bune pentru incepatori ?

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Cenusareasa000

Cenusareasa000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 22.05.2015
Eu n-am avut niciodata role de nici un fel,nici macar din cele cu rotile in copilarie, dar mi-as dori putina miscare ,insa sincer mi-e cam teama.
Cele moderne,inline,mi se par .....sport extrem Posted Image
O prietena mi-a recomandat patinele cu rotile ,clasice,ca au mai mare stabilitate. Plus ca arata foarte cool,vintage.

Ati avut / folosit vreodata acest model ?  Ceva branduri anume,de calitate,ce-mi puteti recomanda? Cum trebuie intretinute /partea mecanica,etc ? Merci anticipat !

Attached File  il_570xN.221683004.jpg   64.35K   11 downloads

Edited by Cenusareasa000, 05 April 2016 - 13:54.


#2
mofone

mofone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,007
  • Înscris: 30.08.2011
Sunt foarte greu de folosit, sunt total diferite de cele in linie. Nu recomand. Cele in linie sunt mult mai usor de folosit, in sensul ca directia e usor de schimbat. Cu cele din poza vei avea doua picioare (mai) mereu paralele.