Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Synology RS812
Last Updated: Apr 05 2016 19:57, Started by
lauredd
, Apr 04 2016 22:22
·
0
#1
Posted 04 April 2016 - 22:22
Buna seara,
Am nevoie de ajutor pentru a diagnostica o problema dar mai ales pentru a ma ajuta in rezolvarea ei . Am un Synology RS812 , cu DSM gen 5. cu 4 HDD 2TB in raid 5 ( Synology Hybrid Raid ) . https://global.downl..._RS8bay_enu.pdf Am oprit NAS ul pentru a-l curata de praf , l-am suflat si am scos mainboardul tot pentru curatare . Am introdus maiboardul inapoi , am prins suruburile . Am scos HDD 1 pt a curata de praf . Am introdus HDD la loc si am pornit NASul. Acum , in prima faza , am primit eroare de raid5 in degraded mode FARA a afisa in lista HDD 1 . Am stins NAS , crezind ca nu am introdus bine HDD in slot. Scot HDD1 si il introduc iar cu atentie, scot HDD4 sa vad diferentele, introduc si HDD4 in slot .... Mie imi pare OK , prinde corect in echipament , clema cade corect. Am repornit NAS si nu imi afiseaza NICI HDD1 , NICI HDD4 , Raid 5 in crashed mode. Deci nu mai este mountata partitia . Situatia este foarte ciudata pentru ca nici in loguri nu vad ca ar recunoaste/ activa HDD1 si 4 . Toate HDD sunt identice , serie pentru NAS, prezente in lista de compatibilitati a modelului. Evident ca datele sunt vitale ! Cum pot diagnostica si rezolva problema ? A, da, aveam si un LUN pentru niste VMWare |
#2
Posted 05 April 2016 - 04:44
Pune praful la loc si sigur merge
Lasand gluma la o parte, incearca sa iei legatura cu cei de la suport synology. De obicei raspund in timp util, ofera solutii corecte daca inteleg bine problema; eventual cer date de conectare remote pentru investigatii. Nu uita sa scoti in evidenta ca datele sunt vitale si pierderea lor este de neacceptat. |
#3
Posted 05 April 2016 - 09:55
Sigur ai pus in ordine HDD-urile, fiecare in locasul original?
|
#4
Posted 05 April 2016 - 19:28
nu stiu de ce te-a mancat sa scoti si mainboard-ul. De aici cred ca ti se trage, probabil a pierdut configuratia raid. Dar daca nu mai vede 2 hdd din 4 in raid 5 fara un spare, atunci iti cam iei adio de la date. Se mai pot recupera doar partial si in centre specializate pe bani grei.
|
#5
Posted 05 April 2016 - 19:57
Donc,
Problema a fost una hardware in sensul ca NAS a fost instalat aiurea de la inceput ( HDD nu erau prinse de tavite , tavitele indoite ) iar conectica NU se realiza corect . Am verificat si remontat HDD urile suficient de bine incat sa ridice un 'degraded state' si sa-mi permita accesul la date . Ceea ce este cu adevarat ciudat este ca HDD1 - stare 'neintializat' , HDD4 - stare 'system partition failed' , HDD2 si 3 normal si totusi datele accesibile . Asta mi-a permis sa le copiez pe un HDD extern ( copia 1 ) . Intre timp am dat catre copiere si cu copia 2 catre un alt NAS pentru utilizarea in regim de productie. Da, dcrst755, intr-adevar RAID 5 poate recupera doar dupa fail de un singur HDD . Cum raid este in degraded pot incerca o reparare de filesystem chiar din DSM . NU cred ca am pierdut date . [ https://i.imgur.com/0GT8943.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu stiu ce imi va propune synology ( am schimbat mailuri si logurile NAS cu ei ) Variantele pregatite daca esuam cu conectica : recuperare cu mdadm in PC ( https://www.synology...tion_using_a_PC / http://valentijn.sessink.nl/?p=557 ) sau UFSExplorer ( http://www.ufsexplorer.com/ ) - explicat mai pe larg aici : http://www.anandtech...-synology-nas/3 Edited by lauredd, 05 April 2016 - 20:05. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users