Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Smart Kid Watch Q50
Last Updated: Jan 30 2020 19:32, Started by
ervin8571
, Mar 31 2016 17:06
·
0
#19
Posted 08 September 2016 - 16:50
Uitandu-ma acum mai atent am descoperit ca sunt 2 versiuni diferite, A se vedea in poza atasata.
Primul e venit din China(dupa 30 zile, cost 90 lei) si mi-au mers setarile cu 123456 atat la setarea IP-ului cat si la apn! Cel venit din Turcia(dar comandat tot din china, deoarece a fost mai ieftin cu 30 lei, dar a durat dublu ca si timp, adica 60 zile) a trebuit sa-i fac setarile cu 523681 ! Attached Files |
#20
Posted 08 September 2016 - 17:49
Atentie: in cazul meu si pw,123456,ts# si pw,523681,ts# au raspuns identic la comenzi, ip-ul era setat corect dar E nu aparea. Prin urmare am facut urmaroarele lucruri:
- am setat din nou ip cu pw523681 si am primit raspunsul ok - am setat apn cu pw523681 (pw,523681,apn,net,,,#) si am primit confirmatea ca fiind ok - am oprit ceasul si l-am pornit din nou si surpriza a aparut E si totul e ok. Tin sa precizez ca am pus cartela prepay de Orange, de aceea nu e acelasi apn ca cel publicat mai sus. Multumesc tuturor si sper ca info-urile mele vor ajuta si pe alti. |
#21
Posted 08 September 2016 - 18:40
ura , imbinand ideile de aici cu insistentele mele a mers intr-un final cu : pw,523681,apn,internet.vodafone.com,,,# asta este apn corect pentru prepay vodafone, Va multumesc.
|
#22
Posted 08 September 2016 - 19:56
energyps2, on 08 septembrie 2016 - 17:49, said:
Atentie: in cazul meu si pw,123456,ts# si pw,523681,ts# au raspuns identic la comenzi, ip-ul era setat corect dar E nu aparea. Prin urmare am facut urmaroarele lucruri: - am setat din nou ip cu pw523681 si am primit raspunsul ok - am setat apn cu pw523681 (pw,523681,apn,net,,,#) si am primit confirmatea ca fiind ok - am oprit ceasul si l-am pornit din nou si surpriza a aparut E si totul e ok. Tin sa precizez ca am pus cartela prepay de Orange, de aceea nu e acelasi apn ca cel publicat mai sus. Multumesc tuturor si sper ca info-urile mele vor ajuta si pe alti. N-ar fi rau sa scri exact cum ai introdus apn-ul de orange ... nu multi stiu sa il caute ! Poate facem rost si de cel de telekom. |
#23
Posted 09 September 2016 - 07:45
Pai e scris in postul meu...
pw,523681,apn,net,,,# Edited by energyps2, 09 September 2016 - 07:43. |
#24
Posted 09 September 2016 - 13:26
#25
Posted 09 September 2016 - 14:28
#26
Posted 10 September 2016 - 15:57
pentru Vodafone prepay Smart Kid Watch Q60
pw,523681,ts# pw,523681,apn,live.vodafone.com,,,# Edited by cicioie, 10 September 2016 - 16:00. |
#27
Posted 11 September 2016 - 02:31
aceeas problema am si eu am facut toate setarile imi arata ,, E'' sus in colt dar cand intu in setari tot si vreau sa fac o setare tot ,, DEVICE IS OFLINE '' ma poate ajuta cineva voi celor care le merge cum ati facut ?
|
#28
Posted 11 September 2016 - 15:34
adrian0311tm, on 11 septembrie 2016 - 02:31, said:
aceeas problema am si eu am facut toate setarile imi arata ,, E'' sus in colt dar cand intu in setari tot si vreau sa fac o setare tot ,, DEVICE IS OFLINE '' ma poate ajuta cineva voi celor care le merge cum ati facut ? Ai setat si IP-ul pentru europa? |
|
#29
Posted 11 September 2016 - 16:17
DA AM SETAT . AM URMAT SFATURILE DE AICI DE PE FORUM SI A MERS , DAR IN MOMENTUL IN CARE INTRU IN SETARI IMI SPUNE CA DEVICE IS OFLINE SI NU STIU DE CE , CARTELA ESTE DE ORANGE MA GANDESC CA NU AR FI ASTA PROBLEMA SAU....
|
#30
Posted 12 September 2016 - 08:11
adrian0311tm, on 11 septembrie 2016 - 16:17, said:
DA AM SETAT . AM URMAT SFATURILE DE AICI DE PE FORUM SI A MERS , DAR IN MOMENTUL IN CARE INTRU IN SETARI IMI SPUNE CA DEVICE IS OFLINE SI NU STIU DE CE , CARTELA ESTE DE ORANGE MA GANDESC CA NU AR FI ASTA PROBLEMA SAU.... Nu stiu alte motive pentru care sa nu-ti mearga(din moment ce ai totul setat cum trebuie) ... doar ca are vreun defect hardware! Incearca si o conectare suplimentara prin Bluetooth Pune un print screen cu mesajul primit dupa ce trimiti tu mesaj cu pw,123456,ts# |
#31
Posted 12 September 2016 - 13:24
am facut si asta pw,123456,ts# si am observat ca odata imi da semnal gps o data nu exact cum ai spus se pare ca este o problema de la el , sa vad cum o remediez am sa ii contactez si sa vad ce spun .
multumesc mult pentru ajutor |
#32
Posted 12 September 2016 - 20:38
excentryc, on 08 septembrie 2016 - 16:17, said:
Baieti tocmai am aflat ca mai e un cod pentru "aparent" acelasi tip de telefon ! Am mai luat 2 telefoane-ceas dar din alta parte (tot din china) si mi le-a livrat din turcia , au facut 60 de zile pana la mine!!! La inceput am crezut ca sunt probleme cu ele dar am mai cautat pe net si am gasit acelasi produs cu al meu utilizand alt cod ! Probabil sunt mai multi producatori de acelasi model ! In loc de : pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# pentru setarea IP-ului trebuie sa folositi: pw,523681,ip,52.28.132.157,8001# la fel si pentru setarea apn-ului : pw,523681,apn,live.vodafone.com,,,# Sper sa va fie de folos ... in caz contrar mai cautam pe internet alte coduri de modificare! Mersi Frumos. La mine a mers cu 523681 PS pentru altii opriti si reporniti ceasul dupa introducerea codurilo MULTUMES INCA ODATA |
#33
Posted 21 September 2016 - 21:13
Salut! Problema mea e următoarea: am luat ceasul, am băgat SIM-ul, am descărcat și instalat aplicația. Fără să setez nimic au mers aproape toate funcțiile. Ce mă deranjează este că: 1. nu pot să introduc numere în Phone Book ( când salvez, stă în Modify... vreo 30 de secunde după care îmi afișează Device is offline) dacă ies din agendă când reintru îmi spune că n-are niciun număr setat. 2. locația afișată e la vreun kilometru de cea reală. În rest funcționează toate cele. Ceva sugestii, vă rog! Mulțumesc anticipat. P.S. Atâta timp cât ceasul comunică cu telefonul, am deci transmisie de date GPRS, mi-a fost temă să setez APN-ul conform celor arătate în postările anterioare, de frică să nu stric ceva. P.P.S. Unde intru și eu ca să văd setările ceasului (IP, APN, etc)?
Edited by D.C.L., 21 September 2016 - 21:15. |
|
#34
Posted 21 September 2016 - 21:19
Dacă nu îți arată E lângă semnal însemnă că nu ai net pe el, deci nu comunica, de aceea iti arată offline. Locația de un km distanță este pt ca iti folosește gprs și nu gps. Trebuie să fii cu el afară, in casă nu prinde gps.
|
#35
Posted 21 September 2016 - 22:18
setarile pentru ceas sunt prin comenzi nu ai cum sa vezi setarile de ,, ip apn '' daca citesti cu atentie postarile anterioare si urmezi pasi vei reusi , eu am reusit nu este greu doar atentie bafta
|
#36
Posted 22 September 2016 - 00:58
golazzo, on 21 septembrie 2016 - 21:19, said:
Dacă nu îți arată E lângă semnal însemnă că nu ai net pe el, deci nu comunica, de aceea iti arată offline. Locația de un km distanță este pt ca iti folosește gprs și nu gps. Trebuie să fii cu el afară, in casă nu prinde gps. Revenind, de unde opresc ceasul ca să nu consume energie pe timpul nopții? Am reușit doar din aplicație, dar din ceas, nu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users