Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
reclamatie service auto la RAR
Last Updated: Sep 11 2019 13:13, Started by
cebinee
, Mar 29 2016 12:34
·
0
#55
Posted 26 May 2017 - 19:38
Apropo de stirea:
fost director tehnic la Registrul Auto Roman (RAR) a fost condamnat la cinci ani de inchisoare pentru complicitate la abuz in serviciu, in dosarul legat de cumpararea unui teren supraevaluat, prejudiciul fiind estimat la peste un milion de euro, informeaza News.ro. - hotarare care nu este definitiva. - fapta s-a petrecut acum 9 ani In acelasi dosar fost director general al RAR, a primit o pedeapsa de cinci ani si sase luni de inchisoare pentru abuz in serviciu. Cei doi trebuie sa plateasca RAR suma de 876.610 de euro, reprezentand prejudiciul produs partii civile Regia Autonoma - Registrul Auto Roman. Asta mi se pare genial... Regia asta Autonoma lasa la discretia directorilor sa faca ce vor cu banii... nu au nevoie de consiliu de administratie pentru semnaturi pentru achizitii de 1 milion de euro si nici de juristi/contabili care sa verifice ca sint toate semnaturile pe contracte iar contabila transfera banii aia din contul RAR pe ochi frumosi... Respectivii or fi incasat diferenta dintre peste 1 milion si 876 de mii... au scapat, maruntisuri... Chiar sint curios daca se vor recupera banii. Am avut eu halucinatii sau am vazut un Porsche Cayenne si Audi A8 parcate in curtea interna a RAR? Sigur erau pe firma ca nu au astia salarii de asa ceva, nici macar directorii.... |
#56
Posted 29 May 2017 - 14:37
Nu au salarii dar mai nou spaga,pentru a evita 3 luni de asteptare pentru programarea la RAR,a ajuns sa depaseasca valoare fostului timbru de mediu...se invarte pe la 250E !!!
|
#57
Posted 29 May 2017 - 15:32
”A luat o dată o mită, acuma nu-i distrugem toată viaţa. Aşa a fost în tranziţie. Avem nevoie de un moment zero, o graţiere largă de la care să spunem «oameni buni, ştiţi ce se poate întâmpla, aşa că terminaţi cu hoţia!». Aşa, tensiunea va rămâne încă mulţi ani în societate şi v-aş mai spune un lucru: sunt şi chiar abuzuri”, a declarat Traian Băsescu, pentru TVR1.
Da, se pare ca e un abuz daca daca nu astepti la coada. Cineva trebuie sa organizeze treaba, un fel de sef, sa faca lista publica dinamica (intrari/iesiri) pe site cu limitare la nivel de CNP. Ca doar si lista cu service-urile auto are data din capul tabelului dinamica in rest lista se actualizeaza doar cind se aude unu' urlind pe la secretariatul RAR. Ca nu se putea face mai automata de atit. Transparenta minima = spaga maxima. Nu e greu de facut... din soft dar e mai usor sa iei spaga la greu! |
#58
Posted 28 June 2017 - 12:20
Cum se administreaza cel mai usor o firma? Seful semneaza tot. Adica chiar TOT...nu conteaza ca nu-l priveste problema, raspunsul... daca doar el semneaza doar EL poate fi tras la raspundere!
|
#59
Posted 28 June 2017 - 22:37
Hai mai, ca documentul excel de pe sitetul RaR nu trebuie semnat, ca e asumat de conducere ca doar e pe siteul lor. Si ce daca are greseli, e omeneste sa gresesti iar un soft care sa valideze datele introduse nu poti sa faci fara 800 mii eur0.
Lista produselor cu certificate de conformitate RAR-OCP în termen de valabilitate. Antigel pentru uz auto, marca LA BORE`X 3855/25.07.17 Certificat/Data Astia au inceput sa autorizeze si in avans... probabil primul lot e la fermentat acum sa se umple cu OAT si fix pe 25 pleaca camionul plin din fabrica. Al naibii producator de la Ploiesti... face fix antigel rosu. Si fraierii de la Opel il aduc pe al lor Cool, Dex Cool toocmai din Belgia. Nu mai bine il produci, nationalist, acoli la tine in curte si il vinzi in bidon de Opel... ca doar nu au nevoie ei de sigla GM |
#60
Posted 09 August 2017 - 12:38
Ce face RAR-ul dupa ce iti raspunde cu nimic la toate incercarile de a obtine un raspuns?
Ca de acum inainte nu-mi va mai raspunde sau imi va raspunde ca mi-a raspuns deja. Ciudat, eu am intrebat de ce in lista lor cu produse autorizate la vinzare in Romania nu apare si codul produsului asa cum e trecut de catre Producator pe bidon iar ei mi-au raspuns ca nu conteaza culoarea produsului. Pai atunci de ce se mai obosesc aia sa treaca in factura ca antigelul e rosu? Pe cuvintul meu ca nu ma intereseaza culoarea! |
#61
Posted 18 January 2018 - 09:26
bolo, on 29 mai 2017 - 14:37, said:
Nu au salarii dar mai nou spaga,pentru a evita 3 luni de asteptare pentru programarea la RAR,a ajuns sa depaseasca valoare fostului timbru de mediu...se invarte pe la 250E !!! Unde, la Registrul Amantilor Rebeli? uite articol aici: caracatita-de-la-registrul-auto-roman-sinecuri-pile-si-amantlacuri Cine vrei sa ii invete pe angajatii RAR ce e aia etica sau standard ISO, cineva care nu e in stare sa aiba grija nici macar de imaginea publica si viitorul propriu? Devine evident faptul ca banii prea multi intuneca mintile oamenilor! |
#62
Posted 03 November 2018 - 02:03
A mai reclamat cineva pana acum la ANPC extraordinara nesimtire a service-urilor de a pune timpi de manopera total inventati pentru diverse operatiuni? Mi se pare jignitor la adresa noastra ca oameni care mergem in service sa stam 2 ore si sa ni se factureze 6, de exemplu. Doar pentru ca "atat e stabilit timpul pt operatiunea x". Un timp de care cred ca nu are nevoie nici un ciung sa faca operatiunea folosindu-se exclusiv de gura sau ceva de genu.
|
#63
Posted 03 November 2018 - 06:09
Extraordinara nesimtire se numeste normativ, si este singura chestie care opreste service-ul sa-ti factureze ore din burta. Ore care sper ca realizezi in avantajul cui ar fi.
Asa, timpul normat pentru schimbat placute de frina de exemplu, este acelasi si la Logan, si la Mercedes, difera doar pretul unitar. Dar tu poti reclama, merita sa rîda si oamenii aia din cind in cind. |
#64
Posted 04 November 2018 - 20:15
|
#65
Posted 06 November 2018 - 07:23
dan78rom, on 03 noiembrie 2018 - 06:09, said:
Extraordinara nesimtire se numeste normativ, si este singura chestie care opreste service-ul sa-ti factureze ore din burta. Ore care sper ca realizezi in avantajul cui ar fi. Asa, timpul normat pentru schimbat placute de frina de exemplu, este acelasi si la Logan, si la Mercedes, difera doar pretul unitar. Dar tu poti reclama, merita sa rîda si oamenii aia din cind in cind. |
#66
Posted 06 November 2018 - 08:53
Da domnule, este normal. Ti se factureaza orele din normativ, nu cele lucrate efectiv. Asa functioneaza un service auto dintotdeauna.
|
#67
Posted 07 November 2018 - 15:16
Si totusi cine stabileste acel "normativ"? Conform caror masuratori/calcule? La fel de bine poate sa puna in normativ ca umplerea recipientului cu lichid de parbriz dureaza 2 ore. Calculat cu 120 de lei ora cum e manopera la Renault - tocmai ai dat 240 de lei pentru ca cineva ti-a turnat in 2 minute niste lichid de parbriz.
Nu ar trebui ca in acel normativ timpii sa fie pusi in urma stabilirii unor timpi reali de lucru pentru respectivele operatii? Mecanicul ce a lucrat la masina mea 2 ore - fiind facturat 6 - a mai avut inca 6 ore de lucru pe ziua respectiva. Daca la fiecare 2 ore s-au mai facturat de catre renault tot cate 6 - rezulta ca un mecanic de la ei lucreaza pe zi 24 de ore. Mi se pare o nesimtire iesita din comun si e incredibil ca asa ceva e tolerat de organele de control din Romania. Eu nu am nimic impotriva sa platesc unui om timpul muncit conform cu pretul stabilit de el. Nu m-am plans ca e 120 de lei ora de manopera. Dar cand sunt furat cu nesimtire cu singurul argument - "asa e in normativ" - de parca normativul ala a fost picat din cer, atunci nu cred ca mai e ok. |
#68
Posted 07 November 2018 - 18:30
dan78rom, on 06 noiembrie 2018 - 08:53, said:
Da domnule, este normal. Ti se factureaza orele din normativ, nu cele lucrate efectiv. Asa functioneaza un service auto dintotdeauna. |
#69
Posted 08 November 2018 - 08:54
Bai, sinteti culmea ca sa nu spun altfel!
Toate masinile sint noi in opinia voastra? Dar cind da de un surub gripat mecanicul ala, si lucreaza o jumatate de zi sa-l scoata fara sa strice altceva? Si atunci v-ar conveni sa platiti ora efectiva? Normativul este dat de producatorul masinii, nu de seful de service, si daca ai impresia ca-s prea multe ore facturate, poti merge la zisul sef, sa consulti normativul. Nu va convine, puneti baieti mina pe chei, si reparati-va singuri troacele. Asa nu va mai fura nimeni. |
|
#70
Posted 11 September 2019 - 13:13
bolo, on 29 mai 2017 - 14:37, said:
Nu au salarii dar mai nou spaga,pentru a evita 3 luni de asteptare pentru programarea la RAR,a ajuns sa depaseasca valoare fostului timbru de mediu...se invarte pe la 250E !!! Hai ca in 2 ani dosarul a fost gata: Zeci de perchezitii la angajati din Registrul Auto Român si din Ministerul de Interne suspectati ca falsificau datele pentru înmatricularea masinilor / Mita era ascunsa în torpedou sau în scrumiera Potrivit sursei citate, în perioada 2017-2019, politistul a facut tranzactii cu autoturisme second- hand, fara ca veniturile obtinute sa fie declarate. El ar fi fost sprijinit de persoane fizice si functionari... Surse judiciare au declarat pentru Mediafax ca politistii si reprezentantii RAR vizasi de ancheta sunt suspectati ca înmatriculau masini cu probleme tehnice sau peste rând. https://www.hotnews....a-masinilor.htm |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users