Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

reclamatie service auto la RAR

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
in fond care este problema ta? dar pe bune acum. zi cu ce te-a rupt erebus? ca eu inca sunt nelamurit.

#38
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Threadul asta e despre RAR.

Cum nu as vrea sa-ti spun sa citesti posturile mele ca sa intelegi as vrea sa iti recomand sa citesti o carte in schimb: Cloud Atlas, de David Mitchell (pentru versiunea rapida exista si varianta sa vezi filmul)

Pe urma poate ai sa intelegi de ce am folosit un Thread existent pe forum in legatura cu reclamatia impotrriva Erebus

#39
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
eu vad ca ai deschis 4 threaduri pentru aceeasi problema..durerea ta legata de erebus.

#40
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Ok, inteleg ca nu iti place sa citesti carti desi semnatura ta indica altceva.
Te las pe tine sa faci rezumatul, se pare ca nu ai inteles ce e TSB.

#41
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
scrie cumva in Cloud Atlas, de David Mitchell despre RAR? nu! atunci?
parca topicul asta este despre RAR, celalalt despre ANPC, altul despre Opel romania, altul despre cat de tepari sunt erebus (toate cele 4 tratand fix aceeasi problema) , si nu vrem sa recunoastem nici in ruptul capului ca dupa ceva ani o masina nu mai este noua si incepe sa-i cedeze diverse.

iti urez multa bafta in actiunile tale.

#42
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Si E. Burke? Cum l-ai ales?

Hai ca fac eu rezumatul, lasa masina mea sa-si vada de drumul ei.

Am pornit de la o reclamatie impotriva unui service autorizat Opel care nu-si face treaba si... pentru ca nu are cine sa medieze problema (RAR sau Opel) am ajuns
sa aflu cit de usor e sa "stresezi" masina in service-ul autorizat care nu are camere de supraveghere, care are ISO 9001 dar nu e valid, care inca nu stiu daca avea inginer angajat care sa faca verificarile finale, folosind chiar buletinele tehnice de grup scrise ca sa "ajute", pentru a face clientul sa se reintoarca cu masina in service si sa ii propuna sa schimbe ce le "tuna" lor.

Desi tineam minte de cind am primit masina, am re-citit in manualul masinii ca nu este prevazut un interval de schimb pentru antigel. Opel mi-a confirmat pe email ca manualul e corect asa, ca nu se schimba ci doar verifica dar refuza sa ne spuna si noua cum sa "verificam". Ceea ce evident este gresit: exista o lege in Romania care obliga Opel sa furnizeze toate informatiile relevante: trebuie sa stim si noi cum se verifica antigelul intr-un service autorizat Opel avind in vedere ca e valabil pinaa.. nu mai e valabil iar mecanicii priceputi in serviceurile astea autorizate nu mai exista (cred ca ar fi absurd sa mai si pretentia sa aiba si specializare la grup asa cum isi fac reclama)

In final am remarcat si faptul ca antigelul Dex Cool vindut de serviceul autorizat Opel este rosu, e trecut si in factura si se vedea si cind l-am scos din radiator, pe eticheta produsului e trecut doar agentul anti-inghet si atit - desi in documentatia gasita pe internet pe site-ul din Germani, scrie  compozitia completa si ca e.. portocaliu - pentru exact acelasi cod de produs trecut in factura pe care am primit-o de la service.

Hai ca a inceput meciul: HAI ....!!!

Edited by cebinee, 11 June 2016 - 21:16.


#43
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Si totusi AlinE, pentru ca m-ai intrebat indirect, crezi ca cei de la RAR citesc forumul asta?

De ce nu? Au o publicatie lunara de specialitate, Auto Test ceea ce inseamna ca au reporteri, editori... oameni care se informeaza permanent in cautarea de subiecte care ar putea fi incluse in revista lor. Au chiar si pagina pe Facebook cu 2000 de likeuri.

Crezi ca e prea mult sa cer sa includa intr-un numar viitor al lor niste articole referitoare la TSB, antigel... pentru ca vrem si noi sa stim ceva sigur.

#44
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Hai sa vedem ce scrie pe site-ul RAR, pun pariu ca asta indica faptul ca si ei au ISO 9001:

http://www.rarom.ro/?page_id=708


Astfel, din punct de vedere tehnic inspectorul RAR DSP oferă informaţii privind:
– procesul de certificare produse;
– procesul de autorizare a unităţilor, care desfăşoară activităţi de reparaţii, reglaje şi verificări auto;
– procesul de efectuare a inspecţiei tehnice a autovehiculelor;
– procesul de omologare internaţională a componentelor auto, conform Regulamentului ECE ONU şi Directivelor europene;
iar, din punct de vedere juridic prin actul de control se aplică şi se respectă prevederile legislaţiei din domeniu.

Inspectorul asigură în orice condiţii stabilitatea şi finalitatea actului de control menit să contribuie scopului propus, cu respectul şi grija cuvenită pentru prevederile legii şi pentru siguranţa consumatorilor.

Politica pe care Registrul Auto Român, prin Departamentul Supraveghere de Piaţă (DSP), o dezvoltă în ceea ce priveşte activitatea de control, se fundamentează pe următoarele obiective generale:
1. asigurarea eficientă a supravegherii de piaţă destinată garantării unui nivel ridicat de protecţie a consumatorilor.
2. aplicarea legislaţiei existe din domeniul auto, armonizată cu aquis-ul comunitar impune verificarea respectării acesteia prin efectuarea de controale pe piaţa produselor şi serviciilor auto la producători, importatori, distribuitori, prestatori de servicii.
3. întărirea activităţii de informare şi educare a consumatorilor.

Documentul oficial primit de mine continea doar punctul de vedere al service-ului (copy/paste), fara sa reiasa daca cei de la RAR DSP au facut ceva.

Am sunat si am incercat sa port o discutie argumentata si mi s-a raspuns ca "nu trebuie sa stiu eu ce legi aplica ei"

Ei bine, am refacut a 3-a oara reclamatia catre RAR, am adaugat nereguli noi plus le-am aratat neregulile din raspunsul lor.


E ca in povesti, de data asta sper sa iasa bine. Reclami zmeului ca greseste :D

Edited by cebinee, 22 June 2016 - 21:13.


#45
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Registrul Auto, aceasta "autoritate de necontestat" dupa cum spunea mai marele lor pe FB, sa fim seriosi, lucreaza pentru Ministerul Transporturilor si nu pentru romani. In primul rind de ce trebuie sa aiba un profit atit de mare... si daca tot e profit de ce nu-l doneaza? Ca doar nu sta MT-ul (sau bugetul de stat) in banii strinsi de la serviceuri... Plus ca daca ai buget prea mare ajungi sa-l cheltuiesti aiurea (imi aduc aminte de cazul Necolaiciuc). Ma intreb cit or mai costa rechizitele in ziua de azi? Sau un audit extern perpetuu...

   Oamenii care lucreaza la RAR, inginerii, stiu sa-si faca foarte bine treaba dar atita timp cit nu o sa isi asume validarea legislatiei emise de catre MT nu vor face altceva decit jocurile altora.

   O sa dau un exemplu simplu din comunicatul de presa emis de curind: "Registrul Auto Român a sancţionat într-o săptămână peste 80 de service-uri auto, într-o acţiune de control tematic a Departamentului Supraveghere Piaţă."
"Pe lista neconformităţilor găsite la faţa locului se numără:
- lucrări de reparaţii auto fără autorizaţie tehnică sau în afara domeniului autorizat,
- neefectuarea şi nemenţinerea dovezilor sau neînregistrarea rezultatelor inspecţiilor finale,
- nerespectarea prevederilor legale privind acordarea garanţiei la lucrările efectuate, respectiv a certificatelor de garanţie,
- nemenţinerea condiţiilor iniţiale de autorizare (lipsă verificări metrologice, atestat şef service expirat, lipsă personal calificat şi instruit),
- sau autorizaţii expirate."

   Hai sa fim seriosi, nu trebuie sa te duci la fata locului ca sa afli ca are autorizatia expirata. La ce si-au consolidat baza de date de la sediu? Sau nu pastreaza in sistem data de expirare a autorizatiilor ca pe site-ul de care sint atit de mindri nu apare cind afisezi un service.
   "Neefectuarea şi nemenţinerea dovezilor sau neînregistrarea rezultatelor inspecţiilor finale" - ha ha... n-am mai auzit o exprimare asa imbirligata. Daca i-ar fi interesat aspectul asta atunci aveau grija sa oblige serviceurile sa-i dea direct clientului acea dovada, semnata si stampilata... Dar miza e mare: serviceul trebuie sa aiba om angajat pentru asa ceva iar acela trebuie sa-si asume munca facuta de catre mecanici. Nu zic, probabil e greu... dar... sa nu ne mai "arunce praf in ochi"... sa ne spuna clar ca atunci cind duci masina in service trebuie sa stai linga ea ca nu stii cine ti-o "repara".


As putea sa comentez si celelalte puncte, dar ca de obicei presupun ca nu intereseaza pe nimeni.

A mai dat RAR anul trecut un comunicat de presa, http://floteauto.ro/...rvice-uri-auto/, si apoi l-au retras, e distractiv sa-l citesti si pe ala.
Poate il retrag si pe acesta si ne scriu si ei ceva care sa ne readuca increderea in serviceurile auto.

Edited by cebinee, 06 April 2017 - 21:45.


#46
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Pentru cei care nu au inteles cit de importanta este posibilitatea donarii unor sume de bani.

   Regiile de acest fel lucreaza pe baza de buget aprobat... care buget trebuie cheltuit pina la sfirsitul anului pentru ca altfel se redirectioneza la profit sau la bugetul pentru anul urmator.

   Daca sa spunem ca pina in decembrie nu reusesc sa cheltuiasca bugetul de Protocol... atunci ei are avea de ales, ar pune in balanta: sa faca o donatie catre niste batrini fara venituri dintr-un azil, o mica bucurie de sarbatori sau sa cheltuiasca banii pe bautura si mai ce. Poate ii tremura putin mina celui care semneaza achizitiile respective stiind ca nici anul asta nu o sa mai ramine niste firmituri pentru cei nevoiasi din marele lor profit.

  AlinEe, mai esti pe aici?
  Am incercat sa-mi pun si eu semnatura ca a ta, dar am descoperit ca trebuie sa ai nu stiu cite posturi ca sa poti face asta. De parca numarul lor conteaza.

Daca ar trebui sa iti consolidezi baza, 850.000 euro ti s-ar parea o suma rezonabila? Naiba stie, n-am vazut caietul de sarcini... Dar daca ar trebui sa iti consolidezi un sediu in provincie, 2.800.000 euro crezi ca ti-ar ajunge? Ce ai putea sa construiesti de banii aia? Si tine cont... ca trebuie sa lucrezi simultan la mai multe sedii, in judete diferite, vestea buna e ca fiecare are alocata o suma asemanatoare. Nimic nou sub soare: prostii muncesc iar altii se imbogatesc.


Democracy is not a free ride, man. (Fair Game - 2010)


Edited by cebinee, 08 April 2017 - 15:32.


#47
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Hai ca am gasit:

In 2016 RAR cumpara pentru 3,95 milioane de lei, fara TVA:
"implementarea în cadrul RAR a unui sistem informatic integrat hardware și software de baze de date, optimizat, capabil să asigure disponibilitate, performanță ridicată, scalabilitate, să gestioneze multiple baze de date consolidate, în vederea reducerii costurilor de suport și mentenanță, administrare centralizată și ușoară, în concordanță cu evoluția sistemelor de gestiune a bazelor de date relaționale către o arhitectură modernă", se arată în caietul de sarcini al licitației."

Pe 22 martie 2017:
"Se pare că au căzut niște servere la București, iar softul prin care se lucrează nu funcționează din această cauză. Se pare că această problemă este la toate instituțiile din țară, nu doar la noi”, a declarat...""... si a durat... 5 ore. Asta e, suportul de 16.000 euro pe an atit a putut de banii aia.

Se pare ca s-au zgircit la bani si nu au inclus si testare scenariu recovery ca daca stiau ca o sa dureze 5 ore ar mai fi pus citiva mil` lei sa mearga "ca unsa" replicarea.

Nici reteaua WiFi extinsa pentru doar 35.000 euro nu a fost de folos... semnalul nu "batea" pina in Voluntari iar "pachetul CISCO" de, culmea, tot 35.000 euro a fost suprasolicitat prin lipsa traficului. Desigur e posibil sa fi picat EMC-ul... de, hai mai, tot 35.000 euro.

Daca va place cu masini pot sa va spun si despre furgonete (astea nu costa doar :D 35...)

In timpul asta... "usa aia de la casieria RAR Cluj scartie si se taraste pe jos..." dupa cum am citit intr-un comentariu, se pare ca RAR Cluj "nu reusea sa atraga niste fonduri incat sa nu-ti strici masina cand mergi la jegul ala de locatie. Pentru angajatii de pe rampe, jos palaria, respectuosi... pacat de administratie.". Cam asta spuneam si eu...

#48
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Cind are loc un asemenea incident, de 5 ore, se face un raport intern care stabileste cauza, cine sint cei responsabili de rezolvarea lui si ce actiuni au intreprins si ce masuri vor fi luate pentru a nu se repeta.

   Biroul de presă emite un comunicat in care isi cere scuze politicos si ne spune macar asa de fatada ce problema a fost.

   Daca nu-l au... e cam nasol... halal ISO 9001 si la RAR si cica mai sint la rindul lor si Organism de Certificare pentru altii!

#49
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Pai de ce halal ISO ca doar nu exista mai multe variante? Care e explicatia?
Pai hai sa vedem:
- RAR are acreditare SR EN ISO 9001 dar nu scrie nicaieri de la cine o au
- sa presupunem ca o au de la MRC (Miscarea Romana pentru Calitate) o firma cu sediul in Craiova care sint acreditati de catre RENAR (Organismul National de Acreditare)
- RENAR nu afiseaza pe site de la cine are acreditarea. De ce?

Te sperii daca citesti pe net cite probleme au cei de la BRML, MRC, RENAR, etc...

Pai s-au intrebat si altii (oficiali) de ce RENAR nu spune unde e acreditata?... si au transmis intrebarea (oficiala) - catre Primul Ministru - care a raspuns cu raspunsul primit de la Ministerului Economiei in loc sa citeasca acel raspuns si sa-l traga la raspundere pe ministrul de resort de raspunsul in... "dorul lelii".
Macar in actele lor "la nivel inalt" sa se comporte ca niste conducatori nu ca niste "intermediari" - va dati seama ca toate documentele alea trec doar prin secretariate si sint semnate "automat" cu o stampila albastra.
Dovezi?
raspunsul r3041B prezent pe net: Nu exista prevederi legale pentru a face publica pe site lista evaluatorilor.

Mai lasati site-ul in pace as spune eu (stim deja ca nu are nici o valoare juridica)... macar in documentele interne scrieti care sint firmele alea. Lasati impresia la fel de bine ca nu ii acrediteaza nimeni sau mai rau ca cei care ii acrediteaza de fapt nu vor sa fie asociati cu RENAR. Cu alte cuvinte exista ISO de Romania!

Si, ca sa ma intorc la RAR, daca dau asa de bine pe Facebook cu prezenta lor si au profit atit de mare - de ce nu isi iau ISO 9001 de la Price, sigur le-ar face un discount pentru client fidel.

Cred ca am terminat analiza: haosul de SUS se transmite in JOS, logica de JOS ajunge ilogica SUS! :D

#50
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Si ce e frumos la ISO asta... ca actioneaza in cascada ca piesele de domino care cad una peste alta.

Am reclamat la RAR si ANPC (care si ele au ISO) ca service-ul unde am fost cu masina isi face reclama pe site si in factura ca are ISO... dar acesta era expirat de ani buni... le-am dat si dovada ca sa nu trebuiasca sa se miste din birou.
Si... nu au facut nimic... dupa parerea mea ANPC-ul trebuia sa-i dea amenda service-ului pentru reclama mincinoasa iar RAR-ul sa-l inchida pe ce motiv vor ei (de ex. lipsa de profesionalism, gaseau ei un articol). Si trebuiau sa faca si public acest lucru pentru a fi un semnal si pentru alte serviceuri.

Mi se pare utila informatia ca Cerinta obligatorie pentru contracte publice este sa ai ISO. Ma intreb cite firme de constructie din provincie au ISO Posted Image

Lumea reclama si reclama si DIRECTORII rar si anpc PETREC linistiti: MRC garanteaza pentru ei.
Frate, in ce tara traim, Miscarea Romana pentru Calitate - zici ca e o gluma de prost gust. Poate nemiscarea....


Pentru cine nu stie ce trebuia sa faca RAR-ul atunci cind au avut incidentul de 5 ore.
O companie care decide sa implementeze si sa respecte un standard ISO, aceasta decizie reprezinta un angajament voluntar pentru imbunatatire continua si dezvoltare. RAR-ul a inteles ca trebuie sa-si faca pagina pe Facebook si o revista auto care sa publice poze cu angajatii pe jumatate de pagina.

Cine stie cu adevarat ISO stie si obiectivele AMDEC, printre altele: • creşterea nivelului de comunicare între compartimente de muncă, persoane, nivele ierarhice.
Adica atunci cind ai o problema anunti... nu astepti sa fii inj,,, cautat. De directorii din tara, de fraierii care si-au facut programare si asteapa "cu nervii" intinsi...

Edited by cebinee, 20 April 2017 - 19:04.


#51
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Din bancurile seci de pe aria de Fun:

Legea lui Imbesi, a conservarii murdariei
Pentru ca ceva sa devina curat, altceva trebuie sa devina murdar.
Extensia lui Freeman
...dar poti murdari totul, fara sa cureti nimic.

#52
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
O sa inchei aici postarile despre RAr dar nu inainte de... SHOCK!!!! cum ar spune RomanitaTeVe fara pic de cancan.
   De miine sint detasat pe alt proiect.


ANPC si RAR - Stan si Bran de Romania - unul isi asuma fara sa semneze, altul semneaza fara sa-si asume... NIMIC!
Scenariul si vinovatul si singura speranta: RENAR!  Sa 0 putem face din nou, mai bine!

   De unde dorinta celor de la RAr sa dea atit de bine pe Facebook, sa participe la Saloane Auto, sa aiba o revista? Cred ca au inteles gresit ce e aia marketing in cazul lor. Ei cred ca daca isi fac un cerc de prieteni, daca promoveaza persoane publice, daca ne prezinta masini bengoase in revista lor vor avea o "aura" de companie emblema a Romaniei. De fapt marketingul lor e un fel de glazura violeta pusa peste o cutie de rahat pe o farfurie pe masa. Cel putin pina nu o sa ne convinga ca sint in stare sa-si faca treaba doar atit vor fi: o cutie!

   As putea incerca sa gasesc o explicatie de ce nu-si fac treaba - dar e nevoie de "stomac" pentru asta, sa nu distrugem de tot aura lor. O sa fiu lenes si o sa scriu ce e mai usor: cum fac ei "mai" eficient nimic!

   Regulile dupa care functioneaza institutiile (sistemele) sint de bun simt. Niste oameni "luminati" au stat si au scris la ele iar cei care le aplica trebuie sa ajute la perfectionarea lor (despre asta e vorba atunci cind te angajezi sa ai ISO). Sistemul functioneaza in toata lumea dar ... cu exceptii. Intr-o institutie tipic romaneasca in care lucreaza doar injineri plus "companioanele lor" fara un manager adevarat inginerii vor face, dupa cum spuneam, tipic romanesc, in asa fel incit sa ocoleasca sistemul.
   Daca citesti cu atentie raspunsul pe care il primesti de la RAr (e pe prima pagina a acestui post) realizezi ca nu s-a intimplat nimic. Singurul lucru care iti sare in atentie este ca maRele director RAr ti-a raspuns tie personal.
  Pai sa vedem:
  Atunci cind faci reclamatie la RAr aceasta este investigata de catre DSP - Departamentul Supraveghere Piata - niste oameni numiti acolo de catre Ministerul Transporturilor si care deci nu sint subordonati direct-directorului RAr. (acest lucru e vizibil si in organigrama lor publica)
   Pai si atunci cum poate directorul rar sa semneze o investigatie facuta de altii fara sa-si faca probleme ca la un moment dat o sa i se infunde de atita... semnat?
- Ori el semneaza doar ca a ajuns in sediul rar un raspuns de la serviceul reclamat si il doaren dos de ce scrie acolo si semneaza
- Ori nu-l intereseaz chiar nimic pentru ca, s-a "inteles" cu DSP, atita timp cit in raspunsul catre pagubit nu e trecut un numar de proces verbal prin care serviceul prieten nu-nu a fost sanctionat, nu poate fi tras la raspundere ca "o amenda data de rar nu a ajuns la Fisc", ce sa zic fleosc!
- Ori mai bine sa nu mai piarda timpul si sa nu mai semneze deloc, pentru ca cei de la ANPC sint un etalon, ca si RENAR, cu care coopereaza si le dau voie: daca documentele contabile publice de pe siteul ANPC sint asumate nesemnate de catre conducerea lor (hehe.. am raspuns scris stampilta de la anpc in legatura cu asta, de la o secretara pe umerii careia se pare ca sta decizia asumarii) atunci pot sa accept si eu un raspuns nesemnat din partea RAR despre... NIMIC, ca doar e de la RAR!

   Cu alte cuvinte acel raspuns la o petitie trebuie semnat de director doar daca isi asuma si acesta ceva, altfel poate sa nu mai piarda vremea degeaba, e o sedinta despre nimic pe undeva... pe mine m-ar interesa mult mai mult ca raspunsul catre mine sa fie semnat de catre cel care a facut verificarile la fata locului si de catre seful DSP si sa scrie naibii clar ce au facut ei in acest caz pentru ca doar sa spui ca ai aplicat o lege si l-ai sanctionat pe prietenul tau cel mai bun care e manager la acel  service nu inseamna imediat ca acest lucru s-a si intimplat!


   Am facut un "blog" din acest topic, si din cel despre ANPC, pentru a sti in viitor, noi singuri, ce sa verificam atunci cind ne "vor" arde mai tare.


  Am remarcat si faptul ca implicarea colegilor de forum a fost minima, cei mai slab de inger au reusit doar sa schelalaie: paranoia... si restul i-au urmat ca intr-o turma.

  Nu cred ca se mai invata mare lucru in zilele astea, daca folosesti o metafora ti se spune ca esti dus... fara ca respectivii sa isi stoarca un pic neuronul ala amortit sa produca si o idee legata de subiect. Cred ca e deja prea mult daca le cer sa citeasca un pic despre gandirea sistemica, posibil sa se predea in materia la MBA, ce o fi ala? - asa cum am fost intrebat si ce este ROGOP, asa ca le dau eu mura-n-gura:
"gândirea directionala sau directiva este sistemica si logica, deliberata si intentionata, ghidata de scop, cu ajutorul ei oamenii rezolvând probleme, formulând legi, realizandu-si obiectivele propuse"


._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._
"Sign Above The Dotted Line For Me
It's A Perfect Illusion That Will Set You Free"



#53
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
A sosit dovada, am cerut procesul verbal intocmit de catre RAR la serviceul respectiv si... l-am primit.
Circotasii de la inceputul topicului pot fi nemultumiti: scria mare si clar la sfirsit, cu litere mari: AVERTISMENT si asta dupa ce am fost asigurat ca a fost contraventie conform unei legi (care lege nu prevede avertismentul)

Trebuie sa mai descifrez ce scrie pe acolo... e scris de mina si am uitat limbajul asta.

#54
Cloudfare

Cloudfare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 15.05.2017
Lasa ca posteaza si ei acusi cit incaseaza din amenzile alea de doua milioane date...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate