Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
Last Updated: May 16 2019 08:58, Started by
ericmario
, Feb 11 2016 10:31
·
0
#289
Posted 13 September 2017 - 15:37
#290
Posted 13 September 2017 - 15:54
Arata ca noi nu intelegem care sunt criteriile de selectie. Deci probabil nu suntem niste cunoscatori auto.
Sau sa nu uitam si la ei sunt retarzi multi.... |
#291
Posted 13 September 2017 - 15:56
Oricum, deja e o performanta!
Dar sa nu ne imbatam cu apa rece. |
#292
Posted 13 September 2017 - 15:59
Dupa un an de vanzari vom vedea daca este sau nu un succes, sper sa fie.
|
#293
Posted 14 September 2017 - 06:16
danX, on 13 septembrie 2017 - 15:25, said:
Fata de Gen1 la lansare plusurile sunt asa, zic eu: - Claxon pe volan - Comenzile geamurilor pe usa - Navigatia ridicata mai sus - Clima automata Culmea retardului: Cum sa pui butonul de cruise control si limitatorul de viteza langa frana de mana? Era loc clar pe volan pentru asa ceva. WTF Dacia? Pare ca efectiv au uitat de el si l-au aruncat prin masina si acolo s-a infipt. Cat despre pilot/limitator - aia e pozitia in grup; la megan, Captur, Clio, Kadjar tot pe acolo sunt comenzile. |
#294
Posted 14 September 2017 - 07:46
matrwe, on 14 septembrie 2017 - 06:16, said:
Pentru mine personal alea sunt inutile: Cutie automata - buna cand o fi disponibila la transmisia 4x4, si atunci vom vedea cat de utila e si pe coclauri. Pe mine personal ma lasa rece. Sa fie aia manuala mai bine etajata la benzinare si sunt fericit. camere + keyless = bine ca sunt, dar nu as pune vreodata pe o Dacia cumparata de mine asa ceva. Le gasesc complet inutile. Dupa experienta Megane cu keyless, never again. Senzori de ploaie + lumina = din punctul meu de vedere un motiv sa coste parbrizul mai mult. Mai bine il faceau incalzit. Poate util pentru ciumpalacii care conduc la 12 noaptea la lumina stalpilor din oras, ca ei vad oricum. Sa nu fiu inteles gresit, masina imi place si abia astept sa fac un test-drive, dar de cumparat as astepta pana la facelift. Politica proprie. |
#295
Posted 14 September 2017 - 09:03
danX, on 14 septembrie 2017 - 07:46, said:
Senzori de ploaie + lumina = din punctul meu de vedere un motiv sa coste parbrizul mai mult. Mai bine il faceau incalzit. Poate util pentru ciumpalacii care conduc la 12 noaptea la lumina stalpilor din oras, ca ei vad oricum. Doar un comentariu: adică ți-e lene să butonezi comenzile de AC și-l vrei automat (care nu știu cum e la Dacia, dar fie vorba-ntre noi, la mine butonez mai puțin manualul și mereu mi-e bine, față de cât butonez la un Focus automatul, și tot nu reușesc să-l reglez să-mi fie bine ), dar senzorii de ploaie îi consideri moft, în condițiile în care o ploaie nu este mai niciodată constantă și ar trebui să freci mereu bățul de comenzi? Despre senzorii de lumini aș zice să fii mai puțin acid în exprimare, că nu știu ce etalon ești tu în cazul ăsta. Odată pentru că senzorul poate fi dezactivat, deci ciumpalacii ăia n-au treabă în argument, a doua pentru că da, e o chestie absolut subiectivă și de gust, și nimeni n-ar trebui să fie blamat pentru asta. Tot ca chestie de gust, așa zisul parbriz încălzit (tot pe Focus l-am experimentat) mi se pare o mare prostie, pentru că lițele alea formează noaptea niște refracții groaznice la orice lumină din față. O fi minunat câteva zile pe an, dar e groaznic în toate nopțile din an, un raport inacceptabil pentru mine. Eu n-aș da bani pe așa ceva, dar dacă ție sau altcuiva îți place, nu te consider ciumpalac. Cât despre cele 4 camere, pentru mine recunosc că sunt o surpriză plăcută. Nu mă așteptam. Dar, deși nu mă aflu în target, le consider foarte bine venite pe o mașină pe care mulți o folosesc pentru offroad. Cât timp nu sunt dotare standard și nu umflă prețul dacă n-ai nevoie de ele, atunci nu văd de ce le-am critica. Să vedem funcționalitatea reală și vedem după ce critici se aduc. |
#296
Posted 14 September 2017 - 09:41
danX, on 14 septembrie 2017 - 07:46, said: Pentru mine personal alea sunt inutile: Cutie automata - buna cand o fi disponibila la transmisia 4x4, si atunci vom vedea cat de utila e si pe coclauri. Pe mine personal ma lasa rece. Sa fie aia manuala mai bine etajata la benzinare si sunt fericit. camere + keyless = bine ca sunt, dar nu as pune vreodata pe o Dacia cumparata de mine asa ceva. Le gasesc complet inutile. Dupa experienta Megane cu keyless, never again. Senzori de ploaie + lumina = din punctul meu de vedere un motiv sa coste parbrizul mai mult. Mai bine il faceau incalzit. Poate util pentru ciumpalacii care conduc la 12 noaptea la lumina stalpilor din oras, ca ei vad oricum. Sa nu fiu inteles gresit, masina imi place si abia astept sa fac un test-drive, dar de cumparat as astepta pana la facelift. Politica proprie. |
#297
Posted 14 September 2017 - 10:05
Sa nu omitem faptul ca (in sfarsit) se ofera si airbaguri cortina.
|
#298
Posted 14 September 2017 - 10:17
Senzor de lumina si lumini de zi , faruri automate ar trebui sa aiba toate masinile , sa ma scuzati dar la cati circula extraurban fara luminile aprinse ( uituci sau cre...i ) chiar pot provoca accidente . Dau sa execut o depasire si efectiv, cel care vine din sens opus cu masina de culoare inchisa ( mai bate si soarele din fata ) nu-l remarci ca e si el pe sosea .... chestia asta e absolut obligatorie dpmdv .
|
|
#299
Posted 14 September 2017 - 11:49
Ca de obicei multi vorbesc de anumite optiuni la masina, dar eu nu au vazut macar cum functioneaza acele functii, tipic nu ai, nu ai, nu ai, da daca ai un buget limitat, mai poti sa scoti din ele, dar in rest...
|
#300
Posted 14 September 2017 - 18:27
#301
Posted 14 September 2017 - 21:46
alexcrist, on 14 septembrie 2017 - 09:03, said:
Tot ca chestie de gust, așa zisul parbriz încălzit (tot pe Focus l-am experimentat) mi se pare o mare prostie, pentru că lițele alea formează noaptea niște refracții groaznice la orice lumină din față. O fi minunat câteva zile pe an, dar e groaznic în toate nopțile din an, un raport inacceptabil pentru mine. Eu n-aș da bani pe așa ceva. Nu cred ca ar sta mai rau problema in cazul Duster. Edited by arab, 14 September 2017 - 21:50. |
#302
Posted 14 September 2017 - 21:57
Da, de un Focus nou-nouț vorbesc. Nu-mi zice că problema apare doar la parbrize noi, până se zgârie și nu mai distingi lițele de zgârieturi normale.
Mereu am uitat să fac poză, dar despre așa ceva vorbesc: [ https://www.cars.com/crp/vp/images/14landrover_rrsport/heated_windshield.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Și e evident că niște fire subțiri în bătaia luminii o vor reflecta. Se vede clar cum, în jurul fiecărei surse de lumină, se văd mici zig-zaguri de la fire. Asta e fizica, n-ai ce-i face. Da, se vede ok. ”Doar” ok, nu foarte bine. Departe de o imagine perfect clară, așa cum am eu pretenția să văd prin parbriz. |
#303
Posted 15 September 2017 - 05:48
Is la al doilea Ford cu parbriz incalzit si nu mai vad firisoarele alea deja. Referitor la clima, la mine si la majoritatea cunoscutilor sta pironita pe o temperatura si aia e. Si la drumuri lungi e nepretuita, ai temperatura constanta in masina.
Sa nu uitam totusi ca majoritatea clientilor Dacia sunt utilizatori de buget si nu o sa vada vreodata CASCO. Un parbriz cu toata pleiada aia de senzori va costa sensibil mai mult fata de unul fara. Ex la focus: Saint Gobain incalzit: 1000 RON. Incalzit si cu senzorii sufletului: 1500 RON. Si discutam de masini unde 500 Ron e o revizie / rca pe un an. |
|
#304
Posted 15 September 2017 - 06:31
S-ar putea sa ai o mare surpriza la capitolul casco & clienti Dacia.
On topic, rezumat al noutatilor la noul duster: - Caroserie în întregime nouă, culoare dedicată Orange Atacama - Faruri LED, stopuri rectangulare noi, aprindere automată lumini - Cheie electronică, buton Start/Stop - Avertizor unghi mort - Airbaguri cortină laterale - Climatizare automată - Camera video multi-unghi (față, spate, laterale) - Sistem multimedia Media Nav, poziționat mai sus - Control viteză coborâre pantă HDC - Interior complet nou Motorizări: - Benzină: SCe 115, TCe 125 - Diesel: dCi 90, dCi 110 Transmisie - Manuală 6+1: SCe 115, TCe 125, dCi 90 - Automată cu dublu ambreiaj EDC6: dCi 110 De pe reno.ro |
#305
Posted 15 September 2017 - 08:45
#306
Posted 15 September 2017 - 09:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users