Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
Last Updated: May 16 2019 08:58, Started by
ericmario
, Feb 11 2016 10:31
·
0
#236
Posted 05 September 2017 - 19:17
Kroghy, on 05 septembrie 2017 - 19:16, said:
Daca ma uit mai bine, tot Duster e mai bun. Multi fraieri sunt de cumpara Bentley cand pot sa cumpere 20 de Dustere. |
#237
Posted 05 September 2017 - 19:27
#238
Posted 05 September 2017 - 19:41
Si mie mi se pare ca navigatia este cam prea jos. Nu stiu, poate ca asa nu va bate soarele prea mult in ea. Daca o puneau mai sus si cu o protectie antireflexie cred ca era mai bine. Cat despre plansa de bord nu stiu ce sa zic, astept sa ma sui intr-o masina sa o vad in realitate. Sunt curios cum or sa arate ceasurile de bord. De multe ori pozele te inseala.
In alta ordine de idei, astazi s-a lansat oficial Fordul EcoSport care se va face la Craiova. Pentru ca va fi o masina asamblata si partial produsa la noi, pentru ca da de munca catorva mii de oameni si asigura traiul lor si familiilor lor eu imi doresc sa aiba succes in Europa chiar daca probabil va fi un concurent pentru Duster. Uitati o poza cu bordul, sunt curios ce parere aveti. La o prima vedere cred ca sunt mai bine amplasate comenzile fata de Duster, cu conditia sa va placa tableta iesita din bord. Attached Files |
#239
Posted 05 September 2017 - 19:43
Arata mult mai bine EcoSport, are ecranul in campul vizual, nu ascuns pe sub bord.
Utilizatorii de Dacia sunt obisnuiti cu comenzi ascunze, pe vremuri butoanele de la geamuri era in partea opusa fata de geam si le-a intrat in reflex sa fie comenzile si ecranele anapoda. Toate masinile moderne au ecranul sus fie ca e integrat in bord, fie ca e ca o tableta, cateva exemple din clasa lui Duster. Hyundai [ http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2017/06/Hyundai-Kona-interior-dashboard.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/09/Hyundai-i30-interior-revealed-ahead-of-Paris-debut.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://indianautosbl...Paris-debut.jpg [ http://www.autoguide.com/blog/wp-content/gallery/2018-hyundai-kona-live-photos-6-13-2017/2018-Hyundai-Kona-Interior-10.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.autoguide...Interior-10.JPG Opel [ http://www.opel.ro/content/dam/Opel/Europe/master/hq/en/01_Vehicles/01_PassengerCars/MOKKA-X/1024x440/Opel_Mokka_X_360view_screen_1024x440.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.opel.ro/c...en_1024x440.jpg Ford vezi mai sus etc. Duster si cei care cumpara Duster sunt cu aproximativ 10 ani in urma fata de generatia curenta. Edited by Kroghy, 05 September 2017 - 19:51. |
#240
Posted 05 September 2017 - 19:58
Kroghy, on 05 septembrie 2017 - 19:43, said:
Arata mult mai bine EcoSport, are ecranul in campul vizual, nu ascuns pe sub bord. Utilizatorii de Dacia sunt obisnuiti cu comenzi ascunze, pe vremuri butoanele de la geamuri era in partea opusa fata de geam si le-a intrat in reflex sa fie comenzile si ecranele anapoda. Toate masinile moderne au ecranul sus fie ca e integrat in bord, fie ca e ca o tableta, cateva exemple din clasa lui Duster. Hyundai [ http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2017/06/Hyundai-Kona-interior-dashboard.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/09/Hyundai-i30-interior-revealed-ahead-of-Paris-debut.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://indianautosbl...Paris-debut.jpg [ http://www.autoguide.com/blog/wp-content/gallery/2018-hyundai-kona-live-photos-6-13-2017/2018-Hyundai-Kona-Interior-10.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.autoguide...Interior-10.JPG Opel [ http://www.opel.ro/content/dam/Opel/Europe/master/hq/en/01_Vehicles/01_PassengerCars/MOKKA-X/1024x440/Opel_Mokka_X_360view_screen_1024x440.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.opel.ro/c...en_1024x440.jpg Ford vezi mai sus etc. Duster si cei care cumpara Duster sunt cu aproximativ 10 ani in urma fata de generatia curenta. din fericire ) Si nu toti cauta ce cauti tu |
#241
Posted 05 September 2017 - 20:11
vanitty, on 05 septembrie 2017 - 19:17, said: pai tu ziceai ca vezi doamne e nasol ca e jos. Uite o alta masina care are ecranul jos. ca sa nu zic ca in privinta comenzile de climatizare, la fauve e o traditie sa le puna jos. Mizerii de masini nu? Chiar nu vezi diferente intre tableta de bentley si cea de Duster, cum arata si cum se incadreaza? Doamne apara.ma si pazeste.ma de asa oameni !!! De fapt nu e nevoie. Ma apar singur si cu mult succes. |
#242
Posted 05 September 2017 - 20:13
Torquemada-666, on 05 septembrie 2017 - 20:11, said:
Chiar nu vezi diferente intre tableta de bentley si cea de Duster, cum arata si cum se incadreaza? Doamne apara.ma si pazeste.ma de asa oameni !!! De fapt nu e nevoie. Ma apar singur si cu mult succes. Edited by vanitty, 05 September 2017 - 20:31. |
#243
Posted 05 September 2017 - 21:14
Pentru ca tot s-a pomenit de vanzari:
https://www.profit.r...mpacte-17123612 https://www.profit.r...mpacte-17167861 https://www.profit.r...duster-17193042 Edited by gabrieln2016, 05 September 2017 - 21:24. |
#245
Posted 05 September 2017 - 21:48
#246
Posted 05 September 2017 - 22:26
Pai astea nu sunt critici! Sunt realitati! La fel cum sunt si la skoda. Urca in orice Fabia,rapid, octavie chel edishan sa vezi cum te simti....si cat costa! Diferenta e ca urcand in optiuni si pret lucrurile se schimba drastic in bine, pe cand la dacie se schimba doar pretul, calitatea ramane....
Don't get me wrong, nu halesc vag si singurele modele pe care le-as cumpara vreodata sunt scout sau superb ! Doar ca e bine sa fim corecti! Dacia merita maxim 8000 respectiv 13-14 mii dusterul full! Ce e peste e jecmaneala ! Edited by farausername, 05 September 2017 - 22:27. |
#248
Posted 06 September 2017 - 07:11
Kroghy, on 05 septembrie 2017 - 18:55, said:
Vezi mai sus ce spune dl. moderator. Aici se accepta numai laude, cei care critica nu sunt bineveniti. Bordul e o mizerie, un fel de Dacia cu bord CN. Dar cine a avut toata viata numai Dacia 1310 si Logan atunci e bun acest bord de la Duster 2. Butoane care se apasa de sus? Comenzile de climatizare puse asa de jos incat reprezinta un risc de siguranta? Pe langa ca e un kitch, acest design are probleme grave dar cei care se uita trebuie ca sa fie dispusi sa deschida ochii. Cred ca tu ai probleme grave. Eu unul prefer un bord cat mai simplu si cu electronica redusa la maxim. Pentru ce naiba imi trebuie atatea ledulete, butonele si tot felul de rahaturi care se strica mai mult sau mai putin repede. Cu low-costul ala cred ca ai o fixatie....la 2 fraze o repeti...Am inteles toti ca pentru tine personal e un low cost, chiar ne crezi pe toti tampiti ? Serios cred ca ai nevoie sa stai de vorba cu cineva de specialitate....ca prea simti nevoia sa ne jignesti continuu.... Poate ca ar fi cazul sa discutam doar de masna nu de cine e dispus sa deschida sau nu ochii, punga sau mai stiu eu ce traznaie.. Ca sa revenim, eu unul nu agreez sa ma uit la un display sub nivelul parbrizului. Ca atare GPS-ul meu e prins in stanga parbrizului, vitezometrul (dat de camera de trafic) este montat sub oglinda. Mult mai fain decat toate display-urile de la Audi, duster sau mai stiu eu ce masina. |
#249
Posted 06 September 2017 - 10:29
Lasa ca si unii se aprind imediat si o iau personal cand mai posteaza cineva ce nu le convine, chiar daca este poate putin tendentios in exprimare.
Dpmdv, daca cei care posteaza "deranjant" o fac pe bune, nu ca sa mai faca misto de cei care se ataca usor, au cam aceeasi problema ca si cei care se ataca imediat si intra in defensiva, adica nesiguranta alegerii facute. Cei cu lowcosturile incearca sa-i traga inapoi probabil la locul lor pe cei cu masini second, exagerand de multe ori calitatile sau defectele masinilor personale sau ale "adversarilor" iar cei cu masini second incearca sa-i impinga pe cei cu lowcosturi un pic mai departe de ei, exagerand la fel defectele si calitatile. Am vazut nenumarate comparatii intre masini mai ieftine cu altele mai scumpe, facuge de cei cu masini ieftine, evident. Rar cei cu masini mai scumpe (vb de pretul platit de ei nu de pretul platit de primul proprietar) si-au batut prea mult capul cu explicatii peste explicatii, jigniri, chestii de genul asta. De obicei cand iesi din zona masinile sub 20k euro, indiferent ca dai banii astia pe o masina noua sau second esti de obicei mai zen si cam stii de tine. Nu am vazut paruiala intre posesori de X5 luat second si posesori Tucson luat nou. Poate mici intepaturi, de obicei ignorate si cam atat. Ontopic, imi place noul Duster, inclusiv interiorul tinand cont de ce se vrea masina. Recunosc, nu as lua Duster ca singura masina sau ca masina principala dar l-as lua ca masina de iarna/de scandal. Din pacate nu imi permit sa dau atatia bani pe o astfel de masina. Edited by underb, 06 September 2017 - 10:32. |
|
#250
Posted 06 September 2017 - 11:24
#251
Posted 06 September 2017 - 11:30
Mie mi se pare amuzant ca încă mai credeți ca unul are Audi "de lux", iar altul garaje și sclavi pe plantatie.
Niciunul nu are masina personala, cel mult conduc pana la piața cu părinții. Mitomani cu poze adunate de pe net și refulări. Revenind la Duster, mașina excelenta și evoluție spectaculoasa între generații. Ca sa menținem discuția, Duster 2 vine cu tehnologii mai noi care ninse găsesc pe Audi din 2011 - felicitari Dacia și Renault. |
#252
Posted 06 September 2017 - 13:10
E fain dusterul 2, din pacate bugetul meu nu permite roacada intre cel vechi si cel nou....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users