Dacia Duster 2017
#2179
Posted 10 January 2019 - 12:41
Ca idee n Franta pe anul 2017- 37042 de Dusteruri nu stiu pe 2018
https://www.largus.f...1079-diapo.html |
#2180
Posted 10 January 2019 - 17:40
cata, on 10 ianuarie 2019 - 12:21, said: Bravo Dacia. Cat timp masinile sunt pe benzina si diesel, felicit orice firma care are cresteri in vanzari. La mai mare si mult succes Dacia. Multi radeau de masina asta, spunand ca nu se vor vine acele "plastice". Surpriza !!! "Liderul subsegmentului B-SUV în Germania a fost anul trecut VW T-Roc, care a avut 35.299 de unități înmatriculate în primul an de lansare" Edited by Torquemada-666, 10 January 2019 - 17:42. |
#2182
Posted 10 January 2019 - 18:47
#2183
Posted 10 January 2019 - 22:58
Torquemada-666, on 10 ianuarie 2019 - 17:40, said:
"Liderul subsegmentului B-SUV în Germania a fost anul trecut VW T-Roc, care a avut 35.299 de unități înmatriculate în primul an de lansare" Ai idee cat costa masina aceea? Poti face un calcul la una = cate Dusteruri trebuie sa vinzi. Edited by iulian_1976, 10 January 2019 - 23:04. |
#2185
Posted 11 January 2019 - 10:08
Si au inceput si problemele.. Urla forumurile si autohtone si straine ( Anglia, Franta, Germania ) cu probleme la noul sistem AdBlue de pe 1.5 dci. Se pare ca in cam 2000 km parcursi, computerul de bord incepe sa dea erori in legatura cu sistemul antipoluare, iar umplerea cu AdBlue nu le solutioneaza, se aprinde si check engine si masina este imobilizata in 800 de km ( odata oprita refuza sa mai porneasca ).
La dealeri se da din umeri, nu exista inca o solutie, doar niste update-uri de soft care de multe ori nu functioneaza. Se pare ca ar fi o problema de comunicare intre calculatorul sistemului de pompare AdBlue ( furnizat de Bosch ) si restul sistemului de injectie ( Continental ), dar nici asta nu este sigur. Au inceput cu dreptul.. Nu doar ca Renault foloseste Dacia de cobai pt aceasta tehnologie, dar miroase a lansare fara testare integrata, ci doar pe componente, ceea ce este de neconceput pt ceea ce vand ei aici. Deh, $$. Edited by Mihai_mb, 11 January 2019 - 10:10. |
#2186
Posted 11 January 2019 - 11:26
Nemtii o dau in bara in ultima vreme cam in orice domeniu, nu ma mira ca piesele produse de ei sunt slabe indiferent de marca (Bosch, Continental etc.). In alta ordine de idei, o sa vedem si Duster 4X4 si cutie automata. Prin miscarea asta o sa rupa vanzarile: http://m.automarket....and-89079.html#
Edited by edi10000, 11 January 2019 - 11:28. |
#2187
Posted 11 January 2019 - 11:36
Asta e drept, n-as mai cumpara nici o carioca daca are Bosch pe ea la cate gherle au dat recent, dar si Renault are o vina aici: pur si simplu faci Lego pe bucati testate separat si te astepti sa-ti iasa?
Ma asteptam sa invete ceva din cate probleme au fost cu sistemele AdBlue cand au aparut prima data pe camioane, dar se pare ca va fi o noua era ca la inceputul DPF-ului ( Euro 4 ) in care cad pe capete pana pe la a 2-a, a 3-a generatie cand le iese, dar deja trebuie adaugat altceva la sistem. Apropo, sistemul DPF ramane si el pe masina, noile 1.5 dci au DPF + SCR. Cei 5 cai putere adaugati modelelor probabil au fost necesari ca sa pastreze performante dinamice cat de cat similare ale modelelor in viata reala pe masura ce sistemul de evacuare devine tot mai constrictat. Edited by Mihai_mb, 11 January 2019 - 11:42. |
#2188
Posted 11 January 2019 - 14:36
Ultimele 3 posturi sunt publicitate mascata marca Dacia
Sa comparam tehnologia franceza cu tehnologia germana? Valeo, Delphi vs Bosch trebuiau sa ramana pe Delphi Daca vreti sa vorbiti cu seful francez ceva interesant vorbiti despre "gratin dauphinois, gordon bleu, fondue etc " aici sunt experti francezii o sa invatati meserie si or sa fie incantati sa va invete meserie. Edited by iulian_1976, 11 January 2019 - 14:47. |
|
#2189
Posted 11 January 2019 - 16:28
Te referi la tehnologia germana ce face mașinile sa consume 6l combustibil +1l ulei la fiecare suta de km? 🤣
Edited by MicroEdge, 11 January 2019 - 16:28. |
#2190
Posted 11 January 2019 - 20:58
Iar alea nemtesti sunt panzere, merg pe vapori de combustibil (diesel, of course) si nu au nevoie de revizii, se stieee...
|
#2191
Posted 12 January 2019 - 01:27
Este un topic Duster este penibil, sa faceti publicitate mascata pentru naivi.
dci-ul francez este un patent german de la Mercedes cdi, francezii niciodata nu au avut pretentia ca sunt peste germani in domeniul auto si tehnica in general. Astfel ca vand si la Mercedes nu ca ar avea ei patent propriu, ci vand in lohn la costuri mai mici si toata lumea este multumita. Au avut un presedinte curajos Louis Schweitzer care a impantat fabrica in Romania altfel ajungeau in situatia PSA-ului. Edited by iulian_1976, 12 January 2019 - 01:32. |
#2193
Posted 12 January 2019 - 15:15
Ha ha ha...dupa bobita, 666 si cristi mai apare un "egspert" auto. Deci dci este un cdi mai ieftin. Mamma mia...deci nemtii sunt cu tehnica iar francezii cu branza si vinul, nu? Multumesc, am mai invatat ceva astazi. Pune mana pe carte si invata ce inseamna common rail, ca japonezii l-au folosit primii in productia de serie iar Fiat au dezvoltat tehnologia. Abia dupa asta Bosch a cumparat patentul de la italieni. Stiu, dragii tai nemti apar doar la final. Ca sa nu mai vorbesc ca VAG au fost ultimii care au trecut la tehnologia asta, nu vroiau in ruptul capului sa renunte la pompe duse. Vizionari, ce sa mai spunem...
Edited by edi10000, 12 January 2019 - 15:23. |
|
#2194
Posted 12 January 2019 - 15:29
Nu ai invatat nimic ce am scris eu acolo nu sunt marci de branza.Succes.
|
#2195
Posted 12 January 2019 - 15:39
#2196
Posted 12 January 2019 - 16:06
MicroEdge, on 12 ianuarie 2019 - 08:30, said:
Poți sa îmi arăți unde motorul diesel Renault este făcut sub patent Daimler? MicroEdge, on 12 ianuarie 2019 - 15:39, said:
Arata o dovada ca motorul diesel 1.5dci e făcut de nemți �� Sesisezi si tu rectificarea intrebarii initiale? Hai ca ti-ai raspuns singur, te-a ajutat google de data asta. Edited by iulian_1976, 12 January 2019 - 16:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users