Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...
 De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#2161
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Incearca cu ambele maini....
https://www.gruprena...e-platforma-x90

Platforma este una singura !

Iar loganul a fost din start o masina umflata pe o platforma de clasa mica.
De asta cel mai bine sta pe structura Sandero in ambele variante de caroserie, fiindca platforma ii vine ca o manusa !

#2162
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

View Postremvirg, on 28 noiembrie 2018 - 10:08, said:

Full climatronic!? Adica clima monozona. Aia e full climatronic pt tine?
Hai sa mai vedem ce "minuni" mai are varianta full (direct din configurator) :
- roata de rezerva
- 3 tetiere spate
- scrumiera cu bricheta
- stergator luneta
WOW, demential
- airbag sofer, pasager si cortina. Atat in 2018 pe o versiune FULL!?
- geam cu impuls la sofer!? Atat!?

Sa fim seriosi. In afara de camera pt mers cu spatele dotarile sunt de entry nu de full. Am mai spus, sunt masini care acum 10 ani, varianta de baza era mai dotata decat full-ul la Duster.
Ca se descurca foarte bine in offroad, e alta discutie.

clima aia monozona e suficienta la o masina , iti zic eu ca am pe doua zone la ce conduc si este inutila , mai mult enervanta uneori si e un moft pentru care sa dea "smecherasii" bani pe ele ca vezi domne e dublu clima , un rahat.

#2163
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
E inutila la o persoana, la doua deja face banii ! Circula si tu cu pasageri in masina !

#2164
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Hai ma. Ma lasati cu povesti din astea? Cabina unei masini are circa 2 metri cubi. Sunt nu stiu cate guri de ventilatie si imi spune mie cineva ca la sofer o sa ai 20 de grade si la pasager 25? Sa fim seriosi. La 90% dintre masinile cu clima pe mai multe zone setarea sta pe "SYNC". Adica la fel la toata lumea.

#2165
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Zi drept, iti place mult sa visezi, nu-i asa?
ATV-urile au 30cm garda la sol. Loganul vreo 28cm, nu?
Ba sincer nu stiu ca nu am masurat cat are. Dar recunosc ca am fost inconstient cand m-am bagat pe un camp de munte cu masina la propriu si a doua oara nu m-as baga acolo decat cu atv-ul. Cred ca am avut noroc ca era uscat pamantul si chiar daca am dat cu partea de jos a masinii de cateva ori atunci, am reusit sa ies de acolo.

#2166
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View PostReactor2015, on 29 noiembrie 2018 - 09:06, said:

Hai ma. Ma lasati cu povesti din astea? Cabina unei masini are circa 2 metri cubi. Sunt nu stiu cate guri de ventilatie si imi spune mie cineva ca la sofer o sa ai 20 de grade si la pasager 25? Sa fim seriosi. La 90% dintre masinile cu clima pe mai multe zone setarea sta pe "SYNC". Adica la fel la toata lumea.
Pasagerul are pe caldura , eu pe rece...zici ca as simti la fel daca ar fi setate identic zonele ?

#2167
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

View PostReactor2015, on 29 noiembrie 2018 - 09:06, said:

Hai ma. Ma lasati cu povesti din astea? Cabina unei masini are circa 2 metri cubi. Sunt nu stiu cate guri de ventilatie si imi spune mie cineva ca la sofer o sa ai 20 de grade si la pasager 25? Sa fim seriosi. La 90% dintre masinile cu clima pe mai multe zone setarea sta pe "SYNC". Adica la fel la toata lumea.
e doar un moft de aruncat banii , personal nu ii vad utilitatea .

#2168
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Are sens clima duala pentru cei care indreapta spre ei aeratoarele. Personal nu suport acest lucru dar sunt destui cei care o fac.

Edited by Ford4, 29 November 2018 - 18:23.


#2169
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostM0sGerila, on 29 noiembrie 2018 - 12:02, said:

Pasagerul are pe caldura , eu pe rece...zici ca as simti la fel daca ar fi setate identic zonele ?
Am crezut ca m-am facut inteles. Mea culpa!
Era vorba de temperatura din masina ca fiind acelasi spatiu, volum.
A, daca ai sa indrepti gurile de ventilatie catre tine, da, ai sa simti o diferenta. Asa cum au zis si colegii.

#2170
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
My point exactly !
Eu tin temperatura in zona mea cu cel putin doua grade sub cea a pasagerului.

#2171
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Si eu fac la fel dar sa stii ca si daca este pe sync tot acelasi lucru este :D 2 grade chiar nu se simt, crede-ma. Este mai mult psihologic efectul.

In fine, ne indepartam de subiectul topicului si ar fi bine sa revenim la el.
Eu mi-as lua un Duster daca asta ar fi bugetul meu. La banii lui, nu ai ce sa iei altceva mai bun. Daca mai prinzi si-o rabla+reducere, e chiar ok.

#2172
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Dusterul "merita" daca il folosesti pentru lucrurile pentru care a fost facut, bagat prin offroad, altfel, ca masina de familie/concedii pe asfalt personal nu il vad ca optiune.
Conduc asa ceva de multi ani si comportamentul pe sosea este cel putin mediocru.
La asta din 2018 parca motorul este putin diferit, urca mai mult in ture, si cutia parca are treptele mai lungi, e mai placuta dinamica !
Restul, butoanele stil Audi 80 si cotiera de C3 din anul 2000 , sunt hilare...

Edited by M0sGerila, 30 November 2018 - 09:26.


#2173
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Bravo Dacia pt.vanzari in crestere. Evident crestere la masini pe benzina si diesel, deci la mai mare.

http://m.automarket....e-an-88621.html

Edited by Torquemada-666, 10 December 2018 - 19:35.


#2174
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inca odata bravo Dacia pt.cresterea vanzarilor de masini diesel si benzina. Clar nu a avut crestere de electrice.

http://m.automarket....eral-88933.html

Ca e dacia, macia sau facia nu conteaza, cat timp a mai pus in circulatie peste 10.000 masini ICE.

Edited by Torquemada-666, 03 January 2019 - 13:31.


#2175
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012
Cum era inainte cu Aro, adecvat zonelor dificile, drumuri proaste, pietruite, urcusuri grele.. Acum pentru oras trebuie sa ai Duster ca "te ajuta la borduri" si neaparat 4x4 ca "e bun iarna". Un Sandero Stepway este lafel de inalt si cu cauciucuri bune iarna n-ai treaba chiar si fara tractiune integrala.

#2176
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Cum era inainte cu Aro, adecvat zonelor dificile, drumuri proaste, pietruite, urcusuri grele.. Acum pentru oras trebuie sa ai Duster ca "te ajuta la borduri" si neaparat 4x4 ca "e bun iarna". Un Sandero Stepway este lafel de inalt si cu cauciucuri bune iarna n-ai treaba chiar si fara tractiune integrala.
Ma nu stiu cum e la tine dar la mine in sectorul 2 un drum de 4-5 km in cartier se transforma in cursa cu obstacole si ocolit gropi, canale ori suprainaltate ori prea joase, linii de tramvai care s-au decopertat, si tot felul de prostii. Sa vezi pe autostrazile minune din frumoasa patrie ce bine stam. Ei zic acolo ca trebuie sa mergi cu 80 la ora, dar in realitate trebuie sa mergi cu 50 pe banda de urgenta ca sa nu iti rupi masina.
Si da, mi-as lua un Aro acum daca ar face astia cu motor modern si toate cele necesare, abs, ac, airbaguri.
Tu ce ai conduce daca in tara la tine ai avea sosele ca in al doilea razboi mondial?

#2177
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008

View Postedi10000, on 28 noiembrie 2018 - 07:47, said:

Tare mi-e ca Duster-ul face de ras Tiguan-ul in teren accidentat, locul pentru care au fost concepute masinile acestea.

Aici o sa-ti dea cu virgula, ambele au sisteme de tractiune Haldex unul mai vechi, altul de generatie mai noua in noile teste din 2018 Tiguanul cam vrea sa se lupte cu Foresterul, nu urmareste clientii infocati ai Dusterului Posted Image

In Franta cele mai multe Duster-uri sunt 4X2, nu prezinta interes mare pe autostrada sau off-road veritabil, sunt foarte utilele pentru drumuri scurte-medii la scoala,la tara,la ferma,la santier...hai la o vanatoare de porci mistreti Posted Image

Edited by iulian_1976, 05 January 2019 - 00:03.


#2178
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Dacia Duster - în Top 10 SUV-uri pe cea mai mare piață auto din Europa, depășind Nissan Qashqai, Audi Q5 și BMW X3
La finalul celor 12 luni, Duster a înmatriculat 22.664 unități pe piața din Germania, în creștere cu 43,8% față de anul trecut, având o cotă de piață de 3,6% în segmentul SUV-urilor.r.

Edited by cata, 10 January 2019 - 12:21.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate